<grin>quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft haar dagelijkse portie zweepslagen al gehad waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
wat goed zeg! top! gelukkig ookquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, korte update, filmpjes zijn gelukkig niet weg maar heb uit voorzorg
alles gisteren off-line gehaald. Zet het nu langzaam terug, maar had vandaag geen
internet door een storing en heb niets kunnen opnemen. Ga de komende dagen weer
proberen op te nemen en online te zetten, nu even rust de komende 48 uur of zo ...![]()
Dank voor alle support
Jaloers...quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
O hij krijgt er van twee kanten langsquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hij krijgt er van twee kanten langs
* Jockari gaat in de verdedigingquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hij krijgt er van twee kanten langs
Wij zijn niet bang kom maar op Frum en ik staan klaarquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
* Jockari gaat in de verdediging
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij zijn niet bang kom maar op Frum en ik staan klaarIk neem de benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij volgen je, je ontkomt er niet aan
[ afbeelding ]
Ai balen. Scheelt wat BB betreft dan wel weer dat er tussen bekendmaking nominaties en de liveshow eigenlijk geen klap te doen is daar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Ireth het volgende:
Moest vandaag werken van 6 tot 8, winkel sluiten, wordt ik net gebeld, of ik al om 4 uur kan komen, collega (weer) ziek![]()
Mijn hele planning weer naar de klote
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij zijn niet bang kom maar op Frum en ik staan klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Die hebben we zo te pakken, makkie...quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij volgen je, je ontkomt er niet aan
[ afbeelding ]
Kanje niet zeggen dat je o 16 uur ergens moet zijn en je niet kanquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Ireth het volgende:
Moest vandaag werken van 6 tot 8, winkel sluiten, wordt ik net gebeld, of ik al om 4 uur kan komen, collega (weer) ziek![]()
Mijn hele planning weer naar de klote
Nah balen valt wel mee, ga met plezier, maar qua avondeten is het ff schuiven nuquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ai balen. Scheelt wat BB betreft dan wel weer dat er tussen bekendmaking nominaties en de liveshow eigenlijk geen klap te doen is daar.
Ja wij laten ons niet tegen houden door angsthazenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die hebben we zo te pakken, makkie...
Zo is dat.. wij staan ons mannetje wel...quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wij laten ons niet tegen houden door angsthazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wij laten ons niet tegen houden door angsthazen
quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:05 schreef Ireth het volgende:
Wordt wel hééééél warm bij jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |