Verkopen ze denk ik niet in de frituurquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
Danny: "dit is koud he? "
Ja sukkel dat hoort zo.
En terecht!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
Die is weer de hele dag pissed off. Ze hebben aan de ballen gezeten
[ afbeelding ]
Hij moet niet zeuren, Hij zat zelf te kijken toen Alice haast ondersteboven in die bak hing en de ballen aanraakte.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
Die is weer de hele dag pissed off. Ze hebben aan de ballen gezeten
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt..... is ook raar.. dat juist deze 3 de undercovers zijn niet door een spel maar aangewezen...
Dit kan toch nooit de bedoeling van een spel zijn dat de bewaking zwaait naar de dief en dat het goed gevonden wordt.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, Hij zat zelf te kijken toen Alice haast ondersteboven in die bak hing en de ballen aanraakte.
Maar.... dit is wel een onderdeel van het spel, liegen en tegen elkaar opzetten om zelf 1e te wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:48 schreef cat123 het volgende:
Jimmy moet echt eens stoppen met liegen nu, begint echt vervelend te worden,
Hele groep zijn hij en Danny en Ashley en co aan het opzetten…
Als je 41 bent dan heb je geen vriend meer nodig?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie hij had een vriend nodig het 41 jarige kindje
Nouuu voorgaande seizoenen gingen mensen niet zo ver in hun leugens.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar.... dit is wel een onderdeel van het spel, liegen en tegen elkaar opzetten om zelf 1e te worden
Dan ben je echt een niet zo best mens in mijn beleving. Als het bij 1 persoon zou zijn gebeurt maar jimmy flikt het nu bij 2e op rijquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:50 schreef cat123 het volgende:
Ze hebben gewoon gepraat, rummycub gespeeld, en dan zeggen dat hij al 2 dagen niet met hem praat. Niet oké, alles om te winnen, zelfs vrienden onder de bus gooien.
huh, ze deden een ochtendwandeling deze morgen en hebben honderduit gepraatquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:49 schreef mazaru het volgende:
Tom praat al 2 dagen niet meer met Jimmy.
Tyron: Heb je met hem gepraat?
Jim: Hij reageert niet.
Randy: Nee hij wil niet praten, dat doet hij
Ty: Maar dat is raar
Ja duh!!
Inderdaad dit heb ik ook nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:50 schreef cat123 het volgende:
[..]
Nouuu voorgaande seizoenen gingen mensen niet zo ver in hun leugens.
Echt ziekelijk. Als je de boel zo kan verdraaien.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh, ze deden een ochtendwandeling deze morgen en hebben honderduit gepraat
Hier heeft Tyron zeker een puntquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy: Tom speelt ook al 2 dagen niet tegen me, nah ja sinds gister. Hij reageert niet , hij doet moeilijk. MIsschien iets gedaan of zo ik weet niet wat. Komt wat ongelukkig uit want ik had even een vriend nodig deze dagen maar goed.. het geeft niet... er zijn andere dingen
Omdat het niet geeft begint hij er weer eens over![]()
randy: gelijkspel wordt het niet meer.
ty: dat is ook zo oneerlijk als de andere kant een bal van ons pikken dan moeten wij een extra spel winnen om erover heen te gaan.
maar dat heeft toch iedereen gezien!!! dat Tom en Jimmy wandeldenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:51 schreef cat123 het volgende:
[..]
Echt ziekelijk. Als je de boel zo kan verraden.
Tyron valt mij steeds positiever opquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:50 schreef zodeju het volgende:
Wat een verschil trouwens Tyron die kan delen en die ze juist beschuldigd van egoisme door Ashley die niks deelt.
Ja maar dit werd gezegd om tom zwart te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je 41 bent dan heb je geen vriend meer nodig?
Tom doet ook stom tegen Jimmy. Zelfs Randy was het opgevallenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar dit werd gezegd om tom zwart te maken.
Ja dat heb ik ook. Maar dat heb ik er wel bij meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
Ik weet het nog steeds niet met Jimmy, soms denk ik wat een aardige en grappige kerel maar er zijn ook momenten dat ik denk wat ben jij een gluiperige vent
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Maar dat heb ik er wel bij meer.
Ze spelen natuurlijk ook een spel he
En dan is het raar dat Tom van steeds meer mensen afstand neemt,quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar dit werd gezegd om tom zwart te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |