Uiteindelijk 51quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit doet me echt denken aan 2019, hoeveel had Duncan toen wel niet
Heng heng heng heng heng!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:19 schreef Em31 het volgende:
Ook echt nummer 1 in Nederland: Brommers kieken van Boer Harm.
Het heeft eigenlijk wel iets van Joost weg. Allebei lekker meezingend, tikje flauwekul, jeugd gaat er goed op.quote:
quote:
Ik heb VPNquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kan niet meer voor je eigen land stemmen.
Even aangezet zojuist ja.quote:
Helaas voor Mustii, dan maar voor Joost gekozenquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze dan weer bij 0 moeten beginnen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Yes, Israël-stylequote:Op woensdag 20 maart 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga je nu 10.000 keer op Joost stemmen?
Fred is al bezig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
You can't vote for your own country in this poll.
Oke @:Strani en @:Fred_B het is aan jullie! Stel ons niet teleur!
Waarom dat ranking systeem dan niet aangepast werd toen Israël er in een nacht 20.000 5-sterren bij kreeg is me ook een raadsel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze dan weer bij 0 moeten beginnen.
Ik denk niet dat het hun uitmaakt wie de polls verkloten. Ze willen natuurlijk dat iedereen gewoon hun favoriet kiest. Als ze het echt dicht willen bouwen gebruiken ze Captcha en mail bevestiging.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom dat ranking systeem dan niet aangepast werd toen Israël er in een nacht 20.000 5-sterren bij kreeg is me ook een raadsel.
Maar goed die site is natuurlijk trots dat ze al jaren de winnaar goed ‘voorspellen’ dus dan mag iemand dat niet verkloten als het ze niet uitkomt.
Als dan zou kunnen hadden we allang een random winnaar een keer gehad. Al heeft Azerbaijan in het verleden in kleinere landen SIM kaarten uitgedeeld en op die manier gecheated. En je wil eigenlijk ook niet iets winnen om je iets "gehacked" zou hebben toch?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:33 schreef Ama het volgende:
Kan je ook via VPN stemmen in de finale op Joost, nee zeker?
Net even uit Finland gestemd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Werd dat niet overdag al aangekondigd? Dan kwam er rond 8 uur een video op YouTube.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:32 schreef Momo het volgende:
Als we de trend van vorige jaren doortrekken krijgen we binnen een paar uur de running order van de halve finales.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |