welke daden waren zo vreselijk dat Rusland binnen moest vallen?quote:Op zondag 17 maart 2024 23:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt omdat de woorden niet overeen kwamen met de daden.
Ah, stom, ik dacht dat dit niet nws was.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jouw reacties ook niet.
Waar the fuck heb je het over?
Reageer gewoon inhoudelijk over het onderwerp en hou je rare vergelijkingen voor je.
Kom met degelijke onderbouwingen en bronnen, doe eens alsof je verstand hebt van het onderwerp en je jezelf er in verdiept hebt.
Ik denk dat je nu teveel vraagt.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jouw reacties ook niet.
Reageer gewoon inhoudelijk over het onderwerp en hou je rare vergelijkingen voor je.
Kom met degelijke onderbouwingen en bronnen, doe eens alsof je verstand hebt van het onderwerp en je jezelf er in verdiept hebt.
Wie doet dat?quote:Op zondag 17 maart 2024 23:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar juist dat Oekraïne dat doet wordt hier nu in de discussie neergezet als de reden voor deze oorlog.
Tja ik krijg momenteel hele lijsten met quotes, en als die niet laden is de melding weg.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En nog steeds heb je geen antwoord gegeven op 2 van mijn quotes op jou. Ik wacht er braaf op. Zo ben ik.
quote:Op zondag 17 maart 2024 23:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wie doet dat?
Laat eens een quote zien.
Degene van die quote zit er kennelijk ook naast.quote:welke daden waren zo vreselijk dat Rusland binnen moest vallen?
Oh wel kut dan steeds gequote te worden dus?quote:Op zondag 17 maart 2024 23:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja ik krijg momenteel hele lijsten met quotes, en als die niet laden is de melding weg.
Via het associatieverdrag werd Oekraïne verplicht om militair samen te werken met de EU.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
welke daden waren zo vreselijk dat Rusland binnen moest vallen?
naast NATO lidmaatschap veto'en en geen tanks verkopen
Leid jij serieus gesprekken in het dagelijks leven? Ik vind het echt moeilijk te geloven. Je bent hier alleen maar bezig met de boel laten ontsporen.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want volgens jou is Oekraïne geen soeverein land?
Volgens Poetin ook niet.
[..]
Dus die hele coup is onzin.
Het schiet weer alle kanten op.
Er wordt gevraagd waarom Oekraïne niet rechtstreeks met Rusland praat.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jouw reacties ook niet.
Huh wat?quote:Op zondag 17 maart 2024 23:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Degene van die quote zit er kennelijk ook naast.
Tip. neem een fok abbo heb je er geen last meer van. En kun je alles terugkijken.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Degene van die quote zit er kennelijk ook naast.
Houd jezelf eens een spiegel voor.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:32 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Leid jij serieus gesprekken in het dagelijks leven? Ik vind het echt moeilijk te geloven. Je bent hier alleen maar bezig met de boel laten ontsporen.
Ze praten wel rechtstreeks.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er wordt gevraagd waarom Oekraïne niet rechtstreeks met Rusland praat.
Ik geef een analogie, maar dat is blijkbaar te hoog gegrepen.
Ik heb er geen last van.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tip. neem een fok abbo heb je er geen last meer van. En kun je alles terugkijken.
Ik beweert dat niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze praten wel rechtstreeks.
Hoe kom je er bij dat ze niet rechtstreeks praten?
Nee, kut dat die weg zijn als je ze aan klikt.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh wel kut dan steeds gequote te worden dus?
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar betoonde je die term dan?
Bij deze nog maar eens aangezien je ze niet kon "vinden". Was trouwens niet heel moeilijk hoor.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, om meer doden te voorkomen.
Heb ik gedaan, er is niemand die beweert dat ze niet rechtstreeks praten dus hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 17 maart 2024 23:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik beweert dat niet.
Misschien moet je het begin van de discussie lezen.
Ik stelde dat bij echtscheidingen 'vaak' de gesprekken tussen expartners via de advocaat verlopen.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar betoonde je die term dan?
Als jij via de FP gewoon iedere melding opent in een nieuw tabblad verdwijnen er ook sowieso geen meldingen.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, kut dat die weg zijn als je ze aan klikt.
Maar bij en abbo houdt je de quote geschiedenis?
Dat is me niet opgevallen tien ik een abbo had.
Deze was verder duidelijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, om meer doden te voorkomen.
Ga ik eens proberen.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als jij via de FP gewoon iedere melding opent in een nieuw tabblad verdwijnen er ook sowieso geen meldingen.
was dat militaire plaatje niet geschrapt uit dat verdrag?quote:Op zondag 17 maart 2024 23:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Via het associatieverdrag werd Oekraïne verplicht om militair samen te werken met de EU.
Sinds 2015 zijn ze bewapend en getraind door het VK en de USA.
Als ik het met m'n zatte kop doorzie verwacht ik dat de geheime dienst van Rusland het ook wel in de gaten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |