Nee hoor, hoe kom je daarbij. Je kunt de poll toch zien.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny en Ashley samen naar huis zou heerlijk zijn![]()
![]()
Oh nu denkt Eslie weer niet dat er 2 gaan..
Dat was hier allang duidelijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Het is dus mooi anders gegaan, iedereen had verwacht Tom op de bank, maar dat scenario is dus mooi niet door gegaan.
Alle stemmingen hiervoor zei ze het en zat ze er naast. Dus deze keer ookquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny en Ashley samen naar huis zou heerlijk zijn![]()
![]()
Oh nu denkt Eslie weer niet dat er 2 gaan..
Neen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alle stemmingen hiervoor zei ze het en zat ze er naast. Dus deze keer ook
Vorige week stond Danny als favoriet bij die belg op fb. En was het Alice. Dus fout.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kom je daarbij. Je kunt de poll toch zien.
Dat scheelde niet veel, het was nek aan nek.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorige week stond Danny als favoriet bij die belg op fb. En was het Alice. Dus fout.
Maar toch op die poll stond Danny ver vooruitquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat scheelde niet veel, het was nek aan nek.
Dus dat, en niet alleen valt de COS dood, horrorkijkcijfers als ze vertrekt incoming....quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef mazaru het volgende:
Zonder haar valt de COS dood. Dus speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Jimmy zat zwaar te hijgen vlak voor het bekend werdquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:01 schreef OmaJacky het volgende:
Nu zegt ze weer dat Jimmy het niet aan kan.
Jimmy die lachend z'n pin op doet en lekker aan het kaarten is.
Glenn is populairder dan Danny. Ik vind het van allebei jammerquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:02 schreef Frummelie het volgende:
Potverdorie, die had ik niet verwacht...Glenn op de bank waarom zit die goser ook tot aan z'n ellebogen in de reet van Asley... dat kan z'n ondergang worden...
Zonder haar wordt de COS gezelligerquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef mazaru het volgende:
Zonder haar valt de COS dood. Dus speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, dan gaat de haatgolf over naar Karenquote:
Same!quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry hoor maar dat gezicht van karen nu kan ik van genieten. Zo naar bezig geweest de afgelopen dagen gaat tekenen
De polls weet toch niet of er 2 of 1 uitgaan?quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kom je daarbij. Je kunt de poll toch zien.
Nee want karen zal anders worden zonder ashleyquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, dan gaat de haatgolf over naar Karen
Ja volgens de poll van Greys inderdaad... voor mij hoeven Glenn en Danny ook niet weg...quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn is populairder dan Danny. Ik vind het van allebei jammer
Die krijgen we ook wel weg als ze niet veranderdquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, dan gaat de haatgolf over naar Karen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jimmy staat op dit moment voor op Ashley bij Oliver!!!!!!!
Het gaat goed!
Jimmy en glennquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jimmy staat op dit moment voor op Ashley bij Oliver!!!!!!!
Het gaat goed!
Hoezo raar, dat is toch voor iedereen zo. Niet alleen voor haar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Echt een raar idee, voor hetzelfde geld ga ik zaterdag naar huis. Dat is echt een raar idee he?"
Niet 'raar', maar 'goed'.. Een goed idee
Ik heb schemaatje gemaaktquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Easy Save op Glenn, vraag me wel af hoe die aan zoveel nominatiestemmen is gekomen, zou Tom op hem zijn gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |