quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Eens. Vrolijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De volgorde van je kinderen weten is wel raar.
Nazmul is leuk
Stukje volksbuurtquote:
Wat een pareltjequote:
Zo te horen rookt ze ook door haar neusquote:
Wow. Ik spoel even terug.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
Paula loopt alsof ze wel door een neger is genomen
Heel positief en vrolijk inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De volgorde van je kinderen weten is wel raar.
Nazmul is leuk
En die andere praat alsof ze door een neger is genomen.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
Paula loopt alsof ze wel door een neger is genomen
Ik denk dat hij ook een beetje Daniël de Ridder zoekt. Iets slanker in ieder geval dan deze jongen.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel kieskeurig. Leek mij een best goede match eigenlijk.
Dan toch liever het schattige Limburgs van Fennequote:Op maandag 11 maart 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je wordt er echt totaal niet geil van. Almere straattaal?
Hij hep het jaquote:Op maandag 11 maart 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je wordt er echt totaal niet geil van. Almere straattaal?
Jaquote:Op maandag 11 maart 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan toch liever het schattige Limburgs van Fenne
Hep ze het gezegd?quote:
Ja, dat hep zequote:
Voor mij niet.quote:
Tja je hebt slecht en slechterquote:Op maandag 11 maart 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij niet.
Allebei net zo infantiel.
Engeltje op zijn schouder.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
Ik heb met Yoshi te doen. Tering, al eerder gezegd, maar hij moet echt een hele forse ongeluk gehad hebben
motorrijden lukt ook nogquote:Op maandag 11 maart 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Volledig afgekeurd, dan vraag je je toch af waarom hij precies niet kan werken. Kan hij thuis dan ook niets?
Sporten wel, maar goed, ik vind het lastig oordelen.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Volledig afgekeurd, dan vraag je je toch af waarom hij precies niet kan werken. Kan hij thuis dan ook niets?
Ja ik kan er ook niet over oordelen. Maar ik zou het me wel afvragen als het mn date was.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Sporten wel, maar goed, ik vind het lastig oordelen.
Misschien is dit ook hoe hij is op een goeie dag of doet hij erg z’n best.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Bij allebei? Ik dacht vooral bij hem.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:02 schreef Haags het volgende:
Je zou toch niet zeggen dat zij 53 is en hij 54.
Tel er rustig 10 bij op.
Zou haar ook zeker wel iets boven de 60 schatten eigenlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Bij allebei? Ik dacht vooral bij hem.
Lijkt mij dit scenario inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hij vindt haar interessant
Lees: geen vervolg
Of schuldgevoel als hij niks uitwisseltquote:Op maandag 11 maart 2024 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Om haar Insta vragen. Oftewel, wil het neuken als optie openhouden maar niet te serieus
Ja, ik gun hem al het goeds, maar voor mezelf zou ik me dat wel afvragen. Ook of het dan wel een gelijkwaardige relatie zou kunnen worden.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is dit ook hoe hij is op een goeie dag of doet hij erg z’n best.
Wie wil je hebben?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:06 schreef Salina het volgende:
Newbie vraagje:
Zit nu iedereen die ook maar een beetje in beeld is in het programma? De mensen op de achtergrond?
Zijn dat deelnemers die op andere dagen op tv uitgezonden worden?
Of zijn dat niet-deelnemers die gewoon toevallig op tv komen?
Dat zegt meer over de mensen wie er zo tegen zijnquote:Op maandag 11 maart 2024 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Vandaag de dag nog niet heel veel anders
Figurantenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:06 schreef Salina het volgende:
Newbie vraagje:
Zit nu iedereen die ook maar een beetje in beeld is in het programma? De mensen op de achtergrond?
Misschien weet @cherrycoke dit?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:06 schreef Salina het volgende:
Newbie vraagje:
Crazy Mondayquote:Op maandag 11 maart 2024 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze matches vandaag zijn grotendeels vreselijk
Voor 25 euro zit je daar te figureren. ongeveer 80% is figurant, rest deelnemer.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:06 schreef Salina het volgende:
Newbie vraagje:
Nul metsen vanavondquote:Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
In dit geval, blijft het bij de tafel denk ik.
Soms zie je wel eens kandidaten zitten die er eerder waren.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:06 schreef Salina het volgende:
Newbie vraagje:
Na het flamboyante begin is alles wel wat karigquote:Op maandag 11 maart 2024 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze matches vandaag zijn grotendeels vreselijk
Dat wel ja. Zij ook wel. Dus misschien wel goed gematchtquote:
Nee. De mensen op de achtergrond kunnen andere deelnemers zijn of figuranten.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:06 schreef Salina het volgende:
Newbie vraagje:
Ik wel.quote:
Niet mijn ding.quote:
deze vrouw date nooit meer hiernaquote:Op maandag 11 maart 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
Van mij hoeft het niet
Hij wilde wel
Andere setting
Zij niet
Houdoequote:Op maandag 11 maart 2024 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zap alvast weg, wellicht tot morgenFijne avond allemaal
quote:
Als je voetbal kijkt houd je het dan wel 90 minuten vol?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zap alvast weg, wellicht tot morgenFijne avond allemaal
Koud bad.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk dat hij voor dat ongeluk ook niet de vlotste was.
Ik pas wel tussen de typesquote:Op maandag 11 maart 2024 20:12 schreef Salina het volgende:
[..]![]()
Gewoon een echte serieuze vraag.![]()
Ik dacht, ik kijk dit op FOK! razend populaire programma ook eens!
Zo tussen Below Deck en Gordon Ramsay door.
Maar er doen wel veel kneusjes aparte types mee hé?
Zouden jullie meedoen?
Dit inderdaad. En respect voor cherrycoke.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik pas wel tussen de types
Maar durf niet mee te doen
Wel in zn pakketbezorgersbusjequote:Op maandag 11 maart 2024 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk dat hij voor dat ongeluk ook niet de vlotste was.
Je zou wachten of de reacties op Cherry lief waren. Die waren lief.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er zijn helden hier die het wel durven @:cherrycoke
Nee, ik was altijd bang dat ze een typetje van mij zouden maken.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:12 schreef Salina het volgende:
[..]![]()
Gewoon een echte serieuze vraag.![]()
Ik dacht, ik kijk dit op FOK! razend populaire programma ook eens!
Zo tussen Below Deck en Gordon Ramsay door.
Maar er doen wel veel kneusjes aparte types mee hé?
Zouden jullie meedoen?
Wel zo netjes.quote:
Wij zijn een warm bad.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou wachten of de reacties op Cherry lief waren. Die waren lief.
Nu eigenlijk maar een klein groepje voor wat tijd op tv.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik was altijd bang dat ze een typetje van mij zouden maken.
En uiteindelijk doen er veel mensen mee die aandachtsgeil (voor de exposure) of ietwat wanhopig zijn. Lang niet allemaal, natuurlijk
Binnen paar uur ben je van zuid helemaal in Noord-Nederland. Ze doen net alsof ze van LA naar New york moeten reizen elke keer.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd weer die afstand die roet in het eten gooit
Tot je gaat samenwonen, wordt het Friesland of Limburg? Nee bedankt.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Binnen paar uur ben je van zuid helemaal in Noord-Nederland. Ze doen net alsof ze van LA naar New york moeten reizen elke keer.
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:06 schreef Salina het volgende:
Newbie vraagje:
de eerste vier tafels dicht bij de keuken zijn figuranten
er zitten dus 4 tafels met figuranten en 2 tafels met deelnemers.
je kan er niet reserveren om te eten het is een studio.
Echt een eenmalig iets, tenzij ze me bellen van iemand heeft zich aangemeld voor jou dan kom ik nog een keer.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er zijn helden hier die het wel durven @:cherrycoke
Buiten de Randstad is het niet veel anders vrees ikquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Als deze jongen met hoodie in de randstad in de kroeg op iemand afstapt, elke vrouw ziet 10 redenen om niet te willen.
Hij past juist precies tussen de havermoutelite. Buiten de gordel heeft ie misschien snel ruzie.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Buiten de Randstad is het niet veel anders vrees ik
Proestquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Dat type dat met 14 vermoedelijk 20 leek.
Haai haaiquote:
In de gordel zoeken ze geen zwervers.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij past juist precies tussen de havermoutelite. Buiten de gordel heeft ie misschien snel ruzie.
Ah, eerlijk gezegd vond ik hem ook wel beter in de randstad passenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de gordel zoeken ze geen zwervers.
Maar wat is die malle zachte g dan? Daar lachen we ons kapot om hier.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, eerlijk gezegd vond ik hem ook wel beter in de randstad passen
Sodeju zegquote:
Jongens toch. Rustaaaag.quote:
Ah zo, maar de rest van zn uiterlijk en gedrag, past niet zo hier op het platteland, hij komt beter tot zn recht in een woke omgeving denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat is die malle zachte g dan? Daar lachen we ons kapot om hier.
Hypocrietequote:
'We'quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat is die malle zachte g dan? Daar lachen we ons kapot om hier.
Uiterlijk belachelijk maken vind ik iets anders dan een zachte g belachelijk maken. Maar dat ben ik. Lees gerust verder.quote:
Steentjes aaienquote:
Gecertificeerd reiki mannetjequote:
Ja dat dan wellicht wel, ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah zo, maar de rest van zn uiterlijk en gedrag, past niet zo hier op het platteland, hij komt beter tot zn recht in een woke omgeving denk ik.
Nu nog een langoustine etenquote:
Ze moet toch wat zeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ik vind Rob niet zo knap als Denies hem vindt.
"Welkom" was genoeg geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu nog een langoustine eten
[..]
Ze moet toch wat zeggen
Waarom eten wij die niet op de achtergrond als figurant?quote:
Pedagogische wetenschappen?quote:
Kunnen we doen hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom eten wij die niet op de achtergrond als figurant?
Graag ook eindelijk die Moskauw mjuul en oesters die ik nog nooit gehad heb.quote:
Gin-tonic JAAAAquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag ook eindelijk die Moskauw mjuul en oesters die ik nog nooit gehad heb.
Ik hou niet van mannen met motor. Maar ach, als ze mij er niet mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
vrouwen met een motor swipe ik altijd weg
Of voetballersquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook inderdaad. Zal de 8 uur date wel zijn.
Zijn ze dan ook gewoon niet leuk of stoort die ‘hobby’?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou niet van mannen met motor. Maar ach, als ze mij er niet mee lastig vallen.
Het hangt er vanaf, maar sommigen zijn zo lyrisch over hun motor en beginnen er gelijk over dat je gezellig bij ze achterop kan voor leuke ritjes. En dan haast beledigd zijn als ik zeg dat ik daar niet zoveel interesse in heb.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze dan ook gewoon niet leuk of stoort die ‘hobby’?
Ik denk dat je wild wordt als je een vrouw leuk vindt en ze handoplegging gaat doenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
deze gozer moet het maar bij reiki houden
Wild in de goede zin van het woord?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wild wordt als je een vrouw leuk vindt en ze handoplegging gaat doen
Hangt er van af waar ze die hand op legt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wild wordt als je een vrouw leuk vindt en ze handoplegging gaat doen
Ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wild in de goede zin van het woord?
ben horse geworden van de gedachtequote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou altijd de telefoon en pc van zo iemand checken.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou altijd de telefoon en pc van zo iemand checken.
Leg uit?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou altijd de telefoon en pc van zo iemand checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |