Ik sluit Noorwegen ook niet uit als winnaar maar we hebben zeker een grote kans. Vooral als we de afsluiter zijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Nu we de hele line-up van de tweede halve finale weten durf ik wel te zeggen dat we die halve finale gaan winnen
Leuk! Twietje van gemaakt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:44 schreef Niels93 het volgende:
Op het carillon van de Universiteit Twente: https://www.instagram.com/reel/C4dSe3foI7U/
Ik neem hier afstand van.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:12 schreef Dave het volgende:
Een of ander bandje dat ik wel eens in een talentenjacht voorbij heb zien komen. De vertaling van Pene Corrida laat ik over aan @:Strani
Pene is toch iets van pasta?quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:12 schreef Dave het volgende:
Een of ander bandje dat ik wel eens in een talentenjacht voorbij heb zien komen. De vertaling van Pene Corrida laat ik over aan @:Strani
Nee, het is groente. Winterpenequote:
Haha, deze versie was ik ook helemaal fan geweest. MAar denk niet dat het een hype was geworden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:12 schreef Dave het volgende:
Wat een werk! Wat leuk dat je dit hebt gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:09 schreef Momo het volgende:
Hier is dan het topic (je moet een paar minuten wachten om een nieuwe poll aan te maken) over de tweede halve finale waar Joost in zit, inclusief bio's, clips en poll. Alle nummers zijn nu bekend.
ESF / [2024] Tweede halve finale: mening en kwalificatiekansen #1
Ben benieuwd wat de ESF fans van de nummers vinden, maar ook de mensen die de nummers nog niet of nauwelijks gehoord hebbenStem op de polls en/of laat je reactie achter.
Ja, als daar alle nummers bekend zijn, Azerbeidzjan is weer eens moeilijk aan het doen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:14 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Wat een werk! Wat leuk dat je dit hebt gedaan.
Ga je er ook eentje doen voor de 1e halve finale?
Ik ga er deze dagen eens rustig voor zitten.
Israël op de zevende plek? Zijn ze in de war met een ander, niet-politiek liedjesfestijn?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Dat Nederlanders geen geld in kunnen zetten heeft er denk ik ook mee te maken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef Kinga het volgende:
Ik snap serieus niet waarom Kroatie nog altijd op 1 staat bij de bookies. Als er iemand viral is gegaan is het Joost wel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |