Dat is de schuld van Hamas, want die verschuilt zich onder de bevolking.quote:
Die mensen moeten het gewoon niet persoonlijk opvatten, of zo...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Zeg dat lekker tegen de mensen in Bucha. Wat een smerige post
Raar dat die burgemeester van Bucha er geen woord over repte na het verdrijven van de russen. Lijkt me toch wel iets vernoemenswaardig.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Zeg dat lekker tegen de mensen in Bucha. Wat een smerige post
Veel verder dan zulke sarcastische antwoorden kom je niet hè?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Hamas, want die verschuilt zich onder de bevolking.
Heel Marioepol één grote legerbasisquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die mensen moeten het gewoon niet persoonlijk opvatten, of zo...
Ja, ik weet het.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:43 schreef Candymannetje het volgende:
Tja keer op keer wordt de situatie uitgelegd.
De OP staat ook vol met info.
Maar sommige users weigeren zich te verdiepen in de situatie en komen niet verder dan 'Putin stinkt' en 'Rusland moet zich gewoon terug trekken' terwijl er zo veel achtergrondinformatie beschikbaar is.
Hetzelfde wordt Oekraïne verweten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Veel verder dan zulke sarcastische antwoorden kom je niet hè?
Waar blijft die onderbouwing nou?
Wie zegt dat Rusland in zijn recht staat?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Rusland staat volledig in zijn recht om 10 jaar geleden deze oorlog in Donbass te starten en 8 jaar lang te voeden. Daar mag niet aan getornd worden.
En als ze het na 8 jaar escaleren tot een volledige oorlog in Oekraïne, dan kunnen ze datgene dat ze zelf hebben veroorzaakt mooi als excuus gebruiken.
Hey er zit 1 terrorist in Amsterdam. Laten we gans Amsterdam plat bombarderen en alle burgers doden. Dan hebben we hem vastquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je hebt geen onderbouwing dus.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hetzelfde wordt Oekraïne verweten.
Lees maar terug.
Wat voor de een geldt, geldt dan ook voor de ander.
MH17 moeten we ook niet te serieus nemen.quote:
-Ok, dit is dan ook weer een lijn. We gaan Politici niet voor terrorist uitmaken-quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hey er zit 1 terrorist in Amsterdam. Laten we gans Amsterdam plat bombarderen en alle burgers doden. Dan hebben we hem vast
Liever kinderen plat bombarderen dan verwijderen uit oorlogsgebied.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Yup, dat moet Oekraïne kennelijk maar accepteren.quote:
Ja, precies.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Liever kinderen plat bombarderen dan verwijderen uit oorlogsgebied.
Tja, een andere is niet mogelijk, dus draai je daar alles naar toe.quote:Op vrijdag 22 maa2024 22:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je hebt geen onderbouwing dus.
Maar je bevestigd wel mijn mening
Het zou inderdaad beter zijn als ze in tetsudo formatie in open veld de vijand opwachten in hun eigen land. Militair genie, jij.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:46 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ook lullig dat het Oek leger zich schuil houdt in woonwijken.
Grappig genoeg is letterlijk iedereen ter wereld voor vredequote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wij (hier) wel en grappig genoeg zijn wij voor vrede
De misleiding is groot, heel groot. Dat zorgt voor de verdeling.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Grappig genoeg is letterlijk iedereen ter wereld voor vrede
Het is de manier waarop die botst
En die is?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:13 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Linksaf bij het bordje "de oncomfortabele waarheid".
Wat had je dan verwacht in BNW?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:47 schreef sp3c het volgende:
Ugh nog zo een, laat maar het boeit me al niet meer
Een normaal gesprekje over dingenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:57 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht in BNW?
Wolf pack behaviour, en beide kanten is dit in dit topic heel erg. En dat is zonde, want als man op man er een discussie er meerdere discussie vrij komen. Maar nu is het 1 zegt dit, meerdere lui duiken erop. Van de andere kant 1 zegt dat en meerdere lui duiken erop.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Een normaal gesprekje over dingen
Niet deze rare en constante speurtocht naar argumenten
Je weet dat Orwell 1984 als een waarschuwing schreef?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Een normaal gesprekje over dingen
Niet deze rare en constante speurtocht naar argumenten
En vele dingen zijn ook zo gegaan, net als wat Nostradamus allemaal voorspeld heeft. Maar dan kunnen we er juist door over in discussie te gaan zonder elkaar constant aan te vallen er ook verandering in brengen in mijn kleine belevingswereldjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:22 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je weet dat Orwell 1984 als een waarschuwing schreef?
Niet gelezenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:22 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je weet dat Orwell 1984 als een waarschuwing schreef?
Ik kan het boek je opsturen hoor, staat hier in de boekenkast. Gelezen en staat nu stof te happen.quote:
Een normale discussie wil ik ook echt graag hoor. In mijn beleving bracht ik het vrij neutraal in en stuitte ik vervolgens op onbegrip. Daar had ik een andere toon kunnen aanslaan of misschien nog beter het aan me voorbij kunnen laten gaan. My mistake.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En vele dingen zijn ook zo gegaan, net als wat Nostradamus allemaal voorspeld heeft. Maar dan kunnen we er juist door over in discussie te gaan zonder elkaar constant aan te vallen er ook verandering in brengen in mijn kleine belevingswereldjePassief agressief gedrag lokt net zoveel emotie uit als agressief gedrag in een discussie.
Daarom misschien iets anders op elkaar reageren?
Weet je, het is ook niet jouw fout alleen. We doen het soms allemaal uit emotie. En ja dat werkt beide kanten op. Ik ben daarin ook niet roomser dan de pausquote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Een normale discussie wil ik ook echt graag hoor. In mijn beleving bracht ik het vrij neutraal in en stuitte ik vervolgens op onbegrip. Daar had ik een andere toon kunnen aanslaan of misschien nog beter het aan me voorbij kunnen laten gaan. My mistake.
Dat aanbod zou ik zeker aannemen. Is echt een klassieker.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan het boek je opsturen hoor, staat hier in de boekenkast. Gelezen en staat nu stof te happen.
Film niet gezien trouwens..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat aanbod zou ik zeker aannemen. Is echt een klassieker.
De film mag er ook zijn trouwens.
Heb jij 08-15 van Kirst wel gelezen? Is denk ik 1 van de meest vermakelijke boeken over ww2 die ik ooit gelezen heb. Gaat over een Duitse soldaat die het helemaal niet wil zijn. Zo leuk en met humor beschreven.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat aanbod zou ik zeker aannemen. Is echt een klassieker.
De film mag er ook zijn trouwens.
Gaat over een toekomstige maatschappij waarin constante omdraaiing van alles centraal staat. Een terugkerende slogan is "War is peace".quote:
Ik zat net al even te googlen of ik hem kende maar vlgs mij nooit gezien gelezen. Ik zet hem op de lijst!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb jij 08-15 van Kirst wel gelezen? Is denk ik 1 van de meest vermakelijke boeken over ww2 die ik ooit gelezen heb. Gaat over een Duitse soldaat die het helemaal niet wil zijn. Zo leuk en met humor beschreven.
Pak de omnibus die begint bij de kazernequote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:53 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik zat net al even te googlen of ik hem kende maar vlgs mij nooit gezien. Ik zet hem op de lijst!
Oh ik zat bij de films te kijken, tis al laat hequote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pak de omnibus die begint bij de kazerneSerieus maat, je gaat je rot lachen. Na de oorlog geschreven door een Duitser over een Duitser.. Ik denk dat het in mijn top 3 staat van leukste boeken ooit gelezen. En ook wel leerzaam.
Dan ga je dat boek helemaal waarderenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:58 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Oh ik zat bij de films te kijken, tis al laat heben benieuwd, beetje zwarte humor kan ik altijd wel waarderen
En nee, deze ga ik niet opsturen btw.. Heb een eerste druk ervan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:58 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Oh ik zat bij de films te kijken, tis al laat heben benieuwd, beetje zwarte humor kan ik altijd wel waarderen
Post je het topic nog ff vol?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:58 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ooit wat over voorbij zien komen, maar nee.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 02:08 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]![]()
Ken je Animal Farm ook trouwens?
Nou ik voel dat ik echt moet gaan tukken... afgelopen nachten weinig slaap gehad. Maar ik zal me zeer vereerd voelen als ik morgen wakker wordt en iets als "blatende bennie" of "blaffende bennies bijten niet" als nieuwe topic ziequote:Op zaterdag 23 maart 2024 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Post je het topic nog ff vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |