Zeker!!! En ik val met mijn 54 oude jaren ook niet eens meer in de doelgroep eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Superleuk!![]()
Het is ook echt wel héél gezellig hier dit jaar nu met Joost!
Welkom in Europa, JONGUH!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:35 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Welkom in Europa
Ik krijg dit niet meer uit mijn hoofd
Ach ik ben 50 dus welkom bij de club hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zeker!!! En ik val met mijn 54 oude jaren ook niet eens meer in de doelgroep eigenlijk.
Maar hier word ik gewoon vrolijk van. Moet ik er wel bijzeggen, ik vond ook in de '90's de happyhardcore en dergelijke al heel leuk, dus ook wel een stukje jeugdsentiment zeg maar.
Maar toch.
![]()
![]()
Je maakt je tag weer helemaal waarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:20 schreef Greys het volgende:
We gaan met de @:ESF_FOK Songfestivalforum twitter trouwens al aardig richting de 1000 nieuwe volgers sinds Europapa uitkwam dus we doen daar toch iets goed en hebben vanmiddag nog iemand doorverwezen met linkje naar het deelnemersoverzicht hier. Elk beetje helpt.
Dat is het mooie van Joost dit jaar. Van 8 tot 80 iedereen omarmd het nummer en Joost.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zeker!!! En ik val met mijn 54 oude jaren ook niet eens meer in de doelgroep eigenlijk.
Maar hier word ik gewoon vrolijk van. Moet ik er wel bijzeggen, ik vond ook in de '90's de happyhardcore en dergelijke al heel leuk, dus ook wel een stukje jeugdsentiment zeg maar.
Maar toch.
![]()
![]()
Als jij er bij zit, prima.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik ben 50 dus welkom bij de club hoor.
Ik ben 56quote:
Ik snap nooit zo waar die Spotify viral chart op is gebaseerd... Hij komt daar nu nieuw binnen. Alsof hij nu ineens veel meer wordt gedeeld dan de dag ervoor?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:35 schreef Idem-Dito het volgende:
Hij staat ook op 16 in de Spotify viral top 50 Global..
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik ben 50 dus welkom bij de club hoor.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben 56en ik vond het meteen geweldig
Toch prachtig dat we het zo eens zijn?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
![]()
![]()
De rest van die top50 zijn ook allemaal artiesten waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waar die Spotify viral chart op is gebaseerd... Hij komt daar nu nieuw binnen. Alsof hij nu ineens veel meer wordt gedeeld dan de dag ervoor?
In de viral chart in Nederland staan ook vaak nummers waarvan ik me afvraag of iemand in NL ze ooit heeft gehoord.
Iedereen in the streets heeft het over Boer Harm. Heb je het niet gemerkt?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:19 schreef Em31 het volgende:
Ook echt nummer 1 in Nederland: Brommers kieken van Boer Harm.
Ik zit denk ik in een andere bubbel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Iedereen in the streets heeft het over Boer Harm. Heb je het niet gemerkt?
Ik blijf altijd ver weg van de streets, toch een soort angst. Blijkbaar terecht.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De melkstraat van de koeien?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik rende naar de top40, daar nog Joost op 1. Nu ren ik naar Spotify.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:19 schreef Em31 het volgende:
Ook echt nummer 1 in Nederland: Brommers kieken van Boer Harm.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik rende naar de top40, daar nog Joost op 1. Nu ren ik naar Spotify.
Dit gaat op de ESC 2024 iceberg.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:46 schreef Em31 het volgende:
Eurovisionworld heeft gewoon die hele poll verwijderd![]()
Waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:46 schreef Em31 het volgende:
Eurovisionworld heeft gewoon die hele poll verwijderd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |