ik leg je geen woorden in de mondquote:Op zondag 17 maart 2024 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
helemaal niet en je moet me geen woorden in de mond leggen, dat gebeurt hier sowieso teveel![]()
ik zeg alleen dat ik het een weinig geloofwaardige flapdrol vind, als jij er mee wegloopt moet je dat helemaal zelf weten, daar ga ik niet over
quote:deze man heeft ooit voor de cia gewerkt en schrijft nu matige boeken, niemand kan het wat schelen en niemand probeert hem kapot te maken
Gaslighting?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:17 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je bedoelt de zoveelste klokkenluider die ongeloofwaardig gemaakt moet worden door de MSM?
dat is niet hetzelfde alsquote:Op zondag 17 maart 2024 21:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
ik leg je geen woorden in de mond
[..]
of wel?quote:Waarom zou op BNW niemand geïnteresseerd zijn in een voormalig CIA agent die uit de school klapt?
Heb je een mindere dag ofzo, je komt nogal pissed overquote:Op zondag 17 maart 2024 21:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is geen gehoorzaamheidstraining.
Ik bepaal zelf welke antwoorden ik geef.
Ik heb voorgesteld dat jullie het daar samen over kunnen hebben, Candymannetje sloeg dat af, met instemming van jou, aliboo en unclescorp die mijn berichten niet leest.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:26 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waarom zou op BNW niemand geïnteresseerd zijn in een voormalig CIA agent die uit de school klapt?
Maar Rusland heeft niet alles wat ze geannexeerd hebben.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:52 schreef sp3c het volgende:
als Oekraine zegt 'je mag houden wat je hebt' dan is het ook over 10 minuten klaar
en over 20 minuten zijn ze lid van de navo
wie zegt dat Oekraine stopt als Rusland terugtrekt?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar Rusland heeft niet alles wat ze geannexeerd hebben.
En wie zegt dat Rusland genoegen neemt met enkel de geannexeerde gebieden....
Rusland.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
wie zegt dat Oekraine stopt als Rusland terugtrekt?
niemand van de MSM kan het wat schelenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:57 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ok duidelijk, niemand kan het wat schelen maar op BNW wel.
Dat blijkt inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:57 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ok duidelijk, niemand kan het wat schelen maar op BNW wel.
er zijn op dit moment troepen in Rusland aan het rampokkenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rusland.
Die gooit met nukes zodra er een invasie in Rusland start.
Dat is toch dat Russian Liberation Army?quote:Op zondag 17 maart 2024 22:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn op dit moment troepen in Rusland aan het rampokken
je siberian front ofzoiets wazigsquote:Op zondag 17 maart 2024 22:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is toch dat Russian Liberation Army?
Ben jij soms gespreksleider in het dagelijks leven? Dit doe je echt zo goedquote:Op zondag 17 maart 2024 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad.
Niemand wil er inhoudelijk op in gaan, en als ik dat probeer te porren geef jij een duimpje aan degene die dat afslaat.
Gemiste kans.
Je gelooft het nooit, maar in mijn functie houd ik de-escalerende gesprekken.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:03 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ben jij soms gespreksleider in het dagelijks leven? Dit doe je echt zo goed
Ja, Oekraïne is aardig bezig met het bestoken van strategische doelen in Rusland, en die wordt steeds stiller met betrekking tot vergeldingsacties.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
je siberian front ofzoiets wazigs
en ze gooien regelmatig drones die kant op
Dat geloof ik idd nooit.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je gelooft het nooit, maar in mijn functie houd ik de-escalerende gesprekken.
punt is dat niet een partij dit gaat beeindigen, uiteindelijk zullen ze toch echt moeten gaan onderhandelenquote:Op zondag 17 maart 2024 22:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, Oekraïne is aardig bezig met het bestoken van strategische doelen in Rusland, en die wordt steeds stiller met betrekking tot vergeldingsacties.
Ik weet nog toen de Kerch brug werd aangevallen, Rusland deze 'terreurdaad' vergeldde met raketaanvallen op Oekraïne.
Ik zie wat geruchten dat ze ook in transitiepitie of hoe dat ook mag heten aan het donderjagen zijn.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn op dit moment troepen in Rusland aan het rampokken
transnistriequote:Op zondag 17 maart 2024 22:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik zie wat geruchten dat ze ook in transitiepitie of hoe dat ook mag heten aan het donderjagen zijn.
Dat afgescheiden deel van Moldavië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |