Joost moet duidelijk werken aan z'n promotie in Bulgarije. Die twee-en-een-halve Bulgaar die meestemt met de "rest of the world" vote kun je maar beter in de tas hebben.quote:
Ik zat de laatste tijd enorm op de We gaan winnen trein . Het is echt wel heel bijzonder wat er met Europapa gebeurt, zowel nationaal als internationaal. Loreen ging vorig jaar ook viral toch? Maar Hallo, dit is een NLs talig happy hardcore lied jonguh. Dan kun je toch ook bijna niet anders denken dan dat er winst mogelijk is als dit gebeurt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:26 schreef Greys het volgende:
De laatste paar posts in het Buitenlandse Reacties topic zetten me wel weer een píetsie met de voetjes op de grond.
(Niks mis met die posts trouwens. Goede realistische posts.)
Al denk ik nog steeds dat het kán. Winnen.
Die 13 miljoen views zijn inmiddels binnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:27 schreef GeorgeM het volgende:
Nog even en hij heeft 13(!) miljoen views op Joetjoep
Fans roepen dit jaar al snel dat Joost zijn streams niet tellen (want alleen NL en BE is dan de reden), maar zonder België (100.000 streams) zijn dit gisteren alsnog bijna 300.000 streams uit andere landen.quote:
Goed wel dat de hype in het buitenland qua streams niet afneemt, de streams verdwijnen met name in NL zelfquote:
Dat was ook gewoon extreem. Wat hij nu haalt zijn al hele goede aantallen voor een hit in Nederland. En het aantal buitenlandse streams neemt dus toe.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goed wel dat de hype in het buitenland qua streams niet afheemt, de streams verdwijnen met name in NL zelf
Eensquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon extreem. Wat hij nu haalt zijn al hele goede aantallen voor een hit in Nederland. En het aantal buitenlandse streams neemt dus toe.
Dit nummer is groter buiten de Eurobubbel dan erin. Zo'n nummer is het ook, meer voor de casual kijkers dan voor de echte Eurofan. S10 deed het vrij goed in die polls, maar niemand stemde erop in de finale. Dan heb ik het liever andersom.
Ik vond het goede posts hoor!quote:Op woensdag 20 maart 2024 00:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zat de laatste tijd enorm op de We gaan winnen trein . Het is echt wel heel bijzonder wat er met Europapa gebeurt, zowel nationaal als internationaal. Loreen ging vorig jaar ook viral toch? Maar Hallo, dit is een NLs talig happy hardcore lied jonguh. Dan kun je toch ook bijna niet anders denken dan dat er winst mogelijk is als dit gebeurt.
Maarja, het baart me wat zorgen dat op verschillende forums het lied achterblijft in lijstjes (en ja, er valt van alles te zeggen over fanpolls en over hoe betrouwbaar die zijn, maar daar gaat het nu niet om). Op Escnation bijvoorbeeld, waar niet de typische fans zitten die continue hun wigs bij elk poplied verliezen en slay gillen op alles wat bopt, valt het me ook best tegen dat Europapa niet heel hoog scoort. In hun laatste poll van vier dagen geleden eindigde Europapa op plek 13. (top 5: Italie, Belgie, Zwitserland, Kroatië en Litouwen). Feit is gewoon dat dit lied niet breed wordt omarmd door fans uit alle landen, maar dat is ook niets nieuws. Maar goed, ook daar zijn weer allerlei redenen voor te bedenken. Laat dit je pret in ieder geval niet bederven. dR0Om GROOT @:Greys![]()
Joost gaat straks op het podium schroeien. Zet de hele tent in de fik. Niemand wint. Europa naar de klote jonguh
En ik geloof ergens ook nog steeds wel in de winst. Het lied voelt wel als een winnend lied naar mijn mening![]()
Ja een top 5 zou eigenlijk al gewoon een topresultaat zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:12 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben ook wel mee op de hype treinIk zie het nog niet winnen hoor, maar voor een mooie top 5 plek teken ik hoor! Het lijkt de grootste pre-contest viral te zijn van dit jaar. Dat is sinds 2019 ons ook nooit meer gebeurd natuurlijk
Wie had dat gedacht een jaar geleden, dat we het over Nederland zouden hebben als een potentiële televote-winnaar?Zijn Mia en Dion toch nog ergens goed voor geweest
Je moet de volledige url gebruikenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:15 schreef Greys het volgende:
Joling vindt het ook leuk
https://vm.tiktok.com/ZIJnQ6msg/
(Hoe zet je hier een tiktok dat je hem ziet ipv alleen linkje?)
Ah thanks! Ik had in tiktok op copy link geklikt dus dacht dat ik dan de hele link zou hebben maar dan krijg je idd een verkorte versie.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je moet de volledige url gebruiken
https://www.tiktok.com/gjoling/video/7346247272587414816
[ tiktok ]
Dit doet me echt denken aan 2019, hoeveel had Duncan toen wel nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |