In tegenstelling met de Vlamingen vertikken veel Fransen om een woord over de grens te lullen, en als je dan te voorschijn komt met de drie woorden die je kent branden ze los en is het niet meer te volgen.quote:
Hahahaaa loop ik het weer verkeerd te veranderen wat een lullo ben ik ook.. help @Dottekequote:
Nu wel ja.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu wel ja.![]()
Wat ben je ook gewldig.
Huiswerk deze week: de tafel van 1. Maandag overhoring door juf Dotquote:
Ik heb BB 24 naar 25 veranderd hahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu wel ja.![]()
Wat ben je ook gewldig.
Ik heb het nog niet meegemaakt na 3 woorden...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In tegenstelling met de Vlamingen vertikken veel Fransen om een woord over de grens te lullen, en als je dan te voorschijn komt met de drie woorden die je kent branden ze los en is het niet meer te volgen.
Streng hoor...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huiswerk deze week: de tafel van 1. Maandag overhoring door juf Dot
Is inderdaad wel met Vlamingen. Die passen zich overal aan, en proberen dan de lokale taal te spreken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In tegenstelling met de Vlamingen vertikken veel Fransen om een woord over de grens te lullen, en als je dan te voorschijn komt met de drie woorden die je kent branden ze los en is het niet meer te volgen.
Nou voorruit dan, vijf: Je ne parle pas français.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet meegemaakt na 3 woorden...
Hidsquote:
YT kanaal BeardMeatsFood geen aanrader voor je danquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:48 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja bah
net als die vriend van Ty die zondag speelde
zoek dan altijd gelijk of er etensresten in hangen
Goedemorgen Jockquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is inderdaad wel met Vlamingen. Die passen zich overal aan, en proberen dan de lokale taal te spreken.
Ik merk zelfs dat ik hier op FOK nederlands-eigen woorden of uitdrukkingen ga gebruiken.
Morguh KinKiJan?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Een gepeperd tikkie is onderweg naar Frumm.. dit kan echt niet
Moi aussi niet...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou voorruit dan, vijf: Je ne parle pas français.
Goedemorgen Chef.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Een gepeperd tikkie is onderweg naar Frumm.. dit kan echt niet
Ja die kan echt niet Frum, een keer kan maar twee keer tttssssssquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
Kom maar op met dat voorjaar, heb die grijze dagen wel gezien
Inderdaad. Als het een paar dagen droog is ga ik het gras maaienquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
Kom maar op met dat voorjaar, heb die grijze dagen wel gezien
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die kan echt niet Frum, een keer kan maar twee keer tttssssss
quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het een paar dagen droog is ga ik het gras maaien![]()
O verhip, ik heb helemaal geen gras, mijn tegels zijn zo groen uitgeslagen
Hier ook.Wat ga jjij doen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het een paar dagen droog is ga ik het gras maaien![]()
O verhip, ik heb helemaal geen gras, mijn tegels zijn zo groen uitgeslagen
Werd me afgeraden ivm de toplaag.quote:
Ja, hier ook maar dan krijgen we het echt niet schoon, ook niet met die anti-algen troep. HG doet ook niet wat ie belooft.. En met die hoge druk zal het lang duren voordat de toplaag weg is. En zo ja dan hebben we weer andere tegels zonder extra kostenquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werd me afgeraden ivm de toplaag.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb BB 24 naar 25 veranderd haha
Vind het nog een beetje te soft eerlijk gezegd. Twee fouten in de TT en dan BB24 in 25 veranderenquote:
Ik zag het gebeuren en klikte gewoon op verzenden...quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Vind het nog een beetje te soft eerlijk gezegd. Twee fouten in de TT en dan BB24 in 25 veranderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuw zweepje...quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Vind het nog een beetje te soft eerlijk gezegd. Twee fouten in de TT en dan BB24 in 25 veranderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Ebinas, je komt midden in het strafkamp, Frum krijgt er net van langsquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:13 schreef Ebinas het volgende:
Oh nu wordt het leuk hier, ik haak even aan![]()
Das nog dommerquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren en klikte gewoon op verzenden...
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
YT kanaal BeardMeatsFood geen aanrader voor je dan
Deed je dat dan in het water? Ik doe altijd zout op de naden vlak voor een regenbui keer op keer in de lente dan heb je de zomer weinig last meer van onkruidquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
Gebruikte er op een klein stukje terras altijd baking soda voor, werkt ook meteen tegen onkruid in de voegen maar met een wat groter terras is dat tegenwoordig een dure optie.
Zolang ik het zelf niet ben, is het altijd wel genietenquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ebinas, je komt midden in het strafkamp, Frum krijgt er net van langs
Het is hier geen hectare maar iets van 5x7. Maar ik zal het binnenkort eens proberen op een tegel met baking soda.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
Gebruikte er op een klein stukje terras altijd baking soda voor, werkt ook meteen tegen onkruid in de voegen maar met een wat groter terras is dat tegenwoordig een dure optie.
Groene aanslag?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |