ik vermoed dat toch Karen denk ik want daar was hij het closed meequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:52 schreef Ireth het volgende:
Tom gaat 100% niet op Alice en Jimmy
Ik acht de kans ook niet groot dat ie op Tyron of Randy gaat. Daar kan hij het op het moment ook goed mee vinden.
Blijven over
- Ashley
- karen
- Glenn
- Den Danny
In geval van 3 personen nomineren saved hij Glenn. In geval van 2 personen weet ik eerlijk niet wie hij als 2e zal saven.
Aanname.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:12 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
verdrietig eet ashley haar eten
Juistemquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die 'haat' ( ik haat haar niet, maar vind haar niet bepaald lief) heeft ze toch aan haarzelf te danken. Niet vanwege haar manier van spelen, maar vanwege haar manier van andere mensen behandelen.
Hou toch eens op man, jij plaatst zelf ook allemaal aannamesquote:
News Flash: het is een game!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die 'haat' ( ik haat haar niet, maar vind haar niet bepaald lief) heeft ze toch aan haarzelf te danken. Niet vanwege haar manier van spelen, maar vanwege haar manier van andere mensen behandelen.
Mod edit. Doe maar niet freakquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hou toch eens op man, jij plaatst zelf ook allemaal aannames
We weten inmiddels wel dat Ashley niks fout kan doen bij je
het mocht überhaupt nooit hoorquote:
Je hoeft users niet aan te spreken met doe eens rustig. Daar zijn mods voor en dat ben jij niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn mening en deze mag ik ventileren.
Ze is ergerlijk genoeg steeds op de streamquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:18 schreef Lrod01 het volgende:
Ashley dit, Ashley dat. Sommige leden hier zijn echt ziekelijk obsessief bezig met die vrouw. Get a life.
Nou dat zijn een stuk of vijf mensen die werkelijk elke post schrijven hoe walgelijk en slecht die vrouw is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:18 schreef Lrod01 het volgende:
Ashley dit, Ashley dat. Sommige leden hier zijn echt ziekelijk obsessief bezig met die vrouw. Get a life.
Ashley ik ben altijd eerlijk.......quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
Ash verdraait het hele verhaal van vannacht
Ook voor jou telt. Mods spreken de users wel aan. Speudomodden is niet toegestaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:18 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dat zijn ook aannames en dan hoef je dat niet steeds bij andere als reactie te geven. We doen hier allemaal aannames.
Ook voor jou telt dat je users niet aan hoeft te sprekenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:18 schreef Lrod01 het volgende:
Ja, het was een raar spel. En ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren want het spel is geannuleerdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:20 schreef Schakeltopia het volgende:
het is een inderdaad een domme week. ben het met de bewoners eens
nouja ze hebben het gelukkig kunnen oplossen, door de bewoners het spel te laten klappen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, het was een raar spel. En ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren want het spel is geannuleerd
op tv of hier hahahaquote:
Van al die spellen waren de regels onduidelijk. Ik vond het een zwak in elkaar geflanst thema. Totaal niet uitgewerkt, bij geen enkel onderdeelquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:22 schreef Polleke1234 het volgende:
En die 5000 gaat ook nergens over,de regels waren totaal onduidelijk.
Behalve dat er 1500 uit de pot ging als de bewoners aan de ballen zaten.
Er is verschillende keren gevraagd er gebeurde als er een undercover betrapt werd is nooit geen antwoord op gekomen.
En nu dan in ene keer 5000 uit de pot,zeg dan gewoon we vinden de pot te hoog er moet geld uit.
Daar hadden de undercovers al in het begin van het spel over dat als ze hun zelf bekend maakte dat er 5000 van pot af gingquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:22 schreef Polleke1234 het volgende:
Er is verschillende keren gevraagd er gebeurde als er een undercover betrapt werd is nooit geen antwoord op gekomen.
En nu dan in ene keer 5000 uit de pot,zeg dan gewoon we vinden de pot te hoog er moet geld uit.
Kan hier echt mee leven.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
CommentaarOpStreams.
Ash op stream = commentaar op Ash.
Klagen bij de febo dat ze steeds in beeld isMinder in beeld, minder COS over Ashley, fans blij, wij blij.
Ach, na zaterdag zullen we het alleen nog over haar hebben in streamlocks
Die 5000 is in de dbk gezegd, dat heb ik een aantal bewoners horen zeggen. Die 5000 is er niet af omdat ze betrapt zijn maar omdat de undercover er met de bewoners over hebben gepraat en dat mocht dus niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:22 schreef Polleke1234 het volgende:
lol. ashley is ook 9 van de 10 keer op de stream te zien dus logisch dat het over haar gaatquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:27 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Meest ergerlijke BB show maar toch kijk je iedere dag en heb je het constant over haar. Dan doet ze toch iets goed.
Het ging ook achter elkaar door.....de een was nog niet doorgeslikt of die ander werd alweer in hun mond gedaan.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
Adhley is zo moe, die heeft een suikerdip na die pot dropkrijtjes
Hou er nu eens mee op.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:27 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Meest ergerlijke BB show maar toch kijk je iedere dag en heb je het constant over haar. Dan doet ze toch iets goed.
aha oh okquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Over dat samen uit de Wall kopen dat mag wel ,maar je mag geen coins aan elkaar zomaar geven
Dat was ook gezegd de undercovers mochten er met de bewoners niet over praten dat ze undercover waren. Stond een boete van 5000 euro opquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:29 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die 5000 is in de dbk gezegd, dat heb ik een aantal bewoners horen zeggen. Die 5000 is er niet af omdat ze betrapt zijn maar omdat de undercover er met de bewoners over hebben gepraat en dat mocht dus niet.
eten de salaad?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:18 schreef chufi het volgende:
En nogmaals moet Ash dr avontuur kwijt ... zo vermoeiend
Dat is wel gezegd. Als een undercover zich zou onthullen, zou dat 5000 kosten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:22 schreef Polleke1234 het volgende:
Rus/oekrainequote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:41 schreef Snoozey het volgende:
oekranier toch? had een winnaar kunnen zijn
Van veraf ook, ik vind die dikke strepen niet mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
van zo dichtbij ziet het er echt raar uit
Ga je nu weer je berichten herhalen? Doe maar nietquote:
Werd tijd....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ah de boys gaan ook is even nadenken wie op wie gaat
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:53 schreef mario390 het volgende:
da will ik en keer en cap
maken draaien ze weg
Boter op hun hoofdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:02 schreef Ireth het volgende:
Jimmy "Morgen nog 1x sla, dan is het op..."
An-dij-vie!
Hij was toch alleen bezoeker ...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:06 schreef Ireth het volgende:
Ty vraagt zich af of de show van Lenie nog is doorgegaan![]()
Dat gastoptreden van 3 minuten in Afas
Dat kan zo weer veranderenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus Ty en Randy gaan niet op Tom?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Goede vraag, ik vrees doofpot ....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:07 schreef Luna68 het volgende:
Is de ¤ 1.500,- ondertussen ook al van de jackpot af voor het aan de ballen zitten door Alice?
Ze kon er niet bij. Ze probeerden het gewoon. Heb het live gezien. Eerst Tom en toen Alice. De ballen rolden gewoon doordat de bak kiepte.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:07 schreef Luna68 het volgende:
Is de ¤ 1.500,- ondertussen ook al van de jackpot af voor het aan de ballen zitten door Alice?
Nee kwam ook een liedje zingen. Avond georganiseerd door Frank van Etten en Lenie had een gast optreden.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij was toch alleen bezoeker ...
Vertel, ik zat bij Ty en Randy, hoorde Jimmy nog net tegen Tom zeggen dat zijn grens bereikt isquote:
Over het mensen buiten houden met de dominoquote:
Er is hier een post geweest gisteravond waarop duidelijk te zijn was dat ze de ballen aanraaktequote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze kon er niet bij. Ze probeerden het gewoon. Heb het live gezien. Eerst Tom en toen Alice. De ballen rolden gewoon doordat de bak kiepte.
BB had er anders wel iets van gezegd.
Beukt hij de slaapkamer ook in als ze die op slot gooienquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy opgefokt over iets wat misschien zou gaan gebeuren. Aansteller niet jormaal
dat is vanuit bb he, compleet andere situatiequote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beukt hij de slaapkamer ook in als ze die op slot gooien
Of ??
Over acting aan het doenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beukt hij de slaapkamer ook in als ze die op slot gooien
Of ??
Ik heb hem anders nog niet 1 keer de slaapkamer deur in zien beukenquote:
Bak kiepte? Die bewoog pas toen ze eruit probeerde te komen..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze kon er niet bij. Ze probeerden het gewoon. Heb het live gezien. Eerst Tom en toen Alice. De ballen rolden gewoon doordat de bak kiepte.
BB had er anders wel iets van gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Beetje bil en dijspieren trainen is haar definitie van sporten. Man ik fiets 50 kilometer per dag, wat zij doet kun je toch amper sporten noemen.quote:
Die konden de laatste tijd goed met Tom overweg...en Tom met hun...eigenlijk sinds hij een beetje afstand had genomen van Ashley en Karen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus Ty en Randy gaan niet op Tom?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:14 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Er is hier een post geweest gisteravond waarop duidelijk te zijn was dat ze de ballen aanraakte
Peerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
Kunnen ze op de valreep nog een ducttape challenge doen
Met appel
Ja ze heeft zo een lichaam gekregen met niets doen. Helemaal geen 2 uur werken in de sportschool 5 dagen per week. Komt zo aanvliegenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:16 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Beetje bil en dijspieren trainen is haar definitie van sporten. Man ik fiets 50 kilometer per dag, wat zij doet kun je toch amper sporten noemen.En dan rond 21:00 alweer in haar nest liggen om de volgende dag precies hetzelfde ritueel te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |