Nee hoor, hoe kom je daarbij. Je kunt de poll toch zien.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny en Ashley samen naar huis zou heerlijk zijn![]()
![]()
Oh nu denkt Eslie weer niet dat er 2 gaan..
Dat was hier allang duidelijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Het is dus mooi anders gegaan, iedereen had verwacht Tom op de bank, maar dat scenario is dus mooi niet door gegaan.
Alle stemmingen hiervoor zei ze het en zat ze er naast. Dus deze keer ookquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny en Ashley samen naar huis zou heerlijk zijn![]()
![]()
Oh nu denkt Eslie weer niet dat er 2 gaan..
Neen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alle stemmingen hiervoor zei ze het en zat ze er naast. Dus deze keer ook
Vorige week stond Danny als favoriet bij die belg op fb. En was het Alice. Dus fout.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kom je daarbij. Je kunt de poll toch zien.
Dat scheelde niet veel, het was nek aan nek.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorige week stond Danny als favoriet bij die belg op fb. En was het Alice. Dus fout.
Maar toch op die poll stond Danny ver vooruitquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat scheelde niet veel, het was nek aan nek.
Dus dat, en niet alleen valt de COS dood, horrorkijkcijfers als ze vertrekt incoming....quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef mazaru het volgende:
Zonder haar valt de COS dood. Dus speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Jimmy zat zwaar te hijgen vlak voor het bekend werdquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:01 schreef OmaJacky het volgende:
Nu zegt ze weer dat Jimmy het niet aan kan.
Jimmy die lachend z'n pin op doet en lekker aan het kaarten is.
Glenn is populairder dan Danny. Ik vind het van allebei jammerquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:02 schreef Frummelie het volgende:
Potverdorie, die had ik niet verwacht...Glenn op de bank waarom zit die goser ook tot aan z'n ellebogen in de reet van Asley... dat kan z'n ondergang worden...
Zonder haar wordt de COS gezelligerquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef mazaru het volgende:
Zonder haar valt de COS dood. Dus speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, dan gaat de haatgolf over naar Karenquote:
Same!quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry hoor maar dat gezicht van karen nu kan ik van genieten. Zo naar bezig geweest de afgelopen dagen gaat tekenen
De polls weet toch niet of er 2 of 1 uitgaan?quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kom je daarbij. Je kunt de poll toch zien.
Nee want karen zal anders worden zonder ashleyquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, dan gaat de haatgolf over naar Karen
Ja volgens de poll van Greys inderdaad... voor mij hoeven Glenn en Danny ook niet weg...quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn is populairder dan Danny. Ik vind het van allebei jammer
Die krijgen we ook wel weg als ze niet veranderdquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jimmy staat op dit moment voor op Ashley bij Oliver!!!!!!!
Het gaat goed!
Jimmy en glennquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het gaat goed!
Hoezo raar, dat is toch voor iedereen zo. Niet alleen voor haar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Echt een raar idee, voor hetzelfde geld ga ik zaterdag naar huis. Dat is echt een raar idee he?"
Niet 'raar', maar 'goed'.. Een goed idee
Ik heb schemaatje gemaaktquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Easy Save op Glenn, vraag me wel af hoe die aan zoveel nominatiestemmen is gekomen, zou Tom op hem zijn gegaan
Dan is het klaar met dit seizoen, dus dat gaat BB niet doen en kun je de winnaar uittekenen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Echt een raar idee, voor hetzelfde geld ga ik zaterdag naar huis. Dat is echt een raar idee he?"
Een heel goed ideequote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
En zij is er als eerste al uitgeweest dus weet precies hoe het werktquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo raar, dat is toch voor iedereen zo. Niet alleen voor haar.
echt nietquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat, en niet alleen valt de COS dood, horrorkijkcijfers als ze vertrekt incoming....
Ik ben in ieder geval vertrokken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
echt niet
mensen blijven nu wel de afloop kijken met of zonder trash
Het zou ook wel vaag zijn dat er deze week twee gaan door zo’n faalspel, ongeacht wie er gaat.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:04 schreef Pearlbitch het volgende:
BB wil dat er eindelijk iemand van Ashleys team vertrekt, zoveel is wel duidelijk. Je zag het al toen de undercovers "toevallig" uitsluitend bestonden uit bewoners van Ashleys team.
hier ook en wacht tot de live begint zaterdagquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:03 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat ik de pol van salar afwacht. Ash en Dan stem ik sws niet op. Dus wacht wel af wie mijn stem nodig heeft.
Zou bb sieren als hij nu had gezegdquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:08 schreef Ireth het volgende:
"We hebben wat moois neergezet met elkaar, ik moet dit nog afmaken..."
Mooi is relatief..
"Ik moet er echt nog een paar MIJN huis uit vegen.. potjandorie"
Tom? Nee en dat zal hij nooit krijgen ook.quote:
Dit is toch veel leuker dan naar slapende mensen kijken of mensen met dominosteentjes of die doods zitten te kaarten? Dan kunnen ze net zo goed een camera op de recreatiezaal van een bejaardenhuis zetten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:08 schreef Ireth het volgende:
"We hebben wat moois neergezet met elkaar, ik moet dit nog afmaken..."
Mooi is relatief..
"Ik moet er echt nog een paar MIJN huis uit vegen.. potjandorie"
Dat kan je toch wel #TeamTomquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is het klaar met dit seizoen, dus dat gaat BB niet doen en kun je de winnaar uittekenen.
Als ik zo links en recht hoor en leesquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is het klaar met dit seizoen, dus dat gaat BB niet doen en kun je de winnaar uittekenen.
na 9 of 10 (?) weken houdt het gewoon een keer op.quote:
Alleen dat al zou deze BB legendarisch maken, en Ashleyquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou bb sieren als hij nu had gezegd
Mijn huis
En ik veeg
Tom eruit, DAT zou een hoop schelen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval vertrokken.
en dat dan de camera op de draaideur gaat en die open draait met dat geluidje en haar koffer daar staatquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn huis
En ik veeg
Kloptquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ash Nee en dat zal ze nooit krijgen ook.
ja en dan hem gisteren ook nog weer apart roepen,quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef OmaJacky het volgende:
Het gesprek wat ik met hem heb gehad is voor niks geweest, die jongen heeft een klap van de mallemolen gehad.
Ehhh hadden we het toch goed Ashley dat jij ineens met hem wilde praten zodat je hem hoopte te kunnen manipuleren om niet op jou te stemmen.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn huis
En ik veeg
Ik neem alleen de polls van Salar serieus.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het gaat goed!
dan moet jim zich weer bij iemand erin draaien. hmmmquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tom eruit, DAT zou een hoop schelen.
Tijd voor grote schoonmaakquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
na 9 of 10 (?) weken houdt het gewoon een keer op.
het was best wel vermakelijk maar mensen kunnen te ver gaan .
Ik ben heel erg benieuwd naar de dynamiek als Ash er niet meer is.
Voor iemand die zou moeten winnen is het nochtans raar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo raar, dat is toch voor iedereen zo. Niet alleen voor haar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ze moesten 4 namen noemen per persoonquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb schemaatje gemaakt
Tom ty ran jim
Gok ik maar niet zo zeer om hen eruit te spelen vermoed ik
Puur om ashley eruit te spelen
Over haar nominatie.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:08 schreef xdiashalizx het volgende:
En de onschuldige Ashley blijft wie ze is, want ze is nog niet klaar in het huis, wil rammen en hoop dit te kunnen doen!! Ze moet het afmaken daar, dat moet!!
Wil ze heel graag zien thuis, maar ze heeft het gevoel dat alles wat ze gedaan heeft het een heel mooi spoor is...pffffff, waar gaat dit over..![]()
![]()
Hij hijgt altijd....ademt nooit door zijn neus maar met mond open....quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jimmy zat zwaar te hijgen vlak voor het bekend werd
Ik dacht dat de geruchte de rond ging dat als je tegen zijn favorieten bent, hij je er gewoon afgooit en je niet meer kan stemmen via zijn polls. Een der opzoekingen over hem bevestigen dit vermoeden ook. Ik weet het niet hé, ken deze persoon niet...quote:
Zou toch niet fair zijnquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor iemand die zou moeten winnen is het nochtans raar.
waarom moet ze dat over een ander zeggen, het voelt voor haar raar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Altijd.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:13 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de geruchte de rond ging dat als je tegen zijn favorieten bent, hij je er gewoon afgooit en je niet meer kan stemmen via zijn polls. Een der opzoekingen over hem bevestigen dit vermoeden ook. Ik weet het niet hé, ken deze persoon niet...
Dus hoe betrouwbaar zijn diens polls dan ?
Hij is de grootste op FBquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:13 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de geruchte de rond ging dat als je tegen zijn favorieten bent, hij je er gewoon afgooit en je niet meer kan stemmen via zijn polls. Een der opzoekingen over hem bevestigen dit vermoeden ook. Ik weet het niet hé, ken deze persoon niet...
wel zo fijn om te weten wie er op wie heeft gestemd.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley stemmen tellen met karen. Wat heeft dit voor nut. Is toch heel makkelijk je zit er gewoon op dan maakt het niet uit hoe het gegaan is.
Stond ze maar op stalquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:14 schreef ledn81 het volgende:
2 dagen beelden op de mokkende pony in de stal![]()
[ afbeelding ]
Ja echt het toonbeeld van een fantastische speelster. Behalve als het tegen haar werktquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:14 schreef Ireth het volgende:
Ow ze gaat weer berekeningen maken.
Maar wat neemt ze het toch goed op joh!
Wat een genot gaat dat zijnquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:15 schreef mazaru het volgende:
Het beeld van de laatste weken als Ashley eruit gaat.
[ afbeelding ]
Wat raar, hoopt ze een foutje te ontdekken en zo B.B. kan aanspreken.......quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley stemmen tellen met karen. Wat heeft dit voor nut. Is toch heel makkelijk je zit er gewoon op dan maakt het niet uit hoe het gegaan is.
Ff duidelijk hebben wie er nog onder haar Koninkrijk vallen en wie nietquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:14 schreef Koos1958 het volgende:
Denk Danny en ashleyquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:14 schreef Ptr67 het volgende:
een feit is wel dat als Ash mocht vertrekken wat ik totaal niet verwacht; het inderdaad een stuk saaier zal worden.
Mijn verwachting : Danny
Indien dubbele : Danny & Jimmy
Niet echt als je geen ashley fan bent natuurlijk; maar dat is buiten beschouwing gelaten.quote:
En de COS'ers klagen dat het zo saai is....ja duh...quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:15 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje wel, maar 100% bij een freeze waarbij haar familie alvast de koffers meeneemt in plaats van al die eisen die ze gisteren 'subtiel' stelde na de freeze van Dannyquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn huis
En ik veeg
Oh, wat een mooi beeld.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:15 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Niet betrouwbaar dusquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:13 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar 100% bij een freeze waarbij haar familie alvast de koffers meeneemt in plaats van al die eisen die ze gisteren 'subtiel' stelde na de freeze van Danny
Tot de live zal er nog weinig gebeuren, misschien een freeze moment.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:16 schreef mazaru het volgende:
Oh nee, ik hoor Alice kreunen dat ze het zonnetje wil. Dus dan komen er ook uren streams met mensen die voor dood in een stoel liggen
Ben vooral benieuwd hoe Glenn heeft gestemd...quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:15 schreef Snoozey het volgende:
[..]
wel zo fijn om te weten wie er op wie heeft gestemd.
maar beter gaan ze dominosteentjes leggen
Maar dat krijg jij dan toch niet meer mee??quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En de COS'ers klagen dat het zo saai is....ja duh...
Tyron, randy en Alice of tomquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe Glenn heeft gestemd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
jim zal wel zo gestemd hebben dat tom 1 van de weinige belgen is die over zal blijvenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe Glenn heeft gestemd...
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, mijn goede daad voor vandaag heb ik ook weer verricht.![]()
Applaus voor mezelf!HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jimmy mocht niet stemmenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jim zal wel zo gestemd hebben dat tom 1 van de weinige belgen over zal blijven
want het is okay
Jim mocht niet stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jim zal wel zo gestemd hebben dat tom 1 van de weinige belgen over zal blijven
want het is okay
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:15 schreef Snoozey het volgende:
[..]
wel zo fijn om te weten wie er op wie heeft gestemd.
maar beter gaan ze dominosteentjes leggen
Omdat misschien het saai wordt van de herhalingen van groep Ashley dag in dag uit.....quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En de COS'ers klagen dat het zo saai is....ja duh...
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, mijn goede daad voor vandaag heb ik ook weer verricht.![]()
Applaus voor mezelf!Mag ik vragen waarom je zo fan bent van Ashley ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp me niet verkeerd hé, mij maakt niet uit wie er uit gaat... denk persoonlijk Danny.
Daar vond pure muiterij plaats, er is gestemd op totaal andere bewoners dan de volgorde waarin ze op die en die moesten stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind dit zo goed gedaan van tom gewoon maling aan de generaal gehad.
Hoogverraad!!!quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar vond pure muiterij plaats, er is gestemd op totaal andere bewoners dan de volgorde waarin ze op die en die moesten stemmen.
je vraagt het niet aan mij, maar ik vind het een heerlijk wijf. ze maakt tv. en dat is waar ik voor kijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:20 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je zo fan bent van Ashley ?
Begrijp me niet verkeerd hé, mij maakt niet uit wie er uit gaat... denk persoonlijk Danny.
Wafelsquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:21 schreef Ireth het volgende:
Geen idee wat, maar Ash heeft er al 2 gehad, velen pas 1. Maar Ash wil er nog 1 zegt ze
Jawel hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat krijg jij dan toch niet meer mee??
Kunnen we niet ontkennenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:21 schreef Snoozey het volgende:
[..]
je vraagt het niet aan mij, maar ik vind het een heerlijk wijf. ze maakt tv. en dat is waar ik voor kijk
Nee Glenn mag blijven van me samen met jimmyquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij mag Ashley samen met Glenn vertrekken.......
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat misschien het saai wordt van de herhalingen van groep Ashley dag in dag uit.....
Nee, jij zou stoppen met de COS als Ash zou vertrekkenquote:
Ik kan toch lezen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, jij zou stoppen met de COS als Ash zou vertrekken
Ik ben pro-Ashley, vooral omdat zij als zo'n beetje de enige deelnemer het spel speelt en begrijpt waarom ze daar zit.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:20 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je zo fan bent van Ashley ?
Das nie stoppenquote:
De rest zijn irritante figuranten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben pro-Ashley, vooral omdat zij als zo'n beetje de enige deelnemer het spel speelt en begrijpt waarom ze daar zit.
Het merendeel van de rest zit daar eigenlijk gewoon als genetisch afval, waste of space and time. Opvulling dus.
Ash is chemisch afval dan.. fillers Botox siliconenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben pro-Ashley, vooral omdat zij als zo'n beetje de enige deelnemer het spel speelt en begrijpt waarom ze daar zit.
Het merendeel van de rest zit daar eigenlijk gewoon als genetisch afval, waste of space and time. Opvulling dus.
Zie het meer dat Ashley best doorzichtig is, en de anderen wat meer schijnheilig/stiekem zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zit hij al vanaf dat de nominaties bekend waren. Dus al bijna een uurquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:24 schreef Snoozey het volgende:
gesel, jim komt bij tom en alice aan tafel zitten. dan ga ik zo lekker m'n kleertjes aandoen en meer van dat gezemel
Het is een spel en dat spelen we zequote:Op donderdag 21 maart 2024 11:24 schreef Lrod01 het volgende:
Heeft het wekenlange gejank van Ty en de Ash haters er toch nog voor gezorgd dat de Febo voor ze heeft gezwicht. Well played.
wow een uur van dat gezemel?! ik zou zeggen, en nu mand!quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar zit hij al vanaf dat de nominaties bekend waren. Dus al bijna een uur
lol... is dat ooit anders geweest in BB ?quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oh heb het wel, maar moest nog knippen, dnek staat er toch al 27x op. Zal Nathalie even berichtje sturen zo en postenquote:
Wat ik begreep van wat ashley verteldequote:Op donderdag 21 maart 2024 11:26 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens Glenn hebben de anderen het allemaal zo gepland, dit omdat hij er ook opstaat.
Bij alle gesprekken over nominaties die ik heb gehoord hebben ze er over 3 personen gehad.
Ik vermoed dat ze pas in de dbk te horen hebben gekregen dat ze er 4 namen moeten noemen, dus dat daarom Glenn ook de klos is.
Hetgeen ik wel enigzins moet toegeven dat ze heel subtiel slecht praat over Tom. Haar volgers Jimmy, Danny en vooral Karen kunnen echt tot op de grond kraken en breken (die personen worden dan soms nog meer gehaat).quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De rest zijn irritante figuranten.
Jazeker, in de echte BB's (1 t/m6) zat het vol met kleurrijke figuren .quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:26 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
lol... is dat ooit anders geweest in BB ?
Ze moesten er 4 nominerenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat ik begreep van wat ashley vertelde
Was dat ze 3 moesten nomineren en dat het dan logisch was dat er 4 op de bank stonden ivm gelijk spel ofzo iets
Randy vertelde dit na de bekendmaking. Hij moest ineens een vierde noemen en kon toen eigenlijk alleen tussen Glenn en Karen kiezen, toen is ie voor Glenn gegaan.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:26 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens Glenn hebben de anderen het allemaal zo gepland, dit omdat hij er ook opstaat.
Bij alle gesprekken over nominaties die ik heb gehoord hebben ze er over 3 personen gehad.
Ik vermoed dat ze pas in de dbk te horen hebben gekregen dat ze er 4 namen moeten noemen, dus dat daarom Glenn ook de klos is.
Is niet gezegd.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
en 2 naar huis deze week
[ afbeelding ]
Bij Ashley kan je gewoon oude filmpjes opzetten wat het is toch altijd het zelfde.....Van bed naar gifgroenkamertje of bij mooi weer buiten. En eeuwig dezelfde gesprekken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft na Salar de meeste stemmers. Maar is wel vaak pro Belgen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:13 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik wil al vanaf de eerste bb 30 jaar geleden ofzo meedoenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:26 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
lol... is dat ooit anders geweest in BB ?
Welk persoon van enige intelligentie zal ooit deelnemen aan zulk een programma.
Bij quizen of doordeweekse weetjes krijgen we soms antwoorden van die bewoners waar ik dan van denk; hebben die in godsnaam ooit echt op school gezeten ?
welk nummer is dit? hahaquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jazeker, in de echte BB's (1 t/m6) zat het vol met kleurrijke figuren .
Berichten/reacties die pro-Tom zijn keurt ie af en berichten/reacties die anti-ashley zijn keurt ie ook af. Die worden vaak niet geplaatst. Soms kruipt er 1 tussendoor.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:13 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
denk dat ashley blijft hoor, danny lijkt me wel zekerheidjequote:Op donderdag 21 maart 2024 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
En in koor : Ashley en Danny gaan naar huis .. naar huis .... osso.. osso .. osso....
[ afbeelding ]
Ik denk echt twee.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:09 schreef Giggio het volgende:
[..]
hier ook en wacht tot de live begint zaterdag
1 of 2 eruit??
Kun je ook zeggen van calimero Ty met zijn eeuwige gejank over hoe oneerlijk alles was als het niet liep zoals meneertje wou. Maar het kindje heeft toch nog zijn lolly gekegen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij Ashley kan je gewoon oude filmpjes opzetten wat het is toch altijd het zelfde.....Van bed naar gifgroenkamertje of bij mooi weer buiten. En eeuwig dezelfde gesprekken.
Kan ie meteen het servies van de familie weer meenemenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:34 schreef Paul het volgende:
[..]
denk dat ashley blijft hoor, danny lijkt me wel zekerheidje
Het is tijd voor ossoooooooquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
En in koor : Ashley en Danny gaan naar huis .. naar huis .... osso.. osso .. osso....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Probleempje.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik wil al vanaf de eerste bb 30 jaar geleden ofzo meedoen
Ik heb echter zoveel intelligentie dat ik dat mijn familie niet aan kan doen vanwege ge gespit en gepluis (oa hier waar ik zelf ook meelees)
Ondanks dat ik door prive omstandigheden mijn school niet heb afgemaakt (verrek die optie bestaat ook nog) denk ik dat heb best goed zit met me bovenkamer
Intelligentie heeft nl weinig met opleiding te maken
En wie is uiteindelijk de bepalende bewoner!quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind dit zo goed gedaan van tom gewoon maling aan de generaal gehad.
Hij stemde in het begin op Ronahi en consorten. Dat was aardig verklaarbaar... had weinig met Ashley te maken volgens mij.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En wie is uiteindelijk de bepalende bewoner!
Tom die precies op het juiste moment de switch maakt. Al vanaf het begin heel goed inzicht in het spel. Kaarten dicht bij hem gehouden.
Danny en Ashley !!!quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Waaaat 4 op de bank. ( heb ik het verdoriegemist
Dan gaan er 2 naar huis
Is niet gezegd, stonden er wel eens vaker 4 op.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Dan gaan er 2 naar huis
Hoezoquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Danny en Ashley !!!
En clownfacejes hieronder ben je zelf
Ze heeft er toch geen een gepakt zonder te vragen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan andere van egoisme beschuldigen die wat extra's pakken van een knoflook stukje.....![]()
![]()
Nou denk dat het sommige bewoners kwa inteligentie wel goed zitquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probleempje.
Ze zoeken helemaal geen intelligente mensen, juist niet.
Belangrijkste voorwaarde is, je moet vlotte maar niet al te verstandige zinnen kunnen uitkramen..
Masr er zijn nu geen duo's en er was ook geen gelijke stand.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Het is nog helemaal niet gezegd dat er 2 uit gaan. Er er hebben er wel eens eerder 4 op gestaan mind you.
Lets hope so!!quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Dan gaan er 2 naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het ging erom dat ze de link naar hier zo openbaar post.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh heb het wel, maar moest nog knippen, dnek staat er toch al 27x op. Zal Nathalie even berichtje sturen zo en posten
Die hebben gewoon vanaf dag 1 een hele goede mooie klik net zoals met Danny en Karinquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:02 schreef Frummelie het volgende:
Potverdorie, die had ik niet verwacht...Glenn op de bank waarom zit die goser ook tot aan z'n ellebogen in de reet van Asley... dat kan z'n ondergang worden...
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:43 schreef Ireth het volgende:
Ondertussen elders in de krochten van SM..
Wie zou ze dan kapot maken ...karen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien het in een tom-fan-groep stond gok ik op Tomquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wie zou ze dan kapot maken ...karen??
Mensen die dat soort berichtjes sturen en die gedachtes hebben zijn zelf mentaal niet in orde.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wie zou ze dan kapot maken ...karen??
beetje zoals wat je hier steeds weer moet lezen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij Ashley kan je gewoon oude filmpjes opzetten wat het is toch altijd het zelfde.....Van bed naar gifgroenkamertje of bij mooi weer buiten. En eeuwig dezelfde gesprekken.
Glenn is erop gezet als sterke pionquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:44 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die hebben gewoon vanaf dag 1 een hele goede mooie klik net zoals met Danny en Karin
Nou ashley speelt in mijn ogen vies spel dat wel en manipuleren doet ze ook behoorlijk..quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mensen die dat soort berichtjes sturen en die gedachtes hebben zijn zelf mentaal niet in orde.
Daar heb je in de meeste gevallen overschot van gelijk in. Ik bedenk wel enkele fasenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik wil al vanaf de eerste bb 30 jaar geleden ofzo meedoen
Ik heb echter zoveel intelligentie dat ik dat mijn familie niet aan kan doen vanwege ge gespit en gepluis (oa hier waar ik zelf ook meelees)
Ondanks dat ik door prive omstandigheden mijn school niet heb afgemaakt (verrek die optie bestaat ook nog) denk ik dat heb best goed zit met me bovenkamer
Intelligentie heeft nl weinig met opleiding te maken
zo slimquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Glenn is erop gezet als sterke pion
Tegenover ashley
Danny zijn klik met alice was anders vorige week spoorloos
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:43 schreef Ireth het volgende:
Ondertussen elders in de krochten van SM..
wie gaat zich van kant maken???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede tip, zal ik doenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:44 schreef Rhosyn het volgende:
Danny gaan sowieso niet heel veel mensen op stemmen.
Op Glen, Ashley en Jimmy wel.
Dus wie Ashley weg wil moet Jimmy stemmen
Maar daar staat ook in dat tom het doorheeft, als je iets doorhebt ga je er niet aan kapotquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aangezien het in een tom-fan-groep stond gok ik op Tom
Nou dat dus. Ik zit me hier heerlijk uit te laten over die vrouw, maar geen haar op mijn hoofd dat ik daarover zou gaan mailenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mensen die dat soort berichtjes sturen en die gedachtes hebben zijn zelf mentaal niet in orde.
Moet je mijn niet quotenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:47 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Daar heb je in de meeste gevallen overschot van gelijk in. Ik bedenk wel enkele fasen
1ste wereldoorlog (eugh is er ooit een wereldoorlog geweest of eugh was dat niet in de jaren 40)
Wie is Dzjengis Khan (dat is iemand die een pitahuis heeft in nl)
Waar werk je (je travaille dans une friteuse => al kan dit ook van een missverkiezing geweest zijn)
Waar ligt Parijs (eugh ligt dat niet iets boven rome ?)
Ik betwijfel sterk dat dit intelligent denken is.
En nee ik verwacht ook zo geen antwoorden van jouw B_engeltje
laat die nonsens dan ook daarquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus. Ik zit me hier heerlijk uit te laten over die vrouw, maar geen haar op mijn hoofd dat ik daarover zou gaan mailen
Mwah... als iemand over zoiets zou mailen zou ik niet al te veel waarde hechten aan het observatievermogen en de zinsopbouwquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar daar staat ook in dat tom het doorheeft, als je iets doorhebt ga je er niet aan kapot
Ze hebben op 4 personen moeten stemmen. Dus Glenn was bij de meesten een noodgreep.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
Als Randy, Alice en Tyron gestemd hebben op Jimmy en Danny en Ashley wie heeft dan op Glen gestemd?
Tom?
Ashley?
Ff aan Ashley vragen, die heeft een lijstjequote:Op donderdag 21 maart 2024 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
Als Randy, Alice en Tyron gestemd hebben op Jimmy en Danny en Ashley wie heeft dan op Glen gestemd?
Tom?
Ashley?
spoilers worden hier nogal eens misbruikt. niet iets waar een spoiler voor hoeft te zijnquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lees er lekker over heen. Stond in een spoiler![]()
Komt hij er zowie zo nog 1 tekortquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
Tom?
Ashley?
Zij heeft nooit o Tom gestemd en ook nooit willen stemmen. Het enige wat ze daarover gezegd heeft is dat ze met hem niets meer bespreekt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:11 schreef cat123 het volgende:
[..]
ja en dan hem gisteren ook nog weer apart roepen,
ja ik stem niet op jou ik wil dat je dat weet, viel ook niet op
Er stond ook boven vermeld waar het globaal over ging. Juist voor diegene die dat niet interessant vindenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:51 schreef Snoozey het volgende:
[..]
spoilers worden hier nogal eens misbruikt. niet iets waar een spoiler voor hoeft te zijn
maar het gebeurt al het hele seizoen, dus ja ik had het kunnen weten...
Het scheelt niet veel, maar de trend is duidelijk zoals het zal gaan.......quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:55 schreef kiki2024 het volgende:
Het is wachten op de insta poll van Salar. twitter geeft een ander beeld dan insta
Ja maar je moet haar niet geloven, ze is niet in haat 1e leugentje gestikt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat ik begreep van wat ashley vertelde
Was dat ze 3 moesten nomineren en dat het dan logisch was dat er 4 op de bank stonden ivm gelijk spel ofzo iets
Tom deed altijd zijn eigen ding met stemmen, dat heeft hij ook gezegd tegen Ash, Ka, Danny en Glenn. Nu is hij meegegaan met groep Alice, zijn nieuwe bestie, dus best begrijpelijk dat de anderen daar iets van vinden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij stemde in het begin op Ronahi en consorten. Dat was aardig verklaarbaar... had weinig met Ashley te maken volgens mij.
Ja snap daar niets van, die 'populariteit' van Glennquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:57 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Precies zoals ik dacht... Al zal Glenn denk ik nog meer stijgen...
Nochtans wou ze vorige week met de heisa rond Tom & Karen... volop op Tom gaan met sterke mensen er bij om hem er uit te krijgen (te sterk om tegen te staan)quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:54 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zij heeft nooit o Tom gestemd en ook nooit willen stemmen. Het enige wat ze daarover gezegd heeft is dat ze met hem niets meer bespreekt.
Alice is al vanaf dag 1 zijn bff. Alleen zat ie toen ook nog geregeld bij team toxic, dus viel dat minder op. Maar Tom en Alice kunnen het vanaf het begin al goed vinden samen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Tom deed altijd zijn eigen ding met stemmen, dat heeft hij ook gezegd tegen Ash, Ka, Danny en Glenn. Nu is hij meegegaan met groep Alice, zijn nieuwe bestie, dus best begrijpelijk dat de anderen daar iets van vinden.
Leeg, leger, leegst...quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja snap daar niets van, die 'populariteit' van Glenn
Dat is tv maken.....tochquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:35 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Kun je ook zeggen van calimero Ty met zijn eeuwige gejank over hoe oneerlijk alles was als het niet liep zoals meneertje wou. Maar het kindje heeft toch nog zijn lolly gekegen.
Echt een dooie. Snap niet waarom hij door de casting is gekomen, zal wel uiterlijk vertoon geweest zijn.quote:
Waar men overal op groepje Ash gaat bashen zullen ze wellicht volgende week dan weer van windrichting veranderen en groepje Ty kiezen..quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:00 schreef Frummelie het volgende:
Het is wel nasty maar Tom en Randy zitten constant Ashley uit te lachen om wat ze zegt, deze keer over de wafels... ik hou van nasty..
Heb het over egoisme.....met de meeste ééntje en zij heeft er al twee op maar wil er nog een....quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze heeft er toch geen een gepakt zonder te vragen?
Ik vind dat ze het goed oppakt. Ze wist gisteren al dat ze op de bank zou komen. Eigenlijk al weken. Het enige waar ze moeite mee heeft is dat Tom waar ze heel goed mee was al dagen niet met haar spreekt en vervolgens haar een knuffel geeft na de uitslag van nominatie . En ja waarom is hij boos op haar door dat hij gesprekken heeft gehoord van bv de andere groep waarbij zij het voor Karin heeft opgenomen die bij haar altijd komt klagen over Tom/Alice ect.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja echt het toonbeeld van een fantastische speelster. Behalve als het tegen haar werkt
Ty en Randy sowiesoquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
Tom?
Ashley?
Eehhmm... misschien moet ze dan eens nadenken over het waarom? En hand in eigen boezem steken??quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het goed oppakt. Ze wist gisteren al dat ze op de bank zou komen. Eigenlijk al weken. Het enige waar ze moeite mee heeft is dat Tom waar ze heel goed mee was al dagen niet met haar spreekt en vervolgens haar een knuffel geeft na de uitslag van nominatie . En ja waarom is hij boos op haar door dat hij gesprekken heeft gehoord van bv de andere groep waarbij zij het voor Karin heeft opgenomen die bij haar altijd komt klagen over Tom/Alice ect.
nee gaat erom dat hij gisteren niet wilde praten met der toen ze wilde aangeven dat ze niet op hem zou stemmen toen liep hij best snel weg met ook de woorden ik stem alleen dit keerquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het goed oppakt. Ze wist gisteren al dat ze op de bank zou komen. Eigenlijk al weken. Het enige waar ze moeite mee heeft is dat Tom waar ze heel goed mee was al dagen niet met haar spreekt en vervolgens haar een knuffel geeft na de uitslag van nominatie . En ja waarom is hij boos op haar door dat hij gesprekken heeft gehoord van bv de andere groep waarbij zij het voor Karin heeft opgenomen die bij haar altijd komt klagen over Tom/Alice ect.
Lijkt gewoon een overallquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:02 schreef Ireth het volgende:
Randy vind dat smurfenpak van jimmy mooi. Tom ook. Zelf geverfd hé...
Ik vind dat echt een spuuglelijk ding
moest roze worden maar die kleur was er niet ofzo hahahquote:
Dacht dat zijn bestie van dag 1 Sonja was. Heb Tom en Alice nog nooit echt aan elkaar gekoppeld als goede vriendschap. Imo pas sinds een paar wekenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alice is al vanaf dag 1 zijn bff. Alleen zat ie toen ook nog geregeld bij team toxic, dus viel dat minder op. Maar Tom en Alice kunnen het vanaf het begin al goed vinden samen.
Maar Jimmy kan goed koken, die kapper kan wel wachten dat laatste stukje van BBquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat karen gesaved is en Glenn op de bank is gezet, is makkelijk te verklaren. Wie moet anders hun haren doen als Karen er uit zou zijn?
Eerder zou ik Jimmy er in hebben willen houden, maar vind hem echt een stuk minder leuk met zijn geclaim en gejammer van afgelopen week.
ja ik ookquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dacht dat zijn bestie van dag 1 Sonja was. Heb Tom en Alice nog nooit echt aan elkaar gekoppeld als goede vriendschap. Imo pas sinds een paar weken
Iedereen heeft zijn ups en downs ...hopelijk blijft hijquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat karen gesaved is en Glenn op de bank is gezet, is makkelijk te verklaren. Wie moet anders hun haren doen als Karen er uit zou zijn?
Eerder zou ik Jimmy er in hebben willen houden, maar vind hem echt een stuk minder leuk met zijn geclaim en gejammer van afgelopen week.
Als het over egoïsme gaat, zijn er nog wel 8 van in dat huis. De een wat meer dan de ander. En de een geeft het aan dat ze iets willen, de ander pakt gewoonquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het over egoisme.....met de meeste ééntje en zij heeft er al twee op maar wil er nog een....
undercovers Jim Dan en Karin mochten niet stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jim zal wel zo gestemd hebben dat tom 1 van de weinige belgen is die over zal blijven
maar het is okay
Niet dusquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jim zal wel zo gestemd hebben dat tom 1 van de weinige belgen is die over zal blijven
maar het is okay
ja ik was even flink in de war. mag dromen hequote:Op donderdag 21 maart 2024 12:10 schreef maryo55 het volgende:
[..]
undercovers Jim Dan en Karin mochten niet stemmen.
ik stem op hem!quote:
Mss dat de kijker niet naar groepjes kijkt,maar naar persoonquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:01 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Waar men overal op groepje Ash gaat bashen zullen ze wellicht volgende week dan weer van windrichting veranderen en groepje Ty kiezen..
Wispelturige kijkers
Ja, dat is zo. En de een maakt er een drama van en de ander maakt het helemaal niet uit.....quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Als het over egoïsme gaat, zijn er nog wel 8 van in dat huis. De een wat meer dan de ander. En de een geeft het aan dat ze iets willen, de ander pakt gewoon
Ty snapte het niet dat andere niet zagen wat hij al steeds zag. Nu pas komt het naar boven door haar eigen toedoen sloopt ze haar reputatie.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:35 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Kun je ook zeggen van calimero Ty met zijn eeuwige gejank over hoe oneerlijk alles was als het niet liep zoals meneertje wou. Maar het kindje heeft toch nog zijn lolly gekegen.
Alice heeft geen groepje .. doet ook wat ze zelf... Bleek tijdens het nominatie-overleg met Ty en Randy. Danny en Ashley was ze het wel mee eens, maar de 3e ging ze gewoon haar eigen ding doen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:20 schreef Luna68 het volgende:
Jimmy zegt dat hij altijd zijn eigen plan heeft getrokken en nooit in een groepje zal gaan zitten en kletst zich steeds verder bij Alice in haar groepje.
Is gewoon mijn mening hè, doordat zij haar lijstje had zijn de jongens met haar meegegaan begreep ik en dus niet meer groepje Ty, maar groep Alice imoquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alice heeft geen groepje .. doet ook wat ze zelf... Bleek tijdens het nominatie-overleg met Ty en Randy. Danny en Ashley was ze het wel mee eens, maar de 3e ging ze gewoon haar eigen ding doen.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Twitter is echt pro Ashley.
Wacht nog even de insta af.
Falende Febo.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie er op de bak zitten, so be it, maar om ervoor te kiezen dan mensen niet mogen stemmen, die verloren hebben, vind ik niet eerlijk. BB heeft de undercovers gekozen, niet door een spel.
En terecht ookquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:28 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Falende Febo.
Als het andersom was geweest had je een stampvoetende Ty gezien en was het niet goed geweest.
Een mens kan een toneelstukje nooit lang volhouden. Het ware loeder komt naar buitenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:28 schreef Snoozey het volgende:
wat doet ze gemeen, die alice. zo was ze nooit. ware aard nu?
Dat hele spel zat van oneerlijkheid aan elkaar. De "bewoners" die geen ballen terug mochten jatten klopte ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie er op de bak zitten, so be it, maar om ervoor te kiezen dan mensen niet mogen stemmen, die verloren hebben, vind ik niet eerlijk. BB heeft de undercovers gekozen, niet door een spel.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:28 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Falende Febo.
Als het andersom was geweest had je een stampvoetende Ty gezien en was het niet goed geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |