U tilt hier veel te zwaar aan. Zoals gezegd het is geen 'grensoverschreidend gedrag', om er maar weer een deug phrase bij te halen, wat te pas en te onpas wordt gebezigd de laatste tijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet iemand kapot maken en denken dat dit geen gevolgen heeft
Eens, alles wat niet in strijd is met de spelregels mag, de kijker rekent af.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
U tilt hier veel te zwaar aan. Zoals gezegd het is geen 'grensoverschreidend gedrag', om er maar weer een deug phrase bij te halen, wat te pas en te onpas wordt gebezigd de laatste tijd.
De maatschappelijke normen en de regels vanuit BB lijken me aparte zaken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:53 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Eens, alles wat niet in strijd is met de spelregels mag, de kijker rekent af.
Allemaal lachen en hoedje op.quote:
Het is een dooie met een dag velof.quote:
Houden expats, diplomaten, schippers, werkers voor baggermaatschappijen etc. niet van hun kinderen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:04 schreef spapaars het volgende:
Eeehm eehm ik hou van mijn kinderen, so much dat ik even 3 maanden van huis ben.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef Thorelf het volgende:
Omg..dat haar van Danny. Zag het nu van boven 😀
ik denk dat iedereen daar houdt van de mensen die ze hebben achtergelaten. Er zijn meer bewoners geweest met kinderen, dat begon al bij de eerste BB, Karin geloof ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:04 schreef spapaars het volgende:
Eeehm eehm ik hou van mijn kinderen, so much dat ik even 3 maanden van huis ben.
En d'r vriendje is inmiddels al onder gedokenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Alice is van de oude stempel.
Ze is dan ook al 20
Als je op vakantie gaat, laat je ook mensen achter.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen daar houdt van de mensen die ze hebben achtergelaten. Er zijn meer bewoners geweest met kinderen, dat begon al bij de eerste BB, Karin geloof ik.
Je laat allemaal mensen achter als je aan zoiets meedoet, ouders, misschien kinderen, vrienden, familie enz.
precies moet ook maar lukken...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:10 schreef mazaru het volgende:
En moeder worden is ook niet iets wat je even planned.
Die neemt waarschijnlijk de benen zodra ze met kip zit.quote:
Eerst even kijken of er wat fame meegepikt kan wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die neemt waarschijnlijk de benen zodra ze met kip zit.
Best wel, maar met de huidige technologie kan je best veel communiceren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Houden expats, diplomaten, schippers, werkers voor baggermaatschappijen etc. niet van hun kinderen?
misschien heeft ze van te voren met haar ex afgesproken dat ze daar niet over zou praten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:16 schreef lojanda het volgende:
Alice vraagt net ook aan Ashley of haar kinderen vleiden van haar ex zijn en Ashley zegt dat is een lang verhaal.. duidelijk dat ze daar niets over wil zeggen.. beetje vreemd als je daar geen antwoordt op geeft. Dan zou je denken dat ze van verschillende vaders zijn en begrijp niet wat daar het probleem van is
Ach, de BB-bewoners zien hun familie vaker dan de meesten van ons.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel, maar met de huidige technologie kan je best veel communiceren.
En ik heb enige ervaring met baggerbedrijven van Ierland, Maleisi tot Australi.
Vandaar dat-ie zich zo thuis voelt tussen slangen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:19 schreef Kissingbird het volgende:
Alice vindt het zo leuk dat Ty heel veel dierenweetjes heeft.
Als hij zich verveelt gaat hij dieren dingen opzoeken.
En Ashley houdt zich daar natuurlijk aanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien heeft ze van te voren met haar ex afgesproken dat ze daar niet over zou praten.
Ik vermoed dat ze inderdaad van 2 verschillende vaders zijn. De oudste kreeg ze natuurlijk toen ze nog jong was. Misschien die vader niet meer in beeld. En de vader van de jongste heeft het oudste kind misschien adopteerd als zijn kind.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:16 schreef lojanda het volgende:
Alice vraagt net ook aan Ashley of haar kinderen vleiden van haar ex zijn en Ashley zegt dat is een lang verhaal.. duidelijk dat ze daar niets over wil zeggen.. beetje vreemd als je daar geen antwoordt op geeft. Dan zou je denken dat ze van verschillende vaders zijn en begrijp niet wat daar het probleem van is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |