Verkopen ze denk ik niet in de frituurquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
Danny: "dit is koud he? "
Ja sukkel dat hoort zo.
En terecht!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
Die is weer de hele dag pissed off. Ze hebben aan de ballen gezeten
[ afbeelding ]
Hij moet niet zeuren, Hij zat zelf te kijken toen Alice haast ondersteboven in die bak hing en de ballen aanraakte.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt..... is ook raar.. dat juist deze 3 de undercovers zijn niet door een spel maar aangewezen...
Dit kan toch nooit de bedoeling van een spel zijn dat de bewaking zwaait naar de dief en dat het goed gevonden wordt.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, Hij zat zelf te kijken toen Alice haast ondersteboven in die bak hing en de ballen aanraakte.
Maar.... dit is wel een onderdeel van het spel, liegen en tegen elkaar opzetten om zelf 1e te wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:48 schreef cat123 het volgende:
Jimmy moet echt eens stoppen met liegen nu, begint echt vervelend te worden,
Hele groep zijn hij en Danny en Ashley en co aan het opzetten…
Als je 41 bent dan heb je geen vriend meer nodig?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie hij had een vriend nodig het 41 jarige kindje
Nouuu voorgaande seizoenen gingen mensen niet zo ver in hun leugens.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar.... dit is wel een onderdeel van het spel, liegen en tegen elkaar opzetten om zelf 1e te worden
Dan ben je echt een niet zo best mens in mijn beleving. Als het bij 1 persoon zou zijn gebeurt maar jimmy flikt het nu bij 2e op rijquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:50 schreef cat123 het volgende:
Ze hebben gewoon gepraat, rummycub gespeeld, en dan zeggen dat hij al 2 dagen niet met hem praat. Niet oké, alles om te winnen, zelfs vrienden onder de bus gooien.
huh, ze deden een ochtendwandeling deze morgen en hebben honderduit gepraatquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:49 schreef mazaru het volgende:
Tom praat al 2 dagen niet meer met Jimmy.
Tyron: Heb je met hem gepraat?
Jim: Hij reageert niet.
Randy: Nee hij wil niet praten, dat doet hij
Ty: Maar dat is raar
Ja duh!!
Inderdaad dit heb ik ook nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:50 schreef cat123 het volgende:
[..]
Nouuu voorgaande seizoenen gingen mensen niet zo ver in hun leugens.
Echt ziekelijk. Als je de boel zo kan verdraaien.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh, ze deden een ochtendwandeling deze morgen en hebben honderduit gepraat
Hier heeft Tyron zeker een puntquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy: Tom speelt ook al 2 dagen niet tegen me, nah ja sinds gister. Hij reageert niet , hij doet moeilijk. MIsschien iets gedaan of zo ik weet niet wat. Komt wat ongelukkig uit want ik had even een vriend nodig deze dagen maar goed.. het geeft niet... er zijn andere dingen
Omdat het niet geeft begint hij er weer eens over![]()
randy: gelijkspel wordt het niet meer.
ty: dat is ook zo oneerlijk als de andere kant een bal van ons pikken dan moeten wij een extra spel winnen om erover heen te gaan.
maar dat heeft toch iedereen gezien!!! dat Tom en Jimmy wandeldenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:51 schreef cat123 het volgende:
[..]
Echt ziekelijk. Als je de boel zo kan verraden.
Tyron valt mij steeds positiever opquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:50 schreef zodeju het volgende:
Wat een verschil trouwens Tyron die kan delen en die ze juist beschuldigd van egoisme door Ashley die niks deelt.
Ja maar dit werd gezegd om tom zwart te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je 41 bent dan heb je geen vriend meer nodig?
Tom doet ook stom tegen Jimmy. Zelfs Randy was het opgevallenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar dit werd gezegd om tom zwart te maken.
Ja dat heb ik ook. Maar dat heb ik er wel bij meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
Ik weet het nog steeds niet met Jimmy, soms denk ik wat een aardige en grappige kerel maar er zijn ook momenten dat ik denk wat ben jij een gluiperige vent
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Maar dat heb ik er wel bij meer.
Ze spelen natuurlijk ook een spel he
En dan is het raar dat Tom van steeds meer mensen afstand neemt,quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar dit werd gezegd om tom zwart te maken.
Prima logica, Tom is afstandelijk dus dan is het prima dat Jimmy wat leugens over 'm vertelt tegen anderen..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom doet ook stom tegen Jimmy. Zelfs Randy was het opgevallen
Toch wel me dunkt, heeft of is alleen bekend onder een andere naam zoals siroop of grenadine in Frankrijk. Maar onder de benoeming Ranja dat kennen we niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:44 schreef rinardo het volgende:
Wij hebben een vakantiehuisje in Belgie en hebben ons er ook altijd al die jaren over verbaasd dat ze daar geen ranja kennen, Frankrijk net zo!! Zo raar die verschillen in die landen. Wij nemen dus altijd flessen Ranja mee, want zoon met diabetes, en bij hypo drinkt hij zoete Ranja
I love it when a plan comes together.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:00 schreef cat123 het volgende:
[..]
Ja dat heeft Ashley vannacht met Karin bekokstoofd
Meerdere grote supermarkten uitgelegd wat ik bedoelde, niemand kon het, en de Belgische bewoners in BB hebben er ook nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:02 schreef KangaP het volgende:
[..]
Toch wel me dunkt, heeft of is alleen bekend onder een andere naam zoals siroop of grenadine in Frankrijk. Maar onder de benoeming Ranja dat kennen we niet.
In Frankrijk is sowieso heel veel siroop te koop.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:02 schreef KangaP het volgende:
[..]
Toch wel me dunkt, heeft of is alleen bekend onder een andere naam zoals siroop of grenadine in Frankrijk. Maar onder de benoeming Ranja dat kennen we niet.
Sirop de Menthe drink ik altijd in Frankrijk. Lekker fris op warme hete dagen. Ze zijn daar heel uitgebreid in hun smaken. Menthe hadden ze ook een tijdje in Nederland maar zie dat nergens meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:02 schreef KangaP het volgende:
[..]
jaaaaa, ik dacht dat de undercovers wel bekend waren , maar schijnt toch verwarring over te zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:08 schreef mazaru het volgende:
Perfect gespeeld van Danny!! Ze trappen erin met boter en suiker![]()
![]()
![]()
Nee, het blijft echt wel in hun achterhoofd ziten.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:08 schreef mazaru het volgende:
Perfect gespeeld van Danny!! Ze trappen erin met boter en suiker![]()
![]()
![]()
You wish.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, het blijft echt wel in hun achterhoofd ziten.....
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:12 schreef Harry het volgende:
Randy zegt, dat het 100% Ashley is.
Tyron zegt dat het voordehand liggend is, omdat Ashley het juist goed zou kunnen.
zo klaar als een klontje......quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:13 schreef marky het volgende:
Maarja als je een bewoner hebt die dus blijkbaar gewoon mag meedoen met de undercovers zegt genoeg dan kan je het nooit winnen.
Als ze het goed deden maar dit is gewoon heel erg belachelijk spel.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Past helemaal bij RTL die natuurlijk De Verraders hebben, een vleugje er van in BB is wel slim, marketing technisch.
Ik vind het wel lollig. Voorgaande seizoenen zie je dat het aan het eind van het seizoen het een beetje stil valt maar dat hebben ze hiermee wel een beetje getackeld.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze het goed deden maar dit is gewoon heel erg belachelijk spel.....
Randy lult met iedereen mee. 'Ja man....'quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom doet ook stom tegen Jimmy. Zelfs Randy was het opgevallen
Denk je met dat gefluister en dat Belgisch praten.....volgende keer als het nog steeds hetzelfde is ga ik het niet meer volgen.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig. Voorgaande seizoenen zie je dat het aan het eind van het seizoen het een beetje stil valt maar dat hebben ze hiermee wel een beetje getackeld.
ik lees ook hele verhalen van Kitty, die snapt het ook niet hoe het nou precies zitquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:21 schreef cat123 het volgende:
Zouden ze nog geen opdracht hebben omdat bb met z’n handen in het haar zit, dat de boel al bekend is gemaakt door Karin?
ze hebben lunch nu bij de feboquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:21 schreef cat123 het volgende:
Zouden ze nog geen opdracht hebben omdat bb met z’n handen in het haar zit, dat de boel al bekend is gemaakt door Karin?
Ja bizar. Alsof je naar een voetbalwedstrijd kijkt waar buitenspel, hands, en de uitlijnen door de scheidsrechters compleet genegeerd worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:21 schreef cat123 het volgende:
En toch denk ik dat de undercovers verloren hebben omdat Karen Ash er bij betrokken heeft nuquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
jaaaaa, ik dacht dat de undercovers wel bekend waren , maar schijnt toch verwarring over te zijn
Waar is de FAR?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja bizar. Alsof je naar een voetbalwedstrijd kijkt waar buitenspel, hands, en de uitlijnen door de scheidsrechters compleet genegeerd worden.
Ja dat zou jij graag zien natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch denk ik dat de undercovers verloren hebben omdat Karen Ash er bij betrokken heeft nu
Zo zou het horen, maar ik twijfel aan de objectiviteit van BBquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat zou jij graag zien natuurlijk...
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit gaat nog zeker een staartje krijgen laat dat maar aan de media over.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt niet, dit ziet BB juist graag.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Ash zegt dat ze zich nu met het spel gaat bemoeien, het is nu anders dan BB wil, maar verrek maar, zegt Ash
Oeps dit kan haar wel eens duuur komen te staan
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Ash zegt dat ze zich nu met het spel gaat bemoeien, het is nu anders dan BB wil, maar verrek maar, zegt Ash
Oeps dit kan haar wel eens duuur komen te staan
Tuurlijk, dream onquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]ik hoop het!
![]()
Ash, Karen en Danny op de bank!
Echt triest dat ze overal maar gewoon schijt aan mag hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley: ik speel het niet zoals BB het wil. Maar verrek maar.
Ja loopt weer met een sisser af dus. Omdat Ashley het eigenlijk goed speelt nu door het niet rond te bazuinen wie het zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:33 schreef woxxel2 het volgende:
Voor alle bewoners, undercover en niet undercover heb ik een mededeling. Het is belangrijk voor de undercovers om ongemerkt undercover te blijven tot het eind. Voor de bewoners is het belangrijk om te ontdekken wie de undercovers zijn, maar de undercovers nog niet te ontmaskeren. Bespreek deze informatie alleen met de medebewoners die je echt vertrouwt. Vergeet niet, het kan heel waardevol zijn om te weten wie de undercovers zijn. Zoals jullie inmiddels wel weten, niets is wat het lijkt in het avontuur. Alles is altijd anders dan je denkt. Het spel wordt wel harder, week na week. Alleen de mentaal sterksten onder jullie halen de finale. Dit is wat bb gezegd had.
Jahoor, dat er een of ander iemand het spel overneemt met eigen regels.....totaal aan de regels van B.B. voorbij gaat....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt niet, dit ziet BB juist graag.
nou het is zo, en normaal ben ik ook wel proAsh maar dit klopt van geen kantenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
ja dan zou Karen overgelopen zijn en is alle voordeel nu wel bij Ash en die mag het dus wel delen met de bewoners die ze zou vertrouwen maar dat doet ze niet dus verteld ze het niemandquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:33 schreef woxxel2 het volgende:
Voor alle bewoners, undercover en niet undercover heb ik een mededeling. Het is belangrijk voor de undercovers om ongemerkt undercover te blijven tot het eind. Voor de bewoners is het belangrijk om te ontdekken wie de undercovers zijn, maar de undercovers nog niet te ontmaskeren. Bespreek deze informatie alleen met de medebewoners die je echt vertrouwt. Vergeet niet, het kan heel waardevol zijn om te weten wie de undercovers zijn. Zoals jullie inmiddels wel weten, niets is wat het lijkt in het avontuur. Alles is altijd anders dan je denkt. Het spel wordt wel harder, week na week. Alleen de mentaal sterksten onder jullie halen de finale. Dit is wat bb gezegd had.
Karen heeft het zelf al aan bewoner Ashley vertelt, ook eigenlijk Danny die zwaait met ik ben het....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja loopt weer met een sisser af dus. Omdat Ashley het eigenlijk goed speelt nu door het niet rond te bazuinen wie het zijn.
En dat Danny zich liet betrappen is niet slim, maar heeft geen consequenties. Als ik het goed begrijp.
Ze moet hem en Karen en Jimmy alleen wel in de dbk noemen. Doet ze dat niet dan lijkt het mij dat BB daar gaat ingrijpen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja loopt weer met een sisser af dus. Omdat Ashley het eigenlijk goed speelt nu door het niet rond te bazuinen wie het zijn.
En dat Danny zich liet betrappen is niet slim, maar heeft geen consequenties. Als ik het goed begrijp.
ja maar Jimmy verkondigd nu dat ze niet meer pratenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:36 schreef cat123 het volgende:
[..]
Hebben vanochtend nog gepraat, gisteren spelletje gespeeld.
Ja klopt. Ze had zichzelf verlult vannacht.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Karen heeft het zelf al aan bewoner Ashley vertelt, ook eigenlijk Danny die zwaait met ik ben het....
Doet hij elke keer.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar Jimmy verkondigd nu dat ze niet meer praten
Dat liegt hijquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar Jimmy verkondigd nu dat ze niet meer praten
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:40 schreef Verida het volgende:
Als straks de undercover periode voorbij is kan BB de balans opmaken
Dan is het aan BB om dingen te bestraffen die tijdens deze periode zijn gebeurd. Dus het bekendmaken van Karen bijv, maar ook het aanraken van de ballen door Alice
En het is nog helemaal niet zeker welke kant BB op zal gaan wat betreft het winnen van deze opdracht. Kan nog alle kanten op heb ik het gevoel.
Alice heeft niet kans gehad om de ballen aan te raken want zo ontdekte men dat je er niet bij kon komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:40 schreef Verida het volgende:
Als straks de undercover periode voorbij is kan BB de balans opmaken
Dan is het aan BB om dingen te bestraffen die tijdens deze periode zijn gebeurd. Dus het bekendmaken van Karen bijv, maar ook het aanraken van de ballen door Alice
En het is nog helemaal niet zeker welke kant BB op zal gaan wat betreft het winnen van deze opdracht. Kan nog alle kanten op heb ik het gevoel.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:40 schreef Cupfighter het volgende:
De kijkers zien het, en die stemmen
Bye bye Ashley
Er is een filmpje waarbij duidelijk te zien is dat Alice voorover in de bak hangt en dat ze dan met de toppen van haar vingers een bal aanraakt die vervolgens wegrolt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Alice heeft niet kans gehad om de ballen aan te raken want zo ontdekte men dat je er niet bij kon komen.
En bij Ashleyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
En weer enkel tomtomtomtomtom bij Karen. Vermoeiend wicht.
Dan heeft ze hem toch niet gepakt?? Ik dacht dat daardoor zeker was dat het nog niet kon want ze konden er niet bij. En was het toen al begonnen het spelquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is een filmpje waarbij duidelijk te zien is dat Alice voorover in de bak hangt en dat ze dan met de toppen van haar vingers een bal aanraakt die vervolgens wegrolt.
ze mochten de ballen niet aanraken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan heeft ze hem toch niet gepakt?? Ik dacht dat daardoor zeker was dat het nog niet kon want ze konden er niet bij. En was het toen al begonnen het spel
ze raakt 1 aan met haar hand en daarna rolt de bal wegquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Alice heeft niet kans gehad om de ballen aan te raken want zo ontdekte men dat je er niet bij kon komen.
Ik zie het nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze raakt 1 aan met haar hand en daarna rolt de bal weg
[ link | afbeelding ]
En daar werkt ze gewoon naar toe!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En bij Ashley
Ze is helemaaal klaar
Ashely: meteen zo fel he, ik zeg: je moet eens stoppen met dat agressieve gedrag op iedereen
ben er een beetje klaar mee nou
karen: ik weet niet waar het van komt
ash: ik weet niet waar dat joch last van heeft ben er een beetje klaar mee nou
als ie het hier niet leuk meer vindt moet ie lekker naar huis gaan, daar is de deur
karen: giebel giebel spijtig dat ze niet automatisch open gaan he giebel giebel
ash: nee hij kan het aanvragen toch, wil hem er wel bij helpen hoor als ie het nodig hebt
wat een kleuter joh, echt waar, gatverdamme
daar word je toch moe van!
ja het spel was al begonnen, en ze mochten ze niet aanraken, er is niet pakken gezegd maar aanrakenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan heeft ze hem toch niet gepakt?? Ik dacht dat daardoor zeker was dat het nog niet kon want ze konden er niet bij. En was het toen al begonnen het spel
Precies.....het is gewoon error in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:52 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat Tom een secret mission heeft om bepaalde mensen te negeren![]()
Maar hij zal wel weer zo'n bui hebben.
Hij kan er niet tegen als mensen niet te vertrouwen zijn. Dus deze week is geen topweek voor Tom.
Heel slim van jimmy om zich zo neer te zetten maar niet heusquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:55 schreef cat123 het volgende:
Jimmy ziet de populairiteit van Tom in het huis achteruitgaan,
Denkt dat dat buiten ook wel zo zou zijn,
En gooit hem nu lekker onder de bus,
En denkt zichzelf met zielige verhalen in bij de anderen.
Werkt (wat mij betreft iig) alleen exact andersomquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:55 schreef cat123 het volgende:
Jimmy ziet de populairiteit van Tom in het huis achteruitgaan,
Denkt dat dat buiten ook wel zo zou zijn,
En gooit hem nu lekker onder de bus,
En dekt zichzelf met zielige verhalen in bij de anderen.
Ik ben niet op de streams dus niet belangrijk voor de COSquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
huh? ik ben even weg en er is iemand uit het huis getrapt?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:52 schreef Witborst het volgende:
Mens is echt uit huis geschopt.
Wat zal die zoons en die man van der blij zijn nu thuis.
Met manipulatie.
Helaas niet uit het bb-huisquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh? ik ben even weg en er is iemand uit het huis getrapt?
Het zelfde als zijn wantrouwen naar Dilano toe ook met iedereen besproken moest worden en dat hij helemaal depri werd ,quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:58 schreef woxxel2 het volgende:
Jimmy blijft hier 100% de hele week over doorpraten.
Zegt dat t m niet uitmaakt en slachtoffer is
oh ja dat mag hier ook is ook zo, moet even schakelen, [img]MOD edit, geen onwaarheden neer zetten[/img]quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Helaas niet uit het bb-huis![]()
Ging over dat Bart wel blij zou zijn dat Ash nu niet thuis is...
Maar ze spelen het zo eerlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:59 schreef ledn81 het volgende:
Kaatje komt Ashley roepen want de deur van de gameroom staat open. Ze moet even komen kijken wat er staat
Fijn dat jij dat vind.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:47 schreef danaqui het volgende:
Van mij mag As vandaag nog weg, echt wat een aso wijf is dat
Pestgedrag ookquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
Wat jim.en ashley doen is iemand doelbewust slecht neerzetten. Dat is puur pestgedrag. Heb tom zoiets nog niet een keer zien doen. Voor iemand die zegt gepest te zijn in het verleden zou jimmy zich kapot moeten schamen met wat hij nu doelbewust samen met ashley aan het doen is
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:10 schreef Ireth het volgende:
Er ging geld uut de pot!!! @:ledn81 ?? Heb je hem??
Hebben ze weer met z'n kloten gespeeld?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Alicequote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:11 schreef Ireth het volgende:
Jahaaaa!!!!!![]()
![]()
![]()
Undercovers hebben zich verklapt, de bewoners hebben gewonnen!!
(Wie staat er nog meer nu te gillen!!)
Nu noem je er juist 2 die het spel niet spelen, maar het zich laten overkomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja Ow jee als Alice of Tom wat doen
Het hypocriet gedrag zeg
Ik bedoelde van de streamkijkersquote:
Uiteraard. I love it when a plan comes together!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:13 schreef schizolientje het volgende:
nu staat Ashley het hardste te schreeuwen dat ze bewoner is Jammer dat ze stemrecht heeft en ws zelf weer onschendbaar
Maar ashely mag dus wel stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:12 schreef KinKiJan het volgende:
Gelukkig hebben de bewoners gewonnen en hangt het niet enkel van de Ashley adepten af
Jawel hoor, dit zag je toch gewoon aan komen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ging toch niet helemaal als je dacht......
Dus Danny mag niet Karen mag niet en Jimmy mag niet.......quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:12 schreef KinKiJan het volgende:
Gelukkig hebben de bewoners gewonnen en hangt het niet enkel van de Ashley adepten af
Dat is beter dan dat er maar 3 zijn met stemrecht die haar er sowieso niet op zullen zetten.quote:
En ze heeft weer alle gelijk van de wereld.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En bij Ashley
Ze is helemaaal klaar
Ashely: meteen zo fel he, ik zeg: je moet eens stoppen met dat agressieve gedrag op iedereen
ben er een beetje klaar mee nou
karen: ik weet niet waar het van komt
ash: ik weet niet waar dat joch last van heeft ben er een beetje klaar mee nou
als ie het hier niet leuk meer vindt moet ie lekker naar huis gaan, daar is de deur
karen: giebel giebel spijtig dat ze niet automatisch open gaan he giebel giebel
ash: nee hij kan het aanvragen toch, wil hem er wel bij helpen hoor als ie het nodig hebt
wat een kleuter joh, echt waar, gatverdamme
daar word je toch moe van!
Maar haar volgelingen nietquote:
deed ze toen ze jong was. als je het over alice had danquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:16 schreef Ireth het volgende:
En wie hoor je er weer bovenuit...
Echt, die moet vis of bloemen gaan verkopen op de markt
Alice weer?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:16 schreef Ireth het volgende:
En wie hoor je er weer bovenuit...
Echt, die moet vis of bloemen gaan verkopen op de markt
en andijvie verkopen als slaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:17 schreef Snoozey het volgende:
[..]
deed ze toen ze jong was. als je het over alice had dan
Ik denk eerder dat hij de opdracht heeft om zijn medebewoners te embeteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:52 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat Tom een secret mission heeft om bepaalde mensen te negeren
Zelfs al gaat ze op de bank, dan gaat ze nog nergens heenquote:
Moge duidelijk zijn, maar er zijn veel slimmere keuzes om op de bank te zetten. Ash wil je niet tegenover je hebben. De keuze is reuze om andere er op te zetten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al gaat ze op de bank, dan gaat ze nog nergens heen
Ze wil Tom er zelfs nog bij helpen, dus blijkt maar weer eens hoe sociaal ze is.quote:
Ja Ash de bitch ....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:18 schreef Ebinas het volgende:
Jimmy vindt het niet eerlijk, omdat 1 iemand......................
Zeikerd, zoals hij vorige week tegen dilano zei hij moet zijn grote mannen broek maar aandoenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:18 schreef Harry het volgende:
Jimmy vindt het niet eerlijk.
Jimmy: Door een persoon sta ik nu op de lijst, en ga ik naar huis.
Zet de decorstukken er maar opquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moge duidelijk zijn, maar er zijn veel slimmere keuzes om op de bank te zetten. Ash wil je niet tegenover je hebben. De keuze is reuze om andere er op te zetten.
Ging toch over kleine balletjequote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:19 schreef Kissingbird het volgende:
ow door danny die vannacht die bal uit de bak heeft gepakt.. bb had gezegd ik heb 120 camera's maar het staat niet op beeld
En terechtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:11 schreef Ireth het volgende:
Jahaaaa!!!!!![]()
![]()
![]()
Undercovers hebben zich verklapt, de bewoners hebben gewonnen!!
(Wie staat er nog meer nu te gillen!!)
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
Tom zei vanmorgen met Ash op de bank te willen
ik hoop nog op dat scenario
Meneer is altijd geïrriteerd, maar iedereen moet altijd maar rekening houden met zijn beperking.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:53 schreef woxxel2 het volgende:
Tom is geïrriteerd en wil met rust gelaten worden, maar zij blijven juist reacties uitlokken bij Tom.
Dat is stiekem pesten
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:18 schreef Ebinas het volgende:
Jimmy vindt het niet eerlijk, omdat 1 iemand......................
tuuuuuurlijk niet.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:21 schreef mazaru het volgende:
En nu de bewoners gewonnen hebben is het zeker geen vals spel meer?
Valse spel was door undercover gedaan. Dus gerechtigheid nuquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:21 schreef mazaru het volgende:
Ja zo kan je het ook lezen iddquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze wil Tom er zelfs nog bij helpen, dus blijkt maar weer eens hoe sociaal ze is.
Nee. het spel is afgelopen....en hoe het gespeeld is was wel vals en daar moet alle bewoners onder lijden.weg 500euro en wie zijn naam komen nu voor de tweede keer voorbij,,,,quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:21 schreef mazaru het volgende:
+ de 500 van het tukkie...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt tegen randy 5000 van de pot is veel he. In feite heeft karen nu bijna net zoveel uit de pot gepost als lenie
Dat doet Tom toch helemaal zelf. Het enige dat Ashley en Karen doen is het erover hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
Wat jim.en ashley doen is iemand doelbewust slecht neerzetten
5000quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee. het spel is afgelopen....en hoe het gespeeld is was wel vals en daar moet alle bewoners onder lijden.weg 500euro en wie zijn naam komen nu voor de tweede keer voorbij,,,,
En het in viervoud aandikken...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doet Tom toch helemaal zelf. Het enige dat Ashley en Karen doen is het erover hebben.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
Alice vind belangrijk dat ze stemrecht heeft
Ik snap daar helemaal niets van. We hebben het zelf op beeld gezien dus de camera heeft het zelf laten zien?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:21 schreef rinardo het volgende:
hahaha Danny kreeg compliment van BB , we hebben 120 cameras en we hebben niet gezien dat jij dat balletje hebt verstopt
Dat zal ook wel 'niet gezien' zijn door BBquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:25 schreef espri het volgende:
wanneer gaat nu dat geld eraf van het aanraken van de bal door Alice?
Nee ging over balletje van Domino. Niet uit de ballenbakquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap daar helemaal niets van. We hebben het zelf op beeld gezien dus de camera heeft het zelf laten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |