Ik heb er ook geen caps van voorbij zien komenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap daar helemaal niets van. We hebben het zelf op beeld gezien dus de camera heeft het zelf laten zien?
kan het kloppen dat hij het niet meer doet?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ze spelen het zo eerlijk![]()
"Moet de deur dicht??" (Zodat ze nog ff snel kan kijken)
Staat een koort filmpje ergens in een van de cossen dat het gebeurd en je ziet Ashley kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen caps van voorbij zien komen
En moeten ze dat domino spel dan nog wel spelen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee. het spel is afgelopen....en hoe het gespeeld is was wel vals en daar moet alle bewoners onder lijden.weg 500euro en wie zijn naam komen nu voor de tweede keer voorbij,,,,
Jim kan zoveel vervelend vinden. Ik vind hem vaak ook vervelendquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:28 schreef Harry het volgende:
Jimmy denkt dat hij, Ashley en Tom op de bank gaan komen.
Jimmy zegt, dat hij het vervelend vindt dat hij dit niet in de hand had.
Alleen maar aan zichzelf denken wat hij doet.gewon zitten en je merkt het wel. Grotemannen broek aan doen en zittenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:28 schreef Harry het volgende:
Jimmy denkt dat hij, Ashley en Tom op de bank gaan komen.
Jimmy zegt, dat hij het vervelend vindt dat hij dit niet in de hand had.
Hij is me top ergenis op dit moment. Let maar op die gaat slijmen met Alice enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jim kan zoveel vervelend vinden. Ik vind hem vaak ook vervelend
Zat dat balletje van dat dominospel in de ballenbak dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ging over balletje van Domino. Niet uit de ballenbak
Ik denk dat jij in de war bent met vannacht. Ze hebben het over het balletje van de dominostenenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat een koort filmpje ergens in een van de cossen dat het gebeurd en je ziet Ashley kijken
[..]
En moeten ze dat domino spel dan nog wel spelen?
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is me top ergenis op dit moment. Let maar op die gaat slijmen met Alice enzo
Nee, dat lag tussen de handdoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat dat balletje van dat dominospel in de ballenbak dan?
Nee, iedereen wil nu dat het alsnog lukt voordat ze opruimen.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat een koort filmpje ergens in een van de cossen dat het gebeurd en je ziet Ashley kijken
[..]
thnxquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in de war bent met vannacht. Ze hebben het over het balletje van de dominostenen
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat dat balletje van dat dominospel in de ballenbak dan?
... en de deur uit lopen, liefst samen met Ash...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alleen maar aan zichzelf denken wat hij doet.gewon zitten en je merkt het wel. Grotemannen broek aan doen en zitten
quote:
Dus iedereen die nu iets aardigs doet doet dat om niet genomineerd te worden?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Slaat dit op, hij gaat aardig doen om niet genomineerd te worden.
Ja, dat had ik gezien, had de verkeerde bal in gedachtenquote:
Heel graagquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
... en de deur uit lopen, liefst samen met Ash...
Dan heeft hij dat zeker goed gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee![]()
BB had gezegd, goed gedaan, zoveel camera's en we hebben niet gezien dat je dat balletje kwijt maakte.
Dat ging over dat hij dat balletje had verstopt. Niet over dat ie in die ballenbak zat te graaien.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Van de undercovers had ze minder te vrezen dan van de bewoners. Nu loopt ze het risico dat ze door de roedel op de bank wordt gezet.
Die ballen zijn ook heel verwarrend. En het waren ook allemaal de ballen van Dannyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien, had de verkeerde bal in gedachten
Nee dit gaat over de knikker die het dominospel start, die had danny verstopt in de kast, en niet 1 camera heeft dit gezienquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk, je gaat toch het achterste van je tong niet laten zien als je in een spel zit?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley nu heel schijnheilig vertellen maar laat stukje meespelen achterwege
best wel ja maar toen was het zwaaaaarrrrquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was dat bewaken eigenlijk ook al
Ik denk dat wel nu tot zaterdag weer naar rummicub en kaarten kunnen kijken. Ik hoop dat daar de zon niet schijnt, anders wordt het liggende figuren bekijken.quote:
Wat dacht je van alle media...dit kon echt niet.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:33 schreef KangaP het volgende:
BB moest het spel wel beëindigen , want de sfeer en stemming zakte zienderogen naar below O
Jimmy woud die domino’s overschoppen etc.. juist op tijd het spel gestopt om erger te voorkomen.
Ik heb het vermoeden dat het komt omdat Tom nu raar tegen hem doetquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:38 schreef cat123 het volgende:
jimmy loopt nu met ashley te konkelen, en overleggen, en weet ik wat,
en gisteren was het nog ik heb dilano wat beloofd he ash gaat op de bank,
krijg er de kriebels van hoe wispelturig hij is.
niet op een goede manier.
En wat was Jimmy zijn taakquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ballen zijn ook heel verwarrend. En het waren ook allemaal de ballen van Danny
Misschien moet ie zich dan eens afvragen waarom dat zou zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het komt omdat Tom nu raar tegen hem doet
Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, je gaat toch het achterste van je tong niet laten zien als je in een spel zit?
Ja je weet het daar nooit. Maar persoonlijk heb ik Tom toch altijd meer richting Ash zien trekken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien moet ie zich dan eens afvragen waarom dat zou zijn![]()
Alhoewel ze vanmorgen nog samen rondjes op de luchtplaats hebben gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |