Ach gezien niemand het er over eens is wat precies rechts is kan het alle kanten op.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:34 schreef Bluesdude het volgende:
Misschien kunnen ze nog een PvdA'er vinden die graag een rechts kabinet wil inleiden of zelfs leiden.
Het is in het landsbelang toch..... rechts rulez
Het lijkt mij nogal een gok. Een goede officier is nog geen goed politicus. Natuurlijk is er wel een zekere overlap, maar de ervaring leert toch dat enige politieke/bestuurlijke achtergrond voor een bewindspersoon eigenlijk onontbeerlijk is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen de BBB ridder in het nieuws. Wonderlijke uitstraling, beetje het van Kooten typetje “de vieze man”.
Maar lijkt mij wel een mogelijk kundige defensie minister
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In principe heeft de kiezer dat gedaan.
Nee, een deel van de kiezers heeft op de PVV gestemd. Geen meerderheid.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:39 schreef Pendule het volgende:
[..]—- de kiezer heeft Wilders juist gekozen.
Wat is er holle retoriek aan de waarheid? Ik ga er geen zijde verhaal van maken. Gewoon zeggen zoals het is. Geen ouwenhoeren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je post staan alleen vol holle retoriek en lege containerbegrippen. Daar kun je niet normaal mee in discussie. Dus je kan beter naar VBL gaan ofzo.
Ah dus al die strenge immigratiewensen gelden wel voor anderen maar niet voor jou? Sterk verhaal ja.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat is er holle retoriek aan de waarheid? Ik ga er geen zijde verhaal van maken. Gewoon zeggen zoals het is. Geen ouwenhoeren.
Nee zullen wij lekker de hele dag gaan debatteren over koetjes en kalfjes. Kunnen wij belasting gaan gooien op houten lepels want oh nee er worden bossen gekapt!!
Nederland zit met een zwaar integratieprobleem, een asielprobleen en een raar immigratiebeleid met de daar uit voortgekomen woningnood. Iedereen steekt zijn kop in het zand. En het ligt allemaal aan de belastingbetalende Nederlander want dat zijn xenofoben.
Inb4 racist/discriminatie want ik kom zelf uit het buitenland.
Er is maar ččn partij die durft te spreken over deze problemen en wat zou willen doen.
Maar liever gaan wij gloeilampen verbieden en het hebben over stikstof en belasting op suiker, want dat is lekker veilig. Echte problemen worden niet aangepakt.
Eigen volk wegcijferen vanwege een of ander verdrag waar zwaar misbruik van wordt gemaakt
En maar binnen blijven halen…
Neen, de meederheid van Nederland heeft op de PVV gestemd, anders wordt jij toch niet de grootste?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, een deel van de kiezers heeft op de PVV gestemd. Geen meerderheid.
Wilders kan niet genoeg collega Kamerleden overtuigen van zijn capabiliteit en capaciteitom MP te worden en daardoor valt die optie weg, de PVV kan echter wel regeren zoals de opzet nu is dus waar klaag je dan over?
Als Wilders MP had willen worden dan hij een collega geen katholieke gluiperd kunnen noemen maar dat deed hij wel net als hij een aantal malen uithaalde naar collega's. Tja, dan kan je de grootste partij zijn en toch geen MP leveren met dat soort kleuter gedrag.
We hebben blijkbaar jou ook binnengehaald volgens jouw woorden. Da's dan wel grappig dat je zo tegen mensen binnenhalen bent.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat is er holle retoriek aan de waarheid? Ik ga er geen zijde verhaal van maken. Gewoon zeggen zoals het is. Geen ouwenhoeren.
Nee zullen wij lekker de hele dag gaan debatteren over koetjes en kalfjes. Kunnen wij belasting gaan gooien op houten lepels want oh nee er worden bossen gekapt!!
Nederland zit met een zwaar integratieprobleem, een asielprobleen en een raar immigratiebeleid met de daar uit voortgekomen woningnood. Iedereen steekt zijn kop in het zand. En het ligt allemaal aan de belastingbetalende Nederlander want dat zijn xenofoben.
Inb4 racist/discriminatie want ik kom zelf uit het buitenland.
Er is maar ččn partij die durft te spreken over deze problemen en wat zou willen doen.
Maar liever gaan wij gloeilampen verbieden en het hebben over stikstof en belasting op suiker, want dat is lekker veilig. Echte problemen worden niet aangepakt.
Eigen volk wegcijferen vanwege een of ander verdrag waar zwaar misbruik van wordt gemaakt
En maar binnen blijven halen…
De grootste partij zijn betekent niet dat je de meerderheid hebt of alleen mag bepalen wat er verder gebeurt, er is ook nog steeds een regering ZONDER de PVV te vormen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:59 schreef Pendule het volgende:
[..]
Neen, de meederheid van Nederland heeft op de PVV gestemd, anders wordt jij toch niet de grootste?
En waarom zou Wilders de mensen moeten overtuigen die zelf hebben laten zien dat zij lak hebben aan hun volk en niks klaarspelen? Vreemde manier van werken.
Eigenlijk is het een soort van ‘krijg de klere, wij doen lekker waar wij zin in hebben’ richting het volk.
Er is een heel smerig spelletje gespeelt door Yesilgöz en Omtzigt, waarvan ik eerder best veel positieve bijdrage van had verwacht.
Ik ben gevlucht omdat ik in mijn eigen land niet veilig was om meerdere redenen, waaronder mijn geaardheid.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah dus al die strenge immigratiewensen gelden wel voor anderen maar niet voor jou? Sterk verhaal ja.
Misschien moet je dan zelf weggaan. Is er weer een woning vrij.
Ja, als jij de weet hebt dat er hier gratis geld en opvang in een eengezinswoning voor jou klaarstaat loop jij hier inderdaad flink mee te koop als land.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We hebben blijkbaar jou ook binnengehaald volgens jouw woorden. Da's dan wel grappig dat je zo tegen mensen binnenhalen bent.
Wie is bereid om met de PVV als grootste partij te gaan regeren dan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De grootste partij zijn betekent niet dat je de meerderheid hebt of alleen mag bepalen wat er verder gebeurt, er is ook nog steeds een regering ZONDER de PVV te vormen.
Ze zijn bereid met de PVV te gaan regeren dus waar heb jij het in godsnaam over? Wat voor smerig spelletje is dat dan? Waar haal je vandaan dat andere partijen maar moeten doen wat de grootste wil, eigenlijk, want zo werkt het dus niet in een coalitie. Dat is al vrijwel de hele naoorloogse periode het geval.
Lak aan hun eigen volk? Dat klinkt nogal hol want ik voel mij, als geboren Nederlander, totaal niet tot Wilders' volk behoren. Sowieso een raar verhaal dat bepaalde mensen meer "het volk" zouden zijn dan anderen.
Nee, dan begrijp je niet wat er nu gebeurt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:13 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wie is bereid om met de PVV als grootste partij te gaan regeren dan?
Omtzigt en Yesilgöz in iedergeval niet. Die willen alleen maar een apart kabinet hebben.
Ja maar niet zoals het hoort. Wilders geen premier.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dan begrijp je niet wat er nu gebeurt.
PVV-VVD-NSC-BBB gaan een regering vormen, dat is nu het plan, kan nog fout gaan maar dat is waar men nu mee bezig gaat.
Wat vind jij dat ik in Ter Apel niet zou durven of kunnen zeggen en snap je ook wat de Spreidingswet inhoud, waar Wilders zo tegen was, voor Ter Apel?quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:12 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, als jij de weet hebt dat er hier gratis geld en opvang in een eengezinswoning voor jou klaarstaat loop jij hier inderdaad flink mee te koop als land.
Ga maar even een rondje in Ter Apel doen en zeg wat jij nu tegen mij zegt tegen de mensen die daar wonen. Ik denk niet dat dit jou in dank zal worden afgenomen.
Waar haal je dit vandaan? Er is geen "zoals het hoort", dat is in Nederland niet vastgelegd of een verplichting.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:29 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja maar niet zoals het hoort. Wilders geen premier.
Dan kan hij dus alsnog worden tegen gewerkt door linkse lieden.
Spreidingswet? Hoezo? Krijgen die mensen een woning? Dat gebeurde bij mij en mijn moeder ook niet zomaar. Eerst integreren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat vind jij dat ik in Ter Apel niet zou durven of kunnen zeggen en snap je ook wat de Spreidingswet inhoud, waar Wilders zo tegen was, voor Ter Apel?
Omtzigt en Yesilgöz hebben weer laten zien dat zij zijn vriendjes van Timmermans en Klaver. Lekker al de wetten die de linksen erdoor drukken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Er is geen "zoals het hoort", dat is in Nederland niet vastgelegd of een verplichting.
Nogmaals, PVV-VVD-NSC-BBB hebben een ruime meerderheid dus waar heb jij het over met "linkse lieden"? Ik krijg een beetje het idee dat je niet weet hoe de Nederlandse staatsinrichting in elkaar zit.
Waarom denk jij dat dit nu anders loopt dan? Want zo gaat het nog steeds.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:34 schreef Pendule het volgende:
[..]
Spreidingswet? Hoezo? Krijgen die mensen een woning? Dat gebeurde bij mij en mijn moeder ook niet zomaar. Eerst integreren.
Wij mochten in een opvang wonen en ik ging op taalles. Mijn moeder was nog bezig met een taalcursus vlak voor zij dood ging.
Wat gaat er gebeuren in Nederland.
Sorry, maar je hebt geen flauw idee waar je over praat, lijkt het.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:36 schreef Pendule het volgende:
[..]
Omtzigt en Yesilgöz hebben weer laten zien dat zij zijn vriendjes van Timmermans en Klaver. Lekker al de wetten die de linksen erdoor drukken.
Nee, maar hoezo symptoombestreiding? Waarom wordt het niet gewoon opgelost.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat dit nu anders loopt dan? Want zo gaat het nog steeds.
Kijk, leuk dat je hier langs komt en een grote mond opzet, da's allemaal prima, maar als je niet eens weet wat de Spreidingswet inhoud voor mensen in Ter Apel dan valt er weinig inhoudelijk te discussieren.
De hele bedoeling van de Spreidingswet is namelijk om de druk van Ter Apel en de gemeente aldaar af te halen.
WILDERS IS GEEN PREMIERRRRRRRRRRUHHHH.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt geen flauw idee waar je over praat, lijkt het.
Ik zal het nog een keer zeggen: DE PVV GAAT REGEREN MET VVD, NSC EN BBB.
Zoals je misschien ook weet hebben we hier een democratie en geen dictatuur waarbij één flapdrol alles bepaalt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:40 schreef Pendule het volgende:
[..]
WILDERS IS GEEN PREMIERRRRRRRRRRUHHHH.
Zij kunnen dus weer hun zin gaan doordrukken zonder dat Wilders daar wat aan kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |