de HSKOquote:Op zondag 17 maart 2024 20:03 schreef chufi het volgende:
Welke wijze opleiding heeft Ashli genoten ? Ze weet namelijk alles
In-en-in slecht gewoonquote:Op zondag 17 maart 2024 20:00 schreef humpty het volgende:
En daar gaan we weer over Tom wat een verschrikkelijke vrouwen zijn dit
nee was een grapje, ze heeft heel geen opleiding gehadquote:Op zondag 17 maart 2024 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien wel alle drie .. Kan ze ze op 1 hand tellen ....
Oh ze is niet eens echt blondquote:Op zondag 17 maart 2024 20:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee was een grapje, ze heeft heel geen opleiding gehad
Ik vind dit nog steeds niks.....stel dat Ashley het weet, en die doet inderdaad haar ogen even dicht, dam heeft haar maatje de kans en pakt zeg drie ballen dat maakt voor Ashley niet uit want ze komt er toch niet op als haar maatjes undercover zijn.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ash slaapt zo. Dan kan Karen een bal pakken.
Als er al bij kan.
Ty en randy hebben gekeken hoe de ballen lagen. Als iemand er aan heeft gezeten kunnen ze dat zienquote:Op zondag 17 maart 2024 20:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds niks.....stel dat Ashley het weet, en die doet inderdaad haar ogen even dicht, dam heeft haar maatje de kans en pakt zeg drie ballen dat maakt voor Ashley niet uit want ze komt er toch niet op als haar maatjes undercover zijn.
Karen snapt geen hol van dat undercover gebeuren. Of ze doet heel goed alsof.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds niks.....stel dat Ashley het weet, en die doet inderdaad haar ogen even dicht, dam heeft haar maatje de kans en pakt zeg drie ballen dat maakt voor Ashley niet uit want ze komt er toch niet op als haar maatjes undercover zijn.
Ik denk dat laatstequote:Op zondag 17 maart 2024 20:15 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Karen snapt geen hol van dat undercover gebeuren. Of ze doet heel goed alsof.
Hier kan ik mij wel in vindenquote:Op zondag 17 maart 2024 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn finalisten op moment
Alice, Tom, Jimmy en Tyron
Jimmy, Danny en Karin zijn undercover en ze weten het van elkaar. ik denk als 2 samen een shift hebben dat ze makkelijk kunnen stelen als de rest slaaptquote:Op zondag 17 maart 2024 20:26 schreef woxxel2 het volgende:
Dat gaat toch nooit lukken om ongemerkt een bal er uit te halen.
Of weten ze van elkaar wie undercover zijn?
Maar als de rest ziet dat er ballen zijn gestolen, weten ze toch meteen wie de wacht had.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:28 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Jimmy, Danny en Karin zijn undercover en ze weten het van elkaar. ik denk als 2 samen een shift hebben dat ze makkelijk kunnen stelen als de rest slaapt
Dat is zeker naarquote:Op zondag 17 maart 2024 20:29 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley haar vader heeft 2 keer een hartinfarct en tia gehad. naar
ja dat is ook weer zo..het is nu ook heel moeilijk om te stelen ( ze kunnen er nog niet echt bij) als ze voller zitten misschien handiger en op het laatst ofzoquote:Op zondag 17 maart 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als de rest ziet dat er ballen zijn gestolen, weten ze toch meteen wie de wacht had.
Helemaal oke. Kan ik ook in mee gaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Die Tom? Ja, niet te doen.quote:
Als dat de finale wordt, ga ik 'm niet halen.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Beter ookquote:Op zondag 17 maart 2024 20:36 schreef basicsaint het volgende:
Best wel sneu, dat hele Tom-gedoe is midden in Ashleys gezicht ontploft. De Generaal constateert dat niemand meer naar haar luistert.
Zo is het. En niet anders.quote:
Een soort homeopathisch slaapmiddel. Beter dan al die pillen.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal oke. Kan ik ook in mee gaan.
Man man man... Die plaat is zo onderhand wel grijs gedraaid. Wat een ouwe zeur.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:33 schreef mazaru het volgende:
En Tom heeft het weer over Karen en wil weten van Jimmy hoe hij erover denkt
Die denkt dat hij in Expeditie Robinson zit waar dit ook het geval schijnt te zijn....quote:Op zondag 17 maart 2024 20:39 schreef kiki2024 het volgende:
Tom: mijn libido hier is echt 0,0,0,0 ik voel me tot niemand aangetrokken.
Precies en Jimmy voed hem daar in.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:34 schreef mazaru het volgende:
Ja Tom jij bent heilig hoor. Het ligt totaal niet aan jou hoor. Gewoon met het vingertje naar voren blijven wijzen en doorfluisteren
En als Jimmy bij Karen is dan lult hij met Karen meequote:
Dat snap ik dan weer wel. Er loopt niets rond wat de broek doet bollen of een kloppende klit (Š Marcia - BB6) veroorzaakt.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:39 schreef kiki2024 het volgende:
Tom: mijn libido hier is echt 0,0,0,0 ik voel me tot niemand aangetrokken.
Ik vind dit wel een snoepje hoor, alleen een beetje jammer dat hij geen borsthaar heeftquote:Op zondag 17 maart 2024 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer wel. Er loopt weinig rond wat de broek doet bollen of een kloppende klit (Š Marcia - BB6) veroorzaakt.
Ohja wat the fuck is ditquote:
Tattoos, dan ben je bij mij af. Voor mij bestaat er geen grotere libidoremmer.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een snoepje hoor, alleen een beetje jammer dat hij geen borsthaar heeft![]()
[ afbeelding ]
dat viel wel mee, in de woonkamer opperde ze om gewoon binnen door het raam de bak in de gaten te houden. ik vermoed dat bb daarop reageerde. tyron en randy wisten natuurlijk niet dat ze het daarover hadden in de woonkamer.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ohja wat the fuck is dit
Randy en Tyron kregen een reprimande van BB dat als hij bewakers ging inhuren dat die dan niet vanuit een huis met een verrekijker gaan loeren..
Ze moesten dus naast de ballenbakken gaan zitten.
En deze twee liggen gewoon op de ligstoelen waar die twee jongen zijn weg gejaag..
oh okee Randy en Tyron vonden het al raarquote:Op zondag 17 maart 2024 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat viel wel mee, in de woonkamer opperde ze om gewoon binnen door het raam de bak in de gaten te houden. ik vermoed dat bb daarop reageerde. tyron en randy wisten natuurlijk niet dat ze het daarover hadden in de woonkamer.
Nu een sl van 48 uren.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
48 uur.
Jammer, ik wil wel weer eens een echte weekopdracht zien.
lolquote:Op zondag 17 maart 2024 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
haha iedere keer steentje om gooien hahaha
Karen: ik kan het niet ik kan het nietquote:Op zondag 17 maart 2024 20:56 schreef mazaru het volgende:
50 ballen inzet. De undercovers moeten het laten mislukken
1x is genoeg. Na 47 uur en 55 minutenquote:Op zondag 17 maart 2024 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
haha iedere keer steentje om gooien hahaha
Dit stinkt dus weer naar sturingquote:
Eensquote:Op zondag 17 maart 2024 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Dat zal ze inmiddels in de SL wel verteld zijn hoe en wat en waarquote:Op zondag 17 maart 2024 21:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Deur naar de tuin is enige deur naar buiten
En zijn het vaste duo's die waken of kunnen ze onderling rouleren?quote:
Goed dat ze er wat bij doen anders liggen ze de hele dag in bedquote:Op zondag 17 maart 2024 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
nouja er gebeurd in ieder geval weer iets op de stream, dat is wel positief
dat denk ik niet anders is het niet leukquote:
Ze rouleren wel is het plan maar het is Jimmy die gaat rouleren dus dat heeft hij slim voor elkaar want dan ontstaan er duo undercovers want de 4 duos zijn nu maar 1 undercoverquote:Op zondag 17 maart 2024 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En zijn het vaste duo's die waken of kunnen ze onderling rouleren?
Ze zijn eindelijk aan het werk gezet.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
nouja er gebeurd in ieder geval weer iets op de stream, dat is wel positief
De 3 undercover weten van elkaarquote:Op zondag 17 maart 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat denk ik niet anders is het niet leuk
nou lijkt me stug dat ze weten wie de undercovers zijnquote:
Anders komen ze niet bij de voordeurquote:Op zondag 17 maart 2024 21:12 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom maken ze het zichzelf zo moeilijk met verhogingen enzo
Ze weten het wel, is gezegd op de stream en hebben met elkaar gesproken kortquote:Op zondag 17 maart 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Daar doelde ik inderdaad opquote:Op zondag 17 maart 2024 21:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze rouleren wel is het plan maar het is Jimmy die gaat rouleren dus dat heeft hij slim voor elkaar want dan ontstaan er duo undercovers want de 4 duos zijn nu maar 1 undercover
Niet goed is een groot woord. Ik heb dat laatste niet gehoord. Maar voor mij is stemrecht ook nominerenquote:Op zondag 17 maart 2024 20:39 schreef rinardo het volgende:
Ik heb net ontdekt dat onze tekst die hier in de update staat niet goed is.
in de update staat
''Er zijn twee bakken met ballen waar het van de week om draait. Één bak voor de bewoners en één bak voor de undercovers.
De ballen zijn punten
Er is een bak voor de bewoners en een bak voor de undercovers.
Allebei de groepen hebben nu 50 punten.
Er komen spellen daarmee kan je punten verdienen.
Welke groep de meeste punten heeft wint en heeft stemrecht.
Deze week is niemand te vertrouwen ook je maatje niet zegt BB.
Zit er iemand zonder opdracht aan de ballen, dan krijgen ze een boete van 1500 euro uit de pot''
Zo heb ik hem ook in streamverslagen gezet, maar er ontbreekt 1 belangrijke zin
BB zegt na de zin ''Welke groep de meeste punten heeft wint en heeft stemrecht.''
nog dit In mijn huis betekend dat Nomineren
Sommige hier zeiden dat al, daarom ben ik het op gaan zoeken
luister hier de tekst
https://www.facebook.com/1611283065/videos/322902570382624/
Het is wel te hopen dat de undercovers deze week winnen, want dat is niet ongunstig voor Ashley en Karen.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:12 schreef BB-King het volgende:
Lijkt mij lastig om dit te saboteren zonder jezelf verdacht te maken.
Vrees dat het niet lukt.
aha ok ja sorry las het verkeerdquote:Op zondag 17 maart 2024 21:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze weten het wel, is gezegd op de stream en hebben met elkaar gesproken kort
Zijn 5 minuten bezig.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:14 schreef marky het volgende:
Opvallend hoe goed Tom en Ty ineens kunnen samenwerken
ja gewoon slingeren net als paar jaar terug ga niet omhoog en omlaag is wel erg moeilijk makenquote:
Zegt hij tenminste ook eens iets 🤣quote:Op zondag 17 maart 2024 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
randy heeft domino day gekeken, en geeft nu advies
ja, ze weten het al een poosquote:Op zondag 17 maart 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Wow welk jaar was dat ook al weer voor het laatst ?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
randy heeft domino day gekeken, en geeft nu advies
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op zondag 17 maart 2024 21:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou lijkt me stug dat ze weten wie de undercovers zijn
2009 volgens wikipediaquote:Op zondag 17 maart 2024 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow welk jaar was dat ook al weer voor het laatst ?
Gaan ze scharen op de stenen of onder het papier ?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:18 schreef engine het volgende:
Ashley en Karen gaan Big Brother uitdagen.
[ afbeelding ]
's Avonds mogen ze wel slapen. En als die deur open gaat, schieten ze wel wakker.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:18 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Welke deur. Ze zitten naast het huis in de tuin.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
's Avonds mogen ze wel slapen. En als die deur open gaat, schieten ze wel wakker.
ja die krijgen wel uitbrander dat ze niet hebben opgeletquote:Op zondag 17 maart 2024 21:18 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
niet als ze aan het bewaken zijnquote:Op zondag 17 maart 2024 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
's Avonds mogen ze wel slapen. En als die deur open gaat, schieten ze wel wakker.
Heeft nu toch nog geen zin ... over 47 uur of zo pasquote:Op zondag 17 maart 2024 21:23 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Jimmy al proberen te saboteren?
Ik heb alleen ff geluid en hoorde Jimmy sorry zeggen.,...
hoeven ze alleen van badkamer tot voordeur? en daar 48 uur voorquote:
ja maar waarom 48 uur voor alleen badkamer naar de voordeur?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft nu toch nog geen zin ... over 47 uur of zo pas
Dat werd niet gezegd en anders was dat wel tijdens de SL verteld ...quote:Op zondag 17 maart 2024 21:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik denk dat ze te makkelijk denken heb zo idee dat het ook door de slaapkamers moet
Was zomaar idee van mijquote:Op zondag 17 maart 2024 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat werd niet gezegd en anders was dat wel tijdens de SL verteld ...
Toen Randy en Tyron er waren zaten er evenveel ballen in beide bakken nu in de rode duidelijk meer.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:30 schreef Joyce-43 het volgende:
denken ze nou dat er ballen uitgehaald zijn? dan hebben ze lekker bewaakt![]()
ja maar ik doelde erop dat ze dan slecht bewaakt hebben als er ballen omgegooid zijn, ze lagen ook te slapenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Toen Randy en Tyron er waren zaten er evenveel ballen in beide bakken nu in de rode duidelijk meer.
Wel een beetje vreemd...
Niemand kan nog bij die ballen. Of er moet een deurtje ergens zitten..
hoezo para
de undercovers mogen steeds saboteren ( dus een blokje omgooien) dus ze moeten blijven leggen I guess. slimste is om laatste 5 min gewoon te saboterenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp die domino opdracht niet van 48 uur
Ze moeten binnen 48u een dominobaan maken van de badkamer naar de voordeur. Als alles in 1 keer omvalt winnen de bewoners, anders de undercoversquote:Op zondag 17 maart 2024 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Bb zei toch door heel zijn huis ?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ja maar is het alleen echt van badkamer na deur dan is nu klaar dus ?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:42 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
de undercovers mogen steeds saboteren ( dus een blokje omgooien) dus ze moeten blijven leggen I guess. slimste is om laatste 5 min gewoon te saboteren
dus nu kunnen ze al klaar wezenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze moeten binnen 48u een dominobaan maken van de badkamer naar de voordeur. Als alles in 1 keer omvalt winnen de bewoners, anders de undercovers
oh aha kijk daar heb je de addertje dus, hebben hun ook niet opgelet dusquote:Op zondag 17 maart 2024 21:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bb zei toch door heel zijn huis ?
Start badkamer en einde voordeur.
In de sv staat wel door het hele huis inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar is het alleen echt van badkamer na deur dan is nu klaar dus ?
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 17 maart 2024 21:44 schreef espri het volgende:
Ik vind dat ze iedere kamer mee moeten pakken
ja maar, ze zijn al klaar het is 1 rechte lijn naar de badkamer, dus saboteren valt heel erg op, ik denk dat dat nog moeilijk gaat worden, hij is nu klaarquote:Op zondag 17 maart 2024 21:42 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
de undercovers mogen steeds saboteren ( dus een blokje omgooien) dus ze moeten blijven leggen I guess. slimste is om laatste 5 min gewoon te saboteren
Maar moet het niet door het hele huis?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja maar, ze zijn al klaar het is 1 rechte lijn naar de badkamer, dus saboteren valt heel erg op, ik denk dat dat nog moeilijk gaat worden, hij is nu klaar
Het houdt ze mooi bezigquote:Op zondag 17 maart 2024 21:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
Bb zal zo wel iets zeggen zeker ? Achter een sl en dan zien we ze ineens opnieuw bezig
klopt ik begreep het verkeerd. dacht dat ze pas na 48 uur mochten doenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja maar, ze zijn al klaar het is 1 rechte lijn naar de badkamer, dus saboteren valt heel erg op, ik denk dat dat nog moeilijk gaat worden, hij is nu klaar
BB bepaalt wanneer het moet gebeuren volgens mijquote:Op zondag 17 maart 2024 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
bedenk mij ineens. als die de bewoners slim zijn, testen ze hem nu volledig, en dan laten ze hem een uur voor het einde helemaal afgaan. dan hebben de undercovers het minste tijd om de ballen over te hevelen
precies of de deur wat harder dicht trekken.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:51 schreef mazaru het volgende:
De undercovers moeten voorlopig niets doen. Ze hebben nu nog zoveel tijd om hem opnieuw op te bouwen. Als ze slim zijn dan saboteren ze 1 of 2 stukjes die dan net verkeerd vallen.
of toch maar is gaan leren jonglerenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:53 schreef espri het volgende:
[..]
precies of de deur wat harder dicht trekken.
quote:Op zondag 17 maart 2024 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
of toch maar is gaan leren jongleren![]()
Als ze meebouwen moet dat te doen zijn lijkt mijquote:Op zondag 17 maart 2024 21:51 schreef mazaru het volgende:
De undercovers moeten voorlopig niets doen. Ze hebben nu nog zoveel tijd om hem opnieuw op te bouwen. Als ze slim zijn dan saboteren ze 1 of 2 stukjes die dan net verkeerd vallen.
Maar ze mogen hem pas over 48 uur laten vallenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:55 schreef rinardo het volgende:
Maar ik zie geen saboteurs in de buurt dus als het zo doorgaat is de opdracht binnen 5 min klaar
ja kan niet fout gaan in princiepe neequote:Op zondag 17 maart 2024 21:55 schreef rinardo het volgende:
Maar ik zie geen saboteurs in de buurt dus als het zo doorgaat is de opdracht binnen 5 min klaar
Ja dat was ook mijn eerste idee , maar BB bepaalt een half uur voor de pogingquote:Op zondag 17 maart 2024 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze mogen hem pas over 48 uur laten vallen
Lijkt mij ook. Kwestie van een beetje scheef zetten. Desnoods een paar voor de zekerheid. Of 1tje zo neerzetten dat die niet valt. Vastplakken met iets aan de grond.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze meebouwen moet dat te doen zijn lijkt mij
Ze hebben genoeg om door heel het huis te gaanquote:Op zondag 17 maart 2024 21:58 schreef Was-beer het volgende:
Moeten ze niet gewoon alle stenen gebruiken? Of doen ze dat al
oh? dat lees ik niet , ik lees dat ze er 48 u over mogen doen, ik ga er van uit dat het ook korter mag durenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze mogen hem pas over 48 uur laten vallen
huh?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn eerste idee , maar BB bepaalt een half uur voor de poging
geen undercover in de buurt nu hahaquote:Op zondag 17 maart 2024 22:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh? dat lees ik niet , ik lees dat ze er 48 u over mogen doen, ik ga er van uit dat het ook korter mag duren
48u om een dominobaan te bouwen door het hele huis... Startend in de badkamer en eindigen aan de voordeur...
Dit is een challenge tussen de bewoners en de Undercovers...
Als bewoner zal je er alles aan doen om het te laten slagen, als Undercover alles om het te laten mislukken... De inzet : 50 ballen (dus 50 punten) Als het lukt winnen de bewoners, als het mislukt de Undercovers
ze hebben duizenden, maar waarom heel veel gebruiken als het in 1 lijn kan, hoe meer je gebruikt des te groter de kans van mislukkenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:58 schreef Was-beer het volgende:
Moeten ze niet gewoon alle stenen gebruiken? Of doen ze dat al
Dus als het mislukt en er is nog tijd over van die 48 uur dan mogen ze het nog een keer proberen? Dat zou niet eerlijk zijnquote:Op zondag 17 maart 2024 22:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh? dat lees ik niet , ik lees dat ze er 48 u over mogen doen, ik ga er van uit dat het ook korter mag duren
48u om een dominobaan te bouwen door het hele huis... Startend in de badkamer en eindigen aan de voordeur...
Dit is een challenge tussen de bewoners en de Undercovers...
Als bewoner zal je er alles aan doen om het te laten slagen, als Undercover alles om het te laten mislukken... De inzet : 50 ballen (dus 50 punten) Als het lukt winnen de bewoners, als het mislukt de Undercovers
ohhhh? zei die dat?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn eerste idee , maar BB bepaalt een half uur voor de poging
Als Jimmy struikelt valt de hele zooi omquote:Op zondag 17 maart 2024 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
als dit zo nog 24u moet blijven staan, gaat het nooit goed natuurlijk. daar gaat wel iemand tegenaanlopen
quote:Op zondag 17 maart 2024 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jimmy struikelt valt de hele zooi om
ik ga zoeken oke.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets meende ik te hebben gehoord .. kan niet terugspoeln
Ja heb je gelijk in alleen in 1 lijn van de badkamer naar de voordeur leek me te simpel voor BBquote:Op zondag 17 maart 2024 22:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze hebben duizenden, maar waarom heel veel gebruiken als het in 1 lijn kan, hoe meer je gebruikt des te groter de kans van mislukken
Is het huis muis vrij?quote:Op zondag 17 maart 2024 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jimmy struikelt valt de hele zooi om
Dit had ik ook gedacht inderdaad. Maar ze maken het zichzelf niet makkelijk 😂quote:Op zondag 17 maart 2024 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat het de boeling is dat het vlot lukt, dan komen er meer ballen in het spel en valt er ook daadwerkelijk wat te pikken door de undercovers
Bb zegt dus wel door het hele huisquote:Op zondag 17 maart 2024 22:04 schreef Hoempah het volgende:
Hier is de uitleg nog een keer: https://streamable.com/4qq2cr
hiervoor krijgen jullie 48uur de tijd. ik laat op tijd weten wanneer het officiele startmoment daar is. wanner dus het eerste steentje mag worden omgegooid. ik zal ook aangeven wanneer het laatste half uur is ingegaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:04 schreef Hoempah het volgende:
Hier is de uitleg nog een keer: https://streamable.com/4qq2cr
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeur niet zoquote:Op zondag 17 maart 2024 22:11 schreef Was-beer het volgende:
Ashley komt zeggen dat ze zachter moeten doen
Ze moeten wachten op startschot bb. Dit telt dus niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:11 schreef happyme28 het volgende:
En, en, en… ? Volgens mij is de opdracht volbracht
En terecht, moet zij eens doen!quote:Op zondag 17 maart 2024 22:12 schreef humpty het volgende:
Jongens enthousiast omdat deze test gelukt is komt Ashley zeuren dat ze stil moeten zijn
Het startschot was toch al gegeven?quote:Op zondag 17 maart 2024 22:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze moeten wachten op startschot bb. Dit telt dus niet.
Misschien dus wel misluktquote:Op zondag 17 maart 2024 22:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze moeten wachten op startschot bb. Dit telt dus niet.
Ze zijn met een spel bezig, ze is te lui om te helpen. Als het haar niet zint, gaat ze toch lekker naar huis.quote:
Nee, ze hebben zelf beslotenquote:Op zondag 17 maart 2024 22:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het startschot was toch al gegeven?
Nee dit was proefquote:Op zondag 17 maart 2024 22:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, waarom?quote:Op zondag 17 maart 2024 22:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zijn met een spel bezig, ze is te lui om te helpen. Als het haar niet zint, gaat ze toch lekker naar huis.
Die anderen hebben net een paar uur liggen slapen. Sowieso belachelijk dat ze moeten slapen omdat ze twee uurtjes moeten waken. Maar dat geldt dus voor iedereen daarquote:Op zondag 17 maart 2024 22:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zijn met een spel bezig, ze is te lui om te helpen. Als het haar niet zint, gaat ze toch lekker naar huis.
Ik laat op tijd weten wanneer het startsein is, en ik laat weten wanneer het laatste half uur is ingegaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vastplakken met klef brooddeeg.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:17 schreef chufi het volgende:
is er lijm? of iets anders dat goed kan plakken ?
de undercovers weten het al lang van elkaar. onder de rest bestaat het idee inderdaad dat ze het niet van elkaar wetenquote:Op zondag 17 maart 2024 22:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mogen de saboteurs nu wel of niet met elkaar praten of samenspelen?
Dat zeggen ze steeds. Dat dat niet mag.
Dat is vaag , maar er is geen startsein gegeven en mogelijk kan dat dus al als verloren worden beschouwt voor de bewoners .... maar ja dan had ie wel weer gereageerd neem ik aanquote:Op zondag 17 maart 2024 22:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik laat op tijd weten wanneer het startsein is, en ik laat weten wanneer het laatste half uur is ingegaan.
Wie heeft er een paar uur geslapen? Ty en Randy? Echt geen paar uur. En die klaagden niet over herrie wel?quote:Op zondag 17 maart 2024 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die anderen hebben net een paar uur liggen slapen. Sowieso belachelijk dat ze moeten slapen omdat ze twee uurtjes moeten waken. Maar dat geldt dus voor iedereen daar
Nee, toen was het stil.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wie heeft er een paar uur geslapen? Ty en Randy? Echt geen paar uur. En die klaagden niet over herrie wel?
Ze hebben net een proeftraject gedaan. Het moet van de badkamer tot de voordeur en BB geeft het startschotquote:Op zondag 17 maart 2024 22:24 schreef Ireth het volgende:
Ik schakel net pas in, maar begrijp ik nu goed dat er een dominotraject door het huis staat wat nog niet om mag vallen??
4 real? Wowquote:Op zondag 17 maart 2024 22:12 schreef humpty het volgende:
Jongens enthousiast omdat deze test gelukt is komt Ashley zeuren dat ze stil moeten zijn
Alice lag amper in bed want zat 1,5 uur ervoor en is toen nog gaan douchen. Ty en Randy zaten 3 uur ervoor en zijn eerst nog wezen eten, daarna afwassen en een uur geleden waren ze al weer met de domino bezig dus ook max een uurtje gelegen. En klaagden ook niet terwijl er genoeg rumoer was op de gang.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, toen was het stil.
En het waren sowieso Ty, Randy en Alice. Tom en Jimmy waren aan het kaarten en Karen en Ashly waren buiten bij de bakken.
Altijd beter dan dat gekonkel van Ashleyquote:Op zondag 17 maart 2024 22:23 schreef kater1 het volgende:
Hoe is het ondertussen met de ballen? Ah ik zie Danny en Glenn. Verhalen over dochter Glenn. Als Glenn een flauwe plezantse hebt dan is zij altijd klaar. Dochter kan net zo vlot babbelen als hij. Ze is in augustus 10 jaar. Dochter van Danny wil met 28 moeder zijn. Nu ja gebabbel over kinderen en wat ik begrepen heb van het Belgisch.
Ze mogen niet ontmaskerd worden tochquote:Op zondag 17 maart 2024 22:26 schreef mazaru het volgende:
De undercover moeten gewoon de zooi omtrappen vijf minuten voor tijd. 50 ballen verdient
Wat jij wil johquote:Op zondag 17 maart 2024 22:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Alice lag amper in bed want zat 1,5 uur ervoor en is toen nog gaan douchen. Ty en Randy zaten 3 uur ervoor en zijn eerst nog wezen eten, daarna afwassen en een uur geleden waren ze al weer met de domino bezig dus ook max een uurtje gelegen. En klaagden ook niet terwijl er genoeg rumoer was op de gang.
Ergo, mevrouw vind weer dat iedereen naar haar pijpen moet dansen.
BB: Ik laat op tijd weten wanneer het startsein is, en ik laat weten wanneer het laatste half uur is ingegaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:24 schreef Ireth het volgende:
Ik schakel net pas in, maar begrijp ik nu goed dat er een dominotraject door het huis staat wat nog niet om mag vallen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |