Niet iedereen kan dat.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, om meer doden te voorkomen.
Wie zeg dat Rusland dat mag?quote:Op zondag 17 maart 2024 23:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dan mag Rusland Oekraïne aanvallen...
Want Oekraïne heeft hulp gekregen om zich na het afpakken van De Krim zich beter te verweren.
Maar onder het mom van 'oorlog' mag je wel mensen vermoorden....quote:Op zondag 17 maart 2024 23:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dit is geen echtscheiding maar een oorlog.
Domme vergelijking aangezien je niet op je ex mag schieten.
Klopt ja, om de één of andere vage reden is het niet verboden om oorlog te voeren.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar onder het mom van 'oorlog' mag je wel mensen vermoorden....
Zou wel moeten in mijn opinie.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt ja, om de één of andere vage reden is het niet verboden om oorlog te voeren.
Ja vind ik ook.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou wel moeten in mijn opinie.
Zelfs als dat waar is, dat is een binnenlandse aangelegenheid.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:12 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee want via de Majdanrevolutie had de VS al een coupe gepleegd.
het was nog steeds een bufferstaatquote:Op zondag 17 maart 2024 23:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen of Rusland wel binnen gevallen zou zijn als het een militaire bufferstaat gebleven zou zijn.
waar of niet waar maar de stelling dat er geen oorlog was geweest zonder westerse steun is nog steeds onjuistquote:Op zondag 17 maart 2024 23:12 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee want via de Majdanrevolutie had de VS al een coupe gepleegd.
Vraag ik me toch af waarom Duitsland tot enkele jaren geleden herstelbetalingen aan het doen was vanwege WW2.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt ja, om de één of andere vage reden is het niet verboden om oorlog te voeren.
Klopt omdat de woorden niet overeen kwamen met de daden.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
het was nog steeds een bufferstaat
de NATO wilde het geen lid maken, de Duitsers wilden het geen Leopard tanks verkopen etc.
toch is Rusland binnen gevallen
Het komt door de westerse steun zeg je.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wie zeg dat Rusland dat mag?
Doe eens een quote.
Yeah right.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zelfs als dat waar is, dat is een binnenlandse aangelegenheid.
Schijnverkiezingen ja.quote:Plus dat daarna meerdere verkiezingen zijn geweest.
Weet ik dat.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af waarom Duitsland tot enkele jaren geleden herstelbetalingen aan het doen was vanwege WW2.
Want Oekraïne was stiekem toch NAVO lid en had leopard tanks?quote:Op zondag 17 maart 2024 23:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt omdat de woorden niet overeen kwamen met de daden.
Want volgens jou is Oekraïne geen soeverein land?quote:
Dus die hele coup is onzin.quote:Schijnverkiezingen ja.
Nope, niemand legitimeert de oorlog.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het komt door de westerse steun zeg je.
Dan heeft Rusland dus een legitieme reden.
Nope, aspirant lid en werden getraind en bewapend door NAVO landen en waren verplicht toch samenwerking via het associatieverdrag.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want Oekraïne was stiekem toch NAVO lid en had leopard tanks?
Het was idd meer dan steun. Het westen (lees: de VS) heeft dit hele conflict juist opgezet na jaren voorbereiding.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar of niet waar maar de stelling dat er geen oorlog was geweest zonder westerse steun is nog steeds onjuist
Maar ja, blijkbaar is het wel normaal dat 2 exen in een vechtscheiding alleen via advocaten.et elkaar communiceren, maar is dat in een oorlog, waarvan ik vind dat er veel verscrikkelijkere zaken plaatsvinden dan 2 exen elkaar aan kunnen doen, is dat abnormaal...quote:Op zondag 17 maart 2024 23:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Weet ik dat.
Stuur een mailtje of open een topic.
.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:22 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het was idd meer dan steun. Het westen (lees: de VS) heeft dit hele conflict juist opgezet na jaren voorbereiding.
En nog steeds heb je geen antwoord gegeven op 2 van mijn quotes op jou. Ik wacht er braaf op. Zo ben ik.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar ja, blijkbaar is het wel normaal dat 2 exen in een vechtscheiding alleen via advocaten.et elkaar communiceren, maar is dat in een oorlog, waarvan ik vind dat er veel verscrikkelijkere zaken plaatsvinden dan 2 exen elkaar aan kunnen doen, is dat abnormaal...
Het is soms niet te volgen.
Jouw reacties ook niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar ja, blijkbaar is het wel normaal dat 2 exen in een vechtscheiding alleen via advocaten.et elkaar communiceren, maar is dat in een oorlog, waarvan ik vind dat er veel verscrikkelijkere zaken plaatsvinden dan 2 exen elkaar aan kunnen doen, is dat abnormaal...
Het is soms niet te volgen.
quote:Op zondag 17 maart 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En nog steeds heb je geen antwoord gegeven op 2 van mijn quotes op jou. Ik wacht er braaf op. Zo ben ik.
Dus dan komt deze oorlog doordat Rusland Oekraïne is binnen gevallen.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nope, niemand legitimeert de oorlog.
Dat maak je er zelf van dus je bent weer aan het stoken en stigmatiseren tenzij je een quote laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |