Dit is letterlijk het huidige beleid.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:59 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn echte vluchtelingen welkom. Zoals ik al eerder had aangegeven.
Maar wel: integreren, de taal leren op acceptabel niveau, Nederlandse cultuur leren en de normen en waarden van de Nederlandse samenleving overnemen.
Ik ben zo nichterig als het maar kan dus bij mij was het snel duidelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus volgens jou zitten er nul LHBTQ mensen in de asielprocedure?
(Behalve jij dan natuurlijk, toen je hier destijds binnen kwam.)
Een beleid wat niet wordt uitgevoerd. Ik zie immers genoeg mensen rondlopen die gebrekkig Nederlands spreken en hoor ook weer genoeg over homo geweld van asielzoekers.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is letterlijk het huidige beleid.
Snapt ie niet. Zal zijn culturele achtergrond wel zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is letterlijk het huidige beleid.
Liever enkeltje Verenigde staten dan. Als ik terug ga naar mijn thuisland wordt ik afgemaakt omdat ik homo ben en nog erger: afstand gedaan heb van mijn geloof en daardoor wordt gezien als ‘afvallige’quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er al een asielstop had moeten zijn vanaf periode Den Uyl dan stel ik voor dat user Pendule op eerstvolgende vlucht terug wordt gezet. En tot die tijd in Justitieel Complex Schiphol wordt vastgezet.
De oekrainers die hier komen zijn volgens mij voornamelijk laag geschoolde mensen die het in eigen land al slecht hadden, daarom werken die allemaal in de kassen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
We hebben wel Oekraïners nodig om personeelstekorten in vitale sectoren zoals de zorg en het openbaar vervoer tegen te gaan. Dus ik zie liever dat Oekraïners actief integreren in de samenleving, de taal leren en opgeleid worden tot bijvoorbeeld zorgmedewerker of buschauffeur.
Dat het het huidige beleid is, wil niet zeggen dat het ook uitgevoerd wordt. Want blijkbaar gaat het mis. Nog genoeg niet geïntegreerde mensen te zien met vreemde culturen en geloven.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Snapt ie niet. Zal zijn culturele achtergrond wel zijn.
(Ja, I know. Totaal ongepast. Maar he, blijkbaar moet ik PVV-er worden omdat ik anders tegen dit land ben en een Islamitische staat wil. Dus ja, dan zal ik me dit soort 'retoriek' maar aan moeten leren ...)
Oekraïners zijn harde wel willende mensen die met flink wat lessen Nederlands en een goede opleiding nog ver kunnen komen in Nederland.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
De oekrainers die hier komen zijn volgens mij voornamelijk laag geschoolde mensen die het in eigen land al slecht hadden, daarom werken die allemaal in de kassen.
Dus die mensen integreren voor geschoolde banen waarbij je nederlands moet spreken is denk ik een utopie.
Ok, en dan dus maar een asielstop? Waardoor dus ook de echte vluchtelingen die wel integreren, niet meer toegelaten worden? De mensen zoals jij?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:07 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat het het huidige beleid is, wil niet zeggen dat het ook uitgevoerd wordt. Want blijkbaar gaat het mis. Nog genoeg niet geïntegreerde mensen te zien met vreemde culturen en geloven.
Leuke rubriek deel 526.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)gt-omtzigt~b431a563/
Haha, prachtig. Je als 3e partij vanaf dag 0 van de formatiegesprekken zodanig opstellen dat een meerderheidskabinet uitgesloten is, en als Geert dan loopt te huilen dat hij geen MP wordt, er een 'eigen schuld, je had ook voor de meest zwakke kabinetsvorm kunnen kiezen' achteraan gooien.quote:
Is ook de schuld van links.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Haha, prachtig. Je als 3e partij vanaf dag 0 van de formatiegesprekken zodanig opstellen dat een meerderheidskabinet uitgesloten is, en als Geert dan loopt te huilen dat hij geen MP wordt, er een 'eigen schuld, je had ook voor de meest zwakke kabinetsvorm kunnen kiezen' achteraan gooien.
Ja, dat zit echt helemaal goed met de sfeer in ons aanstaande kabinet
Pieter de christendemocraat wil overduidelijk een Islamitische staat. Dat heb ik zojuist geleerd.quote:
Wat betreft de PVV niet, dus jij ook niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:59 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn echte vluchtelingen welkom. Zoals ik al eerder had aangegeven.
En ook niet de cultuur uit weer een heel ander land importeren zoals Rusland.quote:Maar wel: integreren, de taal leren op acceptabel niveau, Nederlandse cultuur leren en de normen en waarden van de Nederlandse samenleving overnemen.
Dus niet vervolgens de cultuur van het thuisland willen aanhouden en dan roepen dat vrouwen hoeren zijn en homos onrein. Want dat is wat er nu gebeurd.
Dit is toch wel heel vermoeiend aan het worden. Omtzigt gedraagt zich echt als een schijnheilige kleuter. We hoeven niet elke scheet die er op dat landgoed is gelaten te horen, als je maar laat zien dat je stappen zetquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)gt-omtzigt~b431a563/
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:25 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dit is toch wel heel vermoeiend aan het worden. Omtzigt gedraagt zich echt als een schijnheilige kleuter. We hoeven niet elke scheet die er op dat landgoed is gelaten te horen, als je maar laat zien dat je stappen zet
2 kleuters.quote:Wilders die donderdag zei dat één partij zijn premierschap heeft tegengehouden
Ach het is best leuk om te oefenen kan ik uit ervaring vertellen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:04 schreef probeer het volgende:
Dus ja, dan zal ik me dit soort 'retoriek' maar aan moeten leren ...)
Morgen andere vluchtelingen dan ook naar de VS. Of ben weer enkel jij welkom?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:06 schreef Pendule het volgende:
[..]
Liever enkeltje Verenigde staten dan. Als ik terug ga naar mijn thuisland wordt ik afgemaakt omdat ik homo ben en nog erger: afstand gedaan heb van mijn geloof en daardoor wordt gezien als ‘afvallige’
Er is nog steeds volop zwartepietenspel in Nederland, november, december.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:11 schreef Pendule het volgende:
Het verdwijnen van zwarte piet is bijvoorbeeld een gevolg van het binnen halen van vreemde culturen en het toestaan van deze culturen in onze samenleving.
Het is ook gewoon fucking schandalig dat iemand die hier als gast is toegelaten, het gore lef denkt te hebben om onze Nederlandse politiek te bekritiseren. Hij is hier verdomme dankzij mensen zoals wij; de échte Nederlanders. Het enige wat die persoon hier dient te doen, is dankbaar te zijn, zijn mond te houden, en 'ik wordt' zonder t te schrijven. Ik heb echt helemaal niets met mensen die hier binnen komen en denken de boel te mogen veranderen. Meteen uitzetten dat volk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach het is best leuk om te oefenen kan ik uit ervaring vertellen.
Ik geloof deze Jomanda direct.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
De oekrainers die hier komen zijn volgens mij voornamelijk laag geschoolde mensen die het in eigen land al slecht hadden, daarom werken die allemaal in de kassen.
200.000 Oekrainers werken in de kassen? Hoe verzin je het?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dus die mensen integreren voor geschoolde banen waarbij je nederlands moet spreken is denk ik een utopie.
Oekraïners, Bulgaren, Roemenen, allemaal één pot nat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
200.000 Oekrainers werken in de kassen? Hoe verzin je het?
Probleem is meer dat de hele sector nog geen 100.000 werknemers telt en dat word alleen gehaald in piektijden, de normale bemensing is in totaal 60.000 en daarvan zijn ook nog eens een groot deel autochtone Nederlanders.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Oekraïners, Bulgaren, Roemenen, allemaal één pot nat.
https://www.gfactueel.nl/nog-meer-arbeidsmigranten-bij-tuinders/quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Probleem is meer dat de hele sector nog geen 100.000 werknemers telt en dat word alleen gehaald in piektijden, de normale bemensing is in totaal 60.000 en daarvan zijn ook nog eens een groot deel autochtone Nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |