Nu gun ik zo’n vent helemaal niets maar dit gaat wel erg verquote:Een gedetineerde in de gevangenis van Antwerpen is drie dagen lang zwaar mishandeld door medegevangenen. Hij is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht, melden meerdere Vlaamse media. De man zou in levensgevaar verkeren.
Het slachtoffer heeft onder meer zware brandwonden overgehouden aan de mishandeling door zijn vijf celgenoten, schrijft de Vlaamse omroep. Volgens de krant Het Laatste Nieuws had hij kokend water over zich heen gekregen.
Het voorval leidt tot veel beroering in de Belgische media. De Gazet van Antwerpen laat beelden zien van de mishandelingen die de medegevangenen volgens de krant zelf hebben gefilmd en die via Snapchat zijn verspreid. Daarop is te zien hoe de man, volgens zijn belagers een pedofiel, gedwongen wordt uitwerpselen te eten. Ook beschrijft de krant beelden waarop hij met een bezemsteel wordt verkracht.
Wikimedia Commons/Vandevorst, Kris (CC BY 4.0)
De gevangenis van Antwerpen
In de gevangenis was zondagavond laat een 24-uurs-staking begonnen. De folterpraktijken zouden voor de staking begonnen zijn, maar tijdens en na de staking zijn verdergegaan zonder dat iemand iets opmerkte.
Onderzoek ingesteld
De man werd dinsdagavond, toen cipiers ontdekten wat er zich in de cel had afgespeeld, naar het ziekenhuis gebracht. Het is niet duidelijk hoe het kan dat de mishandeling in de gevangenis zo lang kon doorgaan zonder dat er werd ingegrepen. VRT Nieuws zegt "uit goede bron" te hebben vernomen dat het slachtoffer instructies zou hebben gekregen om te doen alsof hij sliep wanneer iemand de cel binnenkwam.
Er is een gerechtelijk onderzoek ingesteld naar de folteringen, bevestigt het Antwerpse parket. De cel is verzegeld voor sporenonderzoek en de medegevangenen zijn opgepakt voor verhoor en verdeeld over andere cellen
De Antwerpse krant beschikt over een interne brief over het voorval van de gevangenisdirectie aan het personeel en de vakbonden. Die schrijft daarin dat ze nog nooit zo'n ernstig geval van geweld heeft meegemaakt onder gedetineerden.
De vakbonden voor gevangenispersoneel geven vanochtend een persconferentie over de zaak. Volgens de bonden is die "een direct gevolg" van de problemen die al jaren spelen in gevangenissen, die veelal overvol zitten en kampen met een onderbezetting aan personeel
Hoe ver die bezem erin ging lees ik nergens.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Nu gun ik zo’n vent helemaal niets maar dit gaat wel erg ver
Ja inderdaad, want er staat in de tekst "de man, volgens zijn belagers een pedofiel is"quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:48 schreef benhorse het volgende:
Als het daadwerkelijk een pedo is, kan gebeuren.
Misschien hoopten die celgenoten op strafvermindering wegens goed gedrag?quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:49 schreef Fok-it het volgende:
Bijzonder hoe sommige mensen compleet enige vorm van moraal verliezen als het om bepaalde onderwerpen gaat. En waarschijnlijk nog denken dat ze een gerechtvaardigde daad hebben verricht.
Het lijkt me inderdaad een heel goed idee dat andere veroordeelde criminelen gaan beoordelen wát jij bent en wélke straf je dan verdient, om dat dan - in het kader van 'nu we er toch zijn' - ook maar meteen uit te voeren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:48 schreef benhorse het volgende:
Hij zit toch al in de cel? Dus hij heeft toch al straf?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als het geen pedo is mag het nooit meer gebeuren.
Als het een echte is heb ik niks gelezen.
Op een of andere manier zien sommigen pedofiel als een vrijbriefje om hun al even zieke gedachten vrij te laten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:49 schreef Fok-it het volgende:
Bijzonder hoe sommige mensen compleet enige vorm van moraal verliezen als het om bepaalde onderwerpen gaat. En waarschijnlijk nog denken dat ze een gerechtvaardigde daad hebben verricht.
Je bent even goed verdorven als je hier van geniet inderdaadquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op een of andere manier zien sommigen pedofiel als een vrijbriefje om hun al even zieke gedachten vrij te laten.
Dat zie je vaak ook in reacties hier.
Mensen kunnen beter af en toe even erbij stilstaan over hoe ze de kinderen om zich heen kunnen behoeden voor viezerikken, in plaats van spuien wat men dat soort lui achteraf allemaal niet aan zou willen doen, alsof dat überhaupt dan nog zin heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op een of andere manier zien sommigen pedofiel als een vrijbriefje om hun al even zieke gedachten vrij te laten.
Dat zie je vaak ook in reacties hier.
Je ziet in dit soort topics wel mooi wie verknipte tokkies zijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent even goed verdorven als je hier van geniet inderdaad
Maar zit hij daarvoor in de gevangenis? Is hij daarop schuldig bevonden? Wel een belangrijk detail voor de berichtvorming..quote:Volgens zijn belagers een pedofiel,
Verschil is inderdaad dat de meeste Fok-posters dit niet zouden durven.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:13 schreef sp3c het volgende:
Berichtje achterlaten op Fok! Vind ik toch net iets minder erg dan kokend water over iemand heen flikkeren
Als je nog niet veroordeeld bent zit je in het huis van bewaring, niet in de gevangenisquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:13 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Maar zit hij daarvoor in de gevangenis? Is hij daarop schuldig bevonden? Wel een belangrijk detail voor de berichtvorming..
Jij denkt dat durf het enige is dat mensen tegen houd om met kokend water te gooien?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Verschil is inderdaad dat de meeste Fok-posters dit niet zouden durven.
Maar dan nog is het natuurlijk geen beste reclame voor jezelf om hier dan allerlei lugubere martelmethoden te gaan verheerlijken. Dan ben je net als die pedofiel iemand om in de gaten te houden.
Vervolgens zit er nogal een verschil in het vergrijp wat diegene heeft gepleegd. Als hij een aantal pubers heeft gegroomd, is het dan nog steeds even gerechtvaardigd als dat het een kind is waar hij zich aan heeft vergrepen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als je nog niet veroordeeld bent zit je in het huis van bewaring, niet in de gevangenis
Is het echt zoveel slechter in België?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:18 schreef MisterFox het volgende:
Die gevangenissen daar zijn een misdaad tegen de menselijkheid. Zorgelijk.
Ja je bent veroordeeld als je in de gevangenis zit, maar waarvoor is hij veroordeeld, dat staat niet in de tekst. Volgens de tekst was hij volgens zijn belagers een pedo. Er staat nergens in de tekst dat hij voor zoiets ook veroordeeld is. Ik kan jou ook een pedo noemen, betekend nog niet dat jij werkelijk een pedo bent.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als je nog niet veroordeeld bent zit je in het huis van bewaring, niet in de gevangenis
Degenen die hier standaard in allerlei pedofielentopics over elkaar heen komen buitelen om zo wreed mogelijke martelingen te roepen, inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij denkt dat durf het enige is dat mensen tegen houd om met kokend water te gooien?
Bijzonder
Is ook niet super relevantquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja je bent veroordeeld als je in de gevangenis zit, maar waarvoor is hij veroordeeld, dat staat niet in de tekst. Volgens de tekst was hij volgens zijn belagers een pedo. Er staat nergens in de tekst dat hij voor zoiets ook veroordeeld is. Ik kan jou ook een pedo noemen, betekend nog niet dat jij werkelijk een pedo bent.
Gevangenispersoneel was aan het staken, en de gevangene moest doen alsof hij sliep bij controles.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:21 schreef sp3c het volgende:
Als iemand drie dagen lang mishandeld kan worden zonder dat iemand denkt 'wat is er met die gozer?' dan gaat er iig iets niet goed
Totaal niet relevant of beweringen kloppen inderdaadquote:
Als je echt evil bent en iemand wil pakken noem je die daar een pedo.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja je bent veroordeeld als je in de gevangenis zit, maar waarvoor is hij veroordeeld, dat staat niet in de tekst. Volgens de tekst was hij volgens zijn belagers een pedo. Er staat nergens in de tekst dat hij voor zoiets ook veroordeeld is. Ik kan jou ook een pedo noemen, betekend nog niet dat jij werkelijk een pedo bent.
Begint al bij die matige controles danquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gevangenispersoneel was aan het staken, en de gevangene moest doen alsof hij sliep bij controles.
Vraag je even af uit welk deel van de Belgische bevolking de cipiers worden aangeworven en wat die over kinderverkrachters denken en waarom de veroordeelden om te beginnen al met zes in een cel zitten en er gaat een wereld voor je open.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:21 schreef sp3c het volgende:
Als iemand drie dagen lang mishandeld kan worden zonder dat iemand denkt 'wat is er met die gozer?' dan gaat er iig iets niet goed
Lijkt me nietquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet relevant of beweringen kloppen inderdaad
Geen ideequote:Op woensdag 13 maart 2024 10:26 schreef Horzula het volgende:
[..]
Vraag je even af uit welk deel van de Belgische bevolking de cipiers worden aangeworven en wat die over kinderverkrachters denken en waarom de veroordeelden om te beginnen al met zes in een cel zitten en er gaat een wereld voor je open.
Het is in Belgie, de hele term 'huis van bewaring' is daar niet echt gangbaar, bovendien worden die termen vaak door elkaar gebruikt, dus vooralsnog heb ik nergens met zekerheid kunnen lezen dat de beschuldiging überhaupt klopt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Een soort van 'code'. Pedofielen en verkrachters hebben geen moraal in de ogen van 'goede, eerlijke, échte criminelen'. Immers, een vrouw en zeker een kind zijn niet in staat zichzelf te verdedigen vs een agressor.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:34 schreef MeneerPresident het volgende:
Wat is er met de relatieve afkeer voor pedofielen tov "normale" misdadigers? Ik snap dat nooit zo.. tuurlijk is het erg, maar iemand willens en wetens vermoorden is net zo erg..
In Amerika is het algemeen geaccepteerd.quote:
En buiten de gevangenis zit er volgens mij een hoop projectie tussenquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:34 schreef MeneerPresident het volgende:
Wat is er met de relatieve afkeer voor pedofielen tov "normale" misdadigers? Ik snap dat nooit zo.. tuurlijk is het erg, maar iemand willens en wetens vermoorden is net zo erg..
Ook het merendeel van de personen die veroordeeld worden wegens sexueel misbruik van minderjarigen, blijken geen pedofiele gevoelens te hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:48 schreef benhorse het volgende:
Sterker nog, niemand kan voor pedofiele gevoelens veroordeld worden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is inmiddels al even geleden, maar in het verleden vrijwilligerswerk gedaan bij een organisatie die ex-gedetineerden hielp bij re-integratie waardoor ik ook wel regelmatig bij PI's in Randstad ben geweest, maar indertijd zaten die gewoon in de normale gevangenissen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben benieuwd of veroordeelde pedofielen in België tussen de rest van de gevangenen zitten of niet. In NL is dat niet zo. En met een reden.
Wat is algemeen geaccepteerd?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:38 schreef Horzula het volgende:
[..]
In Amerika is het algemeen geaccepteerd.
Nederlandse ex-veroordeelden heb ik erover gehoord (hoewel dit bij ons véél minder was). Ook al omdat die hun eigen cellen hadden.
Maar als je die hoofden ziet op documentaires over detentie centra, wat denk je dan?
Zouden die allemaal in willen staan voor het welzijn van kinderverkrachters?
Aannamesquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:50 schreef torentje het volgende:
Gevangenen die rechter spelen is ongewenst aangezien die niet doen aan hoor en wederhoor, blijkt wel weer eens.
Sommige pedofielen zijn walgelijke verkrachters die het kind dreigen met het vermoorden van haar/zijn ouders als ze niet meewerken met de seks.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:34 schreef MeneerPresident het volgende:
Misschien heb je te veel films gekeken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:12 schreef Horzula het volgende:
[..]
Sommige pedofielen zijn walgelijke verkrachters die het kind dreigen met het vermoorden van haar/zijn ouders als ze niet meewerken met de seks.
Een aantal mannen raakt daar zo verneukt van dat ze een leven van criminaliteit en andere ellende ingaan. Vooral ook omdat ze vaak wijsgemaakt zijn dat ze het allemaal verzonnen hebben.
Die komen in de gevangenis en willen wraak en hebben nog weinig te verliezen.
Ja, maar is hij veroordeeld voor pedofilie?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Volgens nu.nl zit deze man niet vast voor pedofilie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:46 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Ja, maar is hij veroordeeld voor pedofilie?
Want het kan zijn dat hij voor een diefstal of iets dergelijks in de gevangenis zit, en het hele pedofilie verhaal niet klopt. Dat dit een onjuiste aanname is geweest van de andere gevangenen.
https://www.hln.be/antwer(...)celgenoten~a9b49ff8/quote:Het slachtoffer zat in de gevangenis voor slagen en verwondingen aan zijn ex-partner. Hij werd veroordeeld tot twee jaar cel, waarvan één jaar effectief. In 2017 was R.J. ook al eens veroordeeld tot twee jaar cel met probatie-uitstel voor de verkrachting van een 14-jarige en de aanranding van een 16-jarige.
Ja, alleen moeten we even niet vergeten dat je in Amerika al als 'sex offender' bestempeld wordt als je betrapt wordt op wildplassen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:38 schreef Horzula het volgende:
[..]
In Amerika is het algemeen geaccepteerd.
Wraak op "chomos" in detentie-centra in de V.S..quote:
En vergeet de tv-serie Oz niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien heb je te veel films gekeken.
Het ene sluit het andere niet uit. Op het internet staat ook een interview met een bezem-vertelling die plaats vond in het criminele Amerikaanse MSM-methseks milieu.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Als je iemand verkracht met een bezem moet je ook wel een kleine piemel hebben of zo trouwens.
OZquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:07 schreef Horzula het volgende:
[..]
Wraak op "chomos" in detentie-centra in de V.S..
[..]
En vergeet de tv-serie Oz niet.
Volgens mij zit daar ook een afleving met "broomrape" bij.
Maar series zijn meestal ergens op werkelijkheid gebaseerd.
Kijk ook naar influencers op YouTube over dit onderwerp (tegenwoordig met name JD Delay) en heb er boeken over gelezen.
Ik sta ook nergens meer van te kijken..quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien heb je te veel films gekeken.
Juist dat (redelijk extreme) voorbeeld doet vermoeden dat daar vooral om een dader gaat die het meer om de 'gelegenheid' te doen is, die minderjarigen/kinderen niet zozeer uit lust kiest maar wegens de mogelijkheid hen te manipuleren en een kleinere kans gepakt te worden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:12 schreef Horzula het volgende:
Sommige pedofielen zijn walgelijke verkrachters die het kind dreigen met het vermoorden van haar/zijn ouders als ze niet meewerken met de seks.
Staking in de gevangenis, er waren dus geen cipiers die er iets om gaven.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:17 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Wtf?
Hoe kan iemand drie dagen lang zo toegetakeld worden?
Dat kan toch gewoon niet?quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:26 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Staking in de gevangenis, er waren dus geen cipiers die er iets om gaven.
Hij zat dus niet in de gevangenis voor pedofilie, maar wel in het verleden. Ze hadden de juiste persoon dus wel. Keur het sowieso niet goed, maar dat staat dan wel wat onduidelijk op nu.nlquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:52 schreef Nober het volgende:
[..]
https://www.hln.be/antwer(...)celgenoten~a9b49ff8/
Ok maar dan niet klagen als deze "helden" straks je moeder overvallen of je fiets stelen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:41 schreef Strijder_ het volgende:
Mooi zo, hopelijk is hij daarna overleden stuk vuil. Daders per direct vrijlaten en huldigen.
niet te soft worden hè, 't slachtoffer is pedofiel dus daar mag je in de bak helemaal op los gaan, 1 groot feest, wollahquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Nu gun ik zo’n vent helemaal niets maar dit gaat wel erg ver
Niet dan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:49 schreef Fok-it het volgende:
Walgelijk inderdaad, mensen die weinig op hebben met kinderverkrachters.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Degenen die hier standaard in allerlei pedofielentopics over elkaar heen komen buitelen om zo wreed mogelijke martelingen te roepen, inderdaad.
Uhm nee. Ik geef namelijk later in het topic letterlijk een voorbeeld waaruit blijkt dat niet elke situatie hetzelfde is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet dan?
Ik vind het vooral bijzonder dat jij moraliteit blijkbaar ziet als een soort eendimensionale lijn, die in elke situatie hetzelfde gehandhaafd moet worden.
Dat je ze misschien op moet sluiten en de sleutel weggooien is één, maar dat vind ik nog altijd wat anders dan ze als een soort untermensch zien wat geen mensenrechten verdient en dus vogelvrij is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, mensen die weinig op hebben met kinderverkrachters.
In het algemeen zijn we de normen en waarden die in de middeleeuwen golden wel wat overstegen…quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet dan?
Ik vind het vooral bijzonder dat jij moraliteit blijkbaar ziet als een soort eendimensionale lijn, die in elke situatie hetzelfde gehandhaafd moet worden.
Ben je jurist?
Het gaat toch vooral om personeelsgebrek. En dat hebben we hier ook.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:04 schreef Idisrom het volgende:
Ik meen dat we vlak bij de grens nog wel een lege gevangenis hebben (Tilburg). Dan kunnen wij wel wat Belgische gevangenen opvangen, en de kosten declareren bij de Belgische overheid.
Of wordt nog gewelddadiger hierdoor.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:47 schreef Jahr00n het volgende:
Dit is mooi. Die man bedenkt zich nu wel twee keer als ie weer een verkrachting wil uitvoeren
Hij heeft een tiener verkracht, heel erg maar kan me niet voorstellen dat hij de enige in de bak is die dat op z’n kerfstok heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Aan de titel alleen al had ik genoeg om te weten wat deze gevangene op z'n kerfstok heeft
Is geen geheim dat je onderaan elke ladder staat als pedo.
Het is natuurlijk onzin dat deze man mishandeld wordt. Hoe erg je misdaad ook is; op het moment dat je gevangen wordt genomen dan is de overheid verantwoordelijk voor jouw veiligheid. Dat die niet gegarandeerd kan worden is niks minder dan triest.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:19 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Of wordt nog gewelddadiger hierdoor.
Heb ooit eens een docu gezien van een verkrachter. Die het grootste deel van zijn leven in de gevangenis zat.
Die werd steeds erger. De laatste keer dat hij vrij kwam had hij binnen een dag een nieuw slachtoffer, die hij ernstig toetakelde om zichzelf direct daarna aan te geven.
Een stoornis en daarna een leven vol geweld die het niet beter maakte.
Deze man zat te huilen en vertelde dat hij het beter had gevonden als hij gecastreerd was en nooit meer vrij gelaten was. Dat het ooit in het begin misschien gestopt had kunnen worden, maar hij werkelijk een monster was geworden. Zijn zelfhaat en pijn waren afschuwelijk confronterend, zeker met de misdaden er tegenover die je maag om lieten draaien.
Er is gewoon zero-tolerance voor dit soort gasten in de bak. Ook in Nederland heb je een probleem als je hier als pedo vast zit. Die mensen worden als het slijm der aarde behandeld, lager dan laag.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij heeft een tiener verkracht, heel erg maar kan me niet voorstellen dat hij de enige in de bak is die dat op z’n kerfstok heeft.
Denk dat er ook zijn die er mee wegkomen daar, die hoger in rang staan.
Om de een of andere reden zal hij wel de pispaal zijn geweest daar.
Waarom moet je nou altijd tegen iedereen in gaan als een één of andere betweter? Er is gewoon een zero-tolerance onder gevangenen jegens pedo's, geen maars, geen als, geen dan, gewoon klare koek.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij heeft een tiener verkracht, heel erg maar kan me niet voorstellen dat hij de enige in de bak is die dat op z’n kerfstok heeft.
Waarom zou iemand nuance aanbrengen op schreeuwers zoals jij. Echt bijzonder inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom moet je nou altijd tegen iedereen in gaan als een één of andere betweter? Er is gewoon een zero-tolerance onder gevangenen jegens pedo's, geen maars, geen als, geen dan, gewoon klare koek.
Gevangenen weten niet van elkaar wat ze hebben uitgespookt. Ze hoeven niet te vertellen waarvoor ze veroordeeld zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:26 schreef Solispolar het volgende:
Er is gewoon zero-tolerance voor dit soort gasten in de bak. Ook in Nederland heb je een probleem als je hier als pedo vast zit. Die mensen worden als het slijm der aarde behandeld, lager dan laag.
Het is droog vandaag buiten, daarom kom je natuurlijk hier zeiken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom moet je nou altijd tegen iedereen in gaan als een één of andere betweter? Er is gewoon een zero-tolerance onder gevangenen jegens pedo's, geen maars, geen als, geen dan, gewoon klare koek.
Geloof je echt dat er nuance bestaat onder figuren die dit überhaupt doen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou iemand nuance aanbrengen op schreeuwers zoals jij. Echt bijzonder inderdaad.
Nee, en daarom wordt daar in dit topic dan ook juist tegen geageerd Henkquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof je echt dat er nuance bestaat onder figuren die dit überhaupt doen?
En dan ben ik een schreeuwerquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, en daarom wordt daar in dit topic dan ook juist tegen geageerd Henk
Je begrijpt totaal de essentie niet wat mensen in dit topic proberen te zeggen en dus schreeuw je inderdaad maar wat in de rondte. Correct.quote:
Echt, wat ben je aan het lullenquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begrijpt totaal de essentie niet wat mensen in dit topic proberen te zeggen en dus schreeuw je inderdaad maar wat in de rondte. Correct.
Kinderverkrachters horen gewoon in de gevangenis.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, mensen die weinig op hebben met kinderverkrachters.
Die mensen zijn helemaal geen haar beter dan de mensen uit al die zandbaklanden waar ze voortdurend op lopen te kankeren. Het enige dat ze tegenhoudt is de wetquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:49 schreef Fok-it het volgende:
Dus? Ze moeten gewoon met hun poten van anderen afblijven. Lijkt me vrij helder.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof je echt dat er nuance bestaat onder figuren die dit überhaupt doen?
Ik zal mezelf nogmaals even herhalen voor de alle duidelijkheid:
Er is gewoon een zero-tolerance onder gevangenen jegens pedo's, geen maars, geen als, geen dan, gewoon klare koek.
Joh. Graag de precieze woorden quoten waar ik dit goed praat.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus? Ze moeten gewoon met hun poten van anderen afblijven. Lijkt me vrij helder.
Graag de precieze woorden quoten waar ik zeg dat je dit goedpraat.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Joh. Graag de precieze woorden quoten waar ik dit goed praat.
Dat impliceert die anderzijds inhoudsloze post van je. Of je denkt dat ik het prima vind, of je voegt geen ene flikker toe aan de discussie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Graag de precieze woorden quoten waar ik zeg dat je dit goedpraat.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Graag de precieze woorden quoten waar ik zeg dat je dit goedpraat.
Wat vind je er dan van?quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat impliceert die anderzijds inhoudsloze post van je. Of je denkt dat ik het prima vind, of je voegt geen ene flikker toe aan de discussie.
Maar het slaat objectief nergens op... ik heb liever dat iemand een kind misbruikt dan 3 volwassenen vermoordtquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een soort van 'code'. Pedofielen en verkrachters hebben geen moraal in de ogen van 'goede, eerlijke, échte criminelen'. Immers, een vrouw en zeker een kind zijn niet in staat zichzelf te verdedigen vs een agressor.
Dus in een gevangenis betalen ze de rekening dubbel voor die misdaden.
Ik denk dat we het daar een beetje in moeten zoeken.
Het kan ook zijn dat hij een willige en vroegrijpe 15-jarige jongen heeft gepijpt. Zoals een gedetineerde voor een licht vergrijp met een minderjarige ooit zei over zijn positie in de gevangenis: Er zit hier iemand die een voor een de vingers van een hoogbejaarde vrouw heeft gebroken om haar pincode te krijgen die mij een monster noemt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:38 schreef Nagelslak het volgende:
Als slachtoffer van misbruik zegt mijn gevoel: heerlijk wraak. Laat hem maar voelen wat het slachtoffer ook heeft gevoeld en erger. De persoon waar misbruik is bij gebeurt zit er namelijk zijn of haar hele leven mee. De daders zijn vaak snel op vrije voeten en er is een verhoogde kans dat ze wederom een dergelijk misdaad begaan.
Rationeel gezien is het aan de rechter om straf op te leggen en we zullen dan onze emoties op zij moeten zetten en het besluit respecteren. Gezien de wet is de rechter degene die een straf kan opleggen.
Maar nogmaals ik herken het gevoel van wraak wel en wil niets goedpraten maar heb er ook geen medelijden mee.
Ps: oh ja en dan moet natuurlijk blijken dat het om een daadwerkelijke pedofiel gaat ik lees nergens in de berichtgeving terug wat deze persoon gedaan heeft etc.
Ik denk dat het predicaat 'objectief' niet echt hoog op de agenda staat bij criminelenquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:59 schreef MeneerPresident het volgende:
[..]
Maar het slaat objectief nergens op... ik heb liever dat iemand een kind misbruikt dan 3 volwassenen vermoordt
Veroordeelde mensen zitten meestal niet in de gevangenis omdat ze goed waren in objectiviteit.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:59 schreef MeneerPresident het volgende:
Maar het slaat objectief nergens op... ik heb liever dat iemand een kind misbruikt dan 3 volwassenen vermoordt
Wat is je punt dan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee. Ik geef namelijk later in het topic letterlijk een voorbeeld waaruit blijkt dat niet elke situatie hetzelfde is.
Heeft weinig met wraak te maken (als ik voor mij persoonlijk spreek). Maar een totaal gebrek aan compassie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:15 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat je ze misschien op moet sluiten en de sleutel weggooien is één, maar dat vind ik nog altijd wat anders dan ze als een soort untermensch zien wat geen mensenrechten verdient en dus vogelvrij is.
Tuurlijk, de smaak van wraak op zo'n monster is mierzoet...
Zonder de middeleeuwen hadden we de rechtsstaat van nu niet gehad. Maar historisch -analfabetisme komt vaker voor maar de zelfverklaarde 'beschaafde' des werelds.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In het algemeen zijn we de normen en waarden die in de middeleeuwen golden wel wat overstegen…
Ben er ook blij om.
Dat gevangenen op snapchat kunnen is ook niet helemaal ok.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:21 schreef sp3c het volgende:
Een paar klappen is wat anders dan dit hè.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:37 schreef theunderdog het volgende:
Sommige hier zouden nog een traantje laten als Josef Fritzl klappen had gekregen. O, heilige !
Zelfs Hitler niet?quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:39 schreef probeer het volgende:
Gruwelijk en verschrikkelijk. Dat zou geen enkel mens aangedaan mogen worden.
Maar dan zouden slachthuizen ook niet meer kunnen denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Zelfs Hitler niet.
Geen enkel wezen met een bewustzijn.
Je bent te goed voor deze wereld. Jij kan affectieve empathie voelen voor een mier. Weet ik zeker.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Zelfs Hitler niet.
Putin wel hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Zelfs Hitler niet.
Slachthuizen die martelen mogen wel dicht ja.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan zouden slachthuizen ook niet meer kunnen denk ik.
De meesten hebben ook niet zozeer compassie met die pedo maar meer om afschuw om figuren die denken dat ze dit een ander aan mogen doen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heeft weinig met wraak te maken (als ik voor mij persoonlijk spreek). Maar een totaal gebrek aan compassie.
Empathie is een nuttig gegeven, dat wij (behalve psychopaten) biologisch met ons hebben meegekregen. Maar die empathie is nooit consequent en eerlijk verdeeld. Voor de een hebben wij meer empathie dan voor de ander. En de meeste mensen voelen weinig affectieve empathie met iemand die in het verleden is veroordeeld voor het verkrachten van een minderjarige.
Nou we vinden vooral dat ieder mens beschermd moet worden tegen allerlei grenzeloze zieke geweldsfantasieen die er in veel hoofden zitten en waarvan ze denken dat als het slachtoffer een pedofiel is, het ineens allemaal wel moet kunnen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:37 schreef theunderdog het volgende:
Sommige hier zouden nog een traantje laten als Josef Fritzl klappen had gekregen. O, heilige !
Deze man was in het verleden veroordeeld voor verkrachting van een minderjarige. Dus, waar heb je het nou over?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou we vinden vooral dat ieder mens beschermd moet worden tegen allerlei grenzeloze zieke geweldsfantasieen die er in veel hoofden zitten en waarvan ze denken dat als het slachtoffer een pedofiel is, het ineens allemaal wel moet kunnen.
Dat soort mensen moet ook gewoon preventief naar het Pieter Baan centrum worden gestuurd.
Nou nee, want ze hebben dus nog steeds een cellentekort daar.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:48 schreef Hathor het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp zitten ze in Belgie gewoon met 6 man in 1 cel? Das natuurlijk wel een effectieve manier om cellentekort tegen te gaan.
Pedofielen krijgen helaas vaak lage straffen, een jaar of 6 voor de verkrachting van een kind, dat kind heeft een levenslange straf. Dan mag die in die 6 jaar de meest kutte jaren van z’n leven krijgen ja, en als FOK mij dan een tokkie noemt laat mij koud.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:34 schreef MeneerPresident het volgende:
Ja precies. Idioot land is het ook wat betreft sexualiteit..quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:03 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, alleen moeten we even niet vergeten dat je in Amerika al als 'sex offender' bestempeld wordt als je betrapt wordt op wildplassen.
Wanneer een gevaarlijke drugscrimineel een kogel kopt sta je dan ook bij zijn begrafenis te huilen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:25 schreef pokkerdepok het volgende:
dat er nog serieus mensen zijn die dit goedpraten of door de vingers willen zien.
En daarom zit die in de gevangenis. Geen reden er allerlei zieke fantasieen op los te laten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deze man was in het verleden veroordeeld voor verkrachting van een minderjarige. Dus, waar heb je het nou over?
Nee want we hebben niks met die drugscrimineel.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:00 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wanneer een gevaarlijke drugscrimineel een kogel kopt sta je dan ook bij zijn begrafenis te huilen?
Want dit komt precies op hetzelfde neer.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Michel_Stockxquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er is gewoon zero-tolerance voor dit soort gasten in de bak. Ook in Nederland heb je een probleem als je hier als pedo vast zit. Die mensen worden als het slijm der aarde behandeld, lager dan laag.
Een snelle dood is vergelijkbaar met dagenlang gruwelijke onmenselijke martelingquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:00 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wanneer een gevaarlijke drugscrimineel een kogel kopt sta je dan ook bij zijn begrafenis te huilen?
Volk dat aan kinderen zit verdienen niks menselijks meer.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een snelle dood is vergelijkbaar met dagenlang gruwelijke onmenselijke marteling
Ja oke hoor
Ook geen reden om het niet te doen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En daarom zit die in de gevangenis. Geen reden er allerlei zieke fantasieen op los te laten.
Nog los van het niet voor eigen rechter spelen…quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ook geen reden om het niet te doen.
Genoeg redenenquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Och, ziek ziek. Gevangenis gaat vervelen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nog los van het niet voor eigen rechter spelen…
Me dunkt dat je zelf ziek in je kop bent als je een pedo gaat verkrachten met een bezemsteel
Als je die reden echt niet ziet dan is het tijd om hulp te gaan zoeken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent degene die Robbin Hood wil spelen voor een kinderverkrachter.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je die reden echt niet ziet dan is het tijd om hulp te gaan zoeken.
Nee ik wil dat die gewoon zijn straf van de rechter krijgt en verder niet dat wie dan ook wordt overgeleverd aan de geweldsfantasieen van zieke barbaren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent degene die Robbin Hood wil spelen voor een kinderverkrachter.
Nergens wil ik een situatie, waarin dat 'normaal' word gevonden. Ik voel enkel weinig compassie met een kinderverkrachter, als diegene wel in zo'n situatie terecht komt. Jij maakt je nogal druk erom.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ik wil dat die gewoon zijn straf van de rechter krijgt en verder niet dat wie dan ook wordt overgeleverd aan de geweldsfantasieen van zieke barbaren.
Als jij echt situaties ziet waarbij het normaal zou moeten zijn dat met wie dan ook te doen dan is dat wel een Pieter Baan onderzoekje waard.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:04 schreef sp3c het volgende:
Ook niet echt een reden om het niet te doen
Zelfs compleet los van enige moraliteit of ethiek, zou ik het persoonlijk geen leuke activiteit vinden om te doen. Dat op zichzelf zou voor mij al reden genoeg zijn om iemand niet 3 dagen lang met een bezem te verkrachten.quote:
en dan sta je ook weer te juigen als die schutter dood wordt gemarteld? endan als die martelaars worden verzopen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:00 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Allemaal tokkies.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:25 schreef pokkerdepok het volgende:
dat er nog serieus mensen zijn die dit goedpraten of door de vingers willen zien.
Geschokt echt hoe sommige lui denken hier en marteling goed praten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:11 schreef benhorse het volgende:
Geschokt echt hoe sommige lui denken hier en het opnemen voor pedofielen.
nou mijn kopje thee is het verder ook niet hoor maar ik til er ook weer niet zo zwaar aan als sommigen hierquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:10 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Zelfs compleet los van enige moraliteit of ethiek, zou ik het persoonlijk geen leuke activiteit vinden om te doen. Dat op zichzelf zou voor mij al reden genoeg zijn om iemand niet 3 dagen lang met een bezem te verkrachten.
Maarja he .. wie ben ik .. wellicht kijken jullie daar anders tegenaan?
Nee dat is kokend water met suiker.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:13 schreef sp3c het volgende:
Berichtje achterlaten op Fok! Vind ik toch net iets minder erg dan kokend water over iemand heen flikkeren
Roosjeeeeequote:Op woensdag 13 maart 2024 19:31 schreef benhorse het volgende:
[..]
Volk dat aan kinderen zit verdienen niks menselijks meer.
ok goed om te weten denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee dat is kokend water met suiker.
Dan blijft het plakken en brand het dieper.
Dan hebben ze gewoon teveel criminelen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou nee, want ze hebben dus nog steeds een cellentekort daar.
ach waarmee bereik je wel wat het leven is zinloosquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:37 schreef Harvest89 het volgende:
Zieke mensen die een zieke pedo iets aandoen.
Met dit soort martelpraktijken bereik je bar weinig.
Wel het is geen grapquote:
wat een enorm matige grapquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Wel het is geen grap
Combo maak je lijm mee namelijk.
Geen lijm maar gewoon een soort gekaramelliseerde zooi dat helemaal inbrand. In de USA is zo een pedo om het leven gebracht, door zijn eigen vrouw.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Wel het is geen grap
Combo maak je lijm mee namelijk.
Er is wel degelijk een ethische basis voor dit soort gedrag; de lex talionis. De moderne visie op straf is erg monistisch waardoor het soms lijkt alsof er weinig ethische basis is voor andere strafsystemen, terwijl die er wel degelijk is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:10 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Zelfs compleet los van enige moraliteit of ethiek, zou ik het persoonlijk geen leuke activiteit vinden om te doen. Dat op zichzelf zou voor mij al reden genoeg zijn om iemand niet 3 dagen lang met een bezem te verkrachten.
Ik zeg ook niet dat die er niet is. Ik zeg, stel dat we ethiek volledig buiten beschouwing laten, zelfs dán zijn er prima antwoorden te geven op de vraag "waarom niet?"quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een ethische basis voor dit soort gedrag; de lex talionis. De moderne visie op straf is erg monistisch waardoor het soms lijkt alsof er weinig ethische basis is voor andere strafsystemen, terwijl die er wel degelijk is.
Ah ja, een bezem bij iemand het kontgot induwen lijkt me persoonlijk ook geen prettige activiteit voor de donderdagmiddag.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die er niet is. Ik zeg, stel dat we ethiek volledig buiten beschouwing laten, zelfs dán zijn er prima antwoorden te geven op de vraag "waarom niet?"
Die kan niet diep genoeg erin.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe ver die bezem erin ging lees ik nergens.
Extreme gevallen hoor, maar bij types als Mengele of Shiro Ishii zou dat wat mij betreft echt niet meer opgaan. Als je zelf honderden / duizenden onschuldige mensen onverdoofd levend aan stukken hebt gesneden onder het mom van 'experimenten', ben je het stadium "ga in de cel maar eens nadenken over wat je gedaan hebt" wel heel ver voorbij. Dan zou ik het volledig gerechtvaardigd vinden als je hetzelfde lot ondergaat als al die mensen die je op gruwelijke wijze en met ondraaglijke pijn en lijden de dood in hebt gejaagd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Zelfs Hitler niet.
Wat nou als hij het niet is?quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:13 schreef Inbox het volgende:
[..]
Die kan niet diep genoeg erin.
Pedo's
Dan mag die bezemsteel iets minder diep rectaal ingebracht worden. Of nog dieper.quote:
Ze zijn al zo lang aan het besparen vanuit politiek beleid dat je je niet meer afvroeg of zoiets zou gebeuren maar simpelweg wanneer. De overbevolking alleen al, laat staan het personeelstekort door deze besparingen en waarschijnlijk ook de niet up-to-date infrastructuur (10 jaar geleden waren toch een deel van de gevangenissen hopeloos verouderd maar weet niet of hier intussen veel aan verbeterd was).quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:42 schreef probeer het volgende:
En dat dan allemaal tijdens een staking. Misschien dat het voor de gevangenis / overheid ook nog een staartje krijgt? De zorgplicht voor gevangenen is daar ernstig geschaad, wellicht zelfs verwijtbaar?
Wel voor de vrijmibo?quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ah ja, een bezem bij iemand het kontgot induwen lijkt me persoonlijk ook geen prettige activiteit voor de donderdagmiddag.
Ja, zorgplicht wel. Maar men begint meteen alweer te zeuren over de stress onder de gevangen die veroorzaakt zou zijn door de overbevolking. Het zijn weer slachtoffers van de situatie die niet verantwoordelijk gehouden worden voor de keuze om een mede-gevangene 3 dagen lang levensbedreigend te folteren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:42 schreef probeer het volgende:
En dat dan allemaal tijdens een staking. Misschien dat het voor de gevangenis / overheid ook nog een staartje krijgt? De zorgplicht voor gevangenen is daar ernstig geschaad, wellicht zelfs verwijtbaar?
Mjah, fuck dat gehuil.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, zorgplicht wel. Maar men begint meteen alweer te zeuren over de stress onder de gevangen die veroorzaakt zou zijn door de overbevolking. Het zijn weer slachtoffers van de situatie die niet verantwoordelijk gehouden worden voor de keuze om een mede-gevangene 3 dagen lang levensbedreigend te folteren.
Dit soort topics leggen altijd mooi bloot hoe dun het randje beschaving eigenlijk is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:24 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Geschokt echt hoe sommige lui denken hier en marteling goed praten.
Je hebt het nu ineens over het daadwerkelijk doen. We zitten hier toch op een forum? waar mensen hoogstens een mening geven over iets.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:10 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
VrijdagMiddagBorrel.quote:
Mensen die het veroordelen van marteling framen naar het goedpraten van pedofiliequote:Op donderdag 14 maart 2024 17:02 schreef damsco het volgende:
Hopelijk inclusief prikkeldraad naar binnen gebracht. PedofielenLinkse goedpraters
Deze rechtbank acht de vergelijking tussen het veroordelen van marteling en het goedpraten van pedofilie ontoelaatbaar en misleidend. Dergelijke verdraaiing van rechtvaardigheid en morele waarden is niet alleen juridisch ongegrond, maar ook ethisch verwerpelijk. Daarom wordt deze uitspraak verworpen en dient zij geen basis te vormen voor verder debat of discussie binnen dit gerechtshof.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:41 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Mensen die het veroordelen van marteling framen naar het goedpraten van pedofilie![]()
![]()
Lekker aan het fantaseren?quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:07 schreef damsco het volgende:
[..]
Deze rechtbank acht de vergelijking tussen het veroordelen van marteling en het goedpraten van pedofilie ontoelaatbaar en misleidend. Dergelijke verdraaiing van rechtvaardigheid en morele waarden is niet alleen juridisch ongegrond, maar ook ethisch verwerpelijk. Daarom wordt deze uitspraak verworpen en dient zij geen basis te vormen voor verder debat of discussie binnen dit gerechtshof.
Deze rechtbank veroordeelt de vergelijking tussen het veroordelen van marteling en het goedpraten van pedofilie als misleidend en onaanvaardbaar. De veroordeelde wordt dan ook bevolen om gedurende een passende periode van 3 dagen op een bezemsteel te zitten welke rectaal ingebracht dient te worden, als een metaforische herinnering aan de noodzaak van een zorgvuldige en respectvolle omgang met juridische en ethische kwesties.
Mensen die het veroordelen van marteling framen naar het goedpraten van pedofiliequote:Op donderdag 14 maart 2024 18:07 schreef damsco het volgende:
[..]
Deze rechtbank acht de vergelijking tussen het veroordelen van marteling en het goedpraten van pedofilie ontoelaatbaar en misleidend. Dergelijke verdraaiing van rechtvaardigheid en morele waarden is niet alleen juridisch ongegrond, maar ook ethisch verwerpelijk. Daarom wordt deze uitspraak verworpen en dient zij geen basis te vormen voor verder debat of discussie binnen dit gerechtshof.
Deze rechtbank veroordeelt de vergelijking tussen het veroordelen van marteling en het goedpraten van pedofilie als misleidend en onaanvaardbaar. De veroordeelde wordt dan ook bevolen om gedurende een passende periode van 3 dagen op een bezemsteel te zitten welke rectaal ingebracht dient te worden, als een metaforische herinnering aan de noodzaak van een zorgvuldige en respectvolle omgang met juridische en ethische kwesties.
U kunt in beroep gaan, de uitspraak staat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:51 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Mensen die het veroordelen van marteling framen naar het goedpraten van pedofilie![]()
![]()
Pedofielen =/= Pedoseksuelen =/= Kinderverkrachters per se.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:02 schreef damsco het volgende:
Hopelijk inclusief prikkeldraad naar binnen gebracht. PedofielenLinkse goedpraters
Lolquote:
Hij zou daar vast niet voor zijn pedofilie gevoelens zittenquote:Op maandag 18 maart 2024 13:38 schreef Horzula het volgende:
[..]
Pedofielen =/= Pedoseksuelen =/= Kinderverkrachters per se.
We drinken om te vergeten, daarom ben jij dus een geheelonthouder.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We drinken om te vergeten, daarom ben jij dus een geheelonthouder.
Meid wat neem je het lekker voor die verkrachter op. Ben je zn penvriendin al?quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een meisje in the US heeft haar verkrachter vermoord met hulp van haar broers en moet de familie van hem 150.000 dollar betalen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:38 schreef Nagelslak het volgende:
Als slachtoffer van misbruik zegt mijn gevoel: heerlijk wraak. Laat hem maar voelen wat het slachtoffer ook heeft gevoeld en erger. De persoon waar misbruik is bij gebeurt zit er namelijk zijn of haar hele leven mee. De daders zijn vaak snel op vrije voeten en er is een verhoogde kans dat ze wederom een dergelijk misdaad begaan.
Rationeel gezien is het aan de rechter om straf op te leggen en we zullen dan onze emoties op zij moeten zetten en het besluit respecteren. Gezien de wet is de rechter degene die een straf kan opleggen.
Maar nogmaals ik herken het gevoel van wraak wel en wil niets goedpraten maar heb er ook geen medelijden mee.
Ps: oh ja en dan moet natuurlijk blijken dat het om een daadwerkelijke pedofiel gaat ik lees nergens in de berichtgeving terug wat deze persoon gedaan heeft etc.
Irrelevante nuance in dit geval. Deze man was in het verleden veroordeeld voor verkrachting van een minderjarige.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:38 schreef Horzula het volgende:
[..]
Pedofielen =/= Pedoseksuelen =/= Kinderverkrachters per se.
Ja, het begint vaak bij de gedachte dat je meent dat je met je poten of je lul aan een kind moet zitten of aan iemand die er niet op zit te wachten. Dat is de basis van de beschaving idd. Dat je je kind in deze samenleving nooit helemaal kunt beschermen omdat er teveel roofdieren zijn. Binnen je familie, de school, de sportclubjes etc.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit soort topics leggen altijd mooi bloot hoe dun het randje beschaving eigenlijk is.
Wat een domme reactie. Maar die zie ik hier wel vaker van jou voorbij komen, meid.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Meid wat neem je het lekker voor die verkrachter op. Ben je zn penvriendin al?
Jij wil efebofilie meer bekendheid geven?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom gaat dit topic nog steeds over pedofilie en of die gast het heeft verdiend want pedo terwijl al bekend is dat hij helemaal niet vastzit of -zát voor misbruik van een kind dat nog niet in de puberteit was?
Misschien de TT aanpassen én de juiste info in de OP?
quote:In 2017 was R.J. ook al eens veroordeeld tot twee jaar cel met probatie-uitstel voor de verkrachting van een 14-jarige en de aanranding van een 16-jarige.
Kende het hele woord "efebe" niet voor Louis Couperus.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij wil efebofilie meer bekendheid geven?
[..]
quote:Gemartelde Belgische gevangene krijgt enkelband en hoeft voorlopig niet terug
https://nos.nl/artikel/25(...)voorlopig-niet-terug
De Belgische man die drie dagen lang werd gemarteld door zijn celgenoten, mag vandaag het ziekenhuis verlaten. Dat meldt zijn advocaat aan onder meer VRT Nieuws.
De man krijgt een enkelband en hoeft voorlopig niet terug de cel in. "Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om opvang voor onze cliënt te regelen", zegt zijn advocaat tegen HLN. "Fysiek is hij voldoende hersteld, maar medische verzorging blijft dagelijks nodig."
Ze maken zich zo druk om zulke walgelijke figuren altijd, je gaat je afvragen of ze wat mankeren op deze manier.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Meid wat neem je het lekker voor die verkrachter op. Ben je zn penvriendin al?
Het is meer dat we ons druk maken over zieke geweldsfantasieen die her en der in hoofden zitten en waar pedo's als middel gebruikt worden om die vrijelijk te laten gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze maken zich zo druk om zulke walgelijke figuren altijd, je gaat je afvragen of ze wat mankeren op deze manier.
Uh nee andere kwestie...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is meer dat we ons druk maken over zieke geweldsfantasieen die her en der in hoofden zitten en waar pedo's als middel gebruikt worden om die vrijelijk te laten gaan.
Het gaat niet om bekendheid geven, het gaat om juiste berichtgeving.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij wil efebofilie meer bekendheid geven?
[..]
Ik vind dat nogal vreemd voor een poging tot moord, met een enkelbandje naar huis gestuurd worden. Let wel moord, niet doodslag, dus de vervolging is ervan overtuigd dat deze man met weloverwogen opzet iemand van het leven wilde beroven. Zet hem dan in een cel alleen en laat hem in zijn eentje luchten etc.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |