Ik zou voor Wieffer, Reijnders, Simons zijn gegaanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Flekken; Dumfries, Geertruida, Van Dijk, Aké, Blind; Wieffer, Reijnders, Wijnaldum; Memphis, Gakpo.
Wat een aidsmiddenveld.
3-5-2 met Dumfries en Aké aan de flanken?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Flekken; Dumfries, Geertruida, Van Dijk, Aké, Blind; Wieffer, Reijnders, Wijnaldum; Memphis, Gakpo.
Wat een aidsmiddenveld.
Met Wijnaldum wel ja. Ook Malen > Gakpo op dit moment trouwens. Blind linkshalf weet ik niet of dat nog kan. En geen enkele reden om Frimpong nu niet op te stellen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een aidsmiddenveld.
Apart. Ik had gedacht dat Wijnaldum de punt naar voren zou invullen en dat dan Veerman de plek van Frenkie zou innemen maar blijkbaar dus Wieffer in de punt naar achter.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een aidsmiddenveld.
Bij Feyenoord speelt Wieffer ook op een middenveld met een nummer 10. Wijnaldum speelt gewoon met de punt naar voren lijkt me.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Apart. Ik had gedacht dat Wijnaldum de punt naar voren zou invullen en dat dan Veerman de plek van Frenkie zou innemen maar blijkbaar dus Wieffer in de punt naar achter.
Ja, maar Wieffer is dus de enige controleur want bij Milan speelt Reijnders ook wat hoger op het veld dan hij bij AZ deed, kan me niet voorstellen dat die naast Wieffer komt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord speelt Wieffer ook op een middenveld met een nummer 10. Wijnaldum speelt gewoon met de punt naar voren lijkt me.
Timber is ook geen controleur, klinkt allemaal vrij logischquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, maar Wieffer is dus de enige controleur want bij Milan speelt Reijnders ook wat hoger op het veld dan hij bij AZ deed, kan me niet voorstellen dat die naast Wieffer komt.
Edit: apart, hier zegt hij te mikken op een meer controlerende positie in het Nederlands elftal.
Hup Schotland.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een aidsmiddenveld.
5-3-2quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een aidsmiddenveld.
Als je maar een Palestijnse vlag meeneemt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga je nu op de middenstip zitten demonstreren? Halsema keurt het vast goed.
1-0quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
22 maart 20:45 Nederland - Schotland | NPO3
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX 2-0
@:GGMM
@:PicoMMP 1-0
@:Scrummie 2-1
@:onlogisch 2-2
@:Mexicanobakker 2-0
@:Tarado 3-1
@:klaasweetalles 4-1
@:3rr0r
@:Epistaxiophobia
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 2-0
@:R-woud93 1-0
@:Catalunya.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een aidsmiddenveld.
Hahaha.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een aidsmiddenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |