Nou, volgens mij gaf je een duimpje aan een andere BNW'er die niet over het artikel met je in gesprek wilde.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:05 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Jij kan er niets mee, daarom is BNW ook niks voor jou.
Heeft China dat echt gezegd?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoe durven ze hun eigen belangen te verdedigen
Verassing, het staat in de OPquote:Op zondag 17 maart 2024 21:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, verras me en laat dat puzzelstukje eens zien.
robert baer is een beetje een fantast en is iirc alleen gearresteerd omdat hij zijn vrouw een keer in elkaar heeft gerammeld, ik neem dit niet zo heel serieusquote:Op zondag 17 maart 2024 21:01 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
https://sarajevotimes.com(...)lit-up-yugoslavia-2/
Het artikel zegt er ook duidelijk bij dat het een claim is van een voormalig CIA agent en brengt het niet als een feit. Maar wel goed ze er aandacht aan geven.
Beïnvloeden is zijlijn.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als je de oorlog kan stoppen of beïnvloeden is het toch geen zijlijn meer?
Puur op basis van alleen dit artikel zou ik die conclusie niet willen trekken nee. Sowieso ga ik nooit op één bron af, maar je onthoudt zo'n verklaring wel, althans ik wel. Samen met andere BNW bijdrages probeer je zo te achterhalen hoe het echt zit. Dat is de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt. En dat is de reden dat ik hier graag kom. En waarom kom jij hier zo graag Wantie?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je geeft zelf al aan dat dat niet blijkt uit het artikel.
Je bedoelt de zoveelste klokkenluider die ongeloofwaardig gemaakt moet worden door de MSM?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
robert baer is een beetje een fantast en is iirc alleen gearresteerd omdat hij zijn vrouw een keer in elkaar heeft gerammeld, ik neem dit niet zo heel serieus
atm lobbied hij voor meer wapens voor Ukraine
Nee ik bedoel dat het een bekende naam is die zich met de jaren niet heel erg geloofwaardig heeft gemaaktquote:Op zondag 17 maart 2024 21:17 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je bedoelt de zoveelste klokkenluider die ongeloofwaardig gemaakt moet worden door de MSM?
Nee dat is het lot van een klokkenluider.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het een bekende naam is die zich met de jaren niet heel erg geloofwaardig heeft gemaakt
maar hij is geen klokkenluiderquote:Op zondag 17 maart 2024 21:20 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee dat is het lot van een klokkenluider.
Ok, als jij het voeren van een proxy oorlog de zijlijn vind dan is dat jouw goed recht.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beïnvloeden is zijlijn.
En wie kan deze oorlog stoppen dan?
yupquote:
Tja, dan is dat niet echt interessant voor de buitenlandse media.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:16 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Puur op basis van alleen dit artikel zou ik die conclusie niet willen trekken nee. Sowieso ga ik nooit op één bron af, maar je onthoudt zo'n verklaring wel, althans ik wel.
Die zoektocht is verder aan jou.quote:Samen met andere BNW bijdrages probeer je zo te achterhalen hoe het echt zit. Dat is de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt. En dat is de reden dat ik hier graag kom. En waarom kom jij hier zo graag Wantie?
sarajevo times gebruikt https://www.klix.ba/ als bronquote:Op zondag 17 maart 2024 21:24 schreef Wantie het volgende:
Tja, dan is dat niet echt interessant voor de buitenlandse media.
En 1 krant uit Bosnië wil niet zeggen dit daar speelt.
Ik men de krant verder niet maar hier hebben we ook de nodige flutkranten die niet bepaald op kwaliteit letten.
De twitterpost die er over bericht is de officiële BRICS accountquote:
Waarom zou op BNW niemand geïnteresseerd zijn in een voormalig CIA agent die uit de school klapt?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
yup
net zoals jij voor jezelf bepaald hebt dat hij het wel is
deze man heeft ooit voor de cia gewerkt en schrijft nu matige boeken, niemand kan het wat schelen en niemand probeert hem kapot te maken
Maar je geeft niet aan waarom je hier zo graag komt.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dan is dat niet echt interessant voor de buitenlandse media.
En 1 krant uit Bosnië wil niet zeggen dit daar speelt.
Ik men de krant verder niet maar hier hebben we ook de nodige flutkranten die niet bepaald op kwaliteit letten.
[..]
Die zoektocht is verder aan jou.
Het ging om verschil tussen lokale media en buitenlandse media.
Bij die laatste zou zo'n bericht pas doordringen als er substantieel bewijs voor is.
Anders legt het bericht af tegen het vele andere nieuws in de wereld.
Kwestie van vraag en aanbod.
Dat is helaas hoe het werkt.
waarom zou niemand erin geinteresseert te zijn?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:26 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waarom zou op BNW niemand geïnteresseerd zijn in een voormalig CIA agent die uit de school klapt?
Ja dat vraag ik aan jou want dat was jouw bewering.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom zou niemand erin geinteresseert te zijn?
Bij een proxy oorlog laat je het conflict door een ander uitvechten, terwijl je zelf aan de zijlijn ongeschonden blijft.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ok, als jij het voeren van een proxy oorlog de zijlijn vind dan is dat jouw goed recht.
Dat valt te bezien, of het dan 'zo klaar '.quote:Oekraïne, Rusland en het westen kunnen de oorlog stoppen.
Als het westen stopt met hulp leveren is het zo klaar.
helemaal niet en je moet me geen woorden in de mond leggen, dat gebeurt hier sowieso teveelquote:Op zondag 17 maart 2024 21:33 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik aan jou want dat was jouw bewering.
Het is geen gehoorzaamheidstraining.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:29 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Maar je geeft niet aan waarom je hier zo graag komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |