quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:47 schreef Arizona het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Hier staat good old spinazie op het menu, met gekookte aardappels en een hamburger en een eitje.
Ik stel voor dat ze nog tot eind mei 2099 met zwangerschapsverlof blijft.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:51 schreef Momo het volgende:
Emma Wortelboer is bevallen van een dochter; Mia, als dat geen toeval is!
Oh ik kom bij jou etenquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Hier pasta met zalm en romige pestosaus. En veel groenten: broccoli, prei, peultjes en wortel.
Ik ben sporten tot half 7 en heb om half 8 een vergadering, dus dat wordt even snel iets in de oven gooien.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:47 schreef Arizona het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Hier staat good old spinazie op het menu, met gekookte aardappels en een hamburger en een eitje.
Dat had ik gisteren. Om precies dezelfde reden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:53 schreef Em31 het volgende:
Ik heb geen zin om te koken, dus ga voor een simpele pizza.
Boerenkool met (vega) gehaktballetjesquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:47 schreef Arizona het volgende:
Hier een curry achtig iets van geroosterde groenten, voornamelijk bieten en champignons. Verder nog wat aardappel en restjes groente die ik nog heb, op het eind wat spinazie erdoor. Lekker met wat tempeh of zo.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:47 schreef Arizona het volgende:
Je bent welkomquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je bent welkomik stuur je een dm met mijn adres
![]()
Jammer voor je @:Strani.
Dat plaatje is wel een beetje suggestief.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zelfgemaakte kip zoetzuur uit dit kookboek:
[ afbeelding ]
Als je gaat posten over Boreaal Nederland en kwaadaardige reptielen dan weten we waardoor dat komt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:21 schreef Arizona het volgende:
Ja echt lekker allemaal![]()
Ik drink nu lavendelthee, voel me best een Thierry nu![]()
Ik ben helemaal van de kruidentheesoorten momenteel.
Heb je ook een vleugel in de kamer staan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:21 schreef Arizona het volgende:
Ja echt lekker allemaal![]()
Ik drink nu lavendelthee, voel me best een Thierry nu![]()
Ik ben helemaal van de kruidentheesoorten momenteel.
Ik loop zo even langs een Colombiaanse bakker in Alicante om daar wat lekkers te kopenquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:47 schreef Arizona het volgende:
Oh, je noemt hem heel eufemistisch een bakker?quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik loop zo even langs een Colombiaanse bakker in Alicante om daar wat lekkers te kopen
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je gaat posten over Boreaal Nederland en kwaadaardige reptielen dan weten we waardoor dat komt.
De Uil van Minerva vloog net wel door mijn gedachtenquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je ook een vleugel in de kamer staan?
Ja zeker, ik had ook wel willen komen etenquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je bent welkomik stuur je een dm met mijn adres
![]()
Jammer voor je @:Strani.
Nou ja ze hebben er bloem...quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, je noemt hem heel eufemistisch een bakker?
"Verse ananas" ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik loop zo even langs een Colombiaanse bakker in Alicante om daar wat lekkers te kopen
Ja dan willen we wel weten wátquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |