Jimmy hoeft niet in te likken , hij heeft zijn mensen allang gevondenquote:
dat heb ik dan even gemistquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy hoeft niet in te likken , hij heeft zijn mensen allang gevonden
Daar kan Jimmy ook goed meequote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik let dan ook eigenlijk alleen maar op karen
En Absalom ligt ernaast.quote:
Ze hebben er wel wat over gesproken maar meer oppervlakkig , alleen Tom weet er wat meer vanquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jammer, ik had nog wel een onderonsje tussen Jimmy en Tom willen horen over Dilano
Ze velt een veel te makkelijk oordeel door te stellen dat die vriendschap niet zoveel inhoudt omdat Dilano nooit met zorgen of problemen bij Jimmie aanklopt. Daarmee trekt ze Dilano's intenties in twijfel. Vriendschap hangt niet alleen af van één enkel aspect. Dilano heeft zelf meerdere keren gezegd dat hij zijn gevoelens moeilijk uit. Als je dan toch nog Dilano zo in diskrediet brengt, dan heeft ze niet alleen een beperkte kijk op vriendschappen, maar heeft ze ook nog eens geen gevoel voor tact.quote:
hoe weet je dat? Ty sprak uit dat hij Ash buiten niet meer hoeft te zienquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:19 schreef Mercedes. het volgende:
Na dit avontuur zijn ze allemaal goed met elkaar en zo hoort het.
Die vriendschap stelt ook weinig voor als een 'vriend' je zo belazertquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:20 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ze velt een veel te makkelijk oordeel door te stellen dat die vriendschap niet zoveel inhoudt omdat Dilano nooit met zorgen of problemen bij Jimmie aanklopt. Daarmee trekt ze Dilano's intenties in twijfel. Vriendschap hangt niet alleen af van één enkel aspect. Dilano heeft zelf meerdere keren gezegd dat hij zijn gevoelens moeilijk uit. Als je dan toch nog Dilano zo in diskrediet brengt, dan heeft ze niet alleen een beperkte kijk op vriendschappen, maar heeft ze ook nog eens geen gevoel voor tact.
Ashley knuffelt ook met Randy, maar ondertussen vertrouwt ze hem "voor geen meter'"quote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja mooi heh, die gasten hebben allemaal wel een klik met elkaar ......
Ik denk idd dat niet alles goedkomtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:20 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Ty sprak uit dat hij Ash buiten niet meer hoeft te zien
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vriendschap stelt ook weinig voor als een 'vriend' je zo belazert
zeker niet als ze de beelden gaan zien...misschien na een tijdje als alles gezakt is ( emotie) maar dit seizoen was wel heel erg naar elkaar..en het zal nog erger wordenquote:
Ik kijk ook streams en ik zag een eerlijk gesprek waarin de een haar mening gaf om iets waar de ander openlijke vragen over steldequote:
Ik heb daar op geantwoord, nogal uitgebreid, maar je gaat daar niet op in.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk ook streams en ik zag een eerlijk gesprek waarin de een haar mening gaf om iets waar de ander openlijke vragen over stelde
Zoals je ook in een 'vriendschap' doet . Niets vals of stokerigs aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik blijf niet aan de gang . Jij ziet dit ,ik zie dat, prima toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:27 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik heb daar op geantwoord, nogal uitgebreid, maar je gaat daar niet op in.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
zou ik het ook mogen? Ik heb het spel van vanochtend gemist en weet niet waar de link staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten Chou!quote:
Ohquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Trusten Chou!
Vind het toch een leuk stel zo samen
Denk het niet.Best een gemiste kans weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 03:24 schreef chufi het volgende:
Is hier nog freeze? In Argentinië kwamen net 2 oud bewoners langs van vorig jaar met hun kinderen van net een maand oud.. tijdens een freeze net.
Waar en wanneer? Dilano heeft Jimmy nog nergens belazert. Als Ty Jimmy erop knalt dan is dat aan Ty. Als de andere kant Dilano erop knalt dan gaat Jimmy daar niets aan kunnen doen. Die andere zijn op een vieze manier Jimmy aan het masseren eraan mee te doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vriendschap stelt ook weinig voor als een 'vriend' je zo belazert
Ziet er echt heel pauper uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 05:01 schreef Koos1958 het volgende:
Eigenlijk lelijk al die teksten aan de muren op de slaapkamers. Hadden ze beter die kaarten kunnen geven dat stond leuker op beeld
Ziet er gestrest uit vind ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:45 schreef Frummelie het volgende:
Danny is zich lekker in het zweet aant werken... opdrukken, buik oefeningen, lekker bezig...
Met de afwas of een plan bedenken om van de bank te blijven ?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny is er maar druk mee, nu bezig met de afwas
Ze voelen het door hun vingers wegglippen en gaan steeds raardere sprongen maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met de afwas of een plan bedenken om van de bank te blijven ?
Wat dat aan gaat is het net dilano
We weten uit ejvjl dat het donkerder lijkt dan het isquote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Handig zo'n donkere badkamer en dat je zelf het licht niet kunt aandoen.
Het blijft een maf gezicht... maar ze blijven het trouw doen, worden weinig coins aan het douchen gespendeerd..quote:
Dat jij dat allemaal verstaat..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:44 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn ook al opgestaan. Staat aangekleed op de badkamer. Hij werd ineens wakker.
Glenn zou wel eens willen douchen (dat konden ze gister toch?)
Danny moet iedere dag 40 min wachten tot hij kan poepen. Hij eet al veel sinaasappels ook.
Ze gaan zo wandelen. Alles is gedaan.
versta er niet veel van
Versta je er echt niks van?quote:
Nee echt misschien af en toe 1/2 woordjes en dan maak ik er maar wat van... nou beetje overdreven maar ik kan ze soms echt niet volgen...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Versta je er echt niks van?
Moet er een beetje moeite voor doen maar versta het wel. Kost soms wat inspanning zeker als Danny geen mic draagt.
ohhhhhquote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is een nieuwe vraag in de wall zegt Glenn.
Zetten ze de verwarming toch weer op 40quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Schoenen nog steeds nat. BB had wat oude kranten het huis in moeten gooien.
Welk principe?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn : We konden dat die jongen [Tom] niet aandoen. Ik heb nog altijd principes, ikke.
Wie zegt dat er een pon komtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley denkt dat er een game komt vandaag, altijd op dinsdag zegt ze. Glenn heeft nog niks gehoord in de gameroom.
Mijn 2 centen.. met 5 koppels zal er denk ik niet nog een vrijstelling te verdienen zijn. Want dan valt er niks meer te nomneren voor de PoN. Wellicht een PoN game. Of weer voor coins.
Dat zou nog kunnen .. maar dan nog steeds 2 uit 3 koppels kiezen .. Of BB moet vanaf nu maar 2 mensen nomineren. Maar dan doen ze eigenlijk nooit. Is te moeilijk manipuleerbaar.quote:
Nog 1 gamequote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen .. maar dan nog steeds 2 uit 3 koppels kiezen .. Of BB moet vanaf nu maar 2 mensen nomineren. Maar dan doen ze eigenlijk nooit. Is te moeilijk manipuleerbaar.
Misschien zelfs helemaal geen PON, fan-week, Little Brother wil de PON!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley denkt dat er een game komt vandaag, altijd op dinsdag zegt ze. Glenn heeft nog niks gehoord in de gameroom.
Mijn 2 centen.. met 5 koppels zal er denk ik niet nog een vrijstelling te verdienen zijn. Want dan valt er niks meer te nomneren voor de PoN. Wellicht een PoN game. Of weer voor coins.
Hij steekt er een hele kalkoen inquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:06 schreef greysbones het volgende:
Danny steekt zichzelf even wat veren in zijn reet
Kloptquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Is wel opvallende dat je bij de top 6 ongeveer dezelfde mensen ziet staan.
Hoe reageerde Glenn daar opquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:14 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt die ruzie komt door hoe ashley iedereen meetrekt.
Dilano gooit hem zonder moeite onder de busquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat die fan blij is dat ze Jimmy heeft laten twijfelen, terwijl er feitelijk niets aan de hand is met Dilano.
Hij heeft letterlijk gezegd dat hij Jimmy nooit zal nominerenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dilano gooit hem zonder moeite onder de bus
Dus die twijfel is meer dan terecht
Dat laat hij een ander doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk gezegd dat hij Jimmy nooit zal nomineren
Hij zei : Jimmy nomineren, dat kan ik niet maken. Maar als jullie de PoN hebben, dan is het jullie keus.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk gezegdquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zei : Jimmy nomineren, dat kan ik niet maken. Maar als jullie de PoN hebben, dan is het jullie keus.
Dus hij doet het niet uit perceptie .. niet omdat hij het niet wil. En als z'n vrienden het willen doen, gaat hij geen argumenten aandragen om het niet te doen.
was het een tweeling?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 03:24 schreef chufi het volgende:
Is hier nog freeze? In Argentinië kwamen net 2 oud bewoners langs van vorig jaar met hun kinderen van net een maand oud.. tijdens een freeze net.
Wat een berichtje van buiten kan doen met een bewonerquote:
Die heeft hij al een week of 3 hèquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een berichtje van buiten kan doen met een bewoner
Vertrouwensissues.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Janken op de vroege ochtend? Naar gedroomd?
Echt welquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dilano gooit hem zonder moeite onder de bus
Dus die twijfel is meer dan terecht
Nou.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
Wat een leuke BigBrother dit jaar, slaap lekker allemaal.
Deze.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft hij al een week of 3 hè
Gesprekspartner.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
Jaaaa Tom! Nu praat je wel ineens Nederlands.
Langzaam en duidelijk.
Of komt dat door het onderwerp.
Hij laat zich nogal snel meeslepen heb ik het idee.Zoekt nu weer bevestiging bij Tom.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch vind ik het moeilijk bij Jimmy om te beoordelen of het 100% echt is.
Hij weet goed momentum te creëren.
De toespraak met met/over Tom en zijn act.
Vorige week die speech na het ruilen met Dillie.
Nu het hele gebeuren na het telefoontje.
Is het bedoeld om sympathie te krijgen van de kijkers?
Dit was het spraakbericht van gister.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch vind ik het moeilijk bij Jimmy om te beoordelen of het 100% echt is.
Hij weet goed momentum te creëren.
De toespraak met met/over Tom en zijn act.
Vorige week die speech na het ruilen met Dillie.
Nu het hele gebeuren na het telefoontje.
Is het bedoeld om sympathie te krijgen van de kijkers?
Hij wil het niet horenquote:
Denk dat Jimmy het niet wil zienquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Als hij nu ineens heel anders gaat doen, dan weet je dat er misschien toch wel iets zit.
Dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wil het niet horen
Doet hem pijn
Dat iemand zo kan zijn
Nivea van mijn kant
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:48 schreef happyme28 het volgende:
Afgezien van het overnemen van de nominatie voor Dilano vind ik Jimmy minder loyaal dan Dilano. Jimmy betrap ik op meer leugens dan Dilano.
Windhaantjequote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:48 schreef happyme28 het volgende:
Afgezien van het overnemen van de nominatie voor Dilano vind ik Jimmy minder loyaal dan Dilano. Jimmy betrap ik op meer leugens dan Dilano.
Serieus, Jimmy is erg slim, maar vindt hem echt niet oprecht overkomen. Ik hoor steeds dat hij meer voor zichzelf moet opkomen maar hij doet niet alles. Jimmy doet alles ten bate van Jimmy.quote:
Van de 10 woorden die Dilano vaak zegt zijn er 8 gelogen, manipulatieve slijmbal is het naar Jimmy toequote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:48 schreef happyme28 het volgende:
Leugens is normaal in dit spel he, je wilt door liegen, zwart maken, bondjes, roddels jezelf naar de 1e plaats te brengenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:48 schreef happyme28 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
Ty heeft glenn en Danny geboort op de bank
Randy wil weten of ty ze al heeft omgeturnd
Jij ziet het andersquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Serieus, Jimmy is erg slim, maar vindt hem echt niet oprecht overkomen. Ik hoor steeds dat hij meer voor zichzelf moet opkomen maar hij doet niet alles. Jimmy doet alles ten bate van Jimmy.
Ja man.quote:
Dat apart ontbijten gaat zeker opvallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Om kwart voor negen zitten er al een paar aan de ontbijttafel...
Het was toch om 9 uur...?
Nog FF en ze gaan allemaal apart ontbijten.
Ik hoor Tyron en Randy zeggen dat ze een eitje gaan maken en ze hebben nog jam.
Hij zit het gewoon goed. Ik denk alleen dat de machteloosheid hem zwaar frustreert. Haat is een groot woord maar ik had allang een paar flinke sneren naar haar had uitgedeeld.quote:
De rest van z'n matties zijn al weggespeeld he (onder andere door henzelf ...) Dus hij heeft niet veel keus meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet dat ty niet door heeft dat Randy echt niks toevoegt daar
Niet qua games
Niet qua spel
Niet qua tactiek
Wederom jouw meningquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij zit het gewoon goed. Ik denk alleen dat de machteloosheid hem zwaar frustreert. Haat is een groot woord maar ik had allang een paar flinke sneren naar haar had uitgedeeld.
Sorry maarquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:57 schreef zodeju het volgende:
Jimmy is wel een jaloers iemand.....toen Ashley graag Alice erop wilde was hij het met haar eens omdat Dilano goed met Alice kon praten. Na Alice kwam Saboo. Vond hij ook erg goed om op de bank te zetten. Hij heeft vast geen bezwaar om Tyron erop tekrijgen.....logisch....maar dat is wel steeds mensen die met dilano omgingen.
Want Dilano is van hem.....Hij heeft dan ook dubbele gesprekken met Dilano Ik laat je vrij je mag doen wat je wil maar ondertussen.......alles waar dilando een beetje naar toe trok zitten thuis.
Dat heeft hij wel door, maar hij is net als Karen voor Ashley. Ze hebben lol samen en dat is voor hem veel waard.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Niet qua games
Niet qua spel
Niet qua tactiek
Randy is slim.....meelullen met iedereen en voor de rest op de achtergrond blijven.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Niet qua games
Niet qua spel
Niet qua tactiek
Ik vind het niet slimquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy is slim.....meelullen met iedereen en voor de rest op de achtergrond blijven.
Heb hem is goed bekeken tijdens het drogen van het huis.....geen dweil en geen stofzuiger in zijn hand gehad...langzaam zijn beurt afwachten totdat er gedouched kon worden en erg lang op het bankje daar gezeten.
En toch is hij vrijgesteld deze weekquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Niet qua games
Niet qua spel
Niet qua tactiek
Slim in de zin van dat ie zich overal voor drukt, en overal tussendoor sluipt. Niet slim in de zin van dat er 24/7 camera's op hem staan, en wij dat allemaal zien. En hij dus never nooit gaat winnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy is slim.....meelullen met iedereen en voor de rest op de achtergrond blijven.
Heb hem is goed bekeken tijdens het drogen van het huis.....geen dweil en geen stofzuiger in zijn hand gehad...langzaam zijn beurt afwachten totdat er gedouched kon worden en erg lang op het bankje daar gezeten.
Wederom niet door zelf iets te winnenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:01 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En toch is hij vrijgesteld deze week
Hoezo niet slim? Hij is er nog steeds en speelt zijn spel op zijn manier.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het niet slim
Wel aarts en aarts lui
Denk dat Tom bedoeld wordtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry maar
Alice met dilano
Die zie ik niet
Niet slim in de zin van dat er 24/7 camera's op hem staan, en wij dat allemaal zien. En hij dus never nooit gaat winnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoezo niet slim? Hij is er nog steeds en speelt zijn spel op zijn manier.
ja dat zag ik in de autoquote:
Ja,die hoorde ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vond die metafoor van Tom wel mooi
over het spel van Dillie.
Die trap uit de cakewalk.
Stap links en stap rechts en zo kom je uiteindelijk boven.
Nou hij ligt op de bank dat is heftig manquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:53 schreef greysbones het volgende:
Randy is eigenlijk degene die er al lang lang lang uit had moeten liggen
Sneakt overal doorheen
Voegt niks toe
Waarom moet ik elke keer verdedigen wat ik zeg ???quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom moet ik elke keer verdedigen wat ik zeg ???
Ik zie het zo
Hij is lui
Komt verder door heel veel geluk
Niet omdat hij zo geweldig het spel speelt
speelt? ligt !quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja dankzij zijn zus en Bart, zelf hoefde hij er geen reet aan te doenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:01 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En toch is hij vrijgesteld deze week
Ja zeker niet hele dikke maatjes maar hij had gesprekken met haar voordat hij zich in de groep ging mengen....+ dat Jimmy moest liegen tegen haar toen ze hem ergens op aanspraak. Dat zat bij hem heel hoog....en bleef lang hangen bij hem omdat hij zich betrapt voelde.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry maar
Alice met dilano
Die zie ik niet
Je hoeft niet te verdedigen maar ik vraag oprecht hoe je bedoelt dat hij niet slim is. Lui en slim sluiten elkaar niet uit. Ben het eens dat hij lui is en overal doorheen glipt. Ik betwijfel of dat geluk is of dat hij toch een slim spel speelt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom moet ik elke keer verdedigen wat ik zeg ???
Ik zie het zo
Hij is lui
Komt verder door heel veel geluk
Niet omdat hij zo geweldig het spel speelt
zelfs de vrijstelling kreeg hij voorelkaar , zonder er iets voor te doenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dankzij zijn zus en Bart, zelf hoefde hij er geen reet aan te doen
eens, zou me als man schamen om er mee uit te moetenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
Chihuahua zijn kut
Aldus ty
Kut beesten
Altijd blaffen
En ze zijn lelijk
Echt lelijk
Ah vandaar die haat van tyquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:07 schreef Ireth het volgende:
De chiwafwaf van Ashley heet(te) Gucci... das ook niet echt verrassend
Past inderdaad wel bij Ashleyquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:07 schreef Ireth het volgende:
De chiwafwaf van Ashley heet(te) Gucci... das ook niet echt verrassend
Leg mij eens uit wat jij slim vind aan Randyquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te verdedigen maar ik vraag oprecht hoe je bedoelt dat hij niet slim is. Lui en slim sluiten elkaar niet uit. Ben het eens dat hij lui is en overal doorheen glipt. Ik betwijfel of dat geluk is of dat hij toch een slim spel speelt.
En iedereen heeft wel geluk. Dilano doordat Jimmy hem gesaved heeft, Ashley omdat ze terug mocht komen, Danny omdat hij de PON gegund werd door Karen en zo kan je wel doorgaan.
Ty vertelt 'm maar even dat het heeeeel veel werk is. Denk dat Randy gelijk afhaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:08 schreef greysbones het volgende:
Randy wil een husky![]()
![]()
![]()
2 nog wel
Vooral voor de looks
Daar moet je veel mee lopen Randy, lopen weet je wel manquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:08 schreef greysbones het volgende:
Randy wil een husky![]()
![]()
![]()
2 nog wel
Vooral voor de looks
Dat hoor je mij ook niet zeggen.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Slim in de zin van dat ie zich overal voor drukt, en overal tussendoor sluipt. Niet slim in de zin van dat er 24/7 camera's op hem staan, en wij dat allemaal zien. En hij dus never nooit gaat winnen.
Het voordeel van die overmaatse cavia's is dat ze voldoende hebben aan 20 meter heen en 20 meter terug met die korte pootjes... je loopt er geen uren mee, met 5 minuten ben je weer binnenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
eens, zou me als man schamen om er mee uit te moeten
Of een poepdoek.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het voordeel van die overmaatse cavia's is dat ze voldoende hebben aan 20 meter heen en 20 meter terug met die korte pootjes... je loopt er geen uren mee, met 5 minuten ben je weer binnen
Ff schudden met hun achterwerk in een boterhamzakje kan ookquote:
quote:
Dat hij het voor elkaar kreeg om in het solo huis toch van Ty te winnen op het laatste moment, dat hij het voor elkaar kreeg dat de groep hem de gamemaster maakte, dat hij steeds weer uit het vizier weet te blijven op de juiste momenten en dan niet genomineerd wordt. En zo is er nog wel meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat jij slim vind aan Randy
Dat laatste kan prima.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ff schudden met hun achterwerk in een boterhamzakje kan ook![]()
(Ik ken iemand die had dat beest aangeleerd om op de kattenbak te gaan)
Cavalier St Charles al genoemd?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
Pomeriaantjes
Ook van die doorgefokte honden
Of helemaal niet zoals Glenn.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het voordeel van die overmaatse cavia's is dat ze voldoende hebben aan 20 meter heen en 20 meter terug met die korte pootjes... je loopt er geen uren mee, met 5 minuten ben je weer binnen
Nopequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
Lekker met een ijzeren spatel in de pan harken
Slim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry,die ja.quote:
Keeshondje tochquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Weet niet of iemand die heeft
Danny heeft een pom
Als je in een flat woont kan ik me nog wat bij voorstellen. Kattebak op balkon en vaak schoonmaken zodat buren geen stankoverlast hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ff schudden met hun achterwerk in een boterhamzakje kan ook![]()
(Ik ken iemand die had dat beest aangeleerd om op de kattenbak te gaan)
Heb daar zo mijn bedenkingen bij........quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat hij het voor elkaar kreeg om in het solo huis toch van Ty te winnen op het laatste moment, dat hij het voor elkaar kreeg dat de groep hem de gamemaster maakte, dat hij steeds weer uit het vizier weet te blijven op de juiste momenten en dan niet genomineerd wordt. En zo is er nog wel meer.
Ik zou ook geen 2 uur wachten voordat Alice klaar is met haar make upquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor dat het daar 9 uur en 7 minuten is en de tafel wordt alweer afgeruimd.![]()
Er zitten nog mensen te eten. En sommige zitten nog niet eens aan tafel....
Daar zal ze niet lang voor nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:30 schreef greysbones het volgende:
Ash ook haar zonden aan het overdenken
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
komt misschien weer een hond of kat het huis in
Ik denk dat de fans mogen nominerenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog 1 game
En de zes overgebleven automatisch genomineerd
Dat denk ik
Je kan wel zien dat ze daar niet gewend zijn aan de sauna. Van koud douchen hebben ze kennelijk nooit gehoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het blijft een maf gezicht... maar ze blijven het trouw doen, worden weinig coins aan het douchen gespendeerd..
Word zo zat van dat kut jochquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
Dilano wil bij de boys horen
Das ook faya zegt hij
Die vind ik zielig. Ze schijnen ook de hele dag hoofdpijn te hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
Een Franse bulldog is pas doorgefokt.
duurde wel lang voor hij antwoord gaf geloof dat ze 2de keer nog iets zei tegen hem, vind best schandalig van hemquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vraagt of.tyron wil praten hij zegt weet.ik nog.niet misschien later.
Koffer mogen ze pakkenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Ty
Pak sowieso vrijstelling man 100
Dil
En anders gewoon de pon
Ty zeker nog beter
Heerlijk, als je overal je knechtjes voor hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:59 schreef greysbones het volgende:
Ash wil in de hottub
Of Glenn hem even wil aansteken
Dat klonk echt zo fout.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
Dilano wil bij de boys horen
Das ook faya zegt hij
Vind het behoorlijk storend gedragquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijk, als je overal je knechtjes voor hebt.![]()
karen ligt helemaal jahquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Karen lag al onder een dekentje op de bank en Ashley gaat nu bij haar liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |