Ja, het is heel makkelijk en een beproefd recept, je kunt vluchtelingen ook vervangen door willekeurig welke groep die je tot doelwit wil maken, dat is ook heel lekker want zodra je van de vluchtelingen af bent zul je wel een nieuwe groep nodig hebben om aan te vallen. Oh, ja, die ligt al klaar, natuurlijk, moslims.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:49 schreef probeer het volgende:
[..]
https://www.gfactueel.nl/nog-meer-arbeidsmigranten-bij-tuinders/
Niet heel recent meer, maar 25% van de 800k werkt in de agrarische sector. En sure, daar zitten dan ook de boeren bij, maar boeren worden ook geterroriseerd door links, dus het ligt toch weer aan de vluchtelingen.
Ik merk dat ik er zeer snel erg goed in wordt, die PVV-denkwijze en spelling.
Ja er zijn gelukkig wel een paar eerlijke lui daar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:54 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Ik heb nog veel hoop over de familie Wilders...Niet allemaal bullies
Ik wil graag de wielrenners nomineren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, het is heel makkelijk en een beproefd recept, je kunt vluchtelingen ook vervangen door willekeurig welke groep die je tot doelwit wil maken, dat is ook heel lekker want zodra je van de vluchtelingen af bent zul je wel een nieuwe groep nodig hebben om aan te vallen. Oh, ja, die ligt al klaar, natuurlijk, moslims.
Doe mij maar goededoelenwervers op straatquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik wil graag de wielrenners nomineren.
Toch is dat een enorm risico Tijn, vraag dat maar aan de VVD.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof-ie dat erg vindt? Geert wint alleen maar bij nieuwe verkiezingen.
D66-ersquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Doe mij maar goededoelenwervers op straat
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:59 schreef probeer het volgende:
[..]
D66-ers
(Als SP-er zit ik denk ik wel relatief veilig, de SP lijkt immers zo veel op de PVV)
En jij staat sowieso voor me in de rij naar het schavot voor de linkse landverraders!quote:
Als dat nodig is om BBB aan de macht te brengen, ja.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:02 schreef Bluesdude het volgende:
Zou Lientje akkoord gaan met Baudet als extraparlementaire minister ?
Weet ik niet. Zowel D66 als de PVV zijn door een rancuneuze oud VVD'er opgericht.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:59 schreef probeer het volgende:
[..]
D66-ers
(Als SP-er zit ik denk ik wel relatief veilig, de SP lijkt immers zo veel op de PVV)
Het is de schuld van D66 (en GL) dat de vluchtelingen onder Rutte toch nog binnen kwamen. Aldus de PVV-er.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zowel D66 als de PVV zijn door een rancuneuze oud VVD'er opgericht.
Bleker, Keijzer, Van Haga, Eerdmans, Baudet, De Mos, Van Reyquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:02 schreef Bluesdude het volgende:
Zou Lientje akkoord gaan met Baudet als extraparlementaire minister ?
van Haga wel ?
Nu verschillen ik en mijn broeder ook van mening op politiek vlak, maar vind het tamelijk bizar dat die Paul er een sport van maakt om zijn broer constant te bashen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:54 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Ik heb nog veel hoop over de familie Wilders...Niet allemaal bullies
Deze laatst tweet van broer Paul was geen bashen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nu verschillen ik en mijn broeder ook van mening op politiek vlak, maar vind het tamelijk bizar dat die Paul er een sport van maakt om zijn broer constant te bashen.![]()
Hoe zal het tijdens het kerstdiner met mams gaan vraag je je af.
Dat is er niet, die twee hebben al jaren geen contact meer; vroeger wel vrij intensief.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:26 schreef Rnie het volgende:
Hoe zal het tijdens het kerstdiner met mams gaan vraag je je af.
Right, alle oekrainers zijn het zelfde…quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:08 schreef Pendule het volgende:
[..]
Oekraďners zijn harde wel willende mensen die met flink wat lessen Nederlands en een goede opleiding nog ver kunnen komen in Nederland.
Jeetje wat een ontzettend kortzichtig gelul. Liegen is je blijkbaar niet vreemd. Veel plezier ermee, knul!quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:41 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kan jij beter tegen al die lui zeggen die vanuit hun geloofje homo’s in elkaar meppen en Nederlandse vrouwen uitschelden voor hoer omdat zij een topje dragen.
Maar daar kijken linkse mensen niet naar. Want dat hoort zogenaamd bij de cultuur van die mensen. Een cultuur die niet relevant is in de westerse beschaafde wereld.
Er is zelfs een asielzoeker door andere ‘asielzoekers’ overgoten met kokend water omdat zij lesbisch zou zijn.
En dat soort mensen wil links heel graag in onze samenleving plaatsen, inclusief basisinkomen en woning.
Zonder tegenprestatie / integratie.
Leugens, en daarnaast laat jij je enorm kennen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:11 schreef Pendule het volgende:
Maar de figuren die vinden dat zij homo’s in elkaar mogen trappen, Vrouwen op straat lastigvallen en de heledag overlast veroorzaken in Nederland vinden jullie helemaal geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |