ik vermoed dat toch Karen denk ik want daar was hij het closed meequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:52 schreef Ireth het volgende:
Tom gaat 100% niet op Alice en Jimmy
Ik acht de kans ook niet groot dat ie op Tyron of Randy gaat. Daar kan hij het op het moment ook goed mee vinden.
Blijven over
- Ashley
- karen
- Glenn
- Den Danny
In geval van 3 personen nomineren saved hij Glenn. In geval van 2 personen weet ik eerlijk niet wie hij als 2e zal saven.
Aanname.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:12 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
verdrietig eet ashley haar eten
Juistemquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die 'haat' ( ik haat haar niet, maar vind haar niet bepaald lief) heeft ze toch aan haarzelf te danken. Niet vanwege haar manier van spelen, maar vanwege haar manier van andere mensen behandelen.
Hou toch eens op man, jij plaatst zelf ook allemaal aannamesquote:
News Flash: het is een game!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die 'haat' ( ik haat haar niet, maar vind haar niet bepaald lief) heeft ze toch aan haarzelf te danken. Niet vanwege haar manier van spelen, maar vanwege haar manier van andere mensen behandelen.
Mod edit. Doe maar niet freakquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hou toch eens op man, jij plaatst zelf ook allemaal aannames
We weten inmiddels wel dat Ashley niks fout kan doen bij je
het mocht überhaupt nooit hoorquote:
Je hoeft users niet aan te spreken met doe eens rustig. Daar zijn mods voor en dat ben jij niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn mening en deze mag ik ventileren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |