Jill 2.0quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
Hoor dat Ashely ziek zou zijn?
Dat ze denkt dat ze een ontsteking aan haar eierstokken heeft..Ze wil een arts zien.
Ze heeft veel pijn bij haar heup maar niks geks gedaan en ooit eerder een ontsteking gehad.
Mooi trucjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
Karen giebelt er weer op los![]()
Komt verder niks zinnigs uit.
glenn over programma's en mensen hoe die overkomen. Dat mensen ook veel kunnen hebben meegemaakt.
(zeiden ze net ook over Ashley dat die wel lief of aardig is).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Tyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
Komt er vandaag niet weer een vlieger? voor glenn?
Heel irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooi trucje
Als je er niet uit komt ga je maar janken
Wie heeft dat gezegdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
Dat ze denkt dat ze een ontsteking aan haar eierstokken heeft..Ze wil een arts zien.
Ze heeft veel pijn bij haar heup maar niks geks gedaan en ooit eerder een ontsteking gehad.
Als het oprecht ( kakwoord) is .quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heel irritant inderdaad.
Mensen die emotioneel worden en gaan janken krijgen het vaakst bijval.. want dat is zielig..
was net op de stream toen er nog geen nieuwe cos wasquote:
Ja en dit gaat dus iedere keer zoquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:20 schreef OmaJacky het volgende:
Dus volgens Danny moet Tom sorry zeggen omdat Karen heeft gezegd dat ze het niet gaan vertellen en Karen heeft dat wel gedaan tegen een heleboel en daarmee het vertrouwen heeft geschaad van Tom en nu moet Tom sorry zeggen ???? omdat Karen huilt.![]()
![]()
Die denkt het wordt me te heet onder de voeten. Ga een Jilletje doen. Weekje hotel en dan linea recta naar de finale.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:34 schreef Ireth het volgende:
Zier er niet echt lekker uit...![]()
[ afbeelding ]Ze zag er eerder ook al niet lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Aha ok effe gemistquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
was net op de stream toen er nog geen nieuwe cos was
Glenn en Danny hadden het hier toen over.
Buikpijn zegt zequote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch de tweede keer dat ze iets denkt wat er met haar heup is of zo....??
Roll the clips bitchesssssquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely en Karen gaan eten.
Karen snapt niet dat tom eerst zo en nu zo doet tegen haar.
Dan is het heel jammer voor Asley dat de buitenwereld heel goed ziet hoe jij de hele boel aan t manipuleren bent om Tom in een kwaad daglicht te zetten omdat hij niet heeft gedaan wat jij hem opgedragen hebt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:50 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley tegen karin : Tom zet alleen zichzelf voor schut. Hij wil de afleiding op jou naar de buitenwereld
Glenn moest er om lachenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
ashely was weer aan het wenen in haar slaap
ja hoorde hetquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Glenn moest er om lachen
Oei gaat dat wel gewaardeerd worden
Net wakker en ze begint al....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
Ash
Hij zet zichzelf alleen maar te kakken
Nee ash jij
Jemig, kan het me niet voorstellen want je jankt toch niet voor niks snachts . Zou dan niet eens meer in slaap willen vallen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
ashely was weer aan het wenen in haar slaap
Soort van praten in je slaapquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig, kan het me niet voorstellen want je jankt toch niet voor niks snachts . Zou dan niet eens meer in slaap willen vallen.
En wordt ook niet met een naar gevoel wakker??quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soort van praten in je slaap
Zie je wel meer
Ze wordt ook niet wakker
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wordt ook niet met een naar gevoel wakker??
Dat heet 'nachtangst' of parasomnia. Je hersenen zijn s'nachts bezig om dingen te verwerken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig, kan het me niet voorstellen want je jankt toch niet voor niks snachts . Zou dan niet eens meer in slaap willen vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dromen van een vreemdgaande Bart.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soort van praten in je slaap
Zie je wel meer
Ze wordt ook niet wakker
Alleen voor Ty tochquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:59 schreef Ireth het volgende:
Hoe laat kwamen er vliegtuigjes vandaag?? Voor ty en Glenn?
Glenn geld is binnenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja geen idee? Ben het overzicht een beetje kwijt
Petekindjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:02 schreef mazaru het volgende:
Tom's zoon heeft ADHD en de voetbaltrainer zei dat hij niet meer mocht komen als hij daar geen pillen voor zou slikken.
Tom zei: "Hij mag dan niet meer komen? Hij WIL al niet meer komen!"
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:02 schreef Ireth het volgende:
Ik had het nooit verwacht, maar heb zojuist Dilano 4 stemmen gegeven om te blijven. Laat den Danny maar vertrekken...
Ik vind daar ook echt wat van jaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dat zo iets doms.. verplichten tot medicatie.
Je bent verdomme geen dokter
Ik verstond broertje van Filquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:02 schreef greysbones het volgende:
Tom verteld over petekindje (?)
Die heeft ook adhd
Was hij trainer van
Moest pillen nemen van de voetbalvoorzitter anders mocht hij niet komen trainen
Het broertje van Fil is niet het zoontje van Tom maar de zoon van zijn ex.quote:
Neequote:
Is broer van Fil, dat hij graag weer naar een voetbalwedstrijd gaat van hem.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:02 schreef greysbones het volgende:
Tom verteld over petekindje (?)
Die heeft ook adhd
Was hij trainer van
Moest pillen nemen van de jeugdcoördinator anders mocht hij niet komen trainen
Ja snap het sowieso niet zo goed. Jimmy heeft zelf Dilano voor de bus gegooidquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:13 schreef kiki2024 het volgende:
Tom over Ashley: dan zit u bij mij aan het foute adres, ik kan u ook zo straal voorbij lopen
Jimmy: ja! misschien moeten we dat doen.
Jimmy praat constant slecht achter Ashley haar rug, maar in haar gezicht poes lief.
De valse nicht.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:13 schreef kiki2024 het volgende:
Tom over Ashley: dan zit u bij mij aan het foute adres, ik kan u ook zo straal voorbij lopen
Jimmy: ja! misschien moeten we dat doen.
Jimmy praat constant slecht achter Ashley haar rug, maar in haar gezicht poes lief.
Als dit de ware Jimmy is dan valt hij ook goed door de mandquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja snap het sowieso niet zo goed. Jimmy heeft zelf Dilano voor de bus gegooid
Sorry Jimmy je hebt heel hard meegedaan om de club van Ty eruit te krijgen die dit al weken geleden hebben gezien.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy denkt dat het voor het huis beter is als Ash vertrekt, ze zet een stempel op het hele huis
Hij zegt dat hij haar een sterke vrouw vindt, hij haar leuk vindt en met en om haar kan lachen. Maar dat gekronkel is wat Jimmy betreft klaar
Er is wel een vliegtuig van dat type onderweg. Niet de vaste BB postduif. Ik weet niet hoelaat hij gepland stond?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:15 schreef GayGuy het volgende:
Is het vliegtuigje al op flightradar24 te zien?
Ze doen het allemaal, maar persoonlijk vindt ik Ash het ergste van het hele stelquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry Jimmy je hebt heel hard meegedaan om de club van Ty eruit te krijgen die dit al weken geleden hebben gezien.
Strategisch denken begint nu heel duidelijk te worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy denkt dat het voor het huis beter is als Ash vertrekt, ze zet een stempel op het hele huis
Hij zegt dat hij haar een sterke vrouw vindt, hij haar leuk vindt en met en om haar kan lachen. Maar dat gekronkel is wat Jimmy betreft klaar
rinardo in BB / Teveel vliegtuigjes dit jaarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is wel een vliegtuig van dat type onderweg. Niet de vaste BB postduif. Ik weet niet hoelaat hij gepland stond?
[ afbeelding ]
Klopt van mij mag Ash volgende week ook weg, ze gaat gewoon te verquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal, maar persoonlijk vindt ik Ash het ergste van het hele stel
TyronAir is onderwegquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is wel een vliegtuig van dat type onderweg. Niet de vaste BB postduif. Ik weet niet hoelaat hij gepland stond?
[ afbeelding ]
Ben het niet vaak met je eens maar in dit geval wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt van mij mag Ash volgende week ook weg, ze gaat gewoon te ver
Zij gaat helemaal nergenssss heen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt van mij mag Ash volgende week ook weg, ze gaat gewoon te ver
Het is Toms tactiek om mensen een slecht gevoel te geven.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely en Karen gaan eten.
Karen snapt niet dat tom eerst zo en nu zo doet tegen haar.
Ze heeft het weer prima door.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:50 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley tegen karin : Tom zet alleen zichzelf voor schut. Hij wil de afleiding op jou naar de buitenwereld
Wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is Toms tactiek om mensen een slecht gevoel te geven.
Eruit met die griezel, zoveel voegt hij trouwens niet toe.
Ja je hebt het 'bijna' goed , de enige in dat huis die mensen als vuil behandeld als ze niet doen wat zij wilt als Asley.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is Toms tactiek om mensen een slecht gevoel te geven.
Eruit met die griezel, zoveel voegt hij trouwens niet toe.
Ook zo'n hypocriet. . Zijn karakter komt steeds beter naar voren.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:13 schreef kiki2024 het volgende:
Heb je een link?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie bij hem geen berouw, alleen maar zondes.quote:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48498aquote:
Waarom niet die keer ervoor.....De meeste weten het nu en laten hem gaan . Hij komt heus wel weer.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:34 schreef mazaru het volgende:
Tom loopt al drie dagen met een kwaaie kop rond. Ik vind dat ook een hele rare reactie voor een volwassen vent.
Om 11 uur is Ashley weer zielig, want Tyron krijgt zijn vliegtuigjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:37 schreef Donna1000 het volgende:
Ik ben Ashley en Karin nu echt beu terwijl ik lange tijd heb genoten van Ashley om hoe ze het spel speelde, maar hoe ze nu omgaan met Tom vindt ik misselijk. Tom is in mijn ogen de enige die zijn eigen spel speelt, die ik eigenlijk nooit hoor roddelen. Van mij mag hij winnen
Duurde dat toen ook drie dagen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom niet die keer ervoor.....De meeste weten het nu en laten hem gaan . Hij komt heus wel weer.
Dit is toch niet de eerste keer Kan me nog herinneren dat Ashley Karen pushte om met Tom te gaan praten en probeerde het zelf ook....
Maar nu hoeft het niet van Ashley omdat dat beter uitkomt voor haar.....
Was het Ashley niet die vorige week lachend tegen Karin zei: hun zijn genomineerd en zitten zielig op een bankje en jij krijgt een vliegtuigje. nu zit Danny op de bank en krijgt Ty een vliegtuigje hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Om 11 uur is Ashley weer zielig, want Tyron krijgt zijn vliegtuigje
Samen met iedereen die er een vast heeftquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik hoop dat die stofzuiger eruit word gestemd, die is me TEVEEL aanwezig🤣
Eens kijken of Danny sportiever reageert dan hen toen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Was het Ashley niet die vorige week lachend tegen Karin zei: hun zijn genomineerd en zitten zielig op een bankje en jij krijgt een vliegtuigje. nu zit Danny op de bank en krijgt Ty een vliegtuigje haha
Geweldig hè.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Samen met iedereen die er een vast heeft![]()
Ashley heeft het weer voor elkaar.
Ashley : "Ik ga stofzuigen"
Karen : "Wa nu al!"
Ashley : "Ja dan heb ik het maar gehad"
Ashley : "Je mag wel helpen"
Karen : "En Randy dan?"
Ashley : "Die gaat wel dweilen"
En tadaa... Karen loopt achter haar aan met een stofzuiger![]()
[ afbeelding ]
ze reageerde gewoon normaal hoor...ze zaten buiten in de zon op een bankje en iedereen was blij voor haar.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eens kijken of Danny sportiever reageert dan hen toen.
Tot nog toe hebben hun altijd sportief gereageerd op alles wat is overgevlogen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien al een beetje begonnen met zich ziek voelen......zal ze er vrijwillig uit gaan als ze merkt de controle te verliezen?? Beter weg dan gezichtsverlies.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:37 schreef basicsaint het volgende:
Ashley heeft haar eigen glazen de afgelopen 2 dagen ingegooid. Ze gaat de finale niet meer halen.
Best wel jammer.
Ja heel onsportief ....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Karma!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Was het Ashley niet die vorige week lachend tegen Karin zei: hun zijn genomineerd en zitten zielig op een bankje en jij krijgt een vliegtuigje. nu zit Danny op de bank en krijgt Ty een vliegtuigje haha
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja heel onsportief ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Scherp!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Nooit gezien dat twee dames het zelfde stuk stofzuigen.......quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Samen met iedereen die er een vast heeft![]()
Ashley heeft het weer voor elkaar.
Ashley : "Ik ga stofzuigen"
Karen : "Wa nu al!"
Ashley : "Ja dan heb ik het maar gehad"
Ashley : "Je mag wel helpen"
Karen : "En Randy dan?"
Ashley : "Die gaat wel dweilen"
En tadaa... Karen loopt achter haar aan met een stofzuiger![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het meer over Ashleyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, er zijn filmp..... eh ..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nooit gezien dat twee dames het zelfde stuk stofzuigen.......![]()
![]()
Lees SVquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:50 schreef basicsaint het volgende:
Begin best wel nieuwsgierig te worden naar wat er in de DBK tussen Tom en Karen is gebeurd.
BB melkt deze mindfuck flink uit.
ik inzoomen en kijken wat je omcirkelt hadquote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik inzoomen en kijken wat je omcirkelt had![]()
Is het gewoon een rood potje houtskool op het grijze tapijt
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik inzoomen en kijken wat je omcirkelt had![]()
Is het gewoon een rood potje houtskool op het grijze tapijt
Belooft weer een gezellige lange dag te worden in de chillroom.. wachten tot de lunch geserveerd wordt..quote:
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Hij negeert karen en Ashley (zou ik ook doen), had het gisteren ff moeilijk met de overdreven blijdschap van kutje&Co toen de verjaardagswensen van Alice kwamen maar daarvoor is hij naderhand naar Alice toegegaan, heeft het uitgelegd, excuses gemaakt en Alice begreep het en verder zie ik hem alleen maar lol hebben met de mannen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:34 schreef mazaru het volgende:
Tom loopt al drie dagen met een kwaaie kop rond. Ik vind dat ook een hele rare reactie voor een volwassen vent.
Lezen en schrijven met "grote broer" voor beginnersquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:54 schreef KangaP het volgende:
Dit is werkelijk een ‘’schrijf ‘’ BB editie , nog nooit zoveel geschreven teksten ,
en al dan niet verstopte briefjes en berichten gezien .
Jimmy hele ogen zijn rood.... zielig maar zo is het spel.....misschien wel zijn eigen stem anders had hij ook 1 stem minder gehad maar dan had hij niet op Ty kunnen gaan als duo.quote:
zag ook dat het bed schot omhoog zat hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:46 schreef kiki2024 het volgende:
Tom zegt dat hij zo eventueel met Jimmy erbij met Karin gaat praten. maar niet meer alleen zegt hij tegen Glenn en danny. dat vertrouwen is weg
Komt ook dat een harde buik die niet zo schud beter is dan zo'n blubber buik.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:57 schreef Ireth het volgende:
Ik ben zwaar tegen fatshaming, maar die buik van jimmy zo onder die trui door vind ik toch niet heel fijn om tegenaan te kijken
Je kan ook niet daar naar kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:57 schreef Ireth het volgende:
Ik ben zwaar tegen fatshaming, maar die buik van jimmy zo onder die trui door vind ik toch niet heel fijn om tegenaan te kijken
hij doet het al 2 dagenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:49 schreef marky het volgende:
Ik ben benieuwd of Tom sterk genoeg is om afstand te nemen tot Ashley en haar clubje.
Dan kun je ook geen commentaar op streams leverenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan ook niet daar naar kijken natuurlijk
Dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan ook niet daar naar kijken natuurlijk
Genoeg andere dingen om over te typenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan kun je ook geen commentaar op streams leveren
Ja Aah mag eruit vliegen volgende weekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Genoeg andere dingen om over te typen
Begrijpelijk dat Jimmy verdrietig is , gelukkig heeft hij Tom en ik denk dat meer mensen eea begrijpen en Ash volgende week op de bank kunnen zetten . Weg met haar
Nou, ik zie hem voornamelijk met een hoofd als een donderwolkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Hij negeert karen en Ashley (zou ik ook doen), had het gisteren ff moeilijk met de overdreven blijdschap van kutje&Co toen de verjaardagswensen van Alice kwamen maar daarvoor is hij naderhand naar Alice toegegaan, heeft het uitgelegd, excuses gemaakt en Alice begreep het en verder zie ik hem alleen maar lol hebben met de mannen?
Danby gaat niet weg , hoewel hij van mij allang weg had gemogenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:05 schreef zodeju het volgende:
Alles is voor niks geweest als Danny niet mag blijven en dat is Tom zijn schuld. Volgens Ashley die nu zo zit te spiegelen met hij vindt zichzelf fantastisch geweldig enz....
Dubbele exit mag ook, mag ze Karen gelijk meenemenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat Jimmy verdrietig is , gelukkig heeft hij Tom en ik denk dat meer mensen eea begrijpen en Ash volgende week op de bank kunnen zetten . Weg met haar
kleutergedrag dacht ik te horenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dubbele exit mag ook, mag ze Karen gelijk meenemen![]()
"Het gaat om zijn gedrag, is echt klote-gedrag..." Aldus de qeeun over Tom.
Die glipt net zoals Danny overal tussen doorquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Danby gaat niet weg , hoewel hij van mij allang weg had gemogen
ze was er gisteren wel achter dat ty dus gesaved moest wezen waarom nu dan weer zo raar kletsenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:09 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Hoe kan ik nou een miscalculatie maken, dat kan niet"![]()
Ik zie meteen beelden voor me voor een tv met deze blik
ja die heeft niets meerquote:
kan je mijn een pb sturen please hihiquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprekje Ashley en Karen van vanmorgen staat online ....
Link?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprekje Ashley en Karen van vanmorgen staat online ....
Nagels net gelakt,ze kon geen schoenen aan.quote:
quote:
Hij is verdrietig omdat hij niets krijgt zei hij net. Hij wordt gepasseerd en vraagt zich af wat hij daar nog doetquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pfoe die ziet er moe en wat gestresst uit
Tjongejonge.quote:
Iedereen mag gewoon typen over wat hij of zij op de streams zietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh had het geluid net uitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is verdrietig omdat hij niets krijgt zei hij net. Hij wordt gepasseerd en vraagt zich af wat hij daar nog doet
Doe ik toch? Ik snap deze reactie nietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag gewoon typen over wat hij of zij op de streams ziet
hoorde hem net ook zeggen dat het hem ook niets uitmaakte want het is ook duur natuurlijk tegen Tom toen ze naar binnen liepen naar de roze kamerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is verdrietig omdat hij niets krijgt zei hij net. Hij wordt gepasseerd en vraagt zich af wat hij daar nog doet
Mooi plaatjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:22 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuigje 8
https://streamable.com/iv5ye4
[ afbeelding ]
Dat hoort er altijd achteraan he? Ik ben zielig, ik word overgeslagen, ik wil ook in de schijnwerpers staan, ik wil aandacht, ik wil alles wat de anderen ook hebben..... maar geeft niet hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoorde hem net ook zeggen dat het hem ook niets uitmaakte want het is ook duur natuurlijk tegen Tom toen ze naar binnen liepen naar de roze kamer
Ik eigenlijk ook niet. Je had het tegen mij en ik vond je reactie niet negatief voelendquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doe ik toch? Ik snap deze reactie niet
Mooi!!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:30 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy : mijn plan om de generaal op rust te zetten is in werking gezet.
wat heeft die nu al verdiend 8x ..... geen idee wat het kostquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
Ik vermoed dat dat vliegtuigjesbedrijf volgend seizoen de prijzen wel omhoog gooit.
Tom en jimmy weer in de slaapkamer, Dilano naar de badkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |