U tilt hier veel te zwaar aan. Zoals gezegd het is geen 'grensoverschreidend gedrag', om er maar weer een deug phrase bij te halen, wat te pas en te onpas wordt gebezigd de laatste tijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet iemand kapot maken en denken dat dit geen gevolgen heeft
Eens, alles wat niet in strijd is met de spelregels mag, de kijker rekent af.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
U tilt hier veel te zwaar aan. Zoals gezegd het is geen 'grensoverschreidend gedrag', om er maar weer een deug phrase bij te halen, wat te pas en te onpas wordt gebezigd de laatste tijd.
De maatschappelijke normen en de regels vanuit BB lijken me aparte zaken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:53 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Eens, alles wat niet in strijd is met de spelregels mag, de kijker rekent af.
Allemaal lachen en hoedje op.quote:
Het is een dooie met een dag velof.quote:
Houden expats, diplomaten, schippers, werkers voor baggermaatschappijen etc. niet van hun kinderen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:04 schreef spapaars het volgende:
Eeehm eehm ik hou van mijn kinderen, so much dat ik even 3 maanden van huis ben.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef Thorelf het volgende:
Omg..dat haar van Danny. Zag het nu van boven 😀
ik denk dat iedereen daar houdt van de mensen die ze hebben achtergelaten. Er zijn meer bewoners geweest met kinderen, dat begon al bij de eerste BB, Karin geloof ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:04 schreef spapaars het volgende:
Eeehm eehm ik hou van mijn kinderen, so much dat ik even 3 maanden van huis ben.
En d'r vriendje is inmiddels al onder gedokenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Alice is van de oude stempel.
Ze is dan ook al 20
Als je op vakantie gaat, laat je ook mensen achter.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen daar houdt van de mensen die ze hebben achtergelaten. Er zijn meer bewoners geweest met kinderen, dat begon al bij de eerste BB, Karin geloof ik.
Je laat allemaal mensen achter als je aan zoiets meedoet, ouders, misschien kinderen, vrienden, familie enz.
precies moet ook maar lukken...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:10 schreef mazaru het volgende:
En moeder worden is ook niet iets wat je even planned.
Die neemt waarschijnlijk de benen zodra ze met kip zit.quote:
Eerst even kijken of er wat fame meegepikt kan wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die neemt waarschijnlijk de benen zodra ze met kip zit.
Best wel, maar met de huidige technologie kan je best veel communiceren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Houden expats, diplomaten, schippers, werkers voor baggermaatschappijen etc. niet van hun kinderen?
misschien heeft ze van te voren met haar ex afgesproken dat ze daar niet over zou praten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:16 schreef lojanda het volgende:
Alice vraagt net ook aan Ashley of haar kinderen vleiden van haar ex zijn en Ashley zegt dat is een lang verhaal.. duidelijk dat ze daar niets over wil zeggen.. beetje vreemd als je daar geen antwoordt op geeft. Dan zou je denken dat ze van verschillende vaders zijn en begrijp niet wat daar het probleem van is
Ach, de BB-bewoners zien hun familie vaker dan de meesten van ons.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel, maar met de huidige technologie kan je best veel communiceren.
En ik heb enige ervaring met baggerbedrijven van Ierland, Maleisië tot Australië.
Vandaar dat-ie zich zo thuis voelt tussen slangen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:19 schreef Kissingbird het volgende:
Alice vindt het zo leuk dat Ty heel veel dierenweetjes heeft.
Als hij zich verveelt gaat hij dieren dingen opzoeken.
En Ashley houdt zich daar natuurlijk aanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien heeft ze van te voren met haar ex afgesproken dat ze daar niet over zou praten.
Ik vermoed dat ze inderdaad van 2 verschillende vaders zijn. De oudste kreeg ze natuurlijk toen ze nog jong was. Misschien die vader niet meer in beeld. En de vader van de jongste heeft het oudste kind misschien adopteerd als zijn kind.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:16 schreef lojanda het volgende:
Alice vraagt net ook aan Ashley of haar kinderen vleiden van haar ex zijn en Ashley zegt dat is een lang verhaal.. duidelijk dat ze daar niets over wil zeggen.. beetje vreemd als je daar geen antwoordt op geeft. Dan zou je denken dat ze van verschillende vaders zijn en begrijp niet wat daar het probleem van is
Je hoort het toch.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Ashley houdt zich daar natuurlijk aan
Simpele ja of nee zou inderdaad volstaan. Who cares, het is 2024.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:16 schreef lojanda het volgende:
Alice vraagt net ook aan Ashley of haar kinderen beiden van haar ex zijn en Ashley zegt dat is een lang verhaal.. duidelijk dat ze daar niets over wil zeggen.. beetje vreemd als je daar geen antwoordt op geeft. Dan zou je denken dat ze van verschillende vaders zijn en begrijp niet wat daar het probleem van is
Fixedquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:19 schreef Kissingbird het volgende:
Alice vindt het zoooo leuk dat Ty heel veel dierenweetjes heeft.
Als hij zich verveelt gaat hij dieren dingen opzoeken.
quote:
Volgens mij had Alice al eerder zoiets gevraagd. Maar meer of Bart ook kinderen had enzo. En toen deed ze ook vaag en zei: lang verhaal, verteld ik nog wel een keer als we eruit zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Simpele ja of nee zou inderdaad volstaan. Who cares, het is 2024.
Zo roept ze alleen maar meer vragen (en invullen..) op.
Maar dat is ook alleen maar mooi maar ik bedoel meer dat het niet handig is om dan te zeggen is een lang verhaal. Je weet dan eigenlijk al dat ze niet allebei van haar ex zijn. Ze had beter gewoon voor nu ja kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:20 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze inderdaad van 2 verschillende vaders zijn. De oudste kreeg ze natuurlijk toen ze nog jong was. Misschien die vader niet meer in beeld. En de vader van de jongste heeft het oudste kind misschien adopteerd als zijn kind.
Zijn maar speculaasjes van mij he.
Dat is waarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is ook alleen maar mooi maar ik bedoel meer dat het niet handig is om dan te zeggen is een lang verhaal. Je weet dan eigenlijk al dat ze niet allebei van haar ex zijn. Ze had beter gewoon voor nu ja kunnen zeggen.
Haar beide kinderen zijn van haar ex, zei ze daarnet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is ook alleen maar mooi maar ik bedoel meer dat het niet handig is om dan te zeggen is een lang verhaal. Je weet dan eigenlijk al dat ze niet allebei van haar ex zijn. Ze had beter gewoon voor nu ja kunnen zeggen.
Ik vind er weinig mysterieus aanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat is waarmaar is ook wel weer echt ashley he. Beetje mysterieus zijn en te gelijk de aandacht hebben.
Niet gehoord..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Haar beide kinderen zijn van haar ex, zei ze daarnet.
Lijkt me niet. Tot de live lekker hangen en niksenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:28 schreef BigBreg83 het volgende:
Gaat er nog wat leuks gebeuren vandaag??
ja, waarom zou ze zich daar niet aan houden?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Ashley houdt zich daar natuurlijk aan
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Tot de live lekker hangen en niksen
ik vind het een diplomatiek antwoord op een nogal vreemde vraag.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat is waarmaar is ook wel weer echt ashley he. Beetje mysterieus zijn en te gelijk de aandacht hebben.
Dat is ook een hele vreemde vraag en best wel onbeschoft om zoiets te vragen.. we zullen het maar weer wijten aan dat ze nog maar negentien is. Twintig trouwens sinds vandaag..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het een diplomatiek antwoord op een nogal vreemde vraag.
Vraagt ze aan bijv Glenn ook of zijn kinderen wel van hem zijn of van een ex?
En Karen heeft wat hij nog heeft er half afgescheerd ach arme Dannyquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef Thorelf het volgende:
Omg..dat haar van Danny. Zag het nu van boven 😀
Lijkt wat op uw familiequote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Had de zijkant eigenlijk nog helemaal niet goed gezien![]()
Danny wilde het zelf zo kort. Karen vroeg het nog aan hem..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:39 schreef Kajmu het volgende:
[..]
En Karen heeft wat hij nog heeft er half afgescheerd ach arme Danny
Maar den Danny had de bovenkant niet gezienquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Danny wilde het zelf zo kort. Karen vroeg het nog aan hem..
Er zit niet veel meer op iddquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:42 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Maar den Danny had de bovenkant niet gezienen weg is zn beetje haar die hij had
Knippen is het liefste wat ze doenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:44 schreef Kajmu het volgende:
Dat haat ik van de meeste kappers die vragen hoe je het wilt maar niks adviseren
Dat heeft Glenn zelf verteld.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het een diplomatiek antwoord op een nogal vreemde vraag.
Vraagt ze aan bijv Glenn ook of zijn kinderen wel van hem zijn of van een ex?
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:44 schreef lojanda het volgende:
Tyron Glenn Randy en Danny lopen met hun gevangenis kapsel over de luchtplaats
Meteen al toen hij met Ashley in het kasteel zat en nadat hij het huis inging heeft hij het ook meteen verteld toen iedereen hem wilde leren kennen.quote:
En dan Randy met dat feesthoedjequote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:44 schreef lojanda het volgende:
Tyron Glenn Randy en Danny lopen met hun gevangenis kapsel over de luchtplaats
Dat hoedje houdt het beetje haar wat hij heeft op zijn plekquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan Randy met dat feesthoedje
[ afbeelding ]
Beter feesthodje op zn haar arme plek dan Karen er op los gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan Randy met dat feesthoedje
[ afbeelding ]
Die steken behoorlijk uit net als haar lippen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze wordt bijna gesmoort door d'r eigen SiliconValley![]()
[ afbeelding ]
Ik ga er niet eens naar kijken ben echt klaar met dat generaal gekonkelquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die steken behoorlijk uit net als haar lippen.
Gisteren zat ze kwark te eten en haar bovenlip raakte net harde onderkant van haar neus en zat toen onder de kwark
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze wordt bijna gesmoort door d'r eigen SiliconValley![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ben er ook klaar mee maar helaas BB zelf nog niet en is ze continu op streamquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:52 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens naar kijken ben echt klaar met dat generaal gekonkel
er is een heuse notarisquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:56 schreef lojanda het volgende:
Is er eigenlijk nog wel een notaris die de stemmingen controleert? Of kan BB gewoon doen wat ze zelf willen?
Daarom zal ik ook never nooit niet stemmenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
er is een heuse notaris![]()
![]()
nee er is niks
BB kan doen wat ze willen
Nou wat wel is: je ziet bij Instagram dus wel meteen het cijfer veranderen. Dat is wel echt door users ingevoerd allemaal. Evengoed zijn er mensen die tig accounts aanmaken. Eerlijk eerlijk.. krijg je het nooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom zal ik ook never nooit niet stemmen
Dat kan maar dan gooit er BB wil weer iets in waardoor het weer helemaal iets anders uitkomt zoals gisterenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou wat wel is: je ziet bij Instagram dus wel meteen het cijfer veranderen. Dat is wel echt door users ingevoerd allemaal. Evengoed zijn er mensen die tig accounts aanmaken. Eerlijk eerlijk.. krijg je het nooit.
Ze zeggen van wel, maar ik hoe willen ze dat contoleren als ik bv met 20 accounts stem?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:56 schreef lojanda het volgende:
Is er eigenlijk nog wel een notaris die de stemmingen controleert? Of kan BB gewoon doen wat ze zelf willen?
Willen we rust in het huis?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:57 schreef Kajmu het volgende:
Ze heeft deze week geluk dat er niet op haar gestemd kon worden ik hoop dat het volgende week anders zal zijn. Bring it on ik stem haar er dan echt uit, het zal zoveel rust brengen in het huis
En dan die snerpstem..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:05 schreef kiki2024 het volgende:
kan Karin ook iets anders dan dom lachen
Klopt voorheen moest je ook nog belkosten betalen dat is niet meer.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan maar dan gooit er BB wil weer iets in waardoor het weer helemaal iets anders uitkomt zoals gisteren![]()
Ik heb nog nooit bij een programma of op iemand gestemd en zal dat ook nooit doen.. ik geloof er helemaal niets van dat het echt 100% eerlijk gaatTegenwoordig is het gratis om te stemmen maar er zijn genoeg momenten geweest dat het ook nog eens duur was om een stem uit te brengen. Nooit begrepen dat er mensen zijn die dat doen
Mja vliegtuigen worden ook gestuurd door (schuimpjes)fans
Ja jammer, dat trekje van haar gaat snel op de zenuwen werken en wordt zelfs onaangenaam..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:05 schreef kiki2024 het volgende:
Neen da kan die niequote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:05 schreef kiki2024 het volgende:
ja valt me op, ook elke keer als ze iets moeten doen qua spel of iets staat ze maar dom te lachen of snapt ze het nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:07 schreef KangaP het volgende:
[..]
Ja jammer, dat trekje van haar gaat snel op de zenuwen werken en wordt zelfs onaangenaam..
Vies eten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:05 schreef kiki2024 het volgende:
Dit gebeurd iedere vrijdagmiddag wel. Vermoed dat er vanmiddag nog een vrijmibo komt. Gaat Tom en Dilano weer partypooperen kunnen ze dat een beetje rottig in beeld brengen knabbelt dat weer een beetje aan zijn populariteit om het de laatste weken nog wat spannender te maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:06 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben ze van BB opdracht gekregen te mingelen?
Ik zie Glenn, Danny, Ashley, Karen, Tyron, en Randy aan het volleyballen.
Karen gaat achteraf nog spijt hebben aan BB mee gedaan te hebben enkel gehinnik dom lachen de nar van de generaal en totaal niet voor haarzelf kiezen jammer hoor gemiste kans want ik denk echt dat ze voor haarzelf had moeten kiezen. Meisje veel te integer heeft veel meer in haar march dom dom domquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja valt me op, ook elke keer als ze iets moeten doen qua spel of iets staat ze maar dom te lachen of snapt ze het niet
ja zondequote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:14 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Karen gaat achteraf nog spijt hebben aan BB mee gedaan te hebben enkel gehinnik dom lachen de nar van de generaal en totaal niet voor haarzelf kiezen jammer hoor gemiste kans want ik denk echt dat ze voor haarzelf had moeten kiezen. Meisje veel te integer heeft veel meer in haar march dom dom dom
Daarom klopt het ook gewoon niet. Ik kan me nog wel herinneren dat toen BB nog in handen was van Talpa dat er wel elke live een notaris aanwezig was en dat lieten ze toen ook altijd zien.. zelfs met de tussenstand kreeg je dan het kamertje en de notaris te zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, maar ik hoe willen ze dat contoleren als ik bv met 20 accounts stem?
Ik stem ook bijna nooit, geloof deze BB 1 x
Tja Aschley zal wel moetenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Zag ik nou dat Ashley en Tyron weer on speaking terms zijn?
Ze kan ook goed kapsels vernachelenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:05 schreef kiki2024 het volgende:
Onaangenaam?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:07 schreef KangaP het volgende:
[..]
Ja jammer, dat trekje van haar gaat snel op de zenuwen werken en wordt zelfs onaangenaam..
BB wil altijd in harmonie eindigen. Vorig jaar kon dat pas toen Danny eruit ging en dat was vrij laat. Deze groep ligt zo in puin dat ze wel wat meer tijd nodig hebben om tot elkaar te komen. Misschien volgende week nog te vroeg maar de week erop zeker.quote:
Hij had al met terugkomst uit de fanroom met haar besproken wat er te zien was over haar en dat was voor haar meteen een goed moment om blijven door te vragen aan hem want dan moest hij wel praten of hij dat nu wilde of niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Zag ik nou dat Ashley en Tyron weer on speaking terms zijn?
Dat was ook wel een hele duidelijke.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt voorheen moest je ook nog belkosten betalen dat is niet meer.
Ja ze kunnen er altijd een twist aan geven en het spel aansturen.
schuimpjes fans![]()
Weet dat de moeder van Rene uit een eerdere BB editie hier deed mee posten. Ze stond in de studio en voor de lijnen gesloten waren kreeg ze al te horen dat ze naar hem toe moest? of dat hij eruit moest?
zoiets was het.. staat me vaag wat van bij.
owww Tyron klom in dat ijzeren ding wat niet mag.
Nou ik zie aan veel comments dat ze een beetje klaar zijn met dat gekonkel gewoon leuk omgaan met elkaar zal de nominatie keuze vergemakkelijken. Het spel lelijk manipuleren maakt je geen fijne winnaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Aan die notaris bij BB (maar kort geweest) moesten ze wel geloven toen het uitkwam dat Talpa de boel belazerde.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom klopt het ook gewoon niet. Ik kan me nog wel herinneren dat toen BB nog in handen was van Talpa dat er wel elke live een notaris aanwezig was en dat lieten ze toen ook altijd zien.. zelfs met de tussenstand kreeg je dan het kamertje en de notaris te zien.
Waarom?quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Misschien als ouder ingrijpen als je niet wilt dat je kind dit te zien krijgt wat een onzin comment is dit
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als dit echt is
Dat bedoel ik dus met schuimpjes
![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Je moet je kinderen niet naar de live laten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Compleet van het padje. En als je niet wilt dat je kinderen dat zien moet je ze niet laten kijken, dunkt me.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Oké dat kon ik me niet meer herinneren.. nou dus het is altijd al niet eerlijk gegaan. Waarom stemmen mensen dan nogquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aan die notaris bij BB (maar kort geweest) moesten ze wel geloven toen het uitkwam dat Talpa de boel belazerde.
Rooie Linda (die Roel nog een stokslobberbeurt in de DBK had gegeven) was één van de genomineerden. Terwijl er nog gestemd kon worden stond op Talpa al op teletekst dat Linda exit was.
Dat gaf nog een hoop gedonder.
Na het Fanhouse heeft hij besloten het te laten voor wat het is en tenminste een normale communicatie met haar te hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom?
Het was trouwens Ty die tegen Ashley sprak.
Die mensen zijn niet goed hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Nu is het gratis via internet, dus wat heb je te verliezen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké dat kon ik me niet meer herinneren.. nou dus het is altijd al niet eerlijk gegaan. Waarom stemmen mensen dan nog
Precies er zit ene uitknop op je tv.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:24 schreef Kajmu het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien als ouder ingrijpen als je niet wilt dat je kind dit te zien krijgt wat een onzin comment is dit
Was geen hoedje meer. Hoorde ik ze zeggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Allemaal lachen en hoedje op.
Tom niet. Niet lachen ( of als een boer met kiespijn) en geen hoedje
oeps
Het gaat om het principequote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu is het gratis via internet, dus wat heb je te verliezen.
Verstandig.. je wil hier je kinderen of kleinkinderen toch niet aan blootstellenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies er zit ene uitknop op je tv.
Ik heb doordeweeks m'n kleinkinderen buiten schooltijd bij me en als ik dan wil/kan kijken/luisteren doe ik dat met een oortje is via een app op m'n telefoon.
Misschien hadden ze alleen een piketspel en willen ze een bridgespel. Ik hoorde dat ze vanavond willen gaan pokeren, dan heb je idd een bridgespel nodig.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
hoi Cossers was even afwezig in gedeeltes haha
Maar Tom en Jimmy hebben nieuw kaartspel snel gemaakt, sneller als sabeau, maar waarom een nieuw spel ze hadden al kaarten toch?
Ik denk dat ze dit jaar nog niet ingegrepen hebben. Anders zaten we niet met nog maar drie dames. Vorig jaar hebben ze ontzettend ingegrepen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké dat kon ik me niet meer herinneren.. nou dus het is altijd al niet eerlijk gegaan. Waarom stemmen mensen dan nog
Wat een clown!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Als je er recht van voren op kijkt is het net een soort landingsbaan in een grasveld. Niet mooi gedaan in ieder geval. Maar niemand lijkt het te zien?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Had de zijkant eigenlijk nog helemaal niet goed gezien![]()
Nu kun je natuurlijk va zijn haar niet veel meer maken want hij heeft bijna niets meerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:35 schreef cat123 het volgende:
[..]
Als je er recht van voren op kijkt is het net een soort landingsbaan in een grasveld. Niet mooi gedaan in ieder geval. Maar niemand lijkt het te zien?
Ballen jaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:32 schreef Pearlbitch het volgende:
De Generaal kan best wel lekker ballen. :
'k Zou zeggen trek je zwemvliezen aan en zwem naar het eiland.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik zag deze foto, wat mis ik Sabeau tochh, zo'n lieverd
[ afbeelding ]
Het was Ashley die, nog voor Ty naar de fanroom ging, aan hem vroeg of hij met haar wilde praten. Ty zei toen.. 'nah, misschien later'.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom?
Het was trouwens Ty die tegen Ashley sprak.
En loop door het bos met een gebroken bloem en je vind haar bij de torenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
'k Zou zeggen trek je zwemvliezen aan en zwem naar het eiland.
Oh heb haar al 3x daar horen zeggen ik ben ongesteld. Wat is het nuquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:01 schreef Harry het volgende:
Strream 2
Ashley, Karen en Alice in de Cocoon
Ashley: Sinds die spiraal ben ik niet meer ongesteld.
Ik zou zeggen ga het controleren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh heb haar al 3x daar horen zeggen ik ben ongesteld. Wat is het nu
Kan niet he is al 3x geweest en nu wordt ze het niet meer zegt ze. Brr moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga het controleren.
welk eiland woont deze lieverdquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
'k Zou zeggen trek je zwemvliezen aan en zwem naar het eiland.
Ashley..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh heb haar al 3x daar horen zeggen ik ben ongesteld. Wat is het nu
Knappe meid, maar zoveel make-up niet mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:58 schreef Paul het volgende:
ze is veillig thuis gekomen gelukkig, foto van vandaag
[ afbeelding ]
Ze hebben het kaartspel wat ze hadden met tape aan de achterkant gedaan zodat ze minder goed kunnen zien wat de waarde van de kaart is.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
hoi Cossers was even afwezig in gedeeltes haha
Maar Tom en Jimmy hebben nieuw kaartspel snel gemaakt, sneller als sabeau, maar waarom een nieuw spel ze hadden al kaarten toch?
Die ziet er niet uit alsof ze gezwommen is naar dat eiland.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:58 schreef Paul het volgende:
ze is veillig thuis gekomen gelukkig, foto van vandaag
[ afbeelding ]
welk eiland hebben jullie hetquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:01 schreef marky het volgende:
[..]
Die ziet er niet uit alsof ze gezwommen is naar dat eiland.
en heeft ze nu ook haar lippen op laten spuiten tot snavel? Of is dat de make upquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:00 schreef FBtje het volgende:
[..]
Knappe meid, maar zoveel make-up niet mooi
nopequote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:10 schreef FBtje het volgende:
Heeft Ashley inmiddels al met Tom gepraat over die nominaties waar Ashley helemaal kapot op ging?
Ja, en die Karen blijft maar aan Ashley plakken... 't is net Klitje en Klatjequote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:09 schreef kiki2024 het volgende:
met iedereen aan tafel praten die Ashley behalve tom. mean girl is het
neem je me in het ootjequote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:14 schreef marky het volgende:
[..]
Ze woont op een eiland ik vermoed ergens bij het twiske in Noord Holland.
Dat zal dan Marken zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:14 schreef marky het volgende:
[..]
Ze woont op een eiland ik vermoed ergens bij het twiske in Noord Holland.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:43 schreef marky het volgende:
[..]
En loop door het bos met een gebroken bloem en je vind haar bij de toren
En wat wil jij hier mee zeggen? Mijn moeder zag mijn vader en was binnen 3 maanden getrouwd 60 jaar gelukkig getrouwdquote:
Ik wil daarmee zeggen dat ze een maand met die gozer gaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:34 schreef Kajmu het volgende:
[..]
En wat wil jij hier mee zeggen? Mijn moeder zag mijn vader en was binnen 3 maanden getrouwd 60 jaar gelukkig getrouwd
Laat ik het nu al een paar keer haar horen roepen dat ze ongesteld is,quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:01 schreef Harry het volgende:
Strream 2
Ashley, Karen en Alice in de Cocoon
Ashley: Sinds die spiraal ben ik niet meer ongesteld.
Ondertussen bijna 4 he.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil daarmee zeggen dat ze een maand met die gozer gaat.
Ik ook hahaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat ik het nu al een paar keer haar horen roepen dat ze ongesteld is.
Misschien betekent waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:38 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Duss? Ik maak er uit dat jij vind dat dat te kort is om misschien de ware liefde te hebben gevonden
Ze willen een bekertjestelefoon maken met 2 hoedjes. Maar het lukt niet (logisch, want je hebt bekertjes nodig.)quote:
Mod Edit *** Je vader en moeder en Maz zitten niet in BB Graag over de streamsquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in want dan ga jij over je vader en moeder beginnen die wel..... weet ik veel wat.
Karen zit 'vastgeplakt ' aan Ashley nu ze haar andere vriend in het huis zo vuil heeft behandeld. Ze heeft nu verder niemand meer en loopt als een peuter van 2 jaar achter Asley aan.quote:
Niet op ingaanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Een zwakke discussie houden over de ware liefde en liefde op het eerste gezicht en dat het heel normaal is om gelijk over kinderen te beginnen als je elkaar net een maand kent?
Ja ik hoor der al hinnekend bij Ash, maar het lijkt wel of ze iets of iemand willen gaan afluisterenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Karen zit 'vastgeplakt ' aan Ashley nu ze haar andere vriend in het huis zo vuil heeft behandeld. Ze heeft nu verder niemand meer en loopt als een peuter van 2 jaar achter Asley aan.
Nee gewoon niet oordelen over mensen die elkaar slechts 1 maand kennen en een bijzondere klick hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Een zwakke discussie houden over de ware liefde en liefde op het eerste gezicht en dat het heel normaal is om gelijk over kinderen te beginnen als je elkaar net een maand kent?
volgens mij met blikjes. leuk voor de kinderen maar in dit geval kan ik er niet eens om glimlachen, Wat een gekkenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Omg ash en ka met die hoedjes.
Volgens mij heb je echt bekertjes nodig
Terwijl ze het zo leuk had met Tom afgelopen week. Ook met Jim. Ze was eindelijk los van Ash.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Karen zit 'vastgeplakt ' aan Ashley nu ze haar andere vriend in het huis zo vuil heeft behandeld. Ze heeft nu verder niemand meer en loopt als een peuter van 2 jaar achter Asley aan.
En volgens mij heeft Jezus er helemaal niks mee te maken maar laten we dit nu rusten Mazaru even goeie kijk vrienden hier en lossquote:
Weet wel dat hij twee meiden uit een eerdere relatie heeft,quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:16 schreef lojanda het volgende:
Alice vraagt net ook aan Ashley of haar kinderen beiden van haar ex zijn en Ashley zegt dat is een lang verhaal.. duidelijk dat ze daar niets over wil zeggen.. beetje vreemd als je daar geen antwoordt op geeft. Dan zou je denken dat ze van verschillende vaders zijn en begrijp niet wat daar het probleem van is
Ik zou extra hard aan die rol trekken, denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:51 schreef Jockari het volgende:
Als ze straks schijtpapier nodig hebben kunnen ze eerst de deze gebruiken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:55 schreef schizolientje het volgende:
t is gewoon zielig. Allebei meisjes met een beperking
Niet alleen dat maar het was ongeveer 10 minuten bij Jimmy vandaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:24 schreef FBtje het volgende:
[..]
Omdat Marken nu via een dijk verbonden is met het vasteland?
Dan kan je het beter helemaal afscheren dan die twee plukken op zijn hoofd.....quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu kun je natuurlijk va zijn haar niet veel meer maken want hij heeft bijna niets meer
Ja die glibbert overal tussendoor. Op deze manier kan hij ver komenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:11 schreef FBtje het volgende:
Die Jimmy is ook wat zeg. Die voegt zich bij groepen al naar gelang het hem uitkomt.
Weet Jimmy nu al dat Ashley hem heeft genomineerd?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja die glibbert overal tussendoor. Op deze manier kan hij ver komen
Geen ideequote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:15 schreef FBtje het volgende:
[..]
Weet Jimmy nu al dat Ashley hem heeft genomineerd?
Nee, omdat het niet zo is.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:15 schreef FBtje het volgende:
[..]
Weet Jimmy nu al dat Ashley hem heeft genomineerd?
Ja heel logisch maar wel fij om te luisteren toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:23 schreef FBtje het volgende:
[..]
Logisch als je twee mensen bij elkaar zet die niet konkelen
Ik dacht Tyron ook niet hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze Tyron, Dilano en Alice
Dus wel, ze heeft Dilano, Alice en Jimmy genomineerd .quote:
daar moet je inderdaad voor bij Alice zijn. Heerlijk haar dromen, tevreden en blij met wat ze heeft. En in het hier en nu idem. Zitten nu die 2 wezenlozen niet ergens onder de tafel of bank af re luiseren met hun paranoïde wanenquote:
Jimmyquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze Tyron, Dilano en Alice
Oh nee geen Ty
Maar maakt toch ook niet uit, ze hadden niet de illusie dat Jimmy op de bank zou komen..dus het was gewoon een loze stemquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die naam kwam dan van Randy, niet van Ashley.
Wel en hij vond het oke. Tenminste dat vertelde hijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die naam kwam dan van Randy, niet van Ashley.
Vanavond weten we het zeker. Dan zien we het in de uitzendingquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel en hij vond het oke. Tenminste dat vertelde hij
Misschien zien we het vanavond in de uitzendingquote:
Je hebt gelijk hoorquote:
Slimquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor
Jimmy dilano en alice
Enkel Nederlanders
Kloptquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel en hij vond het oke. Tenminste dat vertelde hij
Heb nog nooit zo uitgekeken naar een uitzending als dezequote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zien we het vanavond in de uitzending
SNap ik, hopelijk laten ze het ook zienquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo uitgekeken naar een uitzending als deze
Het zou raar zijn als ze het niet zouden laten zienquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, hopelijk laten ze het ook zien
Ashley en karin..ze zullen wel weer iets stelen als ze de kans krijgenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:43 schreef schizolientje het volgende:
en wie staat er weer vooraan bij de kast??
Dat zijn banen en geen spelletjes......quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Houden expats, diplomaten, schippers, werkers voor baggermaatschappijen etc. niet van hun kinderen?
Bij Zaandamquote:
dat is zo maar wel inhoudelijk leuk om naar te luisterenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
RatelratelratelratelRatelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Ratelratelratelratel
Inderdaad ipv giegelen van een 32 jarige liever naar wens goed gesprekquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat is zo maar wel inhoudelijk leuk om naar te luisteren
een kaakklem?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:42 schreef kiki2024 het volgende:
BB: Alice !!
Omdat jij jarig bent, hebben de fans voor jou een verjaardagdiner uitgekozen
Ze zitten daar ook om geld te verdienen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zijn banen en geen spelletjes......
Nep geld toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:57 schreef Joyce-43 het volgende:
wel vreemd dat BB dit toelaat pokeren om geld
ja maar heb idee dat ze het misschien wel onthouden voor ernaar ofzoquote:
Zijn kartonnetje ze noemen het allen geldquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:57 schreef Joyce-43 het volgende:
wel vreemd dat BB dit toelaat pokeren om geld
Ja sik vind dit gesprek met jimmy een verademing ipv het onderuit halen van anderen. Geen slecht woord over niemand.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:14 schreef ledn81 het volgende:
Alice : "Als je gaat roddelen ben ik zwaar van mening, dat je zwaar jaloers bent of je misgunt, of je bent niet tevreden met je zelfbeeld of je eigen plaats"![]()
Nu ze een jaartje ouder is, gaat ze nog meer wijze woorden zeggen
Jammer dat ze niet om coins spelenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zijn kartonnetje ze noemen het allen geld
Is natuurlijk nooit goed maar iedereen doet. En ze is te stellig. Er zijn wel meerdere redenen voor.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:14 schreef ledn81 het volgende:
Alice : "Als je gaat roddelen ben ik zwaar van mening, dat je zwaar jaloers bent of je misgunt, of je bent niet tevreden met je zelfbeeld of je eigen plaats"![]()
Nu ze een jaartje ouder is, gaat ze nog meer wijze woorden zeggen
Had ook gekunt hahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet om coins spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |