Klopt, in geval van hopen deugt het wellicht niet, maar iemand als Ashley hoeft het niet te hopen, maar mag dat gezien haar status gewoon verwachten. 👑quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het behoorlijk storend gedrag
Dat je maar hoopt dat anderen dingen voor je doen
Lourens.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Karen lag al onder een dekentje op de bank en Ashley gaat nu bij haar liggen.
Het zou haar meer sieren een tandje minder de prinses op de erwt uit te hangen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, in geval van hopen deugt het wellicht niet, maar iemand als Ashley hoeft het niet te hopen, maar mag dat gezien haar status gewoon verwachten. 👑
quote:Vergelijkbaar is het Surinaamse faja in straattaal. Jongeren geven daarvoor betekenissen als 'zo erg', 'vies voor je', 'bok' en 'jammer'. Het is een typische reactie op iemand die iets zegt of doet wat de gesprekspartner stom vindt, vergelijkbaar met 'bok voor jou' of 'wrede bok'.
Tokkietaal.quote:
Doet ze ook niet, want ze is geen prinses, maar Queen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou haar meer sieren een tandje minder de prinses op de erwt uit te hangen.
ja doe ik ook, maar bleek te laat te wezen denk ikquote:
Getting oldquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doet ze ook niet, want ze is geen prinses, maar Queen.
Nee hoor je was niet te laatquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja doe ik ook, maar bleek te laat te wezen denk ik
Ik heb wel vaker gemerkt dat Danny niet schroomt om de hele poppenkast bij elkaar te liegen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen vertelt dat Danny donderdag ochtend nog tegen Alice heeft gezegd dat hij haar nooit zal nomineren. Terwijl het toen al gebeurd was. Volgens mij klopt dit niet, heeft Danny dat niet gezegd.
Wij allemaal. (Mogen we hopen).quote:
dan is het niet netjes dan van Freshquote:
Nee. Eigenlijk niet.quote:
Jimmy Mod Edit*** hou het maar netjes , hopelijk komt zijn exit ook nog binnenkort, paar weekjes later of zoquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan is het niet netjes dan van Fresh
Nee hoor. Jimmy haalt gewoon de finaleweek, samen met Ashley, Tom en Karen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jimmy de vuile ratta, hopelijk komt zijn exit ook nog binnenkort, paar weekjes later of zo
is goed, gisteren was ik het vergeten maar vind wel leuk altijd openen hahaquote:
oh echt nietquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Jimmy haalt gewoon de finaleweek, samen met Ashley, Tom en Karen.
Welke TT had je?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is goed, gisteren was ik het vergeten maar vind wel leuk altijd openen haha
Danny ook met zijn fake slaapapneuquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je mag je mening hebben maar ****** vind ik toch wel een onsmakelijk term
Glenn dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Jimmy haalt gewoon de finaleweek, samen met Ashley, Tom en Karen.
Er wordt vaak geklaagd dat de Belgen moeilijk te volgen zouden zijn, maar als die Nederlandse gasten in dat primitieve koeterwaals beginnen, zijn ze mij kwijt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad praat gewoon, het is vaak dom volk wat dat doet
Kun je ook normaal doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Danny ook met zijn fake slaapapneu![]()
komt wel goed deze is wel leukquote:
uh in watte?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er wordt vaak geklaagd dat de Belgen moeilijk te volgen zouden zijn, maar als die Nederlandse gasten in dat primitieve koeterwaals beginnen, zijn ze mij kwijt.
quote:
Dilano natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:38 schreef Koos1958 het volgende:
Met wie heeft jimmy geen moeite erop te zetten
Geloof Dannyquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:38 schreef Koos1958 het volgende:
Met wie heeft jimmy geen moeite erop te zetten
Is niet in haar voordeel. Er moeten twee NL'ers richting finale en met de andere NL'ers heeft ze (terecht) helemaal niks.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh echt niet
die krijgt nog wel dolkje in de rug van Ashley
moet niks, liever meer belgen in de finale graagquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is niet in haar voordeel. Er moeten twee NL'ers richting finale en met de andere NL'ers heeft ze (terecht) helemaal niks.
Zie ik er niet bij.quote:
Ashley zou bij mij jimmy of Karen zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:40 schreef Cupfighter het volgende:
Alice, Tom, Glenn , Ashley
Zou mijn finale zijn
Doe eens normaal manquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop dilano exit deze week, vooral nu een laagtepunt in een duo met die ****** tyron te moeten vastzitten![]()
![]()
Tokkietaal, straattaal, koeterwaals, gibberish, hoe je het ook wilt noemen.quote:
Het is wel knap hoe hij het met een stalen gezicht kan zeggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
Dil
Ik heb 2 weken gekke dingen gedaan om jou van de bank te houden![]()
![]()
Waar haalt hij het vandaan
Die 2 mogen van mij ook, als Alice en Tom er maar in zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley zou bij mij jimmy of Karen zijn
Denk dat 1 van die fans het virusje heeft meegenomen naar binnen ook buiten het huis hebben mensen last van darmklachtenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
kan die stofzuiger even uit![]()
Jimmie: oh als ik eens kon praten vandaag dan gooide ik het er allemaal uit
Dilano heeft last van zijn darmen/ buik.
Ik ben bang dat hij zijn eigen leugens geloofdquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is wel knap hoe hij het met een stalen gezicht kan zeggen.
Ja echt he vol van zichzelfquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
Dil
![]()
ow jaa dat zou goed kunnen. Er heerst nu van alles. Karen heeft ook al last van haar buik.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk dat 1 van die fans het virusje heeft meegenomen naar binnen ook buiten het huis hebben mensen last van darmklachten
stond in zijn scriptquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
Dil
![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
Dil
![]()
Het kan ook gewoon zijn dat hij het echt zo ziet he, het is nogal een introverte jongen wiens gedachtenkronkels niet altijd helder aan de oppervlakte komen. Het is geen Ashley die alles open en bloot schreeuwt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is wel knap hoe hij het met een stalen gezicht kan zeggen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
Karen is al finalist overigens, enige vrouwelijke belg nog dus
quote:Op maandag 4 maart 2024 16:56 schreef Ireth het volgende:
Over de "eisen" voor de finale...
https://nl.nieuws-247.be/(...)naleweek-klopt-niet/
Weer een extra reden waarom het zo dom was om mensen van buiten binnen te latenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk dat 1 van die fans het virusje heeft meegenomen naar binnen ook buiten het huis hebben mensen last van darmklachten
Ik denk dat je met Alice weinig kans maakt. Dat bleek wel uit die poll van Salar bij de laatste exitquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die 2 mogen van mij ook, als Alice en Tom er maar in zitten
Dan is het even toch nog Alice wegwerken en dan is Ashley de Nederlandse .......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
zo'n fake nieuws site geloof ik nietquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zo'n fake nieuws site geloof ik niet
Onzin.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
Alice scoort toch elke week prima. Is nog nooit door de deur gegaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Alice weinig kans maakt. Dat bleek wel uit die poll van Salar bij de laatste exit
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ik denk dat haar is uitgelegd hoeveel make-up ze moet gebruiken, het is natuurlijk voor de camera'squote:
volgens mij kiest hij er toch voor om hem te vertrouwen. Nou is het natuurlijk wel zo dat de fout dan niet bij hem ligt maar bij Dilanoquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:48 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy zit er denk ik mentaal een beetje doorheen.
Hij wil Dilano graag vertrouwen maar door dat bericht lukt dat niet helemaal. Hij is er best van slag door en weet even niet hoe ermee te handelen.
Ik mag hopen tochquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Alice weinig kans maakt. Dat bleek wel uit die poll van Salar bij de laatste exit
#teamtomquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
omdat Tyron anti-Tom is zonder enig reden
en Tom is een schatje![]()
Het is onzin. Er is geen regel die iets zegt over de man-vrouwverdeling in de finale.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan is het even toch nog Alice wegwerken en dan is Ashley de Nederlandse .......
ik haat niemand daar. Maar vind de een wel sympathieker dan de ander. Haat is een veel te groot woord voor iemand waar je niet persoonlijk mee te maken hebt.quote:
ja of ze heb verkeerde nummer van makup denk dat ze 1 ervoor moet hebben, ik heb dezelfde bruinsel ( maak me nooit op alleen als ik uitga ofzo) maar je kan verschillende teints kopenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik denk dat haar is uitgelegd hoeveel make-up ze moet gebruiken, het is natuurlijk voor de camera's
Ook krijgen mensen voor tv-opnames een overmatige hoeveelheid poeder op hun gezicht.
En anders hadden de bewoners het er ook al wel over gehad, met Karenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is onzin. Er is geen regel die iets zegt over de man-vrouwverdeling in de finale.
Een misverstand dat ik steeds zie terugkeren, maar het is niets meer dan een bakerpraatje.
Ik haat ook niemand in het huis, ik kan als ik me echt erger het scherm uitzetten, ze zitten niet in mijn privé levenquote:
Alice scoorde slechts 49% van de stemmen met Ty en Ronahi naast zich. Als je op de bank tegen zulke tegenstanders al niet ruim meer dan de helft van de stemmen kunt scoren, is dat een weinig bemoedigend perspectief voor de finale.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alice scoort toch elke week prima. Is nog nooit door de deur gegaan.
Hij liegt alles bij elkaarquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Het kan ook gewoon zijn dat hij het echt zo ziet he, het is nogal een introverte jongen wiens gedachtenkronkels niet altijd helder aan de oppervlakte komen. Het is geen Ashley die alles open en bloot schreeuwt.
Ik heb echt niet het idee dat hij achterbaks is of liegt tegen Jimmy. Ook dat hij niet kan voorkomen dat anderen Jimmy nomineren is feitelijk gewoon juist. Volgens mij ging die discussie met Tyron en Randy ook erover om Jimmy als sterke speler te gebruiken, zoals ze dat ook met Alice doen, om anderen weg te spelen. Het is dus per definitie niet iemand onder de bus gooien. En ze weten van Jimmy net zo goed als Alice dat hij een stemming heeft gewonnen.
Ja ik denk ook dat dit spel techniek is, dus leugens, hij is heel slimquote:
Dat zeggen ze wel, maar elk jaar is de finale week wel zo samengesteld.quote:
Ik kan me dat wel voorstellen Tyron wist van niks en dan wil een volwassen persoon je geen hand geven omdat hij verloren heeft....of ziet dat hij Saboo en Ashley gewoon negeert die hem een hug willen geven.....komt heel arogant over en bijna aso....vooral als je je daar totaal geen voorstelling bij kan maken hoe het is om........quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
omdat Tyron anti-Tom is zonder enig reden
en Tom is een schatje![]()
Zelfs de fans die tijdens de freeze binnen waren, waren dik geplamuurd.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik denk dat haar is uitgelegd hoeveel make-up ze moet gebruiken, het is natuurlijk voor de camera's
Ook krijgen mensen voor tv-opnames een overmatige hoeveelheid poeder op hun gezicht.
Regelmatig een verkeerd nummer lippenstift.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja of ze heb verkeerde nummer van makup denk dat ze 1 ervoor moet hebben, ik heb dezelfde bruinsel ( maak me nooit op alleen als ik uitga ofzo) maar je kan verschillende teints kopen
Tyron is ook gewoon een populaire bewonerquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alice scoorde slechts 49% van de stemmen met Ty en Ronahi naast zich. Als je op de bank tegen zulke tegenstanders al niet ruim meer dan de helft van de stemmen kunt scoren, is dat een weinig bemoedigend perspectief voor de finale.
Met het tempo wat BB op dit soort momenten hanteert kan hij nog wel 3x douchen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
Randy onder de douche
Hoe lang gaat het duren
Okquote:
en hier waren het 3 belgen en 1 nederlanderquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel, maar elk jaar is de finale week wel zo samengesteld.
Jill Michel Nick Liese
Salar Grace Kristoff Nouch
Jason Lindsey Bart Jolien
maar ze zeggen er nog niet bij waarom het gaatquote:
Ik denk dat je dat moeilijk kan inschatten,quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik weet zeker van mezelf dat ik het vele malen beter kan doen als bewoner dan wie er tot nu toe kandidaat zijn geweest
Charlotte...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill Michel Nick Liese
Dat kan zo uitkomen, maar het is dus niet in beton gegotenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill Michel Nick Liese
Mogen ze ook op FOK!?quote:
Ze heeft het ook foutquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan zo uitkomen, maar het is dus niet in beton gegoten
quote:Jullie fans zijn fanatiek. Fanatiek in alles. Zeker ook over hun mening over jullie. Deze mening is soms positief, soms negatief, maar deze mening komt altijd diep uit hun hart. Spel met als inzet, een bezoek aan het BB fanhouse. Een verzamelplek waar je heel veel te weten kunt komen over hoe je fans over jullie denken. Heel belangrijk in deze fase van het spel. Het duo dat wint mag enkele uren naar het huis. Wordt gespeeld in duo's, omstebeurten in de gameroom. Sportkleding is niet nodig.
Ze gaan omstebeurtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:02 schreef spapaars het volgende:
Met ander woorden, kijkers zo meteen een dikke SL.
Dilano is it you???quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik weet zeker van mezelf dat ik het vele malen beter kan doen als bewoner dan wie er tot nu toe kandidaat zijn geweest
Ook goed! Die deelt wel met Jimmyquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoop dat Ashley en Randy dit winnen.
Al was het alleen al voor dat sjaggo mombakkes van Ty.![]()
![]()
Uiteraard.quote:
is iets eindhovens misschien, zelfverzekerdheidquote:
quote:
Jepquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
wow daar zou ikzelf weinig energie insteken in die game, ik geef zelf weinig om de fans
Je bent niet op de stream en hier zeer vervelend.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
En dat laatste is een geweldige bonus. Zit die weer de rest van de dag boos buiten onder zijn capuchonquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoop dat Ashley en Randy dit winnen.
Al was het alleen al voor dat sjaggo mombakkes van Ty.![]()
![]()
Vorig jaar waren ze met 5 de laatste week. Er gingen er 2 via de gameroom. Ik dacht Charlot en dan Lindsey. Was dan andersom, maar zat 1 dag tussen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
en hier waren het 3 belgen en 1 nederlander
[ link | afbeelding ]
Moeten ze maar niet zo vroeg beginnen.quote:
Ik hoop echt een opdracht om 7 uur een keerquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo vroeg beginnen.
Haar woorden.
Al was het maar een week polonaise.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop echt een opdracht om 7 uur een keer
en dan zonder plamuurtijd vooraf maar wel heel veel close-ups .....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop echt een opdracht om 7 uur een keer
Er zaten 3 dagen tussen Lindsey zat buiten de Finale weekquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze met 5 de laatste week. Er gingen er 2 via de gameroom. Ik dacht Charlot en dan Lindsey. Was dan andersom, maar zat 1 dag tussen.
Make my day!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
Als Ashley dit wint is het huis te klein denk ik![]()
Bij Nazi ging je al fout.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
de ironie dat ik hier aangesproken wordt op het ''haten'' van Ty, waar anderen Dilano haten
wat geef ik er om als Dilano deze week naar huis zou moeten, 9 weken vind ik ook nog altijd goede prestatie hoor
net als vorige week met Ronahi, gaf ik zelf ook klein applausje, lijkt me ook een superleuke meid (net als Sabeau, Doriana) who cares als hun het minst populair zijn jeez, niet iedereen is een luidruchtige aandachtzoeker als Ashley
mijn excuses wel voor de nare dingen die ik zei, en ik geef toe dat ik ietsjes te hoogmoedig werd of zo
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:07 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd of dit weer de mooiste dag van Asthley haar leven wordt, mooier kan niet.....
ja oké dat woordje is niet okéquote:
kwam je aandacht tekort vandaag?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
de ironie dat ik hier aangesproken wordt op het ''haten'' van Ty, waar anderen Dilano haten
wat geef ik er om als Dilano deze week naar huis zou moeten, 9 weken vind ik ook nog altijd goede prestatie hoor
net als vorige week met Ronahi, gaf ik zelf ook klein applausje, lijkt me ook een superleuke meid (net als Sabeau, Doriana) who cares als hun het minst populair zijn jeez, niet iedereen is een luidruchtige aandachtzoeker als Ashley
mijn excuses wel voor de nare dingen die ik zei, en ik geef toe dat ik ietsjes te hoogmoedig werd of zo
Slaat kant noch wal.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja oké dat woordje is niet oké
maar dat is hoe ik het voel qua Kamp Ashley, zij en diegene naast haar zonder eigen mening, omdat ze weten dat zij popi is
nou ja, vorig jaar had ik meer geluk qua favo'squote:
Het is alleen jammer dat het zo kort duurt bij Ashley dan is het weer de oude vrouw......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Een mooie dag voor Ashley betekent een hoop chagrijn bij Team Toxic. En dat geeft leuke streams.
ik hoop dat jimmy wint, er zal vast genoeg in staan voor de laatste stoot om zijn ogen te openen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
Bezoek aan BB fan house
Kunnen ze winnen
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:12 schreef woxxel2 het volgende:
Waar wordt t spel voor gespeeld en wie gaan er spelen?
Gelukkig wel. Met al haar emoties is Ashley de perfecte RLS-kandidate, daarom genieten we allemaal zo van haar.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat het zo kort duurt bij Ashley dan is het weer de oude vrouw......
Team Ashleyquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
Als Ashley dit wint is het huis te klein denk ik![]()
Persoonlijk is het mij nog niet opgevallen dat er hier mensen zijn die een deelnemer van dit spel hatenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Hiero team Tomquote:
ik het voel ja, dat zeg je goedquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja oké dat woordje is niet oké
maar dat is hoe ik het voel qua Kamp Ashley, zij en diegene naast haar zonder eigen mening, omdat ze weten dat zij popi is
Ja, dat de namen afgeplakt zijn op de tweets en de bewoners moeten raden over wie het gaat......wie was er toen zo erg van overstuur??quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:14 schreef Adat231 het volgende:
Vind het jammer dat er weer zoń fankamer is. Vind het leuker als ze met zijn alle op de bank twitter berichten te zien krijgen.
Dat was een super slimme zet van hem......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:15 schreef woxxel2 het volgende:
En dat hij zichzelf op de bank zette, was een goede zet, uit eigenbelang, hij wist heel goed naast wie hij zat en wat dit voor hem ging betekenen
misschien gebeurt dat ook wel in deze game die ze nu spelenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat de namen afgeplakt zijn op de tweets en de bewoners moeten raden over wie het gaat......wie was er toen zo erg van overstuur??
ja. zou voor mij ook een deceptie zijn als hij deze wint.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:20 schreef mazaru het volgende:
Dilano knijpt hem als een ouwe dief![]()
[ afbeelding ]
Ik hou het in de gaten maar zie alleen maar saaie beeldenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
Weet niet of dit al gepost was?
Kom het net tegen.
[ afbeelding ]
Is al 2 keer gepost leave.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
Kom het net tegen.
[ afbeelding ]
Jammer dat dit spel in SV is toegevoegd bij de ochtend rituelen, had hem liever apart gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
Ga je nu de SV afzeiken?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jammer dat dit spel in SV is toegevoegd bij de ochtend rituelen, had hem liever apart gezien
Het is dan wel een spel waarbij er een grote kans is dat er een gelijkspel is, anders hadden ze dit niet neergezet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
Kom het net tegen.
[ afbeelding ]
Dat kan gefixt wordenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jammer dat dit spel in SV is toegevoegd bij de ochtend rituelen, had hem liever apart gezien
Zeg jij het maar.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
maandje of wat zwanger of gewoon een heel erg slechte houding met een holle rug?
Kont extra naar achter = buik extra naar vorenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
maandje of wat zwanger of gewoon een heel erg slechte houding met een holle rug?
Of zo geobsedeerd door haar billen dat ze zichzelf er een foute houding door aanleert. Ze steekt haar kont naar achteren waardoor haar rug hol wordt. Die gaat in de loop van de jaren flink last van haar rug krijgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
T werkt wel, zonder die bilen was ze denk ik al thuis geweestquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of zo geobsedeerd door haar billen dat ze zichzelf er een foute houding door aanleert. Ze steekt haar kont naar achteren waardoor haar rug hol wordt. Die gaat in de loop van de jaren flink last van haar rug krijgen.
ehhhh dit was opbouwende kritiek, omdat je zo makkelijker het spel terugvind, nu stond het in hetzelfde bericht als de ochtendrituelen , jeetje manquote:
Sorry ik bedoelde het niet als afzeiken zoals @FreshFruit zei, hoop niet dat je het zo hebt opgevatquote:
Van wie in huis zou ze zwanger zijn dan ?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:34 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
T werkt wel, zonder die bilen was ze denk ik al thuis geweest
Nee hoor ... en ik ben er vrij zeker van dat FF het als grapje bedoeldequote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde het niet als afzeiken zoals @:FreshFruit zei, hoop niet dat je het zo hebt opgevat
Sommige mensen hebben dat van nature. Een gekanteld bekken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of zo geobsedeerd door haar billen dat ze zichzelf er een foute houding door aanleert. Ze steekt haar kont naar achteren waardoor haar rug hol wordt. Die gaat in de loop van de jaren flink last van haar rug krijgen.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:34 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
T werkt wel, zonder die bilen was ze denk ik al thuis geweest
Niet van Randy, want dan moet hij bewegenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Van wie in huis zou ze zwanger zijn dan ?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:49 schreef mazaru het volgende:
Danny is dankbaar dat zijn vrouw hem dit gegund heeft. Per slot van rekening zit zij ook drie maanden alleen zegt hij. Je beseft nu ook wat je thuis hebt.
Ik geloof dat het Glenn was. Ik had er geen beelden bij, was even bezigquote:
Die weet niet meer hoe hij zich moet gedragen na dat negatieve telefoontjequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:54 schreef zodeju het volgende:
Als Karen met haar schaar net zo slingert als met haar peer lopen er rare kapsels rond....
dat blijkt wel iddquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die weet niet meer hoe hij zich moet gedragen na dat negatieve telefoontje
Met 'die' bedoelt ie het antwoord op de vraag die hij misschien nog wel wil kopen als ze genomineerd zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:06 schreef mazaru het volgende:
Dilano: Dan weet je dat als je naast 'die' op de bank zit, je waarschijnlijk wel een kans hebt
LOL Zij die niet genoemd mag worden![]()
![]()
Dat zou zo maar eens kunnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:05 schreef Cargamelk het volgende:
Als BB de popipoll openbaar zou maken lopen er zo drie man het huis uit.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:05 schreef Cargamelk het volgende:
Er zijn zoveel mensen die niet streamen maar wel elke avond kijken......en niks met popipolls hebben.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:05 schreef Cargamelk het volgende:
Oh ik dacht dat hij ook Tyroontje deed. Tyron noemt haar niet bij haar naam, maar steevast als 'zij'quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met 'die' bedoelt ie het antwoord op de vraag die hij misschien nog wel wil kopen als ze genomineerd zijn.
Wie de minste dreiging voor hem is.
Hij had toch steeds excuses voor alles wat hij verloor hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:09 schreef Lrod01 het volgende:
Dilano vind zichzelf erg goed. "Ik win iedere game die ik mag spelen"
Wanneer niet....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:02 schreef mazaru het volgende:
Tyron en Dilano hebben het over Ashley...
Het is gewoon een stiekeme wanker.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:03 schreef Lrod01 het volgende:
Kleutertje Ty weer aan het huilen over de grote boze heks Ashley. Hij kan maar niet over haar ophouden. Volgens mij droomt hij snachts ook over haar.
Hij zei dat er letterlijk voorquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij ook Tyroontje deed. Tyron noemt haar niet bij haar naam, maar steevast als 'zij'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dan zijn het geen dromen maar nachtmerries oh wacht had Ashley daar geen last van......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:03 schreef Lrod01 het volgende:
Kleutertje Ty weer aan het huilen over de grote boze heks Ashley. Hij kan maar niet over haar ophouden. Volgens mij droomt hij snachts ook over haar.
Al zolang het spel gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk ik ga even weg bij Ty en Dil, is 2 een sl
Haha zei ik ookquote:
Hoeveel heeft hij er gewonnen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:09 schreef Lrod01 het volgende:
Dilano vind zichzelf erg goed. "Ik win iedere game die ik mag spelen"
Juist.......Hij had het ook tegen Glenn en Danny gezegd en uitgelegd......Glenn kon het toen een beetje begrijpen wat hij bedoelde met negatief moet je niet delen wat heb je eraan.....wat kan je daar mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron vindt het lullig van Glenn dat hij in de groep Danny vertelde over het negatieve wat een fan had gezegd tijdens dat telefoontje.
Tyron gaat dat niet doen. Zo zit hij niet in elkaar.
Wellicht 1 op 1 als degene het wil weten maar niet in de groep. Hij vond het naar voor Danny dat iedereen dit gehoord heeft.
Hij weet ook niet of hij het wil weten want je kan wel zeggen ik kan er tegen en er om lachen maar in je bed ga je er over nadenken.
Jawel zitten te rummicuppenquote:
Hij droomt denk ik eerder van echt mooie vrouwen met een fijn karakter. Een droom over Ashley is altijd een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:03 schreef Lrod01 het volgende:
Haar bijna nieuwe vriendje thuis dacht ik.......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is dat toch met karen dat benoemen van iemand heeft mij niet genoemd.
Ze zit in het "goeie" groepje dus dan mag dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
Karen ligt weer onder een dekentje.
Ik begrijp niet dat Randy de naam heeft onderuit te zitten en teveel te chillen.
Ik zie hem zelden onder een dekentje.
Karen ligt 75 procent van de tijd met haar hoofd op een rose kussen en onder een rose dekentje...
Hij zat er net zag ik met dilano. Ashley vult weer van alles vanuit haar perspectief in.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Die Ty zit nooit in de cocoon, en nu ineens wel.
Ty konkelt ook niet zoveel als de andere bewoners dus dan kom je daar niet veelquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Die Ty zit nooit in de cocoon, en nu ineens wel.
Ik deel dit perspectief.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zat er net zag ik met dilano. Ashley vult weer van alles vanuit haar perspectief in.
Dat valt wel mee, ze is gewoon zichzelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
ßensatie is het mooiste voor de kijker. Onder de radar ga je het eerste. Dat is dus haar tactiek voor sensatie zorgen
En als de qeeun en haar gevolg in de cocoon ligt kunnen hen de hele woonkamer gebruiken als "cocoon"quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ty konkelt ook niet zoveel als de andere bewoners dus dan kom je daar niet veel
Mag toch hopen van niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ze is gewoon zichzelf.
Dat dacht ik ook. kan het nog een beetje hebben dat ze een spel speelt maar als dit het is wat je buiten ook krijgt....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |