quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Dit interesseert alleen Jan Lul met de wortel op z’n hoofd.
EK-play-offs he. En dan moet heel Europa kennelijk maar een week vrijaf nemen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:38 schreef -XOR- het volgende:
Wie komt er eigenlijk op het onzalige idee om nu het clubvoetbal in de beslissende fase zit er een interlandbreak in te gooien?
Die interlandbreak wordt door de FIFA ingepland. De rest van de wereld heeft ook allerlei kwalificatiewedstrijden. Denk dat weinig clubs willen spelen als de helft van de selectie op pad is.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
EK-play-offs he. En dan moet heel Europa kennelijk maar een week vrijaf nemen.
Klopt, ik weet helaas hoe het werkt. Er zijn inderdaad leukere dingen.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die interlandbreak wordt door de FIFA ingepland. De rest van de wereld heeft ook allerlei kwalificatiewedstrijden. Denk dat weinig clubs willen spelen als de helft van de selectie op pad is.
Is natuurlijk ook gewoon een fijn moment om nog 2x te oefenen in aanloop naar het EK. Maar er zijn leukere dingen.
Ik vermoed dat de nieuwe KABEL Koeman onder druk heeft gezet STRIJDER GINI op te nemen.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat Koeman die Wijnaldum lekker in de technische staf opnemen als trainer ofzo.
Goede Spotify playlists, kent de groep, leuke grappen, rapt aardig, die nemen we!quote:Op maandag 18 maart 2024 19:29 schreef PSVCL het volgende:
Wijnaldum is erbij gehaald voor het groepsproces , ligt denk ik goed binnen de groep en in de kleedkamer etc. En heeft een goeie band met Koeman.
Niks mis mee om zo iemand erbij te nemen. Veel beters loopt er toch niet rond voor zijn positie.
Ach, Gini.quote:Op woensdag 20 maart 2024 06:38 schreef Bugno3 het volgende:
Ik lees net dat interview van WIjnaldum. "JA MAAR DE TOESLAGENAFFAIRE?!" is een beetje zijn reactie op de vraag over de mensenrechtensituatie in S-A. Ok, Gini, bedankt.
Ik ben zo klaar met die simpele gozer.quote:Op woensdag 20 maart 2024 06:38 schreef Bugno3 het volgende:
Ik lees net dat interview van WIjnaldum. "JA MAAR DE TOESLAGENAFFAIRE?!" is een beetje zijn reactie op de vraag over de mensenrechtensituatie in S-A. Ok, Gini, bedankt.
Die zaken moet je niet onderschatten. Daarnaast is ie het voetballen natuurlijk niet verleerd omdat ie naar SA is vertrokken. Koeman is niet gek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 05:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Goede Spotify playlists, kent de groep, leuke grappen, rapt aardig, die nemen we!
Koeman is een parodie op een trainer.
Gelachen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die zaken moet je niet onderschatten. Daarnaast is ie het voetballen natuurlijk niet verleerd omdat ie naar SA is vertrokken. Koeman is niet gek.
3-1quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
22 maart 20:45 Nederland - Schotland | NPO3
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Epistaxiophobia
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:Catalunya.
4-1quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Tarado 3-1
@:klaasweetalles
2-1quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:klaasweetalles 4-1
2-0quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 2-1
2-0 ofzo, de lamme tegen de blindequote:
2-0quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Mexicanobakker 2-0
@:DombohetOlifantje1 2-0
1-0quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-2quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 2-0
@:R-woud93 1-0
Zeg het maar
@:onlogisch 2-2
Heb je al zin in vanavond?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
2-2 toch zonder toeschouwers? Mooie tijden waren dat.
Ik zou voor Wieffer, Reijnders, Simons zijn gegaanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Flekken; Dumfries, Geertruida, Van Dijk, Aké, Blind; Wieffer, Reijnders, Wijnaldum; Memphis, Gakpo.
Wat een aidsmiddenveld.
3-5-2 met Dumfries en Aké aan de flanken?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Flekken; Dumfries, Geertruida, Van Dijk, Aké, Blind; Wieffer, Reijnders, Wijnaldum; Memphis, Gakpo.
Wat een aidsmiddenveld.
Met Wijnaldum wel ja. Ook Malen > Gakpo op dit moment trouwens. Blind linkshalf weet ik niet of dat nog kan. En geen enkele reden om Frimpong nu niet op te stellen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een aidsmiddenveld.
Apart. Ik had gedacht dat Wijnaldum de punt naar voren zou invullen en dat dan Veerman de plek van Frenkie zou innemen maar blijkbaar dus Wieffer in de punt naar achter.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een aidsmiddenveld.
Bij Feyenoord speelt Wieffer ook op een middenveld met een nummer 10. Wijnaldum speelt gewoon met de punt naar voren lijkt me.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Apart. Ik had gedacht dat Wijnaldum de punt naar voren zou invullen en dat dan Veerman de plek van Frenkie zou innemen maar blijkbaar dus Wieffer in de punt naar achter.
Ja, maar Wieffer is dus de enige controleur want bij Milan speelt Reijnders ook wat hoger op het veld dan hij bij AZ deed, kan me niet voorstellen dat die naast Wieffer komt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord speelt Wieffer ook op een middenveld met een nummer 10. Wijnaldum speelt gewoon met de punt naar voren lijkt me.
Timber is ook geen controleur, klinkt allemaal vrij logischquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, maar Wieffer is dus de enige controleur want bij Milan speelt Reijnders ook wat hoger op het veld dan hij bij AZ deed, kan me niet voorstellen dat die naast Wieffer komt.
Edit: apart, hier zegt hij te mikken op een meer controlerende positie in het Nederlands elftal.
Hup Schotland.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een aidsmiddenveld.
5-3-2quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een aidsmiddenveld.
Als je maar een Palestijnse vlag meeneemt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga je nu op de middenstip zitten demonstreren? Halsema keurt het vast goed.
Zeg het maar
@:PicoMMP 1-0
@:onlogisch 2-2
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een aidsmiddenveld.
Hahaha.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een aidsmiddenveld.
Het zal sowieso beter zijn dan de lokale club die er normaal speelt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:26 schreef byah het volgende:
Ik ben er dus bij met mijn zoontje, eerste keer in stadion, had hem toen ik in december kaarten kocht iets meer niveau gegund dan fucking Wijnaldum
Goeden tip, ik moet nog even bier inslaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb wel een borrel nodig bij deze wedstrijd, denk ik.
Je haalt hem er niet bij om de broodjes te smeren.quote:
Cheers.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink een Skuumkoppe bij deze wedstrijd.
Ik moet dan steeds denken aan een schaap dat zegt:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ook ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik moet dan steeds denken aan een schaap dat zegt:
Skuuuuuuumkoppeee.
Anyway, weinig zin in deze pot. Gelukkig is er NCAA basketbal genot.
Met bijbehorend glas?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Het zit al in een glas, altijd uit het flesje ouwe reus.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het zit al in een glas, altijd uit het flesje ouwe reus.
Wordt dus geen 433 zegt die netquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan stel je Geertruida en Frimpong op en dan ga je 4-3-3 spelen
Oké dan
Wat drink jij vanavond?quote:
Het staat al 0-0.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:19 schreef KingRoland het volgende:
krijgen we dan een goedkope pingel hahahahha
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:25 schreef RipCity het volgende:
Die opwarmshirts zijn soort Londense metro bekleding.
Gelukkig. Fijn dat er nog gezellige mods zijn.quote:
Mooie altijd he. Beetje irritant langzaam gespeeld thoquote:
Live is niet altijd beter nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mooie altijd he. Beetje irritant langzaam gespeeld tho
Deze is beter.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mooie altijd he. Beetje irritant langzaam gespeeld tho
Zit veel meer beleving bij ja.quote:
Typisch Nederlandsquote:
Niet eens een Roze Red Bullquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb toch net gezegd coca-cola zero
ik spreek toch geen chinees?
Een lekker koude 7-up.quote:
Hup Schotland.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Gedraag je eens, dit is een vlaggetjesavond.
Testcase.quote:
Huil jij wel eens?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
Zo'n minuut raakt mij niet meer, het is niet meer speciaal.
Kap daar maar gewoon mee.
Dit was 2 weken geleden toch al voor Rijvers in de eredivisie?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
Het wordt ook teveel gebruikt. Vorige week in eredivisie waren we al minuut stil en nu week later nog steeds. Je kan het ook overdrijven.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
Schouten/Malenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
Wie is jullie favoriete speler bij dit Nederlands Elftal?
Schoutenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
Een geblesseerde Depay of Saudi Gini.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
Promesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
Mooi volk.quote:
Shanice vd Sandenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
Ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het wordt ook teveel gebruikt. Vorige week in eredivisie waren we al minuut stil en nu week later nog steeds. Je kan het ook overdrijven.
Dinsdag minuutje stilte voor 40-45??
Aparte vergelijking, deze is 97 gewordenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens.
Zelfde categorie als stille tochten.
Trutje Frenkie speelt niet @Orientequote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
dat frenkie de jong niet meedoet is een heel groot pluspunt
Stop hier meequote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Schijnt een goede steekpass te hebben
Hij schijnt niet eens geselecteerd te zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Schijnt een goede steekpass te hebben
Balletje ook netjes weer zelf terugveroverdquote:
Dat is toch Narsingh die zich nu als vrouw identificeert?quote:
Robinho is vandaag voor 9 jaar opgesloten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij schijnt niet eens geselecteerd te zijn.
Dat steekt wel.
Alleen grapjes van geselecteerde spelers graag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat steekt wel.
Ach hij hangt er iig nog niet bij zoals Antonie.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat steekt wel.
geen enkele psver in de basisquote:
Mooi. Die Braziliaantjes moet je kort houden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Robinho is vandaag voor 9 jaar opgesloten.
Jammer, wie moet de bal nu vanaf de keeper opdribbelen om halverwege de helft van de tegenstander een lullig balletje breed te geven?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Trutje Frenkie speelt niet @:oriente
Daar is Blind toch voor?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jammer, wie moet de bal nu vanaf de keeper opdribbelen om halverwege de helft van de tegenstander een lullig balletje breed te geven?
Blind kan geen 60 meer lopen zonder halverwege een drinkpauze denk ik.quote:
Worden gespaard voor het echte werk (Duitsland uit)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen enkele psver in de basis
en de kapperquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
Mentaliteit van dit team ligt vooral bij kleding, social media en rapmuziek.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Worden gespaard voor het echte werk (Duitsland uit)
Sow, koekoek.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Simons krijgt klappen, had zijn moeder eigenlijk vroeger al moeten doen.
Heeft ze ook gedaan. Of dacht jij dat ie er van zichzelf zo uitziet?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Simons krijgt klappen, had zijn moeder eigenlijk vroeger al moeten doen.
Gewoon richten op een spelertje of twee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moeilijk om van dit oranje "te houden"
Alleen Frimpong kan ik nog een beetje verstaanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moeilijk om van dit oranje "te houden"
Erg mooi.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator is woedend dat er geen enkele 020 speler in de basis staat
Jouw lievelingswoord.quote:
Alleen Tijani Reijnders lijkt mij sympathiek van deze 11. En misschien Wieffer omdat hij de enige boerenpummel uit het team is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon richten op een spelertje of twee.
Maar die tel ik veel minder.quote:
Ik noem tegenwoordig iedereen een ''luchtfietser'' als mij iets niet aanstaat.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
schotland is tegenwoordig sterker dan duitsland
ik vind schouten echt niets bijzondersquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]Schouten staat sowieso in de basis tijdens het EK
Wat raar is want hij komt zelf uit Rotterdamquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator is woedend dat er geen enkele 020 speler in de basis staat
Gouden generatie genot.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
We zijn echt al 10 jaar pure middelmaat he.
De spoeling is aardig dun.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Doe maar wat andere spelers op het EK.
ben je bij hem op bezoek geweest...?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:04 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Wat raar is want hij komt zelf uit Rotterdam
20 jaar de slechtste jeugdopleidingen van West-Europa. Het wordt alleen nog maar erger, wat er nu aankomt is echt van het niveau Finland.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
We zijn echt al 10 jaar pure middelmaat he.
https://www.volkskrant.nl(...)etbal-kijk~b9912d87/quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ben je bij hem op bezoek geweest...?
hoe weet jij zijn adrea
Koeman heeft een luxeprobleem op het middenveld. Voor elke spelers is wel wat te zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vind schouten echt niets bijzonders
wat er nu bij oranje in de basis is gewoon beter dan schouten
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:05 schreef CR7 het volgende:
"Wieffer heeft het moeilijk" ondertussen levert het hele middenveld elke bal in.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
20 jaar de slechtste jeugdopleidingen van West-Europa. Het wordt alleen nog maar erger, wat er nu aankomt is echt van het niveau Finland.
Excuus allochtoon van NOS voetbalquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)etbal-kijk~b9912d87/
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)etbal-kijk~b9912d87/
vraag 1 als je gaat soillicteren bij de nosquote:sportcommentator bij de NOS.
Gezellig dat je er bent.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Jongens ik kijk even 3 minuten mee maar dit is niet best he.
Ik zit er aan te denken om te gaan zappen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:09 schreef Scrummie het volgende:
NEDERLAND HEEFT EEN GROOT PROBLEEMquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:09 schreef Scrummie het volgende:
KlaasGodquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
vraag 1 als je gaat soillicteren bij de nos
BEN JIJ VOOR AJAX
zeg je nee
dan zeggen ze daar is de uitgang
Ik heb zo een call dus het probleem lost zichzelf wel op.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om te gaan zappen.
Feyenoord spelers kunnen dit niveau eigenlijk nooit aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Gezellig dat je er bent.
Nee dat klopt inderdaad, met name Wieffer valt door de mand.
Luxeprobleemquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Koeman heeft een luxeprobleem op het middenveld. Voor elke spelers is wel wat te zeggen.
Koopmeijners doet het bijvoorbeeld ook goed in Italie. Lastige keuzes.
Een buitenlandse call?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zo een call dus het probleem lost zichzelf wel op.
Ik ben oprecht blij voor jequote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zo een call dus het probleem lost zichzelf wel op.
Wat moet ik hiermee?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
vraag 1 als je gaat soillicteren bij de nos
BEN JIJ VOOR AJAX
zeg je nee
dan zeggen ze daar is de uitgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |