In tegenstelling met de Vlamingen vertikken veel Fransen om een woord over de grens te lullen, en als je dan te voorschijn komt met de drie woorden die je kent branden ze los en is het niet meer te volgen.quote:
Hahahaaa loop ik het weer verkeerd te veranderen wat een lullo ben ik ook.. help @Dottekequote:
Nu wel ja.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu wel ja.![]()
Wat ben je ook gewldig.
Huiswerk deze week: de tafel van 1. Maandag overhoring door juf Dotquote:
Ik heb BB 24 naar 25 veranderd hahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu wel ja.![]()
Wat ben je ook gewldig.
Ik heb het nog niet meegemaakt na 3 woorden...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In tegenstelling met de Vlamingen vertikken veel Fransen om een woord over de grens te lullen, en als je dan te voorschijn komt met de drie woorden die je kent branden ze los en is het niet meer te volgen.
Streng hoor...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huiswerk deze week: de tafel van 1. Maandag overhoring door juf Dot
Is inderdaad wel met Vlamingen. Die passen zich overal aan, en proberen dan de lokale taal te spreken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In tegenstelling met de Vlamingen vertikken veel Fransen om een woord over de grens te lullen, en als je dan te voorschijn komt met de drie woorden die je kent branden ze los en is het niet meer te volgen.
Nou voorruit dan, vijf: Je ne parle pas français.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet meegemaakt na 3 woorden...
Hidsquote:
YT kanaal BeardMeatsFood geen aanrader voor je danquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:48 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja bah
net als die vriend van Ty die zondag speelde
zoek dan altijd gelijk of er etensresten in hangen
Goedemorgen Jockquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is inderdaad wel met Vlamingen. Die passen zich overal aan, en proberen dan de lokale taal te spreken.
Ik merk zelfs dat ik hier op FOK nederlands-eigen woorden of uitdrukkingen ga gebruiken.
Morguh KinKiJan?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Een gepeperd tikkie is onderweg naar Frumm.. dit kan echt niet
Moi aussi niet...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou voorruit dan, vijf: Je ne parle pas français.
Goedemorgen Chef.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Een gepeperd tikkie is onderweg naar Frumm.. dit kan echt niet
Ja die kan echt niet Frum, een keer kan maar twee keer tttssssssquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
Kom maar op met dat voorjaar, heb die grijze dagen wel gezien
Inderdaad. Als het een paar dagen droog is ga ik het gras maaienquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
Kom maar op met dat voorjaar, heb die grijze dagen wel gezien
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die kan echt niet Frum, een keer kan maar twee keer tttssssss
quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het een paar dagen droog is ga ik het gras maaien![]()
O verhip, ik heb helemaal geen gras, mijn tegels zijn zo groen uitgeslagen
Hier ook.Wat ga jjij doen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Werd me afgeraden ivm de toplaag.quote:
Ja, hier ook maar dan krijgen we het echt niet schoon, ook niet met die anti-algen troep. HG doet ook niet wat ie belooft.. En met die hoge druk zal het lang duren voordat de toplaag weg is. En zo ja dan hebben we weer andere tegels zonder extra kostenquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werd me afgeraden ivm de toplaag.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb BB 24 naar 25 veranderd haha
Vind het nog een beetje te soft eerlijk gezegd. Twee fouten in de TT en dan BB24 in 25 veranderenquote:
Ik zag het gebeuren en klikte gewoon op verzenden...quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Vind het nog een beetje te soft eerlijk gezegd. Twee fouten in de TT en dan BB24 in 25 veranderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuw zweepje...quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Vind het nog een beetje te soft eerlijk gezegd. Twee fouten in de TT en dan BB24 in 25 veranderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Ebinas, je komt midden in het strafkamp, Frum krijgt er net van langsquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:13 schreef Ebinas het volgende:
Oh nu wordt het leuk hier, ik haak even aan![]()
Das nog dommerquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren en klikte gewoon op verzenden...
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
YT kanaal BeardMeatsFood geen aanrader voor je dan
Deed je dat dan in het water? Ik doe altijd zout op de naden vlak voor een regenbui keer op keer in de lente dan heb je de zomer weinig last meer van onkruidquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
Gebruikte er op een klein stukje terras altijd baking soda voor, werkt ook meteen tegen onkruid in de voegen maar met een wat groter terras is dat tegenwoordig een dure optie.
Zolang ik het zelf niet ben, is het altijd wel genietenquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ebinas, je komt midden in het strafkamp, Frum krijgt er net van langs
Het is hier geen hectare maar iets van 5x7. Maar ik zal het binnenkort eens proberen op een tegel met baking soda.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
Gebruikte er op een klein stukje terras altijd baking soda voor, werkt ook meteen tegen onkruid in de voegen maar met een wat groter terras is dat tegenwoordig een dure optie.
Groene aanslag?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ik gebruik veevoederzout, wereldspul...quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed je dat dan in het water? Ik doe altijd zout op de naden vlak voor een regenbui keer op keer in de lente dan heb je de zomer weinig last meer van onkruid
quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zolang ik het zelf niet ben, is het altijd wel genieten![]()
@:Frummelie grapje he
Voor onkruid ook gewoon los in de voegen, de aanslag ging weg met uitvegen na een regenbui/emmer water. Maar voor alleen aanslag kun je het beter wel met water mengen en goed in laten werken voor je het uitveegt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed je dat dan in het water? Ik doe altijd zout op de naden vlak voor een regenbui keer op keer in de lente dan heb je de zomer weinig last meer van onkruid
Gaat goed met de taalles, de trappen van vergelijking zitten er in. Nou nog de rekenles en het komt helemaal goed met jequote:
Zelf nooit geprobeerd, lijkt me inderdaad een goedkoper alternatief.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Groene aanslag?
Spuit 11 haakt ff in, dus denkt dat ze weet waar het over gaat.
Doe ik altijd met schoonmaakazijn, is dat niet goedkoper?
Zal wel weer niet goed zijn voor het milieu natuurlijk ook
Doe is lief...quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat goed met de taalles, de trappen van vergelijking zitten er in. Nou nog de rekenles en het komt helemaal goed met je
Ook wel eens geprobeerd. resultaat was redelijk maar een tijd die azijlnlucht vond ik wat minder.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:26 schreef Ebinas het volgende:
Ik spuit schoonmaakazijn er op, met wat water gemengd.
Bij droog weer, laat het drogen en in een paar dagen is alles zo goed als weg.
Onkruid is dan dood en gemakkelijk verwijderbaar
Ja dat wel idd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook wel eens geprobeerd. resultaat was redelijk maar een tijd die azijlnlucht vond ik wat minder.
De enige dieren die hier af en toe over mijn tegels lopen zijn mieren, en die mogen hem ook wel peren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat wel idd.
Maar ivm huisdieren is deze ook nog redelijk veilig.
Ik laat het wel altijd even goed opdrogen.
Maar zijn ze te vroeg, dan peren ze hem vanzelf wel
quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:28 schreef Ebinas het volgende:
Bij Appie
[ afbeelding ]
Verdunnen met water. Ze zeggen half om half. Maar ik doe veel minder water
Ik spray niet heel dik of zo
quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De enige dieren die hier af en toe over mijn tegels lopen zijn mieren, en die mogen hem ook wel peren.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Frum vindt het leuk. Is hier meer een SM-topic dan een SC-topic aan het worden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ebinas, je komt midden in het strafkamp, Frum krijgt er net van langs
Zolang de S voor Slow blijft staan is het beide goedquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Frum vindt het leuk. Is hier meer een SM-topic dan een SC-topic aan het worden.
Nooit van gehoord,quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik gebruik veevoederzout, wereldspul...
Werkt waarschijnnlijk dus hetzelfde als zout?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor onkruid ook gewoon los in de voegen, de aanslag ging weg met uitvegen na een regenbui/emmer water. Maar voor alleen aanslag kun je het beter wel met water mengen en goed in laten werken voor je het uitveegt.
Dat niet alleen, leren lezen en begrijpen wat je moet doen is beterquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat goed met de taalles, de trappen van vergelijking zitten er in. Nou nog de rekenles en het komt helemaal goed met je
Werkte bij mij niet echt goed, zout werkt beter is mijn ervaringquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Groene aanslag?
Spuit 11 haakt ff in, dus denkt dat ze weet waar het over gaat.
Doe ik altijd met schoonmaakazijn, is dat niet goedkoper?
Zal wel weer niet goed zijn voor het milieu natuurlijk ook
Zout en dierenpootjes is geen fijne combi.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkte bij mij niet echt goed, zout werkt beter is mijn ervaring
BDL wordt hier ook gevolgdquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:55 schreef Ebinas het volgende:
De steenuil zit in zijn hok (Beleef de Lente)
[ afbeelding ]
Ja, keukenzout en baking soda zijn beide natrium, alleen met een andere stof erbij.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkt waarschijnnlijk dus hetzelfde als zout?
Aanslag heb ik gelukkig niet echt, op de tegels die ik voor heb liggen verdwijnt het als de zon er even op heeft geschenen
Ik deed het puurquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:28 schreef Ebinas het volgende:
Bij Appie
[ afbeelding ]
Verdunnen met water. Ze zeggen half om half. Maar ik doe veel minder water
Ik spray niet heel dik of zo
Ja, hier en daar, en @engine ook. Ik woon dicht bij de slechtvalken en ga daar wel eens live kijkenquote:
Dat valt heel erg mee, de enige die zich niet gedraagd is Frumquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Frum vindt het leuk. Is hier meer een SM-topic dan een SC-topic aan het worden.
Ik heb geen dieren in mijn tuinquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zout en dierenpootjes is geen fijne combi.
Jammer wel. Zeker die grovere veevoeder die @:Frummelie gebruikt.
Wat leuk om ze daar dan ook te kunnen zien als ze bij de ingang zitten dan wss of in de buurt vliegen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, hier en daar, en @:engine ook. Ik woon dicht bij de slechtvalken en ga daar wel eens live kijken
Heb altijd baking soda in huis voor mijn maag. Koop altijd die emmertjes bij het kruidvatquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, keukenzout en baking soda zijn beide natrium, alleen met een andere stof erbij.
Heb ook wel eens gezien dat ze een prooi vingen en daarna een prooi-overdrachtquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat leuk om ze daar dan ook te kunnen zien als ze bij de ingang zitten dan wss of in de buurt vliegen.
Ik zie daar wel een ruud postenquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gezien dat ze een prooi vingen en daarna een prooi-overdracht
Zakken van 25 kilo en strooien maar, gaat snel dood en een tijd zonder onkruid...quote:
A oke, RPNLquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere. Ik ben daar RPNL
Waar haal je dat dan, en doe je dat puur of vermengen wat water> Wat is voor verschil met gewoon zout?quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zakken van 25 kilo en strooien maar, gaat snel dood en een tijd zonder onkruid...
Ik heb hier nog een perkje van 1 bij 3 met leuke planten en een fonteintje tussen de tegels. Moet ik toch een beetje voorzichtig zijn met wat ik er overheen pleur.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zakken van 25 kilo en strooien maar, gaat snel dood en een tijd zonder onkruid...
Ik heb redelijk fijn zout en mijn katten hebben meerdere ingangen dus hoeven niet door het zout heen..quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zout en dierenpootjes is geen fijne combi.
Jammer wel. Zeker die grovere veevoeder die @:Frummelie gebruikt.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Prachtig en fascinerend tegelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gezien dat ze een prooi vingen en daarna een prooi-overdracht
Heb net een account aangemaakt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere. Ik ben daar RPNL
Dat is beter. Gaat hier niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb redelijk fijn zout en mijn katten hebben meerdere ingangen dus hoeven niet door het zout heen..
Ik zit gewoon te klooien op m'n mobiel... werkt af en toe niet mee...quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet alleen, leren lezen en begrijpen wat je moet doen is beter
Ik doe dat ook maar heel af en toe. Er zijn er drie die hier elk jaar live komen kijken, daar post ik af en toe wel eens mee. Verder alleen als iemand een onwaarheid zit te verkondigen over iets van hierquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb net een account aangemaakt.
Weet niet of ik ooit ga tikken.
Dan zou ik ook willen tikken iddquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik doe dat ook maar heel af en toe. Er zijn er drie die hier elk jaar live komen kijken, daar post ik af en toe wel eens mee. Verder alleen [b]als iemand een onwaarheid zit te verkondigen[/b] over iets van hier
Bij de Welkoop, gewoon het zout strooien. Geen idee wat erin zit, voor mij werkt het prima...quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan, en doe je dat puur of vermengen wat water> Wat is voor verschil met gewoon zout?
Ja precies want alles gaat kapot van dat veevoederzout..quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een perkje van 1 bij 3 met leuke planten en een fonteintje tussen de tegels. Moet ik toch een beetje voorzichtig zijn met wat ik er overheen pleur.
zat al op google, lees dat er ook steenzout is voor tussen de tegels en het grint, ook nooit van gehoord.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij de Welkoop, gewoon het zout strooien. Geen idee wat erin zit, voor mij werkt het prima...
Ik heb gelukkig geen groene aanslag... maar wel verschrikkelijk veel onkruid..quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is beter. Gaat hier niet.
Maar met schoonmaakazijn gaat groene aanslag best goed.
Onkruid en mieren gaan beter met dat veevoederzout
Zo leer en zie je nog eens wat...quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zat al op google, lees dat er ook steenzout is voor tussen de tegels en het grint, ook nooit van gehoord.
Zal het veevoerzout eens gaan proberen
Ja dat onkruid is altijd een ellendequote:Op woensdag 13 maart 2024 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo leer en zie je nog eens wat...
Ik werd er stapelgek van, je trekt er 3 struikjes uit en de volgende dag staan er weer 10 nieuwe struikjes je keihard uit te lachen....quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat onkruid is altijd een ellende
Ik hoor Jimmy net zeggen m'n vriendjes zijn gesaved... zouden Karen en Tom dan NIET op Dilano gaan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
gertverdemme weer een voordeel voor het kamp van de generaal
Het zal ook eens niet
Jimmy de windhaan is niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoor Jimmy net zeggen m'n vriendjes zijn gesaved... zouden Karen en Tom dan NIET op Dilano gaan?
Gert doet voor BB alleen de foto's en de patrouille bij de tv hè?quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
gertverdemme weer een voordeel voor het kamp van de generaal
Het zal ook eens niet
Die gaat maar net zoals het windje waait...quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jimmy de windhaan is niet te vertrouwen.
BB ook niet, script wordt meestal bijgesteld in het voordeel van de balans Belgen-Nederlanders denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jimmy de windhaan is niet te vertrouwen.
Ja kloptquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gert doet voor BB alleen de foto's en de patrouille bij de tv hè?![]()
Zo, van hier naar Spanje en terug?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Middag![]()
Ben de vanaf morgen, voor een week even 4500 km aan het rijden, dus minder hier te vinden
Waar zo hertverdemme al niet goed voor is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dacht er aan door die "hertverdemme"van jou
Bulgarijequote:Op woensdag 13 maart 2024 12:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo, van hier naar Spanje en terug?
Zo dat zijn hee wat kmtjesquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Middag![]()
Ben de vanaf morgen, voor een week even 4500 km aan het rijden, dus minder hier te vinden
quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, hier en daar, en @:engine ook. Ik woon dicht bij de slechtvalken en ga daar wel eens live kijken
Vierde eitje lees ik netquote:
Ja het stopt niet helaas wat je ook doet of zegtquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
De CoS is ook een RLS aan het worden met twee kampen.Ik ga even wat anders doen. Tot later [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:39 schreef rinardo het volgende:
And the oscar goes to Filmpje van 2 minuten, maar zo leuk![]()
Ashley
https://fb.watch/qNpgrjhqIm/
Wanneer komt Ronahi dan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:07 schreef mario390 het volgende:
yasmin is nu in de ontbijt talkshow waar alle nach exit in
ochtend henn gaan
[ afbeelding ]
Het is wel een dieseltjequote:Op woensdag 13 maart 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij Facebook
Dit is zo mooi filmpje
https://www.facebook.com/(...)eos/1096710154871097
Die is mooiquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij Facebook
Dit is zo mooi filmpje
https://www.facebook.com/(...)eos/1096710154871097
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Flinke rit. Ga je daar je culinaire kunsten vertonen?
Dat kan ook, zo kom je nog eens ergensquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]spullen brengen naar een familielid, dat daar woont.
Overal en nergensquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Baai de wee, hebben jullie het gehoord van Hans Teeuwen? Hij mag zijn luchtdrukpistool bij de pliesie terug gaan halen en er is verder niets aan de hand.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Baai de wee, hebben jullie het gehoord van Hans Teeuwen? Hij mag zijn luchtdrukpistool bij de pliesie terug gaan halen en er is verder niets aan de hand.
Ken Hans T. wel, maar ken het verhaal er achter niet.
Is ooit hier gezegd op de FOK tegen mij. Heb 'm uitgenodigd, maar nooit gezien.quote:
Hij deed burgemeester van Amsterdam na met een "pistooltje" op tafelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Dat is het fijne van fok, niemand kent je , iedereen heeft een fake name, op insta en facebook heb je meestal je eigen naam en kan iedereen je opzoeken, waar je werkt, welke school je zat, hier weet je gewoon niets van elkaar omdat je allemaal Forum namen hebtquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is ooit hier gezegd op de FOK tegen mij. Heb 'm uitgenodigd, maar nooit gezien.
De boksijzers e.d. lagen klaar, maar niet nodig gehad.
Maar hij wist waar mijn huis woont. Niet dus.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is het fijne van fok, niemand kent je , iedereen heeft een fake name, op insta en facebook heb je meestal je eigen naam en kan iedereen je opzoeken, waar je werkt, welke school je zat, hier weet je gewoon niets van elkaar omdat je allemaal Forum namen hebt
Nee joh, gekheid tochquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar hij wist waar mijn huis woont. Niet dus.
Ja indrukwekkend he.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel een dieseltje![]()
Mooi ja met die vleugels wijd.
Dat vond ik dus ook.quote:
Nee niet gehoord wel net een bericht dat wilders geen premier wordt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geen premier ? Hij was toch gewonnen, of hoe noem je dat ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet gehoord wel net een bericht dat wilders geen premier wordt.
Als je bij jullie in de politiek een koelkast hebben komt het goed, Wilders heeft daar al heel veel van zijn extreme gedachten in gezetquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen premier ? Hij was toch gewonnen, of hoe noem je dat ?
Dit jaar ook bij ons verkiezingen in oktober dacht ik. Hier zal extreem-rechts ook winnen denk ik.
Ja het is echt een raar gedoequote:Op woensdag 13 maart 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen premier ? Hij was toch gewonnen, of hoe noem je dat ?
Dit jaar ook bij ons verkiezingen in oktober dacht ik. Hier zal extreem-rechts ook winnen denk ik.
hij had het beter inquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je bij jullie in de politiek een koelkast hebben komt het goed, Wilders heeft daar al heel veel van zijn extreme gedachten in gezet
Dat is tijdelijk, tot de koelkast terug ontdooit.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je bij jullie in de politiek een koelkast hebben komt het goed, Wilders heeft daar al heel veel van zijn extreme gedachten in gezet
What's up dude?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
het is verdrietigmaar
ik ben weer hier
Dat is flink balen..quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
mein favorite meid is
naar huis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
mein favorite meid is
naar huis![]()
[ afbeelding ]
Ik wist hetquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
mein favorite meid is
naar huis![]()
[ afbeelding ]
Goh wat aardig 🤣🤣quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef Jockari het volgende:
Je bent welkom @:Mario390, maar off topic praten we hier natuurlijk.
Yasmin?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
mein favorite meid is
naar huis![]()
[ afbeelding ]
Opletten dan 🤣quote:
He wat jammer nuquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Probeer ik @:Dotteke . Ik wil niet aan SM deelnemen. Frum weet er al alles van.
Voor haar bloeddruk?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:34 schreef mario390 het volgende:
baguette provence![]()
mutti kunnt niks koken
kwam erst nu was weer
bij arts
Jammer Mario... gemist afgelopen nacht ....quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
mein favorite meid is
naar huis![]()
[ afbeelding ]
Pasteitje met friet en mayonaisequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef Jockari het volgende:
Zelfgemaakte videe (of noemen nederlanders dat) met (spijtig genoeg niet zelfgemaakte) frietjes.
[ afbeelding ]
Ha jij naar hent of ha jij naar bruhhen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Da's voor u en nie vor mèèh" zegt Karen. Ik oefen een beetje met het Vlaams, binnenkort een paar dagen naar Vlamië
Kom maar af. Karen zit dicht bij ons kempens dialect (niet volledig)quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Da's voor u en nie vor mèèh" zegt Karen. Ik oefen een beetje met het Vlaams, binnenkort een paar dagen naar Vlamië
Nee, andere kant net over de grens naar Lommelquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha jij naar hent of ha jij naar bruhhen.
Over de hrensquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, andere kant net over de grens naar Lommel
Das Limburgs, weer een heel ander accent. Maaseiks (quasi Maastrichts) is voor moeilijk te verstaanquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, andere kant net over de grens naar Lommel
Zit er een heul eind vandaan. Heb er ooit wel op fietsafstand van gewoond.. altijd bij opa achter op de fiets van Bergen op Zoom naar België sigaretten voor hem en oma kopenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens men wonde gij ok al half in dem Bels
Voor een brabo als ik zal het wel lukken. Ik heb (aangetrouwde) fam in Nederlands Limburg en zie nog al eens de flikken op tv vanaf de kust tot aan Limburg.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Das Limburgs, weer een heel ander accent. Maaseiks (quasi Maastrichts) is voor moeilijk te verstaan
ik heb al de ontbijtshow gekijkt was zijquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer Mario... gemist afgelopen nacht ....
Wa skon, achter op z'n fietske. Wel een bietje pijn aan oe kont zeker, hil da stuk achterop.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit er een heul eind vandaan. Heb er ooit wel op fietsafstand van gewoond.. altijd bij opa achter op de fiets van Bergen op Zoom naar België sigaretten voor hem en oma kopen
Maar maaseiks is toch wel heel anders hoor of Maastrichts. Die praten niet zoals in Flikken Maastricht hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor een brabo als ik zal het wel lukken. Ik heb (aangetrouwde) fam in Nederlands Limburg en zie nog al eens de flikken op tv vanaf de kust tot aan Limburg.![]()
Ronahi was toch ook Limburgs? Leek veel op het Limburgs hier
Ja er zit toch heel wat verschil in. Hier in Limburg verstaan de mensen uit Maastricht de mensen uit Nuth nauwelijks, hebben ze mij eens ooit verteld.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar maaseiks is toch wel heel anders hoor of Maastrichts. Die praten niet zoals in Flikken Maastricht hoor.
Neu geen pien ant kontjuh heur. Toen niet nu red ik dat niet meer.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wa skon, achter op z'n fietske. Wel een bietje pijn aan oe kont zeker, hil da stuk achterop.
Ik heb hem ook op 5 gezet. Net eerst bondgenoten gekeken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bijna tijd voor de dagelijkse uitzending. Ik ga even voor de tv liggen. Ciao [ afbeelding ]
SPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb weer een hardnekkige oorworm. Vraag me niet hoe het erin komt, want ik heb geen idee. Ellendig is het wel
Ik ken um nie, dus ik klik nieSPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
volgend jaar inmiddels ook al bevestigd ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb BB 24 naar 25 veranderd haha
<grin>quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft haar dagelijkse portie zweepslagen al gehad waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
wat goed zeg! top! gelukkig ookquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, korte update, filmpjes zijn gelukkig niet weg maar heb uit voorzorg
alles gisteren off-line gehaald. Zet het nu langzaam terug, maar had vandaag geen
internet door een storing en heb niets kunnen opnemen. Ga de komende dagen weer
proberen op te nemen en online te zetten, nu even rust de komende 48 uur of zo ...![]()
Dank voor alle support
Jaloers...quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
O hij krijgt er van twee kanten langsquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hij krijgt er van twee kanten langs
* Jockari gaat in de verdedigingquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hij krijgt er van twee kanten langs
Wij zijn niet bang kom maar op Frum en ik staan klaarquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
* Jockari gaat in de verdediging
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij zijn niet bang kom maar op Frum en ik staan klaarIk neem de benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij volgen je, je ontkomt er niet aan
[ afbeelding ]
Ai balen. Scheelt wat BB betreft dan wel weer dat er tussen bekendmaking nominaties en de liveshow eigenlijk geen klap te doen is daar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Ireth het volgende:
Moest vandaag werken van 6 tot 8, winkel sluiten, wordt ik net gebeld, of ik al om 4 uur kan komen, collega (weer) ziek![]()
Mijn hele planning weer naar de klote
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij zijn niet bang kom maar op Frum en ik staan klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Die hebben we zo te pakken, makkie...quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij volgen je, je ontkomt er niet aan
[ afbeelding ]
Kanje niet zeggen dat je o 16 uur ergens moet zijn en je niet kanquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Ireth het volgende:
Moest vandaag werken van 6 tot 8, winkel sluiten, wordt ik net gebeld, of ik al om 4 uur kan komen, collega (weer) ziek![]()
Mijn hele planning weer naar de klote
Nah balen valt wel mee, ga met plezier, maar qua avondeten is het ff schuiven nuquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ai balen. Scheelt wat BB betreft dan wel weer dat er tussen bekendmaking nominaties en de liveshow eigenlijk geen klap te doen is daar.
Ja wij laten ons niet tegen houden door angsthazenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die hebben we zo te pakken, makkie...
Zo is dat.. wij staan ons mannetje wel...quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wij laten ons niet tegen houden door angsthazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wij laten ons niet tegen houden door angsthazen
quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:05 schreef Ireth het volgende:
Wordt wel hééééél warm bij jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
98 gradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pppfff dat overleven wij niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier nergens geen last van. Misschien even cleanen en opnieuw proberen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb abon dus zou snel moeten kunnnen posten maar het is druk op fok denk ik![]()
Oef, dat bedoelde ik nou ook weer niet toen ik gisteren riep dat het voorjaar wel mocht beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:46 schreef Adat231 het volgende:
ik zit op insta maar zie nergens dat ik kan stemmen. Onder welk knopje vind ik dat?
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:46 schreef rinardo het volgende:
het
[..]
icoon button links boven dus de profiel foto zeg maar op mobiel alleen
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb het al opgegeven om verder te zoeken.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:48 schreef rinardo het volgende:
misschien werkt de link nog https://www.instagram.com(...)MWNiOXlxeWtxY3cybA==
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:48 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft iemand een linkje misschien van insta stories waar je kan stemmen om iemand uit de nominaties te halen. Ik ben niet zo wegwijs op insta. Of laten zien waar ik de stories kan vinden?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
FF terug scrollen het staat hier ergens of misschien is het verplaatst naar de sc gezellige kletshoek
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vorige topic ergens redelijk onderaan staat een link van Ireth
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:49 schreef Ireth het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWNiOXlxeWtxY3cybA==
'Dit kan allemaal hierquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:53 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Super thanks Ireth!!!! Ik stemde op danny! Staat nu bovenaan
Ook hier werkt dat instagram-gedoe nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
'Dit kan allemaal hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag die van Danny geloof ik .. weet niet de tijd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
Oh ja vliegtuigjes, die kwamen er ook weer.. vandaag en zaterdag geloof ik?
13:30quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:48 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Vandaag die van Danny geloof ik .. weet niet de tijd.
Hoezo morgen geen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
Oh ja vliegtuigjes, die kwamen er ook weer.. vandaag en zaterdag geloof ik?
Ja, wordt erg saai als er morgen geen vliegtuigje komt.quote:
Kan mij zo niet voorstellen dat Danny he tzo goed doetquote:
Eehhmm... daar zijn de streamverslagen volgens mij handiger voor??quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:21 schreef Verida het volgende:
ik zal wel weer een grote azijnpisser zijn, maar de Cos is voor de bijlezers, die om wat voor reden dan ook even geen stream hebben, niet te volgen.
Hier ben ik het wel mee eens, Maar het vliegt wel veel vaker uit de bocht dan voorheen, en het elkaar bewijzen van ja of nee is ook veel erger.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... daar zijn de streamverslagen volgens mij handiger voor??
COS is "commentaar op streams", niet "verslag van streams".
Ik snap je ergenis hoor , het vliegt geregeld uitde bocht (Ja ook door mij) maar ik denk dat je verwachting van de COS meer waargemaakt wordt in de SV..
Het is idd wel extreem vaak ja, maar dan zitten er nu ook wel meer spraakmakende personen in BB en volgens mij ook in de COSquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, Maar het vliegt wel veel vaker uit de bocht dan voorheen, en het elkaar bewijzen van ja of nee is ook veel erger.
Het is altijd al zo geweest en het is nog erger geweest dan dit jaarquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is idd wel extreem vaak ja, maar dan zitten er nu ook wel meer spraakmakende personen in BB en volgens mij ook in de COS
En BB helpt ook niet echt mee met hun draaiboek.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd al zo geweest en het is nog erger geweest dan dit jaar
Als we het streng houden is het niet goed als we het wat soepeler doen is het ook niet goed.
Het is juist een stuk rustiger dan vorige jaar. en die haat en nijd onder fans is altijd al geweest in iedere RLSquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is idd wel extreem vaak ja, maar dan zitten er nu ook wel meer spraakmakende personen in BB en volgens mij ook in de COS
Vind deze BB wel leuk, leuker dan die van vorig jaar. Maar smaken verschillen daarin.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:34 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En BB helpt ook niet echt mee met hun draaiboek.
quote:
Ik moet soms zo lachenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen na 'flabberguested'
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dankzij de trollen is en wordt het steeds rustiger idd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is juist een stuk rustiger dan vorige jaar. en die haat en nijd onder fans is altijd al geweest in iedere RLS
@enginequote:Op donderdag 14 maart 2024 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vertel meer over je broodjeboeiender dan het 30ste vliegtuigje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
@:engine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat ziet er lekker uit. Smakelijk eten!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
@:engine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor, dat moet hem zijn, vorige keren was het ook PH-ZVCquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:01 schreef Jockari het volgende:
Ik vermoed dat de deze op weg is naar A'dam
[ afbeelding ]
Dan heeft hij de verkeerde afslag genomen denk ik, ik zie um nog nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, dat moet hem zijn, vorige keren was het ook PH-ZVC
Goedemiddag
Misschien vliegt ie boven die andere bunker van de burenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan heeft hij de verkeerde afslag genomen denk ik, ik zie um nog niet
Hier zie je hem vliegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier zie je hem vliegen
Ik zag hem snel voorbij komen in je link, toen deed addblock zijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raar, bij mij zit er ook een adblock op die ik niet uitgezet krijg. Fok klaagt er al overquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag hem snel voorbij komen in je link, toen deed addblock zijn werk
maar het vliegtuig zie ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Raar, bij mij zit er ook een adblock op die ik niet uitgezet krijg. Fok klaagt er al over
Nog een keer je link aangeklikt en ik zie umquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Raar, bij mij zit er ook een adblock op die ik niet uitgezet krijg. Fok klaagt er al over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |