Neequote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:53 schreef marky het volgende:
Is het raar als ik het met spanning aan het volgen ben of dat balletje in de laatste pot gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:53 schreef marky het volgende:
Is het raar als ik het met spanning aan het volgen ben of dat balletje in de laatste pot gaat.
wow , 2 briefjes voor hemquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
dillie vind een briefje voor hem
[ afbeelding ]
Van wie is dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
dillie vind een briefje voor hem
[ afbeelding ]
hahahahahhahahahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:01 schreef Snoozey het volgende:
het spijt me, maar ik wilde dit niet doen
dat jij weg moet dilano
mijn beste vriend.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:02 schreef odie22 het volgende:
je wilde mij met je beste vriend er opzetten
Ze wou mij met m'n beste vriend op de bank zetten...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar dan snap ik de zin nog steeds niet
geloof ik gelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:05 schreef BB-King het volgende:
Maar klopt dit ook?
Ashley wilde toch Dilano, Tyron en Alice op de bank.
Ze wist al dat de anderen nooit op Jimmy zouden gaan.
Die jongen heeft de hele dag zitten kletsen, spelletjes doen en een poker spel gemaakt met Tom en kletst nu een half uurtje met Jimmy en daarom heeft "hij het alleen maar over het spel"quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:50 schreef humpty het volgende:
cht dat Dilano meer ging genieten maar hoor hem alleen maar over het spel
hoop toch zo dat hij morgen naar huis gaat
Don't confuse us with factsquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:05 schreef BB-King het volgende:
Maar klopt dit ook?
Dat is vrij naief ...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:06 schreef freaky40 het volgende:
Jimmy boos op basis van de fake info die Dilano hem heeft gegeven. Ga eerst eens met Ash lullen dan!
ohhhh assquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze wou mij met m'n beste vriend op de bank zetten...
Ja sws .. maar hij weet ook wel dat als hij dit bij Ashley gaat navragen, hij nooit zeker zal weten of ze hem de waarheid vertelt.quote:
Tja, maar niet gevraagd dan weet je het ook niet. Er zal ook een hoop duidelijk worden als ze morgen tijdens de live te horen krijgen dat Ty is vrijgesteld door de kijker en dat daardoor Danny op de bank belande.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja sws .. maar hij weet ook wel dat als hij dit bij Ashley gaat navragen, hij nooit zeker zal weten of ze hem de waarheid vertelt.
mooi hequote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:09 schreef kater1 het volgende:
Treurig treurig zoals ze alles op halve informatie en roddels baseren
Zo wordt fake news gebracht. Mooie les.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:09 schreef kater1 het volgende:
weet je wat er is gebeurt tussen karen en tom ?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
tom vertrouwt zelfs de coins niet meer, hij gaat ze na tellen
Dat is juist geweldigquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:09 schreef kater1 het volgende:
tsja, dat is ook Big Brotherquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:09 schreef kater1 het volgende:
Precies dit iddquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:05 schreef BB-King het volgende:
Maar klopt dit ook?
Precies!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:06 schreef Ireth het volgende:
Tom zegt nu toch weer dat ze schaar, steen, papier gedaan hebben
Maar ze kreeg Randy niet mee om op Tyron te gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:05 schreef BB-King het volgende:
Maar klopt dit ook?
ruzie om ashley ofzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
weet je wat er is gebeurt tussen karen en tom ?
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ruzie om ashley ofzo?geen idee ze praten niet meer met elkaar
Het lijkt bijna het echte levenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:09 schreef kater1 het volgende:
mocht niet van rockyquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dit klopt,maar waarom heeft ze niet op Tyron gestemd dan?
Dat wilde randy nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dit klopt,maar waarom heeft ze niet op Tyron gestemd dan?
En Randy wilde op Danny ... op deze manier dacht Ashley dat ze Danny van de bank had gehouden. Door beiden hun keuze niet te doen.quote:
Ja klopt dus Jimmy gekozen maar niet per se met het idee om hem naast Dilano op de bank te zetten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ze kreeg Randy niet mee om op Tyron te gaan.
Randy wilde Danny .. dat heeft hij laten vallen.
Ashley wilde Tyron .. dat heeft zij laten vallen.
Neu, ik zou knettergek en paranoia worden. Oh wacht, dat zijn ze nu ook...ik vind het naar. Ik zou ze een borrel geven en dan lekker slapen en morgen frisse blik.quote:
Klopt gewoonquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo wordt fake news gebracht. Mooie les.
brandstapelquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
We kunnen misschien wat extra busjes regelen om mensen voor te gooien![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
tja daarom zitten wij lekker thuis, en zij daarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:17 schreef kater1 het volgende:
[..]
Neu, ik zou knettergek en paranoia worden. Oh wacht, dat zijn ze nu ook...ik vind het naar. Ik zou ze een borrel geven en dan lekker slapen en morgen frisse blik.
Zij wilde niet op Dannyquote:
ik heb het gezien, ik was er bijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij wilde niet op Danny
Handje klap
Dan ook niet op ty
Uiteindelijk heeft ze zichzelf genaaid
Maar vooral door de aftermath ... daardoor naait ze zichzelf het meest.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij wilde niet op Danny
Handje klap
Dan ook niet op ty
Uiteindelijk heeft ze zichzelf genaaid
Waren het niet eens met nomineren. Karen wou Alice en Tom Danny.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
weet je wat er is gebeurt tussen karen en tom ?
Jepquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar vooral door de aftermath ... daardoor naait ze zichzelf het meest.
Jaahaa ze heeft samen met Randy o.a. op Jim gestemdquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:20 schreef FBtje het volgende:
Ik word gek.. heeft Ashley nu wel of niet op Jimmy gestemd. Als dat zo is liegt of Randy of Dilano.
Welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:20 schreef FBtje het volgende:
Ik word gek.. heeft Ashley nu wel of niet op Jimmy gestemd. Als dat zo is liegt of Randy of Dilano.
Dit zijn bevestigde stemmen uit de uitzending. Jimmy zou dus kunnen..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:20 schreef FBtje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
thx, dat heb ik allemaal in losse zinnen wel meegekregen, maar niet dat ze ook niet meer met elkaar pratenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Waren het niet eens met nomineren. Karen wou Alice en Tom Danny.
Na veel tijd uiteindelijk beslist met papier steen schaar. Dus Danny Ty Dilano.
Karen vroeg Tom het niet te vertellen. Die was natuurlijk bang voor de reactie.
Ze vertelde het meteen aan Ashley. Die maakte er een hele heisa van. Dat Karen was gedwongen. Karen weersprak het niet. Tom kreeg dus alles over hem een. Was een matennaaier.
Werd genegeerd door Karen en Ash.
Nu is het vertrouwen weg.
Soms zou een klein woordenboekje fijn zijnquote:
greysbones in BB / [BB 24-COS#477] Wat hebben we nou te klagen!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:20 schreef FBtje het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
greysbones in BB / [BB 24-COS#477] Wat hebben we nou te klagen!
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
greysbones in BB / [BB 24-COS#477] Wat hebben we nou te klagen!
[..]
Afasquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit zijn bevestigde stemmen uit de uitzending. Jimmy zou dus kunnen..Volgens mij 2x Glenn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom soms ook nog woorden tegen die ik niet ken, kijk dan in het https://www.vlaamswoordenboek.be/quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms zou een klein woordenboekje fijn zijn
Thnxquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik kom soms ook nog woorden tegen die ik niet ken, kijk dan in het https://www.vlaamswoordenboek.be/
Maar ze hebben er wel 30 minuten of zo ingezeten ...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:29 schreef kater1 het volgende:
In de uitzending was geen sprake van steen papier schaar in DBK Tom / Karen
Ze zeiden het beidequote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ze hebben er wel 30 minuten of zo ingezeten ...
BB kan ons ook van alles wijsmaken natuurlijk..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zeiden het beide
Dus ja..
vreemd
waar je mee omgaat............quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:28 schreef cat123 het volgende:
karin daarstraks toen tom en jimmy buiten gingen lopen, ja das door mij, omdat ik hier ben komen zitten.
En dat ze weer genegeerd word.
meteen bijval van Danny / glenn.
Sneu portret.
ze doet het zelf samen met ashley net zo hard.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit zijn bevestigde stemmen uit de uitzending. Jimmy zou dus kunnen..Dacht dat Glenn twee stemmen had dat zou dan percies de vraagtekens kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer een aanname van haar..want jimmy vroeg aan tom om even met zn 2en te pratenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:28 schreef cat123 het volgende:
karin daarstraks toen tom en jimmy buiten gingen lopen, ja das door mij, omdat ik hier ben komen zitten.
meteen bijval van Danny / glenn.
Sneu portret.
ze doet het zelf samen met ashley net zo hard.
Waarom zou je zoiets zeggenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB kan ons ook van alles wijsmaken natuurlijk..
Ook dat weten we niet zeker toch? Wel lang ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We weten niet wat de overige stemmen warenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat Glenn twee stemmen had dat zou dan percies de vraagtekens kunnen zijn.
Dat weten we wel ... konden we live op stream volgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:32 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ook dat weten we niet zeker toch? Wel lang ja.
Ik denk dat ze blad steen schaar wilden maar dat dat niet mocht.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
en dat zie ik ook niet meerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:34 schreef odie22 het volgende:
Karen is de beste , leukste, liefste, knapste![]()
![]()
![]()
Hij had het over in de wc dacht ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:35 schreef schizolientje het volgende:
ik denk dat Tom het heeft over de draadjes die Ashley en Karin spanden voor die grappige ( braak braak) afluisterapparatuur
Het was een gesprekquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:36 schreef FBtje het volgende:
[..]
Waarom zou Randy én Dilano liegen?
Maar het wordt hier tegengesproken.
Nopequote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:37 schreef kater1 het volgende:
Kunnen we, ik durf het bijna niet te vragen, Dilano erin houden? Bijvoorbeeld omdat hij zijn haar niet heeft laten verpesten door Karen? Verder vind ik het een aardige jongen die worstelt met dat hij niets kan voelen. Nou, we redden Tom toch ook met zijn mentale problemen?
nou ja wat raar, dilan zei het juist van randi ontfutseld te hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was een gesprek
Waarbij randy dit dus vertelde
Niks ontfutseld door Dil
Hij vertelde het gewoon
nou dan heb je geen vijanden meer nodig...jammer want ik vond haar wel leuk.. maar laat zich teveel door ash beinvloedenquote:
Welke fake info gaat het hier?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:06 schreef freaky40 het volgende:
Jimmy boos op basis van de fake info die Dilano hem heeft gegeven. Ga eerst eens met Ash lullen dan!
ik zal beiden mijn stem niet gevenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:37 schreef kater1 het volgende:
Kunnen we, ik durf het bijna niet te vragen, Dilano erin houden? Bijvoorbeeld omdat hij zijn haar niet heeft laten verpesten door Karen? Verder vind ik het een aardige jongen die worstelt met dat hij niets kan voelen. Nou, we redden Tom toch ook met zijn mentale problemen?
dilano gaat maar lekker terug naar zijn klimrek en beetje opgroeienquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:37 schreef kater1 het volgende:
Ik heb wel op hem gestemd. Alice en Danny vind ik niets toevoegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:37 schreef kater1 het volgende:
ja helaas wel, maar als asslie er volgende week uitgaat dan bloeit karen weer helemaal opquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nou dan heb je geen vijanden meer nodig...jammer want ik vond haar wel leuk.. maar laat zich teveel door ash beinvloeden
Zo'n verhaal stak Karen ook af toen ze samen met Basiri moest nomineren.. Basiri mocht het zeggen, maar hij was oh zo dominant. Nee Karen, jij hebt gewoon geen ruggengraat.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze blad steen schaar wilden maar dat dat niet mocht.
Daarom hebben ze er zo lang gezeten.
In de uitzending zegt Karen ook dat ze er toch niet uitkomen dus dat Tom het mag zeggen.
Jij weet net zo goed als de meesten hier dat dilano doet of hij de mastermind isquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:38 schreef Snoozey het volgende:
[..]
nou ja wat raar, dilan zei het juist van randi ontfutseld te hebben
zei hij half uur ofzo terug in de badkamer
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:41 schreef odie22 het volgende:
ik vind dit leuk aan karen , hoe ze er nu bij zit en lekker meedoet met de rest
Maar door hem ontfutseld klinkt wel stoer natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was een gesprek
Waarbij randy dit dus vertelde
Niks ontfutseld door Dil
Hij vertelde het gewoon
Dilano kan wel voelen, maar niet uiten.. dat is wat anders.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:37 schreef kater1 het volgende:
Je bedoelt Karen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
dilano gaat met lekker terug naar zijn klimrek en beetje opgroeien
een heilige is altijd goedquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja
Jammer dat het een schijnheilige is
Top ideequote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
moet hij zeker eerst even de finale winnen
Zeker mooie doelen. Wel lastiger te realiseren wanneer alle dopaminemachines (telefoon vooral, tv, computer) weer in je leven zijn ;pquote:
Ze is alleen leuk zonder Ashley.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:41 schreef odie22 het volgende:
ik vind dit leuk aan karen , hoe ze er nu bij zit en lekker meedoet met de rest
Ik wil livestreamquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben bereid over 2 maanden te bespioneren op de tribune van een aftandse Vlaamse voetbalclub of Tom niet opnieuw terug is gaan rokenm
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben bereid over 2 maanden te bespioneren op de tribune van een aftandse Vlaamse voetbalclub of Tom niet opnieuw terug is gaan rokenm
Nee friemelen geeft rust in de bovenkamer. Fidgeting is een ding.quote:
stoppen met roken is niet makkelijk hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Als jij me even verteld welke club het ook alweer was waar meneer naartoe ging.. dan ga ik even tickets regelen.quote:
Ach oxa zal best helpenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:46 schreef odie22 het volgende:
ik denk dat het morgenvroeg gezellig wordt aan het ontbijt, dat geluid van dat balletje op die pannen is echt niet leuk als je ligt te slapen
Roadtripquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als jij me even verteld welke club het ook alweer was waar meneer naartoe ging.. dan ga ik even tickets regelen.
Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
stoppen met roken is niet makkelijk hoor
Als er iemand wat meer volwassenheid kan gebruiken is het Karen wel. Heb je nog meer ongefundeerde kritiek?quote:
Ahh, ja. Dat label.quote:
maar het zijn haar vriendjes oaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:46 schreef odie22 het volgende:
ik denk dat het morgenvroeg gezellig wordt aan het ontbijt, dat geluid van dat balletje op die pannen is echt niet leuk als je ligt te slapen
Iedereen mag een mening hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:49 schreef FBtje het volgende:
[..]
Als er iemand wat meer volwassenheid kan gebruiken is het Karen wel. Heb je nog meer ongefundeerde kritiek?
Shhhttt is nog uber geheimquote:
Ja ik ging even lachen hardopquote:
ik heb geen kritiek op karen , want ik kan die niet vinden bij haarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:49 schreef FBtje het volgende:
[..]
Als er iemand wat meer volwassenheid kan gebruiken is het Karen wel. Heb je nog meer ongefundeerde kritiek?
Als iemand begint over Ashley's lippen of over de 'kutstem' van Dilano, dan krijg je van mij de wind van voren. Altijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen mag een mening hebben
En die uiten
Dat het over degene gaat die jij het liefst ziet
Is jammer
Maar betekent niet dat je er elke keer over in discussie hoeft
Het is COSquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:53 schreef FBtje het volgende:
[..]
Als iemand begint over Ashley's lippen of over de 'kutstem' van Dilano, dan krijg je van mij de wind van voren. Altijd.
In de uitzending hebben we ze ook niet 3 kwartier in beeld gehad in de dbkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:29 schreef kater1 het volgende:
In de uitzending was geen sprake van steen papier schaar in DBK Tom / Karen
Zegge...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als jij me even verteld welke club het ook alweer was waar meneer naartoe ging.. dan ga ik even tickets regelen.
niet op de bankquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
nou gelukkig maar tom, slappe gezever. op naar fil dan maar, win-win
tis een grote acteur, als je even kijkt wat hij allemaal privé heeft gedaan en met zijn dragdingetje, dan geloof ik de helft niet wat hij allemaal heeft verteld de afgelopen wekenquote:
Precies, maar het word meteen weer rondom haar gedraaid,quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:31 schreef Thorelf het volgende:
[..]
weer een aanname van haar..want jimmy vroeg aan tom om even met zn 2en te praten
dat was voor hij tom kende, hij dacht een goed uitziende straight man... kan best lullig zijn tegen een gay. dat heeft niet alleen jimmy. En hij merkte dat dat ook een vooroordeel is.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:56 schreef Snoozey het volgende:
jimmie herkent zich in tom.
maar hij zei eerder dat hij juist bang had voor mensen als tom
hij heet toch Phil , volgende de AI ondertitelingquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
nou gelukkig maar tom, slappe gezever. op naar fil dan maar, win-win
je hoorde niet dat tom tegen jim zei, en dan komt zij er weer bijzittenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:00 schreef cat123 het volgende:
meteen weer bijval van
[..]
Precies, maar het word meteen weer rondom haar gedraaid,
zodat ze even de rest van het huis dadelijk ook weer wat wijs kan maken.
Beerschotquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe je zijn naam schrijft, maar het klinkt als film, zonder mquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij heet toch Phil , volgende de AI ondertiteling
Filquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe je zijn naam schrijft, maar het klinkt als film, zonder m
Jimmy kan niet goed overweg met dominante mannen, zei hij. Maar ik vind dat bij Tom helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat was voor hij tom kende, hij dacht een goed uitziende straight man... kan best lullig zijn tegen een gay. dat heeft niet alleen jimmy. En hij merkte dat dat ook een vooroordeel is.
Dusquote:
staat wel ergens boven zijn bed, Filquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe je zijn naam schrijft, maar het klinkt als film, zonder m
mag je nog roken in de stadions dan ?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok
[..]
Dus
Wie er mee wil, contact me via PM (DM raak ik te snel kwijt)
Dan ga ik binnenkort tickets regelen.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
mag je nog roken in de stadions dan ?
nee gelukkig worden hij en heisa gewoon geaccepteerd door door allemaal daar... dat was voor hem ook een vraagquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:03 schreef FBtje het volgende:
[..]
Jimmy kan niet goed overweg met dominante mannen, zei hij. Maar ik vind dat bij Tom helemaal niet.
Mogen en doen is een verschil.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
mag je nog roken in de stadions dan ?
Waarom vind Glenn dat Tom met Karen moet gaan praten daarover?quote:
praten is beter dan oorlog voerenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom vind Glenn dat Tom met Karen moet gaan praten daarover?
Tom heeft een punt, op het moment dat Karen haar woord brak en tegen Danny had verteld dat ze op hem hadden gestemd, had ze dit meteen tegen Tom moeten zeggen.
Waarom is het altijd Tom die moet gaan praten en nooit de andere partij??quote:
beiden moeten pratenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom is het altijd Tom die moet gaan praten en nooit de andere partij??
Maar altijd Tom krijgt te horen dat tiee t moet gaan doenquote:
ik vind dat we het beter weer over asslie kunnen hebben die de hele boel heeft opgestooktquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:20 schreef Thorelf het volgende:
tom heeft gelijk...met karen kan je niet praten..zij beschuldigd alleen maar...denkt niet van mss zie ik het verkeerd
ja daar kan ik ook niks aan doen, het beste is alleen om te blijven pratenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar altijd Tom krijgt te horen dat tiee t moet gaan doen
Tom is het type "what you see is what you get"quote:
true,maar karen mag zeker meer haar eigen mening geven...en niet wat ash zegt en dan meteen meepraten en dat persoon belachelijk maken en mee lachen. Sorry maar ik vind dat Tom gelijk heeft.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind dat we het beter weer over asslie kunnen hebben die de hele boel heeft opgestookt
Ik denk het wel en Ty is niet te beroerd om zijn mening bij te stellen over een persoon.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Zou Tyron nu beter zien hoe Tom in elkaar steekt?
Ik hoop dat dit voor hem echt zijn ogen opent!.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:25 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ik denk het wel en Ty is niet te beroerd om zijn mening bij te stellen over een persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |