Zou mij ook niet verbazen als Joost ook zelf bezig is met de oddsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:12 schreef Arcee het volgende:
Twee keer een 7.5 bij de odds, dat zijn Italië/Zwitserland-achtige taferelen.
Dat is wat lastiger lijkt me, al kun je eventueel veel geld op jezelf inzetten overal natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou mij ook niet verbazen als Joost ook zelf bezig is met de odds
Op Reddit zag ik een paar keer langskomen hoe desperate het is etc. etc. maar die threads worden verwijderd. Een poll waarbij je op je eigen land kan stemmen, als dat al een ramp is. Lijkt me nog geen niveautje Malta in de odds in 2021.quote:
Je kan ook niet iets zetten vanuit Nederland of België, maar als je veel mensen kent in veel landen en een netwerk hebtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat is wat lastiger lijkt me, al kun je eventueel veel geld op jezelf inzetten overal natuurlijk.
Die hebben heel z’n campagne van afgelopen zomer vast gemist.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:06 schreef Em31 het volgende:
Het leukste vind ik dat die-hard fans meteen over de zeik zijn over dit soort dingen.
Joost heeft inmiddels het dubbele aantal votes van Israël. Gieren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ze in de Wiwipoll van wie het hele ESF moet winnen ook mega-ver bovenaan staan met ruim 7000 votes oid.
Lolquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Joost heeft inmiddels het dubbele aantal votes van Israël. Gieren.
Jezus Greys, dan zit je wel heel kort op de bal!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:49 schreef Greys het volgende:
Gisteren waren de Spotify aantallen om 19.38 al geupdate.
Hahahahaa die poll was toch al gekaapt, bizar dat hij in een uurtje er zo ver overheen gaatquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Joost heeft inmiddels het dubbele aantal votes van Israël. Gieren.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jezus Greys, dan zit je wel heel kort op de bal!
Ik wil soms gewoon graag op TWEET kunnen drukken zodat ik m'n hond uit kan laten zonder telefoon.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jezus Greys, dan zit je wel heel kort op de bal!
Toen heb ik hier ook wel gepost dat het een beetje desperate overkwam, maar ik heb inmiddels in de gaten dat dit Joost ten voeten uit is. Lekker sarren, altijd op het randje van serieus en ergens de draak mee steken. Hij wil die poll echt wel winnen, maar toch ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Die hebben heel z’n campagne van afgelopen zomer vast gemist.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil soms gewoon graag op TWEET kunnen drukken zodat ik m'n hond uit kan laten zonder telefoon.
Maar hij slaapt dus het kan nog wel even.
De hond in kwestie:
[ afbeelding ]
Owwww....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil soms gewoon graag op TWEET kunnen drukken zodat ik m'n hond uit kan laten zonder telefoon.
Maar hij slaapt dus het kan nog wel even.
De hond in kwestie:
[ afbeelding ]
Ja, dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:17 schreef N.icka het volgende:
Het maakt me ondertussen niet eens meer uit wat zijn notering gaat zijn . Die jongen moet al zoveel plezier hebben nu 😁👍
Als ik naar mezelf kijk, ik heb volgens mij nog nooit zoveel gepost in een ESF topic.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:20 schreef Greys het volgende:
We gaan met de @:ESF_FOK Songfestivalforum twitter trouwens al aardig richting de 1000 nieuwe volgers sinds Europapa uitkwam dus we doen daar toch iets goed en hebben vanmiddag nog iemand doorverwezen met linkje naar het deelnemersoverzicht hier. Elk beetje helpt.
Superleuk!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk, ik heb volgens mij nog nooit zoveel gepost in een ESF topic.![]()
![]()
![]()
Welkom in Europaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Superleuk!![]()
Het is ook echt wel héél gezellig hier dit jaar nu met Joost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |