quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Eens. Vrolijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De volgorde van je kinderen weten is wel raar.
Nazmul is leuk
Stukje volksbuurtquote:
Wat een pareltjequote:
Zo te horen rookt ze ook door haar neusquote:
Wow. Ik spoel even terug.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
Paula loopt alsof ze wel door een neger is genomen
Heel positief en vrolijk inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De volgorde van je kinderen weten is wel raar.
Nazmul is leuk
En die andere praat alsof ze door een neger is genomen.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
Paula loopt alsof ze wel door een neger is genomen
Ik denk dat hij ook een beetje Daniël de Ridder zoekt. Iets slanker in ieder geval dan deze jongen.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel kieskeurig. Leek mij een best goede match eigenlijk.
Dan toch liever het schattige Limburgs van Fennequote:Op maandag 11 maart 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je wordt er echt totaal niet geil van. Almere straattaal?
Hij hep het jaquote:Op maandag 11 maart 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je wordt er echt totaal niet geil van. Almere straattaal?
Jaquote:Op maandag 11 maart 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan toch liever het schattige Limburgs van Fenne
Hep ze het gezegd?quote:
Ja, dat hep zequote:
Voor mij niet.quote:
Tja je hebt slecht en slechterquote:Op maandag 11 maart 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij niet.
Allebei net zo infantiel.
Engeltje op zijn schouder.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
Ik heb met Yoshi te doen. Tering, al eerder gezegd, maar hij moet echt een hele forse ongeluk gehad hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |