de HSKOquote:Op zondag 17 maart 2024 20:03 schreef chufi het volgende:
Welke wijze opleiding heeft Ashli genoten ? Ze weet namelijk alles
In-en-in slecht gewoonquote:Op zondag 17 maart 2024 20:00 schreef humpty het volgende:
En daar gaan we weer over Tom wat een verschrikkelijke vrouwen zijn dit
nee was een grapje, ze heeft heel geen opleiding gehadquote:Op zondag 17 maart 2024 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien wel alle drie .. Kan ze ze op 1 hand tellen ....
Oh ze is niet eens echt blondquote:Op zondag 17 maart 2024 20:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee was een grapje, ze heeft heel geen opleiding gehad
Ik vind dit nog steeds niks.....stel dat Ashley het weet, en die doet inderdaad haar ogen even dicht, dam heeft haar maatje de kans en pakt zeg drie ballen dat maakt voor Ashley niet uit want ze komt er toch niet op als haar maatjes undercover zijn.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ash slaapt zo. Dan kan Karen een bal pakken.
Als er al bij kan.
Ty en randy hebben gekeken hoe de ballen lagen. Als iemand er aan heeft gezeten kunnen ze dat zienquote:Op zondag 17 maart 2024 20:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds niks.....stel dat Ashley het weet, en die doet inderdaad haar ogen even dicht, dam heeft haar maatje de kans en pakt zeg drie ballen dat maakt voor Ashley niet uit want ze komt er toch niet op als haar maatjes undercover zijn.
Karen snapt geen hol van dat undercover gebeuren. Of ze doet heel goed alsof.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds niks.....stel dat Ashley het weet, en die doet inderdaad haar ogen even dicht, dam heeft haar maatje de kans en pakt zeg drie ballen dat maakt voor Ashley niet uit want ze komt er toch niet op als haar maatjes undercover zijn.
Ik denk dat laatstequote:Op zondag 17 maart 2024 20:15 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Karen snapt geen hol van dat undercover gebeuren. Of ze doet heel goed alsof.
Hier kan ik mij wel in vindenquote:Op zondag 17 maart 2024 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn finalisten op moment
Alice, Tom, Jimmy en Tyron
Jimmy, Danny en Karin zijn undercover en ze weten het van elkaar. ik denk als 2 samen een shift hebben dat ze makkelijk kunnen stelen als de rest slaaptquote:Op zondag 17 maart 2024 20:26 schreef woxxel2 het volgende:
Dat gaat toch nooit lukken om ongemerkt een bal er uit te halen.
Of weten ze van elkaar wie undercover zijn?
Maar als de rest ziet dat er ballen zijn gestolen, weten ze toch meteen wie de wacht had.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:28 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Jimmy, Danny en Karin zijn undercover en ze weten het van elkaar. ik denk als 2 samen een shift hebben dat ze makkelijk kunnen stelen als de rest slaapt
Dat is zeker naarquote:Op zondag 17 maart 2024 20:29 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley haar vader heeft 2 keer een hartinfarct en tia gehad. naar
ja dat is ook weer zo..het is nu ook heel moeilijk om te stelen ( ze kunnen er nog niet echt bij) als ze voller zitten misschien handiger en op het laatst ofzoquote:Op zondag 17 maart 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als de rest ziet dat er ballen zijn gestolen, weten ze toch meteen wie de wacht had.
Helemaal oke. Kan ik ook in mee gaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn finalisten op moment
Alice, Tom, Jimmy en Tyron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |