Je zou wachten of de reacties op Cherry lief waren. Die waren lief.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik pas wel tussen de types
Maar durf niet mee te doen
Er zijn helden hier die het wel durven @:cherrycoke
Nee, ik was altijd bang dat ze een typetje van mij zouden maken.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:12 schreef Salina het volgende:
[..]![]()
Gewoon een echte serieuze vraag.![]()
Ik dacht, ik kijk dit op FOK! razend populaire programma ook eens!
Zo tussen Below Deck en Gordon Ramsay door.
Maar er doen wel veel kneusjes aparte types mee hé?
Zouden jullie meedoen?
Wel zo netjes.quote:
Wij zijn een warm bad.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou wachten of de reacties op Cherry lief waren. Die waren lief.
Nu eigenlijk maar een klein groepje voor wat tijd op tv.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik was altijd bang dat ze een typetje van mij zouden maken.
En uiteindelijk doen er veel mensen mee die aandachtsgeil (voor de exposure) of ietwat wanhopig zijn. Lang niet allemaal, natuurlijk
Binnen paar uur ben je van zuid helemaal in Noord-Nederland. Ze doen net alsof ze van LA naar New york moeten reizen elke keer.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd weer die afstand die roet in het eten gooit
Tot je gaat samenwonen, wordt het Friesland of Limburg? Nee bedankt.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Binnen paar uur ben je van zuid helemaal in Noord-Nederland. Ze doen net alsof ze van LA naar New york moeten reizen elke keer.
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:06 schreef Salina het volgende:
Newbie vraagje:
Zit nu iedereen die ook maar een beetje in beeld is in het programma? De mensen op de achtergrond?
de eerste vier tafels dicht bij de keuken zijn figuranten
Zijn dat deelnemers die op andere dagen op tv uitgezonden worden?
er zitten dus 4 tafels met figuranten en 2 tafels met deelnemers.
Of zijn dat niet-deelnemers die gewoon toevallig op tv komen?
je kan er niet reserveren om te eten het is een studio.
Echt een eenmalig iets, tenzij ze me bellen van iemand heeft zich aangemeld voor jou dan kom ik nog een keer.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik pas wel tussen de types
Maar durf niet mee te doen
Er zijn helden hier die het wel durven @:cherrycoke
Buiten de Randstad is het niet veel anders vrees ikquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Als deze jongen met hoodie in de randstad in de kroeg op iemand afstapt, elke vrouw ziet 10 redenen om niet te willen.
Hij past juist precies tussen de havermoutelite. Buiten de gordel heeft ie misschien snel ruzie.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Buiten de Randstad is het niet veel anders vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |