Overal en nergensquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Baai de wee, hebben jullie het gehoord van Hans Teeuwen? Hij mag zijn luchtdrukpistool bij de pliesie terug gaan halen en er is verder niets aan de hand.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Baai de wee, hebben jullie het gehoord van Hans Teeuwen? Hij mag zijn luchtdrukpistool bij de pliesie terug gaan halen en er is verder niets aan de hand.
Ken Hans T. wel, maar ken het verhaal er achter niet.
Is ooit hier gezegd op de FOK tegen mij. Heb 'm uitgenodigd, maar nooit gezien.quote:
Hij deed burgemeester van Amsterdam na met een "pistooltje" op tafelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Dat is het fijne van fok, niemand kent je , iedereen heeft een fake name, op insta en facebook heb je meestal je eigen naam en kan iedereen je opzoeken, waar je werkt, welke school je zat, hier weet je gewoon niets van elkaar omdat je allemaal Forum namen hebtquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is ooit hier gezegd op de FOK tegen mij. Heb 'm uitgenodigd, maar nooit gezien.
De boksijzers e.d. lagen klaar, maar niet nodig gehad.
Maar hij wist waar mijn huis woont. Niet dus.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is het fijne van fok, niemand kent je , iedereen heeft een fake name, op insta en facebook heb je meestal je eigen naam en kan iedereen je opzoeken, waar je werkt, welke school je zat, hier weet je gewoon niets van elkaar omdat je allemaal Forum namen hebt
Nee joh, gekheid tochquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar hij wist waar mijn huis woont. Niet dus.
Ja indrukwekkend he.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel een dieseltje![]()
Mooi ja met die vleugels wijd.
Dat vond ik dus ook.quote:
Nee niet gehoord wel net een bericht dat wilders geen premier wordt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geen premier ? Hij was toch gewonnen, of hoe noem je dat ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet gehoord wel net een bericht dat wilders geen premier wordt.
Als je bij jullie in de politiek een koelkast hebben komt het goed, Wilders heeft daar al heel veel van zijn extreme gedachten in gezetquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen premier ? Hij was toch gewonnen, of hoe noem je dat ?
Dit jaar ook bij ons verkiezingen in oktober dacht ik. Hier zal extreem-rechts ook winnen denk ik.
Ja het is echt een raar gedoequote:Op woensdag 13 maart 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen premier ? Hij was toch gewonnen, of hoe noem je dat ?
Dit jaar ook bij ons verkiezingen in oktober dacht ik. Hier zal extreem-rechts ook winnen denk ik.
hij had het beter inquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je bij jullie in de politiek een koelkast hebben komt het goed, Wilders heeft daar al heel veel van zijn extreme gedachten in gezet
Dat is tijdelijk, tot de koelkast terug ontdooit.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je bij jullie in de politiek een koelkast hebben komt het goed, Wilders heeft daar al heel veel van zijn extreme gedachten in gezet
What's up dude?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
het is verdrietigmaar
ik ben weer hier
Dat is flink balen..quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
mein favorite meid is
naar huis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
mein favorite meid is
naar huis![]()
[ afbeelding ]
Ik wist hetquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
mein favorite meid is
naar huis![]()
[ afbeelding ]
Goh wat aardig 🤣🤣quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef Jockari het volgende:
Je bent welkom @:Mario390, maar off topic praten we hier natuurlijk.
Yasmin?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
mein favorite meid is
naar huis![]()
[ afbeelding ]
Opletten dan 🤣quote:
He wat jammer nuquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Probeer ik @:Dotteke . Ik wil niet aan SM deelnemen. Frum weet er al alles van.
Voor haar bloeddruk?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:34 schreef mario390 het volgende:
baguette provence![]()
mutti kunnt niks koken
kwam erst nu was weer
bij arts
Jammer Mario... gemist afgelopen nacht ....quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
mein favorite meid is
naar huis![]()
[ afbeelding ]
Pasteitje met friet en mayonaisequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef Jockari het volgende:
Zelfgemaakte videe (of noemen nederlanders dat) met (spijtig genoeg niet zelfgemaakte) frietjes.
[ afbeelding ]
Ha jij naar hent of ha jij naar bruhhen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Da's voor u en nie vor mèèh" zegt Karen. Ik oefen een beetje met het Vlaams, binnenkort een paar dagen naar Vlamië
Kom maar af. Karen zit dicht bij ons kempens dialect (niet volledig)quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Da's voor u en nie vor mèèh" zegt Karen. Ik oefen een beetje met het Vlaams, binnenkort een paar dagen naar Vlamië
Nee, andere kant net over de grens naar Lommelquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha jij naar hent of ha jij naar bruhhen.
Over de hrensquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, andere kant net over de grens naar Lommel
Das Limburgs, weer een heel ander accent. Maaseiks (quasi Maastrichts) is voor moeilijk te verstaanquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, andere kant net over de grens naar Lommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |