En ook stemmen wie er weg moet?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:43 schreef mazaru het volgende:
Als het fanweek is dan zouden de fans toch moeten nomineren?
Dat zeiden Dilano en Ty in de cocoon, dat de vrijgestelden ook moeten nominerenquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
Bewoners met vrijstelling mogen gewoon nomineren?
Dat is raar.
Je stemt heel anders als je een vrijstelling hebt dan zonder.
Als Danny en dilano in de deur staanquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Nou dat wordt weer spannend zaterdag.
Tyron en Dilano en Danny en Glenn op de bank.
Tyron en Glenn worden het eerste er van af gehaald.
Danny en Dilano door de deur.
Vanaf hier weet ik het niet. Beide heren zijm niet populair.
Maar als ik mag gokken zeg ik: Danny naar huis.
Maar gaat Dilano er überhaupt op komen? Er zijn er die hoger op Ashleys prioriteitenlijst staan.quote:
Jimmy kan ook zeurenquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy zegt tegen karen ik ben bang dat Dilano naar huis moet
Ash heeft vrijstellingquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar gaat Dilano er überhaupt op komen? Er zijn er die hoger op Ashleys prioriteitenlijst staan.
En dat zegt de jankert van gisteren........quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy: mijn vriendjes zijn veilig, daar ben ik blij om
En Dilano dan
Eens. Maar ik denk dat Ty populairder is dan Dil.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb liever Ty weg dan Dilano hoor, maar ook deze week ze mogen ook alletwee.
O God, dat kn ook nog. Dat de vrijgestelden niet mogen nomineren. Dat maakt de kans op een ka-uu-tee-bank weer groter.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:21 schreef TheLuckyman het volgende:
Mogen mensen met een vrijstelling nomineren eigenlijk?
Mocht het op nomineren uitdraaien..
Ik hoop Dillie EN Danny exit.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Nou dat wordt weer spannend zaterdag. NOT
Tyron en Dilano en Danny en Glenn op de bank.
Tyron en Glenn worden het eerste er van af gehaald.
Danny en Dilano door de deur.
Vanaf hier weet ik het niet. Beide heren zijn niet populair.
Maar als ik mag gokken zeg ik: Danny naar huis.
Met Ronahi ook ja?quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:46 schreef zodeju het volgende:
stel dat de bank precies dezelfde is al vorige keer......
wordt een beetje TE voorspelbaar zoquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat die twee gewonnen hebben. Altijd alle voor deel in het groepje van Ash
Het is dit jaar zo vreselijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat die twee gewonnen hebben. Altijd alle voor deel in het groepje van Ash
dat zo mooi zijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Danny en dilano in de deur staan
Gaat dilano die staat stijf onderaan
Danny 5de in popu poll
Ik hoop dat Danny blijft. Ik vind het zo'n rotstreek van dat telefoontje. De rest heeft allemaal een oppepper gekregen via de telefoon behalve hij.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Danny en dilano in de deur staan
Gaat dilano die staat stijf onderaan
Danny 5de in popu poll
Maar wel nog even nodig als echte concurrentie voor Ashley 🫣quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Tis wel typisch BBquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Danny blijft. Ik vind het zo'n rotstreek van dat telefoontje. De rest heeft allemaal een oppepper gekregen via de telefoon behalve hij.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:50 schreef zodeju het volgende:
Ze willen als het kan Alice en Jimmy vrijstellen.
Glenn en Danny hebben gisteren nog een telefoonbericht gehad. Die was positief, maar eh .. nogal kort en algemeenquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Danny blijft. Ik vind het zo'n rotstreek van dat telefoontje. De rest heeft allemaal een oppepper gekregen via de telefoon behalve hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk als je erover nadenkt was hij denk niet zo bedoeld,hij had het buiten gezegd tegen danny en het werd bevestigd door die fanquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gok dat wij als ‘fans’ een duo mogen vrijstellen ofzoquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Glenn en Danny hebben gisteren nog een telefoonbericht gehad. Die was positief, maar eh .. nogal kort en algemeenhebben ze die zelf gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Glenn en Danny hebben gisteren nog een telefoonbericht gehad. Die was positief, maar eh .. nogal kort en algemeenJa dat heb ik gezien, kwam op mij over als een slap goedmakertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
ik ookquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok dat wij als ‘fans’ een duo mogen vrijstellen ofzo
IJdele hoop. Die groep heeft een enorme plaat voor de kop. Dilano heeft ook de kans gehad om over te lopen naar de andere groep, toen Ashley zijn bacon redde door niet op hem te gaan. Maar ja, eigenwijsheid heeft (gelukkig) zijn prijs.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Randy boft maar ! Hoop dat hij dat goed beseft.
Over iemand die zich erg druk maakt en dat het dan op haar slaat??quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wie is Ash nu weer aan het zwartmaken?
Had ze het over haarzelfquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Iemand die continue met de camera's bezig is.
Ashley bedoeld zeker zich zelf zij wilt altijd alle aandacht krijgen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je dat positief op kan pakken. Eigenlijk was het ook voor Glenn bedoelt, maar die pikte dat gelukkig niet op.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
eigenlijk als je erover nadenkt was hij denk niet zo bedoeld,hij had het buiten gezegd tegen danny en het werd bevestigd door die fan
Bij mij gaat de stream waar ze op zit meteen al weg en als ze ergens op de achtergrond praat...mutequote:Op woensdag 13 maart 2024 11:52 schreef Clasientjuh het volgende:
Ashley hou je mond kreng. Ik erger me steeds meer aan dat mens.
Ze maken niemand zwart hoor en Karin begon het gesprekquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Niet zwartmaken , het was Karen die vertelde dat Tom erg bezig is met wat er in het telefoontje werd gezegd over het afzonderen van Ka en Tomquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En voor Ashley.quote:
Begrijp jou niet, je haalt haar zo steeds meer naar beneden .......quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Jimmy, wil jij voor mij even een pan water op zetten." (zonder vraagteken) +:
Wat doet ze nu weer fout ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:52 schreef Clasientjuh het volgende:
Het maakt voor ash niet uitquote:
moment is bijna daar dat wannabiekwien en heur gevolg elkaar de tent uit mogen nominerenquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:52 schreef Clasientjuh het volgende:
En de kwalificering 'klein jongetje'quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet zwartmaken , Karen vertelde dat Tom erg bezig is met wat er in het telefoontje werd gezegd over het afzonderen van Ka en Tom
Joepie!!quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ash en Randy en Tom en Karen mogen ook gewoon nomineren zegt Dilano net![]()
Ja zover was ik ook haha , naam is handigquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Tomquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook haha , naam is handig
Dat ze zich zo gek laten maken met die door BB geselecteerde telefoontjes, en schrijfsels.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet zwartmaken , het was Karen die vertelde dat Tom erg bezig is met wat er in het telefoontje werd gezegd over het afzonderen van Ka en Tom
ja ok dacht geef er een positieve draai aan hahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je dat positief op kan pakken. Eigenlijk was het ook voor Glenn bedoelt, maar die pikte dat gelukkig niet op.
Ze zei namelijk op het eind dat Ashley de leider was van 'jullie groepje' en niet specifiek 'jouw groepje'.
Goh hoe verrassend weer alicequote:Op woensdag 13 maart 2024 11:59 schreef greysbones het volgende:
Ash ik zou sowieso op de 2 jongens gaan
En dan Alice
Ik zou niet op Danny gaan
Had-ie nog een mooi excuus?quote:
Het net sluit zich..quote:
En dan steeds zeggen dat ze niet manipuleert. Als karen doet wat ashley zegt is ze meningsloos en valt dan verkeerdquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:59 schreef greysbones het volgende:
Ash geeft tips
Hoe Karen het moet aanpakken
Op een vieze manier
dat ook en voor mijn hahaquote:
Wow..quote:
Zo denkt Karen niet eensquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van wie je denkt dat het geen potentiële winnaar is, moet je niet wegsturen.
Hquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:59 schreef greysbones het volgende:
Ash De generaal geeft tips
Op een vieze manier
Klopt, maar zij is op de achtergrond wel de puppetmaster die als het erop aankomt aan alle touwtjes trekt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash heeft vrijstelling
Net als Randy en dus nu Karen en Tom
Wat een Bsquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
~ 11:47 - Stream 1 - Karen en Ashley op de bank
Ashley: "Spannend allemaal"
Karen: "Ik denk dat 'm dat wel allemaal aantrekt <pingpong ellende overstemd gefluister, Ashley lijkt het ook niet te verstaan>"
Ashley: "Tom?"
Karen: "Ja"
Ashley: "Aantrekt van?"
Karen: "Telefoontje, dat wij ons afzonderde"
Ashley:" Oh dat trekt ie zich aan?"
Karen: "Ja hij is nu in een keer aan het <..> enzo"
Ashley: "Ja, maar ik snap het wel, jullie waren wel met z'n tweeën de hele tijd aan het afzonderen"
Karen: "Ja dat snap ik ook, maar ja, niks verkeerd he, niks verkeerd he. Met hem boeit dat niet als ik nog eens zo apart zou zitten he"
Ashley: "Maar dat zouden wij ook hebben als we in duo zaten en we waren alleen maar met z'n tweeën, en weg hadden wij dat ook gehad.
Karen: "Plus ook, er is minder volk, er zijn minder gesprekken, is ook logisch"
Ashley: Maar inderdaad, hij trekt zich wel heeeel veeel aan van de buitenwereld, heeeel veeeel. Is zich heeeel bewust van alles, heeeeel erg bewust van die camera's ook altijd. Zelfs op momenten dat ik er niet mee bezig ben word ik ermee geconfronteerd omdat hij er zo erg mee bezig is, snap je?"
Karen: "Ja"
Die snap ik niet? Dat werd namelijk helemaal niet gezegd in het gesprek tussen Ka en Ashquote:
Er valt nog maar aan 1 touwtje te trekken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar zij is op de achtergrond wel de puppetmaster die als het erop aankomt aan alle touwtjes trekt.
Ik ga een flesje Schelpekelvis kopen om het te vieren.quote:
Gaat Sjoe dan weer terugkomen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:46 schreef zodeju het volgende:
stel dat de bank precies dezelfde is al vorige keer......
Karen vraagt zelf adviesquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dan steeds zeggen dat ze niet manipuleert. Als karen doet wat ashley zegt is ze meningsloos en valt dan verkeerd
Tja, zoals gewoonlijk dikken ze het hier wel heeeeel erg aan, heeeeel erg veeeeel aan wel, echt heeeeeel veeeeeel.quote:
Ik trek die stem van Alice ook niet zo goedquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:05 schreef mazaru het volgende:
Okay, ik heb besloten door het stemgeluid dat of Dilano of Alice eruit moet.
Doei Dilano.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:05 schreef mazaru het volgende:
Okay, ik heb besloten door het stemgeluid dat of Dilano of Alice eruit moet.
Hildillyquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Schellevispekel! Een Vlaardingse specialiteit!quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga een flesje Schelpekelvis kopen om het te vieren.
Ja echt jammer.quote:
Ja,van mij mag ze.....maar was het even vergeten......Dacht alleen dat Tyron en Alice er waarschijnlijk weer samen op staan....quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schellevispekel! Een Vlaardingse specialiteit!
Als je hier bent dan gaan we een bakkie samen drinken
Als ze een vuilniszak aantrekt vind je het ook goed staan 😂quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat leren pakje van Alice vind ik haar goed staan
Volgens mij bedoelden ze in dat gesprekje Tom?quote:
Zij doet al weken niet anders. Ohwee als tom zegt dan doen we Glenn of bv karenquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Tom mag niet alleen aan zichzelf denken
Van ash
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als ze een vuilniszak aantrekt vind je het ook goed staan 😂
Ashley voelt ze zich een generaal (door sommigen vrij vertaald naar koningin) maar niet qua schoonheid, dus dat prinsesje moet ophoepelen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:04 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley probeert nu Karen te manipuleren om Alice op de bank te zetten. Ze willen allebei Danny er nog niet op nu maar Tom zou dat wel willen.
Asley zegt als Tom op Danny gaat zeg jij gewoon dat je Alice wilt en dan zal hij in discussie met jou gaat maar je moet voet bij stuk houden.
Zegt madam die alleen maar aan zichzelf denkt en manipuleert niet normaal.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Tom mag niet alleen aan zichzelf denken
Van ash
Ik snap dat niet erg hoor. Als het echt zo zou zijn dat mensen 'in de macht van' Ashley zouden zijn dan zijn het toch slappe zakken? Dan ligt de schuld niet bij Ashley maar bij dat soort mensen. Ik zie dat ook niet zo, het is geen dictator met de macht tot strafkampen of lijfstraffen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:08 schreef Clasientjuh het volgende:
Zo jammer dat Karen zich laat manipuleren door Ashley ik vind Karen wel een leuke meid maar ze laat zich manipuleren door Ashley jammer. Ashley heeft Karen in haar macht
Niet alleen Karen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
Karen het slaafje van ashley moet gaan seinen dat iemand daar heen moet komen
Dit is echt het ergste seizoen waar zo bepaald wordt door 1 persoonquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet alleen Karen.
Ze gaan er allemaal zelf in mee , dat snap ik ook niet van hun
ja dat snap ik tegenwoordig ook niet van BBquote:
Okèquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet zwartmaken , het was Karen die vertelde dat Tom erg bezig is met wat er in het telefoontje werd gezegd over het afzonderen van Ka en Tom
Nu Danny weer......ja ze vragen allemaal om advies.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Alle inwoners die zich laten voorleggen door de generaal zijn slapjanussen
Wat is daar vies aan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:59 schreef greysbones het volgende:
Ash geeft tips
Op een vieze manier
Wat voor ons wel leuk is🤣🤣🤣quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is echt het ergste seizoen waar zo bepaald wordt door 1 persoon
Dat deed hij vorige week zelf ook he.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu Danny weer......ja ze vragen allemaal om advies.![]()
![]()
....ze laat ze gewoon tot zich roepen ze mogen tot haar komen....
![]()
![]()
Nee, dan is ze een goede bondgenoot van iemand die precies begrijpt wat het spel inhoudt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dan steeds zeggen dat ze niet manipuleert. Als karen doet wat ashley zegt is ze meningsloos en valt dan verkeerd
Ashley speelt niet anders dan de rest. Iedereen loopt te manipulerenquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:14 schreef Snoozey het volgende:
dan kan je eerder denken dat de anderen stumperds zijn. maar het komt ze juist heel goed uit. denken hetzelfde maar hoeven het alleen te beamen ipv uit te spreken
Op naar stream 2quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Het is daar wel erg warm zo te zien
Tsja,hoe zal ik het zeggen.Ze heeft duidelijk wel een soort van macht.Karen is haar puppet,Danny is bang voor haar toorn en Glenn heeft ze ook in haar broekzak.Elke vorm van kritiek wordt beantwoord met een enorme grote bek.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap dat niet erg hoor. Als het echt zo zou zijn dat mensen 'in de macht van' Ashley zouden zijn dan zijn het toch slappe zakken? Dan ligt de schuld niet bij Ashley maar bij dat soort mensen. Ik zie dat ook niet zo, het is geen dictator met de macht tot strafkampen of lijfstraffen.
Ze zegt het pas op het laatste moment....quote:
De kont maakt voor mij weer heel veel goed, maar ook al zit die kont straks op de bank naast Dilano, dan hoeft ze echt niet naar huis.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik trek die stem van Alice ook niet zo goed
Danny is vooral bang voor zijn eigen hachjequote:Op woensdag 13 maart 2024 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja,hoe zal ik het zeggen.Ze heeft duidelijk wel een soort van macht.Karen is haar puppet,Danny is bang voor haar toorn en Glenn heeft ze ook in haar broekzak.Elke vorm van kritiek wordt beantwoord met een enorme grote bek.
Nee, Tom WIL Alice niet nomineren en daarom moet Karen haar poot stijf houden, aldus Ashley.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
H
Tom mag van haar en Ashley eigenlijk niet Alice niet nomineren
Daar komt het op neer
Maar dan geef je toch gewoon een grote bek terug? Is ook leuk voor onsquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja,hoe zal ik het zeggen.Ze heeft duidelijk wel een soort van macht.Karen is haar puppet,Danny is bang voor haar toorn en Glenn heeft ze ook in haar broekzak.Elke vorm van kritiek wordt beantwoord met een enorme grote bek.
Ik haat datquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja hoor. Het ronselen van de troepen is begonnen.
De generaal gaat even de orders uitdelen.
Dit is echt het ergste seizoen waar zo bepaald wordt door 1 persoonquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet alleen Karen.
Ze gaan er allemaal zelf in mee , dat snap ik ook niet van hun
Niet mee eens. Is eentonig is sfeerbepalend en niet nodig. Maar bb geeft dit een podium en vooral dat smoezen is heel vervelend. En laat bb maar eens een keer ingrijpenquote:
Yup.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Manipuleren? Welnee, ze doet gewoon wat hare majesteit opdraagt, dat is geen manipuleren, dat is gewoon hoe het werkt in de hofhouding.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:08 schreef Clasientjuh het volgende:
Zo jammer dat Karen zich laat manipuleren door Ashley ik vind Karen wel een leuke meid maar ze laat zich manipuleren door Ashley jammer. Ashley heeft Karen in haar macht
ik zie die macht ook niet echtquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap dat niet erg hoor. Als het echt zo zou zijn dat mensen 'in de macht van' Ashley zouden zijn dan zijn het toch slappe zakken? Dan ligt de schuld niet bij Ashley maar bij dat soort mensen. Ik zie dat ook niet zo, het is geen dictator met de macht tot strafkampen of lijfstraffen.
Sorry hoor maar dat zie ik ander. De meesten gaan er allemaal zelf in mee .Spreken haar nergens op aan en zijn ook nooit een gesprek aangegaan .quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is letterlijk wat ze zeggenquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, Tom WIL Alice niet nomineren en daarom moet Karen haar poot stijf houden, aldus Ashley.
You'd be surprised...quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er valt nog maar aan 1 touwtje te trekken.
En dat is die van Karen
Allee gij zijt een toffe vent, enne nog wah, dat bonnetje dat gij als klabak heeft uitgeschreven, zou gij dat kunnen verscheuren?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ja Danny lijkt dat telefoontje serieus te nemen
Danny kan de pot op.....die heeft al wat zijn hartje begeert....Het meedoen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny is vooral bang voor zijn eigen hachje
Die wil in de finale
Klopt maar ze zijn bang voor haar mond en wraak. Dat is hun eigen schuld maar ze zijn bang dat ze zich tegen hun keert vanwege ze allemaal al van haar gezien hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat zie ik ander. De meesten gaan er allemaal zelf in mee .Spreken haar nergens op aan en zijn ook nooit een gesprek aangegaan .
Eerste seizoen waar hare majesteit aan meedoet, dus dat is op zich wel logisch dan toch?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het is nog niet eens haar stemgeluid, maar vooral dat zalvende toontje altijd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik trek die stem van Alice ook niet zo goed
Ja kloptquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
Maar is het wel zo zeker dat dylano op de bank komt
Dit idd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja precies. Ze komen naar haar toe om te overleggen en Ashley zegt gewoon hoe zij het het liefst zou willen. Net als bij die nominaties van Glenn en Danny, Ashley wou Alice er niet op maar Randy. Dat hebben ze toch ook niet gedaan. Uiteindelijk maken ze zelf de beslissing.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie die macht ook niet echt
karen is zelf heel erg besluiteloos en laf bezig, die is allang blij dat Ash iets zegt.
Precies dit, slappe hap aan de andere kantquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee met allegeweld Alice erop heeft ze gezegd. Dat wil ze al vanaf die week met telefoontje en elke keer heeft ze het over Alice dat ze samenspeelt met tyronquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja precies. Ze komen naar haar toe om te overleggen en Ashley zegt gewoon hoe zij het het liefst zou willen. Net als bij die nominaties van Glenn en Danny, Ashley wou Alice er niet op maar Randy. Dat hebben ze toch ook niet gedaan. Uiteindelijk maken ze zelf de beslissing.
De tegenpartij heeft dan ook geen koningin, dat horigen samen overleggen is logisch, maar de koningin beslist over het gepeupel, daar is geen overleg voor nodig.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup.
Ashley geeft orders, de rest volgt ze op.
Van 'de tegenpartij' kun je zeggen wat je wil, die overleggen er nog over als gelijken..
Vind ik wel een verschil.
Karen heeft zelf meer met Danny.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:08 schreef Clasientjuh het volgende:
Goed hè!quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja hoor. Het ronselen van de troepen is begonnen.
De generaal gaat even de orders uitdelen.
Dat is toch niet gek dat ze dit zou willen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee met allegeweld Alice erop heeft ze gezegd.
Zonder haar manschappen had ze er al lang elke week opgegeten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch niet gek dat ze dit zou willen?
Alice eruit en zij is de enige overgebleven Nederlandse vrouw.
Het blijft een spel en een ieder wil nu toch echt de finale wel halen.
nou, niet echt hoor. Ze zegt hoe zij het het liefst zou willen, ze hebben al vaker gewoon hun eigen gang gegaan, Karen en Danny.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:23 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
De tegenpartij heeft dan ook geen koningin, dat horigen samen overleggen is logisch, maar de koningin beslist over het gepeupel, daar is geen overleg voor nodig.
Dat is hetzelfde met Glenn en Danny......die doen het in hun broek voor haar....willen allebei er onderuit maar durven niet....en dan als een "jongesnotneus" het probeert staan ze met stomheid geslagen.....en gaan ze met z'n alle weer rondom Ashley staan die even door kan tieren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Karen is echt een meningloze meeloopster. De handpop van ashley. Zo kinderachtig gedrag voor iemand van 32. Geef mij dan maar een wat saaie 19 jarig die al de hele tijd doet wat ze zelf wil.
Ik dacht echt dat ze Randy eruit wou hebben,quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch niet gek dat ze dit zou willen?
Alice eruit en zij is de enige overgebleven Nederlandse vrouw.
Het blijft een spel en een ieder wil nu toch echt de finale wel halen.
Dat maakt toch niet uit nu?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zonder haar manschappen had ze er al lang elke week opgegeten.
Is het nou ook al een kannibaal????quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alleen is de rest er lang niet zo goed in. Dat kan je Ashley nauwelijks euvel duiden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ashley speelt niet anders dan de rest. Iedereen loopt te manipuleren
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:26 schreef marky het volgende:
Alleen Ty schijt niet in zijn broek voor de generaal de rest wel
Nee, die pakt haar bij de "ballen"🤣quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:26 schreef marky het volgende:
Juist omdat Ashley weet dat Alice haar op de bank zal zetten en Danny en Glenn niet... tenminste dat denkt Asley.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is letterlijk wat ze zeggen
Dat Tom Alice niet mag safen
Want dat is niet goed voor hen
Precies. Iedereen zou voorzeggen als je van te voren weet dat ze naar je luisterenquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen is de rest er lang niet zo goed in. Dat kan je Ashley nauwelijks euvel duiden.
En Rohani werd dat haar zo kwalijk genomen niet te kort.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie ze voelt druk door tom.die karen praat ook altijd wel slecht achter de rug van tom.
Juist wel. Ze werd neergezet als een gehaaide speelster die het spel to the max speelt en toch beschikt over een geweldig gevoel voor humor.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zegt het pas op het laatste moment....
Van de ene ruimte naar de andere ruimte... worden gevolgd maar totaal niet ingeggrepen misschien een goed teken....
Gister op de tv uitzending kwam ze er ook niet zo goed af.....
Of je lacht erom en gaat gewoon je eigen gang.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het wel lachen dat iedereen Ash als het grote brein zien en de anderen haar slaafjes noemen. Je hoeft niet te doen wat zij zegt. Macht heb je niet, die krijg je doordat mensen zelf geen keuze durven of kunnen maken en haar dus macht geven.
Maar wat als je niet doet wat ze zegt? Wat dan, wordt je in de kelder gegooid? Krijg je een week geen eten? Ze geeft hooguit een grote bek, dan geef je haar die terug.
Bij Ashley is het heel duidelijk dat zij het spel speelt, de anderen doen dat op een meer geheimzinnige manier.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen is de rest er lang niet zo goed in. Dat kan je Ashley nauwelijks euvel duiden.
dat dusquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je lacht erom en gaat gewoon je eigen gang.
Ik zie ash niet als grote breinquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het wel lachen dat iedereen Ash als het grote brein zien en de anderen haar slaafjes noemen. Je hoeft niet te doen wat zij zegt. Macht heb je niet, die krijg je doordat mensen zelf geen keuze durven of kunnen maken en haar dus macht geven.
Maar wat als je niet doet wat ze zegt? Wat dan, wordt je in de kelder gegooid? Krijg je een week geen eten? Ze geeft hooguit een grote bek, dan geef je haar die terug.
Precies.... Ash wilde die rol en de rest heeft haar die rol gegeven. Zonder de anderen had zij dit niet zo kunnen doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je lacht erom en gaat gewoon je eigen gang.
Nou Nou echt niet door 1 persoon . Je ziet/hoort Dylano ook steeds alleen maar over spel tactiek ect praten, zelfs meer dan Ash. Daarbij mag inderdaad bb wel eens ingrijpen. Zag even hiervoor toevallig Ty en Dyl ook over de stemming praten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
Niet mee eens. Is eentonig is sfeerbepalend en niet nodig. Maar bb geeft dit een podium en vooral dat smoezen is heel vervelend. En laat bb maar eens een keer ingrijpen
Ze hoeven haar ook niet te mogen, zolang ze haar maar vrezen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar ze zijn bang voor haar mond en wraak. Dat is hun eigen schuld maar ze zijn bang dat ze zich tegen hun keert vanwege ze allemaal al van haar gezien hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hadden die andere dat maar , die hebben dat lef niet zelfs niet een beetje wat Ty in zijn pink heeft zitten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:26 schreef marky het volgende:
Bedoel je Alice d'r kont?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hadden die andere dat maar , die hebben dat lef niet zelfs niet een beetje wat Ty in zijn pink heeft zitten.
Ik zou tenminste niet trots zijn op mijn man die als honing om de kont van Ashley blijft hangen en met niks thuis komt.
Niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:23 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
De tegenpartij heeft dan ook geen koningin, dat horigen samen overleggen is logisch, maar de koningin beslist over het gepeupel, daar is geen overleg voor nodig.
Maar dat durven ze dus niet, daarmee geven ze haar die machtquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
mee eens zo gebruiken ze elkaarquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
Bang voor Ash
Nee
Bang voor hun eigen hachje
Ja
En daar draait het allemaal om
Ja... En zie waar dat ze heeft gebracht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup.
Ashley geeft orders, de rest volgt ze op.
Van 'de tegenpartij' kun je zeggen wat je wil, die overleggen er nog over als gelijken..
Vind ik wel een verschil.
Je bedoelt toch niet the lion king......hoop ik,quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist wel. Ze werd neergezet als een gehaaide speelster die het spel to the max speelt en toch beschikt over een geweldig gevoel voor humor.
Vind dit ook echt onzinquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hadden die andere dat maar , die hebben dat lef niet zelfs niet een beetje wat Ty in zijn pink heeft zitten.
Ik zou tenminste niet trots zijn op mijn man die als honing om de kont van Ashley blijft hangen en met niks thuis komt.
Leuk in het dagelijks leven maar niet in een rls.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Karen is echt een meningloze meeloopster. De handpop van ashley. Zo kinderachtig gedrag voor iemand van 32. Geef mij dan maar een wat saaie 19 jarig die al de hele tijd doet wat ze zelf wil.
Zonder kloten was mijn oom mijn tante.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze het slim spelen, dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja... En zie waar dat ze heeft gebracht.
Dat kan zomaar kunnen, maar als volwassen man verlaag je je dan toch....quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
Bang voor Ash
Nee
Bang voor hun eigen hachje
Ja
En daar draait het allemaal om
Omdat hij haar een keer antwoord heeft gegeven als een kleuter die maar moeilijk uit zijn woorden komt?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:26 schreef marky het volgende:
Karen snapt het wel dat ze het zegt, want ze was er ook veel.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Nu over het gesprek met Alice. Is al 4 dagen terug. Was positief gesprek niets negatief alleen dat cocon pfff. Tegen alice deed ze lief en snapte ze wat die bedoelde en dat ze het ook niet wilde.
Alice zit tegenwoordig net zo hard te roddelenquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
Het gaat langs 2 richtingen zegt karen. Alice heeft duidelijk aangegeven dat ze niet bij dat geroddel wilde zitten. En dat snapte karen prima
Sociaal heeft hij ook tekortkomingen, hij maakt best veel ongelukkige uitspraken en opmerkingen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:40 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Ronahi kon erg negatief over Tom zijn maar Karen ook hoor.. ik hoor Karen ook heel vaak over Tom zijn tekortkomingen praten. Dit valt me echt van haar tegen en vooral omdat Tom Karen hoog heeft zitten.
Dat doet ze goed.....quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:36 schreef Verida het volgende:
Karen speelt graag het onzekere, giecheltje, maar ondertussen komt ze ver
Ook bij de spelen "Oh tom, doe jij maar hoor, ik kan dat allemaal niet"
Ze doet net alsof ze naar Ashley luistert, maar ondertussen gaat ze gewoon haar gang. Zondert zich ook regelmatig af met Tom, vooral in de avond.
Dus "slaafje van Ash" zie ik niet helemaal, ze speelt het op haar manier, heel slim vind ik, en ondertussen kan ze zich altijd achter Ash verschuilen.
En ik wil haar niet meer zien (durf haar niet aan te spreken) dus ik ga als een kleuter mijn bed in een andere kamer leggen en de volgende dag expres niet aan tafel zitten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat hij haar een keer antwoord heeft gegeven als een kleuter die maar moeilijk uit zijn woorden komt?![]()
Je moet nog een hoop leren.
- Ja, van jou zeker → (dit niveau)
Geweldig hè.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De hele week heeft Ash Karen los gelaten. Heeft Karen lol gehad met Tom. Zat ze zelf opeens met Randy.
Op de dag dat het op nomineren aankomt claimt ze haar weer volledig. Gaat ze haar voeden met slechte praat over Tom. Krijgt Karen instructies om mensen te beïnvloeden.
Ze zoeken voor hunzelf een reden....en moeten diep graven.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie karen praten over dat Alice had gezegd tegen haar 3 dagen geleden dat ze 70% in de cocon zat. Nou is niets mee gelogen. En waarom dan nu pas zeggen als het je dwars zit. Dit is gewoon slecht praten
Gewoon weer zoals met het drukken op die knop dus ..quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie karen praten over dat Alice had gezegd tegen haar 3 dagen geleden dat ze 70% in de cocon zat. Nou is niets mee gelogen. En waarom dan nu pas zeggen als het je dwars zit. Dit is gewoon slecht praten
Karen waait echt met alle winden mee.. Ik heb ook echt genoeg van dat irritante gehinnik van haarquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:36 schreef cat123 het volgende:
Met zulke "vrienden" die zo achter je rug over je praten, heb je ook geen vijanden nodig. Jeetje zeg. Karin en ashley zijn lekker bezig. Vriendelijk doen in het gezicht van tom en achter de rug afbreken. Maarja valt ook wel te verwachten van ze, eerst mee liften op iemands populariteit (kwam bovenaan uit nominatie en was plots interessant, zo kwam het een beetje over.)
en nu het einde in zicht komt steeds negatiever praten en slecht maken..
Vind het wel jammer want alleen vind/vond ik karin wel leuk,
of misschien is het niet de invloed van ashley maar komt haar eigen ware aard nu naar boven..
Zie de laatste tijd ineens bij vlagen een andere gemenere kant opduiken, Echt heel jammer.
Ben heel erg blij dat Tyron niet het niveau heeft van Ashley.....quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat hij haar een keer antwoord heeft gegeven als een kleuter die maar moeilijk uit zijn woorden komt?![]()
Hij wil haar niet aanspreken want dan gaat het lelijk worden. En hoe vertel je iemand netjes dat ze een narcist is?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
En ik wil haar niet meer zien (durf haar niet aan te spreken) dus ik ga als een kleuter mijn bed in een andere kamer leggen en de volgende dag expres niet aan tafel zitten.
En als ashley dan op de man af vraagt of hij even wil praten, kapt hij het af met "later misschien" en komt er laf niet op terug.
Maar hij is wel stoer hoor
Zij krijgt alle shit over haar heen en er wordt naar haar gewezen als schuldige voor alle mensen die eruit zijn gegooid. Maar er profiteren ook mensen hiervan. En die zitten straks in de finale dank zij haarquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je kan het ook anders zien, ze doen zich voor als haar slaafjes, maar komen dankzij Ash verder in het spel en op het laatst, kicken ze haar er uit. Ash gaat BB niet winnen en dat weet ze ook, maar ze geniet er van het spel te spelen.
Dat werd ook wel tijd ook met die vette plak knot. Daar kon je een ei op bakkenquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:39 schreef Ebinas het volgende:
Blijkbaar had Ash het haar zo opgestoken, met die lelijke inzetstukken zichtbaar, omdat ze haar haren ging wassen.
Yeahquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:45 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wil haar niet aanspreken want dan gaat het lelijk worden. En hoe vertel je iemand netjes dat ze een narcist is?
De Karen die tegen Ariana zei dat ze zelf anders even naar Tom moest gaan met haar geouwehoer is niet meer nee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Karen waait echt met alle winden mee.. Ik heb ook echt genoeg van dat irritante gehinnik van haar![]()
Ze was in de eerste weken best leuk omdat je dacht wat een vrolijke noot en kon ook goed met iedereen maar nu is ze alleen nog maar vastgeplakt aan Ashley en dat heeft haar geen goed gedaan.
Nee dat niveau van Ashley is bewonderenswaardigquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan allemaal wel zijn, maar ze zitten natuurlijk wel in een BB-spel en niet bij 'Heel Holland Bakt'.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:36 schreef cat123 het volgende:
Met zulke "vrienden" die zo achter je rug over je praten, heb je ook geen vijanden nodig. Jeetje zeg. Karin en ashley zijn lekker bezig. Vriendelijk doen in het gezicht van tom en achter de rug afbreken. Maarja valt ook wel te verwachten van ze, eerst mee liften op iemands populariteit (kwam bovenaan uit nominatie en was plots interessant, zo kwam het een beetje over.)
en nu het einde in zicht komt steeds negatiever praten en slecht maken..
Vind het wel jammer want alleen vind/vond ik karin wel leuk,
of misschien is het niet de invloed van ashley maar komt haar eigen ware aard nu naar boven..
Zie de laatste tijd ineens bij vlagen een andere gemenere kant opduiken, Echt heel jammer.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zonder kloten was mijn oom mijn tante.
Karen heeft totaal geen empatisch vermogen. Begrijpt hem niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:40 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Ronahi kon erg negatief over Tom zijn maar Karen ook hoor.. ik hoor Karen ook heel vaak over Tom zijn tekortkomingen praten. Dit valt me echt van haar tegen en vooral omdat Tom Karen hoog heeft zitten.
Ook dat is haar keusquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij krijgt alle shit over haar heen en er wordt naar haar gewezen als schuldige voor alle mensen die eruit zijn gegooid. Maar er profiteren ook mensen hiervan. En die zitten straks in de finale dank zij haar
Ze speelt het spel vooral door over de anderen te roddelen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij krijgt alle shit over haar heen en er wordt naar haar gewezen als schuldige voor alle mensen die eruit zijn gegooid. Maar er profiteren ook mensen hiervan. En die zitten straks in de finale dank zij haar
Je wil zeggen dat het van Ashley een nieveautje had? Daar kwam geen zinnig woord uit. Hij mag niet tegen haar te keer gaan want ze is en moeder van twee kinderen maar ze mag wel een beeldscherm aflebberen omdar haar idool daarop te zien is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft alleen maar een grote mond over haar als ze niet in de buurt is. Hij is te laf om 1 op 1 met haar te gaan. Ze vroeg gisteren nog aan hem of hij wou praten, maar meneer durfde niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Straat taal getuigd ook niet van een enorm niveauquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat het van Ashley een nieveautje had? Daar kwam geen zinnig woord uit. Hij mag niet tegen haar te keer gaan want ze is en moeder van twee kinderen maar ze mag wel een beeldscherm aflebberen omdar haar idool daarop te zien is.
Dat klopt maar daar is Karen toch van op de hoogte.. hij heeft haar al meerdere keren uitgelegd waar dat vandaan komt. Als je dan echt zo’n maatje bent als wat je beweert dan houdt je daar rekening mee. Helaas gaat Karen er continu tegen in. Het lijkt er een beetje op of dat ze niet echt luistert als hij haar dingen verteld en vooral bezig is om in alles haar gelijk te halen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sociaal heeft hij ook tekortkomingen, hij maakt best veel ongelukkige uitspraken en opmerkingen.
Schreef het al eerder, ook zij speelt het spelletje.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat klopt maar daar is Karen toch van op de hoogte.. hij heeft haar al meerdere keren uitgelegd waar dat vandaan komt. Als je dan echt zo’n maatje bent als wat je beweert dan houdt je daar rekening mee. Helaas gaat Karen er continu tegen in. Het lijkt er een beetje op of dat ze niet echt luistert als hij haar dingen verteld en vooral bezig is om in alles haar gelijk te halen.
Wat is er mis met niet willen praten . voordat de boel escaleert. Laat het rusten . Hij heeft niet het zelfde karakter als Ashley. ....en wil zichzelf daar niet in verliezen in ordinaire heen en weer geschreeuw.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
En ik wil haar niet meer zien (durf haar niet aan te spreken) dus ik ga als een kleuter mijn bed in een andere kamer leggen en de volgende dag expres niet aan tafel zitten.
En als ashley dan op de man af vraagt of hij even wil praten, kapt hij het af met "later misschien" en komt er laf niet op terug.
Maar hij is wel stoer hoor
Ja manquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Straat taal getuigd ook niet van een enorm niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |