En ook stemmen wie er weg moet?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:43 schreef mazaru het volgende:
Als het fanweek is dan zouden de fans toch moeten nomineren?
Dat zeiden Dilano en Ty in de cocoon, dat de vrijgestelden ook moeten nominerenquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
Bewoners met vrijstelling mogen gewoon nomineren?
Dat is raar.
Je stemt heel anders als je een vrijstelling hebt dan zonder.
Als Danny en dilano in de deur staanquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Nou dat wordt weer spannend zaterdag.
Tyron en Dilano en Danny en Glenn op de bank.
Tyron en Glenn worden het eerste er van af gehaald.
Danny en Dilano door de deur.
Vanaf hier weet ik het niet. Beide heren zijm niet populair.
Maar als ik mag gokken zeg ik: Danny naar huis.
Maar gaat Dilano er überhaupt op komen? Er zijn er die hoger op Ashleys prioriteitenlijst staan.quote:
Jimmy kan ook zeurenquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy zegt tegen karen ik ben bang dat Dilano naar huis moet
Ash heeft vrijstellingquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar gaat Dilano er überhaupt op komen? Er zijn er die hoger op Ashleys prioriteitenlijst staan.
En dat zegt de jankert van gisteren........quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy: mijn vriendjes zijn veilig, daar ben ik blij om
En Dilano dan
Eens. Maar ik denk dat Ty populairder is dan Dil.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb liever Ty weg dan Dilano hoor, maar ook deze week ze mogen ook alletwee.
O God, dat kn ook nog. Dat de vrijgestelden niet mogen nomineren. Dat maakt de kans op een ka-uu-tee-bank weer groter.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:21 schreef TheLuckyman het volgende:
Mogen mensen met een vrijstelling nomineren eigenlijk?
Mocht het op nomineren uitdraaien..
Ik hoop Dillie EN Danny exit.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Nou dat wordt weer spannend zaterdag. NOT
Tyron en Dilano en Danny en Glenn op de bank.
Tyron en Glenn worden het eerste er van af gehaald.
Danny en Dilano door de deur.
Vanaf hier weet ik het niet. Beide heren zijn niet populair.
Maar als ik mag gokken zeg ik: Danny naar huis.
Met Ronahi ook ja?quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:46 schreef zodeju het volgende:
stel dat de bank precies dezelfde is al vorige keer......
wordt een beetje TE voorspelbaar zoquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat die twee gewonnen hebben. Altijd alle voor deel in het groepje van Ash
Het is dit jaar zo vreselijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat die twee gewonnen hebben. Altijd alle voor deel in het groepje van Ash
dat zo mooi zijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Danny en dilano in de deur staan
Gaat dilano die staat stijf onderaan
Danny 5de in popu poll
Ik hoop dat Danny blijft. Ik vind het zo'n rotstreek van dat telefoontje. De rest heeft allemaal een oppepper gekregen via de telefoon behalve hij.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Danny en dilano in de deur staan
Gaat dilano die staat stijf onderaan
Danny 5de in popu poll
Maar wel nog even nodig als echte concurrentie voor Ashley 🫣quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Tis wel typisch BBquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Danny blijft. Ik vind het zo'n rotstreek van dat telefoontje. De rest heeft allemaal een oppepper gekregen via de telefoon behalve hij.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:50 schreef zodeju het volgende:
Ze willen als het kan Alice en Jimmy vrijstellen.
Glenn en Danny hebben gisteren nog een telefoonbericht gehad. Die was positief, maar eh .. nogal kort en algemeenquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Danny blijft. Ik vind het zo'n rotstreek van dat telefoontje. De rest heeft allemaal een oppepper gekregen via de telefoon behalve hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk als je erover nadenkt was hij denk niet zo bedoeld,hij had het buiten gezegd tegen danny en het werd bevestigd door die fanquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |