Klopt, in geval van hopen deugt het wellicht niet, maar iemand als Ashley hoeft het niet te hopen, maar mag dat gezien haar status gewoon verwachten. 👑quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het behoorlijk storend gedrag
Dat je maar hoopt dat anderen dingen voor je doen
Lourens.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Karen lag al onder een dekentje op de bank en Ashley gaat nu bij haar liggen.
Het zou haar meer sieren een tandje minder de prinses op de erwt uit te hangen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, in geval van hopen deugt het wellicht niet, maar iemand als Ashley hoeft het niet te hopen, maar mag dat gezien haar status gewoon verwachten. 👑
quote:Vergelijkbaar is het Surinaamse faja in straattaal. Jongeren geven daarvoor betekenissen als 'zo erg', 'vies voor je', 'bok' en 'jammer'. Het is een typische reactie op iemand die iets zegt of doet wat de gesprekspartner stom vindt, vergelijkbaar met 'bok voor jou' of 'wrede bok'.
Tokkietaal.quote:
Doet ze ook niet, want ze is geen prinses, maar Queen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou haar meer sieren een tandje minder de prinses op de erwt uit te hangen.
ja doe ik ook, maar bleek te laat te wezen denk ikquote:
Getting oldquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doet ze ook niet, want ze is geen prinses, maar Queen.
Nee hoor je was niet te laatquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja doe ik ook, maar bleek te laat te wezen denk ik
Ik heb wel vaker gemerkt dat Danny niet schroomt om de hele poppenkast bij elkaar te liegen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen vertelt dat Danny donderdag ochtend nog tegen Alice heeft gezegd dat hij haar nooit zal nomineren. Terwijl het toen al gebeurd was. Volgens mij klopt dit niet, heeft Danny dat niet gezegd.
Wij allemaal. (Mogen we hopen).quote:
dan is het niet netjes dan van Freshquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |