die salarissen zullen wel gaan dalen als ze het zelf moeten doenquote:Op zondag 17 maart 2024 22:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En de salarissen en de rest van de kosten?
moet je wel manschappen hebben die die kogels en granaten gaan afvurenquote:Op zondag 17 maart 2024 22:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik heb geen flauw idee wat dat oplevert maar kogels en granaten zijn niet zo heel duur
zeker niet als je ze zelf in elkaar kunt draaien
Bij een echtscheiding gaan de gesprekken vaak ook via de advocaten.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O Oekraïne kan niet voor zichzelf praten?
gezien de hulp die ze krijgen lukt dat primaquote:Op zondag 17 maart 2024 22:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O Oekraïne kan niet voor zichzelf praten?
dat geld aan beide kanten dus dat heft elkaar een beetje opquote:Op zondag 17 maart 2024 22:59 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
moet je wel manschappen hebben die die kogels en granaten gaan afvuren
vlgs mij staat dat er na 2 jaar ellende ook niet meer zo florissant voor
Dit is geen echtscheiding maar een oorlog.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bij een echtscheiding gaan de gesprekken vaak ook via de advocaten.
Zo vreemd is dat niet.
Ik zie Zelensky en Poetin niet aan 1 tafel zitten.
Het front is. U in het oosten, in een soort van patstelling. De rest is relatief r8.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zoals? antwoorden als yup kennen we ondertussen wel.
Ervaring mee? Even tussen neus en lippen door... Ik meen dat juist de meeste landen op een gegeven moment samen aan tafel gaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bij een echtscheiding gaan de gesprekken vaak ook via de advocaten.
Zo vreemd is dat niet.
Ik zie Zelensky en Poetin niet aan 1 tafel zitten.
Dus je bent het met me eens dat oorlog veel erger isquote:Op zondag 17 maart 2024 23:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dit is geen echtscheiding maar een oorlog.
Domme vergelijking aangezien je niet op je ex mag schieten.
Rusland heeft bijna 4x zoveel inwoners dus dat betwijfel ik.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat geld aan beide kanten dus dat heft elkaar een beetje op
Precies, dankzij de hulpquote:Op zondag 17 maart 2024 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
gezien de hulp die ze krijgen lukt dat prima
Dat snap ik, maar het ging over een scheiding en meestal zitten daar wel alle partijen bij met mediators/advocaten.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:02 schreef sp3c het volgende:
het is niet ongebruikelijk dat derden onderhandelen voor anderen
sterker nog, daar is de VN voor gestart
normaliter moet de aanvaller met een 1 op 4 overmacht op komen dagen om te winnen dus mwehquote:Op zondag 17 maart 2024 23:02 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Rusland heeft bijna 4x zoveel inwoners dus dat betwijfel ik.
In de eindfase wellicht.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ervaring mee? Even tussen neus en lippen door... Ik meen dat juist de meeste landen op een gegeven moment samen aan tafel gaan.
er was sowieso oorlog geweest want Rusland is dat land binnen gevallenquote:Op zondag 17 maart 2024 23:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Precies, dankzij de hulp
Als die hulp er niet was geweest was er waarschijnlijk helemaal geen oorlog geweest maar goed dat is nu geen optie meer
Ja, om meer doden te voorkomen.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
In de eindfase wellicht.
Maar wees nu eerlijk, zou jij ontspannen aan een tafel kunnen zitten met tegenover je iemand uit het kamp dat tienduizenden landgenoten heeft vermoord?
Enorme verwoestingen heeft aangericht?
Ik had dan ook verwacht dat de term 'vaak' wel bekend zou zijn.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ervaring mee? Even tussen neus en lippen door... Ik meen dat juist de meeste landen op een gegeven moment samen aan tafel gaan.
Klopt niet, in het associatieverdrag staat al dat beide partijen, Oekraïne en de EU op gebied van defensie naar elkaar toe gaan werken en Oekraïne is sinds 2015 bewapend door landen als GB en USAquote:Op zondag 17 maart 2024 23:06 schreef sp3c het volgende:
beetje een eigenaardige stelling dat er geen oorlog was geweest zonder westerse steun die pas na de start van de oorlog op gang kwam
Dus dan mag Rusland Oekraïne aanvallen...quote:Op zondag 17 maart 2024 23:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt niet, in het associatieverdrag staat al dat beide partijen, Oekraïne en de EU op gebied van defensie naar elkaar toe gaan werken en Oekraïne is sinds 2015 bewapend door landen als GB en USA
Waar betoonde je die term dan?quote:Op zondag 17 maart 2024 23:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik had dan ook verwacht dat de term 'vaak' wel bekend zou zijn.
Je kan je ook afvragen of Rusland wel binnen gevallen zou zijn als het een militaire bufferstaat gebleven zou zijn.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
er was sowieso oorlog geweest want Rusland is dat land binnen gevallen
je kunt je afvragen of het nog bezig zou zijn maar er was hoe dan ook oorlog van gekomen
Nee want via de Majdanrevolutie had de VS al een coupe gepleegd.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:06 schreef sp3c het volgende:
beetje een eigenaardige stelling dat er geen oorlog was geweest zonder westerse steun die pas na de start van de oorlog op gang kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |