Israël staat ineens dik voor nu. Vanochtend was dit nog niet zo.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:21 schreef Greys het volgende:
Poll van Wiwi voor wie de 2e semi moet winnen. NL staat nu eerste. Stemmen maar!
https://wiwibloggs.com/20(...)ovision-2024/280663/
Edit: 1 minuut later staat NL al niet meer eerste maar vierde.
Edit2: oh nu weer wel.![]()
Die krijgen er dit jaar wel vaker ineens een hele zwik streams bij, of een hele hoop stemmen. Maar nee, hun inzending is absoluut niet politiek gemotiveerdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Israël staat ineens dik voor nu. Vanochtend was dit nog niet zo.
Ik zie nu dat ze in de Wiwipoll van wie het hele ESF moet winnen ook mega-ver bovenaan staan met ruim 7000 votes oid.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die krijgen er dit jaar wel vaker ineens een hele zwik streams bij, of een hele hoop stemmen. Maar nee, hun inzending is absoluut niet politiek gemotiveerd
Polls manipuleren doen ze zeker, het gaat namelijk niet geleidelijk maar steeds met ineens een hele hoop "mensen" die erop stemmen. Of bv. dat hun video gisteren ineens de meest bekeken Youtube-video was in Kosovoquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ze in de Wiwipoll van wie het hele ESF moet winnen ook mega-ver bovenaan staan met ruim 7000 votes oid.
Hoop bijna dat ze de polls manipuleren, anders zitten we straks met een heel matig lied als winnaar omdat velen erop stemmen 'want Israël'.
Moest lachen om de placering van die zwarte balk. Drie keer raden wie er pal achter zit.quote:
Die manipuleren duidelijk. Je kunt op Eurovision World (website van de odds). Ook de inzendingen aantal sterren geven uit 5. Schijnbaar kwamen er ineens 15000 stemmen bij in een paar minuten, allemaal 5*. En toen gingen de scores van Nederland, Kroatië en Zwitserland ineens omlaagquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ze in de Wiwipoll van wie het hele ESF moet winnen ook mega-ver bovenaan staan met ruim 7000 votes oid.
Hoop bijna dat ze de polls manipuleren, anders zitten we straks met een heel matig lied als winnaar omdat velen erop stemmen 'want Israël'.
Verhipquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Moest lachen om de placering van die zwarte balk. Drie keer raden wie er pal achter zit.
Ja ik hoop dat ze het inderdaad heel goed dichttimmeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Polls manipuleren doen ze zeker, het gaat namelijk niet geleidelijk maar steeds met ineens een hele hoop "mensen" die erop stemmen. Of bv. dat hun video gisteren ineens de meest bekeken Youtube-video was in Kosovo![]()
Ik hoop dat de EBU in mei het zaakje goed heeft dichtgetimmerd want Israël gaat echt proberen om hun volkomen apolitieke en onschuldige inzending op volledig legitieme wijze de televote te laten winnen.
Ja. Wtf is dat nou weer. Joost stond gewoon nog steeds flink achter de nummer 2.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:06 schreef Idem-Dito het volgende:
[..]
Ze hebben de poll maar meteen inactief gezet…
De liquiditeit is gewoon heel laag, en blijkbaar zijn de market makers ook in slaap gevallen. Als je het wil weten kan je Patrick Flynn op Twitter er eens naar vragen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:16 schreef GeorgeM het volgende:
Waarom is bij de bookies bij SMarkets bij sommige landen wel een odd te zien en bij de meeste grijs?
Het gaat over een poll waar Nederland 2e stond. Maar die is nu ineens inactief. Je moet maar even terug lezen.quote:
De top 50 van Nederland opgeteld bij het totaal, gok ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:03 schreef Greys het volgende:
Hoe weet hij dit als Spotify nog niet heeft geupdate? Ja ik bedoel wij weten het ook wel dat het zo moet zijn maar als mensen gaan checken op Spotify staat het er nog niet dus zelf tweeten we het nog maar niet.
[ x ]
Ah zo! Dank je.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
De top 50 van Nederland opgeteld bij het totaal, gok ik.
Zijn er echt mensen boos?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:06 schreef Em31 het volgende:
Het leukste vind ik dat die-hard fans meteen over de zeik zijn over dit soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |