Ook niet op de BBQ?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Indo bloed , mijn zoon is ook wit wit en met geen mogelijkheid bruin te krijgen
het is ook aan haar hele manier van doen te zienquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley ruikt dat ze volgende week aan de beurt is![]()
Vive la Republique!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley weet dat ze volgende week aan de beurt is. Dat ruikt ze.
lolquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
de bullshit komt nu zelfs uit haar neus
En toch gaat er een van hun winnenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:54 schreef Poeziewoes het volgende:
Niemand verdient de hoofdprijs daar in het BBhuis
helaaaasssquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:55 schreef cat123 het volgende:
Karin ook steeds aan het slijmen met Dilano he?
Begint op te vallen.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vroeg me even af of er iets met de instellingen van m'n tv was ... maar nee ... dat zijn echt de kleren van Tyron.
Iedereen probeert bij iedereen een wit voetje te halen, lijkt het.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:55 schreef cat123 het volgende:
Karin ook steeds aan het slijmen met Dilano he?
Begint op te vallen.
De kleding is van Jimmy maar Tyron heeft ze aan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vroeg me even af of er iets met de instellingen van m'n tv was ... maar nee ... dat zijn echt de kleren van Tyron.
Dapperquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
De kleding is van Jimmy maar Tyron heeft ze aan.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:56 schreef Ireth het volgende:
Dilano: "het is voor jullie erger dan voor mij als ik ga... ik ga terug mijn leven in, maar jullie moeten mij dan missen..."
![]()
Dat doen ze nooit, je weet toch.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat BB ook gewaagde vragen aan Ash en Ka stelt
Zou wel een keer tijd worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat BB ook gewaagde vragen aan Ash en Ka stelt
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:56 schreef Ireth het volgende:
Dilano: "het is voor jullie erger dan voor mij als ik ga... ik ga terug mijn leven in, maar jullie moeten mij dan missen..."
![]()
Met die kanttekening dat dit alles is, wat is uitgezonden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:59 schreef FBtje het volgende:
Hier alles wat is gezegd door Randy en Ashley in de dagboekkamer m.b.t. de nominaties, inclusief het noemen van Jimmy als sterke speler.
Ja jammer .Vind Deze spelers slechter dan de afgelopen jaren!quote:
the end is nearquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook aan haar hele manier van doen te zien
Weg met die hand boven hun hoofd en deze week zijn er genoeg vragen die gesteld mogen worden aan Ashquote:
Thnx!!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:59 schreef FBtje het volgende:
Hier alles wat is gezegd door Randy en Ashley in de dagboekkamer m.b.t. de nominaties, inclusief het noemen van Jimmy als sterke speler.
heb ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:54 schreef Poeziewoes het volgende:
Niemand verdient de hoofdprijs daar in het BBhuis
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Geraldine doet me aan Velma Dinkley van Scooby Doo denken
Ja die mocht van Danny niet naast Alice, want hij wil persé naast Glenn zitten. Zo'n volwassen vent, zo galant naar Alicequote:
Was wel lachen met sommige op X die beweerden geen ingehuurd te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel lachen met sommige op X die beweerden geen ingehuurd te zijn.
Voor elke weekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
FAALWEEK was de betere benaming voor deze week
Randy heeft bevestigd aan Dilano dat Jimmy erbij zat, en ik zie niet dat Randy zou liegen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met die kanttekening dat dit alles is, wat is uitgezonden.
er is ook niemand die daar aan twijfelde behalve jij zelf???quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:04 schreef FBtje het volgende:
[..]
Randy heeft bevestigd aan Dilano dat Jimmy erbij zat, en ik zie niet dat Randy zou liegen.
Eens hoor .. was geen aanval of iets daarop.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:04 schreef FBtje het volgende:
[..]
Randy heeft bevestigd aan Dilano dat Jimmy erbij zat, en ik zie niet dat Randy zou liegen.
quote:
Jimmy heeft zelf op Dyl gestemd. Waarom het dan Ash kwalijk nemen als ze voor Jimmy is gegaan. Hij is onze lieve heer niet. Boos op alles wat niet in zijn straatje ligt. De hele week over Dyl liggen roddelen bij iedereen omdat hij gewaarschuwd was door Fan s Jimmy is een vals persoon.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:53 schreef Ireth het volgende:
Jimmy is bezig om van binnen een beetje dood te gaan geloof ik...
Dat is gewoon niet wat er gezegd is.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:56 schreef Ireth het volgende:
![]()
Dilano wie?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet wat er gezegd is.![]()
Nee, Alice heeft op Dilano gestemd, niet Jimmy.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:05 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jimmy heeft zelf op Dyl gestemd. Waarom het dan Ash kwalijk nemen als ze voor Jimmy is gegaan. Hij is onze lieve heer niet. Boos op alles wat niet in zijn straatje ligt. De hele week over Dyl liggen roddelen bij iedereen omdat hij gewaarschuwd was door Fan s Jimmy is een vals persoon.
Juistquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, Alice heeft op Dilano gestemd, niet Jimmy.
Jimmy heeft dit ook met Dilano zelf besproken, niks vals aan.
of hoe tom zich voeltquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:07 schreef Ebinas het volgende:
Ben benieuwd of er nog wat duidelijk wordt over het nomineren met Tom & Karin.
En het saven van Ty
Wat een topwijf.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
alice 4de keer op de bank
waarom denk je dat ze je erop zetten?
alice : ze zien me als een sterkte speler
onvergetelijke dag.. cadeau wat ik heb gekregen vergeet ik noooit meer
Dat is mooi kan niet meer terug bonnetje is wegquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
alice 4de keer op de bank
waarom denk je dat ze je erop zetten?
alice : ze zien me als een sterkte speler
onvergetelijke dag.. cadeau wat ik heb gekregen vergeet ik noooit meer
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is mooi kan niet meer terug bonnetje is weg
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
danny is zo lekker volgzaam
ow nee
dat zei ze niet
ze zal vanzelf wel een keer aan de beurt komenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot ze haar gaan aanpakken
ze durven het nietquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron probeert er zich wel aan te houden trouwens.
Once in a lifetime.quote:
Blijf wie je bentquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
Tom gaat zich niet veranderen om wie hij is
PUNT
Is de regel daar.. deed Ashley net ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:15 schreef odie22 het volgende:
tuurlijk jimmy, gewoon doorgaan met liegen
Die zie je bijna niet, ik vergeet hem ook altijdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik was Rocker Randy al bijna vergeten.
Aangenaam nog wel......quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny was aangenaam verrast dat hij mocht vernemen dat hij een meeloper van Ashley is.
Ja, zo jammer, ze worden echt gespaard ....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
Karen zich een pony geknipt
ook geen scherpe vraag
watjes daar
Wees blij, ze hebben al ellende genoeg onderling.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zo jammer, ze worden echt gespaard ....
Het was ook heel komisch.....Tyron die zegt nee dat doen ze niet twee en ja hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
mooi antwoordt
Glenn heeft goed gelachen voor de 1000 euro
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
hebben ze al door dat de kijker beslist heeft?
Ash moet juist niet gespaard wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:20 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wees blij, ze hebben al ellende genoeg onderling.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar aan??quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron probeert er zich wel aan te houden trouwens.
niet genoegquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel zouden ze laten zien van de laatste 48 uur?
Nee helaas, hopelijk horen ze dat zo nog in de live, maar verwacht het ook weer niet ....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor de tv graag welquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:22 schreef Ebinas het volgende:
ik moet toch niet de hele gemene shit nog een keer aanhoren, zonder dat zij daar iets van meekrijgen he
Hoe krijgt hij het uit zijn strot zegquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:56 schreef Ireth het volgende:
![]()
Zo die karen liegt weer keihard. Wat voor een volwassene ben je dan. Sta voor je dadenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
whaaaa
de leugens van KA
tegelijk met het backtabben van Ash
4 miljoen tv kijkers die nu voor Dilano gaan stemmen ipv van Dannyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:24 schreef Ireth het volgende:
Danny "jammer dat je genaaid wordt door je vrienden..."
Nou, 3x raden hoe Tom zich nu voelt
Wat is er dan gebeurd?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel zouden ze laten zien van de laatste 48 uur?
kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:25 schreef Hznootje het volgende:
Wat ik vooral zie is dat Karin niet eerlijk is.
Ja oke, maar die heeft dus ook niet de juiste infoquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
en ash gebruikt dat om het mes wat verder te duwen
En gefaald.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Karen heeft gepoogd Tom te cancelen.
Jammer welquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op meer hoef je wss ook niet te rekenen
Ik mag wel hopen dat BB hier nog wat over gaat zeggen of vragenquote:
Dat mag ... er zijn er hier maar weinig het met je eens.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:27 schreef Snoozey het volgende:
ik zie die oneerlijkheid niet van karen. ze geeft gelik toe dat ze heeft gezegd niet op hem te willen gaan
en ze hadden her er gelijk over van ja maar we zouden toch samen vertellen. nou te laat. boeie
mogen het niet met mij eens zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag ... er zijn er hier maar weinig het met je eens.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:28 schreef engine het volgende:
Ashley over de van der valk in Akersloot...
"Dat is een soort van der valk....Dat is een van der valk"
quote:
Is dat De witte Bergen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Ash, wij hier noemen van der Valk Akersloot de Vreetschuur...
TCTCquote:
Die van der Valk is best een beetje beruchtquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Niet voor een Queen.quote:
Met hele bijzondere hotelkamersquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:28 schreef engine het volgende:
Ashley over de van der valk in Akersloot...
"Dat is een soort van der valk....Dat is een van der valk"
Nou ik vind het knap dat de queen genoegen neemt van der valkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Iedereen wil maar baar de Mac"
Ze snapt het niet.
Alweer kudos voor de Queen.
Hee, een bekende defensie-termquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Toch nog 10x beter dan de Macquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nee, die ligt bij Hilversumquote:
Toch niet alleen Karen maar ook Ashley......quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:31 schreef cat123 het volgende:
Als dat alles is wat ze ervan uitzenden komt Karin er wel heel goed vanaf, benieuwd of er meer komt.
Ja precies, bedoel ze eigenlijk allebei.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch niet alleen Karen maar ook Ashley......
Lekker gegeten toen, en daarna de quizquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die ligt bij Hilversum
Bekend van de fan meeting tijdens de Gouden Kooi, sweet memories ....
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:33 schreef -river- het volgende:
Ik verwacht helaas Danny als favoriet, hij is Bart 2.0
Nee, DWB is Eemnes en Akersloot is in Akersloot (je verwacht het niet)quote:
Zou het ook graag willen.quote:
Het wordt ook zwaar overdreven hier.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:27 schreef Snoozey het volgende:
ik zie die oneerlijkheid niet van karen. ze geeft gelijk toe dat ze heeft gezegd niet op hem te willen gaan
en ze hadden her er gelijk over van ja maar we zouden toch samen vertellen. nou te laat. boeie
Nee hoor, dan kan ze in de auto blijven zitten en hoeft ze niet met het klootjes volk in aanraking te komen.....quote:
Zwembad en sauna in de suitequote:
Ja, en toen Eric, Huub en Jaap die op het toneel verschenen ....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lekker gegeten toen, en daarna de quiz![]()
Echt niet, maar denk wel dat hij 1e gered wordt want alle stemmen van ashley’s groepje.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:33 schreef -river- het volgende:
Ik verwacht helaas Danny als favoriet, hij is Bart 2.0
Iets wat al 48 uur duurt kan niet echt overdreven worden genoemdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het wordt ook zwaar overdreven hier.
Tuurlijk had ze eerst met Tom moeten overleggen voordat ze het vertelde.
Maar het was meer onhandigheid dan oneerlijkheid in dit geval.
klinkt lekkerder hequote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het wordt ook zwaar overdreven hier.
Tuurlijk had ze eerst met Tom moeten overleggen voordat ze het vertelde.
Maar het was meer onhandigheid dan oneerlijkheid in dit geval.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |