Gister had het arme beestje nog 'n hersenschudding door die klap met de keukenrolquote:Op maandag 11 maart 2024 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die fladdert al een paar dagen rond daar. Volgens mij heeft de helft van de bewoners al een poging tot doodslag gedaan. Het was een taaie en nu rust hij in vrede
quote:Op maandag 11 maart 2024 14:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister had het arme beestje nog 'n hersenschudding door die klap met de keukenrol![]()
ach nu is die af van de hoofdpijn
kunnen gewoon een jasje aan. en je hoeft ze niet door metershoge sneeuw te laten lopen toch? En mijn katten gingen binnen op de kattenbak omdat ik dat zelf netter vond dan in de tuin, of in de tuin van de buren, maar ze mochten wel gewoon lekker buiten spelenquote:Op maandag 11 maart 2024 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over de hondjes van Glenn, ik begreep eruit dat het 3 Chihuahua's zijn en dat hij ze alleen in de winter binnen liet op die deken, zomers gaat hij er wel mee naar buiten. Niet dat ik het goedkeur, maar als je het vergelijkt met een kat op de kattenbak of een komijn in een hokje, die honden zijn niet veel groter en kunnen slecht tegen kou
En de winters in Belgi zijn ook nogal heftig.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over de hondjes van Glenn, ik begreep eruit dat het 3 Chihuahua's zijn en dat hij ze alleen in de winter binnen liet op die deken, zomers gaat hij er wel mee naar buiten. Niet dat ik het goedkeur, maar als je het vergelijkt met een kat op de kattenbak of een konijn in een hokje, die honden zijn niet veel groter en kunnen slecht tegen kou
En elke keer als wij ze betrappen op ogen dicht kunnen we dat daar neer zetten?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor wie het gemist heeft: Paul heeft het filmpje met het slaapverbod van BB in een apart topic gezet
Zelfs in de wall mag het niet! Een schaand zeg ik je!quote:Op maandag 11 maart 2024 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lees pas nu dat ze nog een keer is verteld dat ze niet mogen slapen. Nergens.
Ook geen korte slaapjes van een paar minuten of ff in de zon.
Of in de hottub.![]()
Dat heb ik Ashley een keer zien doen. Die hing met haar arm op de rand en haar hoofd zakte steeds meer. Karen zag het moest lachen en wees Jimmy er op. Toen ging het beeld weg.
Echt gebeurd. Niet verzonnen.
quote:Op maandag 11 maart 2024 14:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor wie het gemist heeft: Paul heeft het filmpje met het slaapverbod van BB in een apart topic gezet
Als het op de streams is kan dat hier ookquote:Op maandag 11 maart 2024 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En elke keer als wij ze betrappen op ogen dicht kunnen we dat daar neer zetten?
Ze hebben toch niets te doenquote:
dus antwoord in de DGK? erg jammer dan weer gemiste kansquote:Op maandag 11 maart 2024 14:19 schreef Kissingbird het volgende:
BB het is fanweek , ik deel mijn macht met de fans
jullie grootste fans hebben een challenge gedaan voor jullie
jullie kunnen vragen kopen uit de wall , die kunnen de fans beantwoorden
dit kan interessante informatie zijn?
wat ik nog wil aangeven; hoe verder in het spel hoe zwaarder het kan worden
niet fysiek
maar mentaal
de bewoner die de vraag koopt krijgt als enige hierop antwoord
denk dus goed na op welke vraag je antwoord wil
We gaan het zien. 2 coins per vraagquote:
De Gouden Kooi is afgelopenquote:Op maandag 11 maart 2024 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus antwoord in de DGK? erg jammer dan weer gemiste kans
Gaat niet door, te veel coins.quote:
Ja! ik ook en ik moet wegquote:Op maandag 11 maart 2024 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat niet door, te veel coins.
Ik wil de vragen horen
Faalhaasquote:Op maandag 11 maart 2024 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
vind het wel grappig
ty meteen in drafje naar de coins om als eerste wat te kunnen kopen...
heeft hij zich vergist
moet ie nu een mindere vraag kopen![]()
er was meer aan geweest als ze gewoon in de ruimte antwoord kregenquote:
Duur hoor. Niet normaal.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
vind het wel grappig
heeft hij zich vergist
quote:Op maandag 11 maart 2024 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
vind het wel grappig
heeft hij zich vergist
Preciesquote:Op maandag 11 maart 2024 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Ik ga mijn spel niet baseren op fans.
Ashley : En wat moet je ermee.. dan heb je antwoord op je vraag, en dan....
wil de vraag weten hahaquote:
genot dit hahaquote:Op maandag 11 maart 2024 14:23 schreef mazaru het volgende:
LOL Tyrone als haantje de voorste heeft er al twee coins in gegooid dus nu moet hij wel een vraag kiezen
Ik denk wie er bovenaan staat in de popipollquote:
Hij rende ook van de bank om als 1e bij the wall te zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:23 schreef mazaru het volgende:
LOL Tyrone als haantje de voorste heeft er al twee coins in gegooid dus nu moet hij wel een vraag kiezen
quote:Op maandag 11 maart 2024 14:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk wie er bovenaan staat in de popipoll
tsja en wat kunnen ze er dan mee.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk wie er bovenaan staat in de popipoll
Nee, natuurlijk niet, als Ashley een mentaal zware vraag krijgt zit ze weer anderhalf uur bij de psychquote:Op maandag 11 maart 2024 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
ashley en karen willen het niet weten.
tom : welke bewoner moet je niet onderschatten.. 2 coins
wie is het meest populair in de buitenwereld
Fail, niemand koopt wat.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanneer een bewoner een vraag koopt, volgt er een korte stemming op insta... pollfuck!
Jawel Ty en Dilano moeten er 1 kopen want Ty heeft er al 2 coins ingedaan omdat hij nr 17 wilde kopen, maar die was 25 coins.quote:
Hahaha hij brak haast zijn nek om er als eerste bij te zijnquote:Op maandag 11 maart 2024 14:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jawel Ty en Dilano moeten er 1 kopen want Ty heeft er al 2 coins ingedaan omdat hij nr 17 wilde kopen, maar die was 25 coins.![]()
![]()
er zit toch een terug gooi knop opquote:Op maandag 11 maart 2024 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We kunnen Ty fucken ... hij heeft er al geld in gegooid.
en dan wat over Ashley zeggen hahahaquote:Op maandag 11 maart 2024 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha hij brak haast zijn nek om er als eerste bij te zijn
Komt nog wel .. andere dag.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:28 schreef ammartje het volgende:
Ahhh waarom niet gewoon wat berichtjes van social media. Gewoon lekker, transparant op het scherm![]()
Superleuk voor ons en het geeft een beetje actie in dat bejaardenhuis.
hopelijk komt dat nog wel uitquote:Op maandag 11 maart 2024 14:30 schreef mazaru het volgende:
Ik wil dat Jimmy te horen krijgt dat Dilano niet te vertrouwen is en hem zonder aarzelen onder de bus gooit.
Daar lijkt het wel op iddquote:Op maandag 11 maart 2024 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben nr 8 gekocht .. dat was, wie is je grootste concurrent volgens mij.
Dat krijgt hij nooit te horen denk ik. Dat houdt de Febo tegen want dat 'deugt' natuurlijk niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:30 schreef mazaru het volgende:
Ik wil dat Jimmy te horen krijgt dat Dilano niet te vertrouwen is en hem zonder aarzelen onder de bus gooit.
Ashley en die wisten ze alquote:Op maandag 11 maart 2024 14:31 schreef OmaJacky het volgende:
Maar goed Ty en Dilano hebben de vraag gekocht welke bewoner moet je niet onderschatten?
Daar hebben ze geen reet aan volgens mij.
Maar Jimmy is net zo goed niet te vertrouwen.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:30 schreef mazaru het volgende:
Maar wel Danny neer laten sabelen. Dat klopt nietquote:Op maandag 11 maart 2024 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat krijgt hij nooit te horen denk ik. Dat houdt de Febo tegen want dat 'deugt' natuurlijk niet.
Dat mag dan eens in de zoveel tijd gebeuren dat er sneeuw ligt....en je hoeft geen uren te lopen in de kou.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:09 schreef Verida het volgende:
[..]
kunnen gewoon een jasje aan. en je hoeft ze niet door metershoge sneeuw te laten lopen toch? En mijn katten gingen binnen op de kattenbak omdat ik dat zelf netter vond dan in de tuin, of in de tuin van de buren, maar ze mochten wel gewoon lekker buiten spelen
Man manquote:Op maandag 11 maart 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ze gaan niet door vertellen ook Dilano is beroepsinformatie
En al weet je dat, die krijg je er toch niet uit, publiek beslist.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:31 schreef kiki2024 het volgende:
het is : welke bewoner moet je niet onderschatten
Jimmy zou er alles aan doen om Dilano van de bank te houdenquote:Op maandag 11 maart 2024 14:32 schreef marky het volgende:
[..]
Maar Jimmy is net zo goed niet te vertrouwen.
Gaat die nou Jimmy negeren?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
oh helaas mislukt Jimmy heeft het door verteld![]()
![]()
Ty is weer gepikeerd beetje hierdoor
Stemming dacht ik.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus wij moeten die vraag beantwoorden?
Dan kun jexdus ook iemand een loer draaien. Dillie dus!!!!
Ik zie nu pas dat de bh van Alice wel erg strak zit. Dat vind ik altijd zo zonde, dan heb je zo'n mooi lijf en dan trek je te strakke lingerie aan, waardoor het op een rollade gaat lijken. Zie je heel veel bij die jonge meiden.quote:
hahaha denk het nietquote:
Hij heeft 1 vraag gekocht voor 2 coins , de vraag Welke bewoner moet je niet onderschattenquote:
klopt, maar de coins zijn ook van Ty ( ze zitten in een duo) dus waarom is hij weer haantje de voorstequote:Op maandag 11 maart 2024 14:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij heeft 1 vraag gekocht voor 2 coins , de vraag Welke bewoner moet je niet onderschatten
Denk dat ze de antwoorden al dik hebben liggen.....quote:Op maandag 11 maart 2024 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je moet reageren
naar insta gaan en dan naar officile pagina van BB en daar staat een poll. Door onderaan op een nummer te klikken, kies je het antwoordquote:
naja ze weten al dat Tom super populair is, dus hier hebben ze ook weinig aan weer.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom inmiddels 3x zoveel stemmen als de nr 2...
Yep Tom staat inderdaad bovenaan, dus indirect weten ze dat hij de populairste is op dit moment.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Tom komt hoe dan ook altijd aan kop, met welke vraag ook...
Ja, het tapijt kunnen zo ook weggooien terwijl ze het ook buiten hadden kunnen afspelen......en dit is ook flauwekulquote:
maar er staan dubbele cijfers?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom inmiddels 3x zoveel stemmen als de nr 2...
Tomquote:Op maandag 11 maart 2024 14:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jimmy word het kijk nummer 6
[ link | afbeelding ]
Geen 1566quote:Op maandag 11 maart 2024 14:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
ja maar je weet toch niet welke juist isquote:Op maandag 11 maart 2024 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... lachen he ... maar die zijn verwaarloosbaar bij het aantal van Tom.
Je kunt op iedereen stemmen.. in de zin van: het telt allemaal meequote:Op maandag 11 maart 2024 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog 8:00 minuut om te stemmen. Tellertje loopt af op insta.
Zal niet uitmaken denk ik .. ze zullen wel optellen, naar hoeft niet echt omdat Tom allang aan de horizon is verdwenen.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar je weet toch niet welke juist is
quote:Op maandag 11 maart 2024 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je kunt op iedereen stemmen.. in de zin van: het telt allemaal mee
Laatst kon je al 6 stemmen geven
Ze richten zich op zoomers maar ik denk dat er meer boomers BB leuk vinden en dat dit de doelgroep is. Die 'fans' van zaterdag die langs kwamen zou dan het beeld moeten zijn van wie er kijken, maar dat berust dus niet op de waarheid....quote:Op maandag 11 maart 2024 14:45 schreef Snoozey het volgende:
godver die insta dingen lijken wel kleuterspelletjes met die plaatjes
op welke leeftijd is BB gericht?
Waarom staan de "like-cijfertjes" dubbel er onder?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Blijkbaar net iets andere emoticon die er precies op lijkt.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom staan de "like-cijfertjes" dubbel er onder?
Dat Danny zo raar doet.....quote:Op maandag 11 maart 2024 14:49 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley roddelen in de cocoon. karin eet een peer en zegt ca va
Het is Danny zijn beurt......quote:Op maandag 11 maart 2024 14:49 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley roddelen in de cocoon. karin eet een peer en zegt ca va
Maar dit word toch enorm benvloed door fans van populaire bewoners.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Daarom is het ook weggegooid geld.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar dit word toch enorm benvloed door fans van populaire bewoners.
Dan heb je niks aan zo'n antwoord.
Tom 1566quote:Op maandag 11 maart 2024 14:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En bij Tom en bij Jimmy etc.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zegt ik heb en wijst Rond in de lucht dus bij BB gezegd, dat het meer voor zich zelf gaat zijn. Ik zelf zegt ashley dat ze zich niet moeten laten benvloeden door anderen tegen karen. Wat doet ze nu bij karen dan.
Kut schuim doing kut schuim things.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom fans stemmen gewoon op Tom. Die kunnen niet denken. Schijt aan de vraag.![]()
Lees probleem iddquote:Op maandag 11 maart 2024 14:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom 1566
Tom fans stemmen gewoon op Tom. Die kunnen niet denken. Schijt aan de vraag.![]()
Ja preciesquote:Op maandag 11 maart 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
Aangezien de grote meerderheid van die chat niet tactisch kan denken
Stemmen ze op zomaar iemand
jimmie had tegen alice gezegd dat zij wel een kaartje mocht kopen. hij hoeft er geenquote:Op maandag 11 maart 2024 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy wordt gek van de mensen en dat kaartje. Adhley zegt je bent dan onzeker. Hij jimmmy wilde toch ook kopen maar Alice zei toch nee.
Volgens mij zei Jimmy dat hij sws niet wilde kopen en dat Alice het zelf moest weten.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy wordt gek van de mensen en dat kaartje. Adhley zegt je bent dan onzeker. Hij jimmmy wilde toch ook kopen maar Alice zei toch nee.
Er hebben zelfs mensen op "Dilano" gestemdquote:Op maandag 11 maart 2024 14:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom 1566
Mensen lezen die vraag niet eensquote:Op maandag 11 maart 2024 14:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er hebben zelfs mensen op "Dilano" gestemd
Blinden en slechtzienden waarschijnlijkquote:Op maandag 11 maart 2024 14:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er hebben zelfs mensen op "Dilano" gestemd
Ik heb Jimmy gedaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom 1566
Alice zei juist ik hoef niet en jimmy ook niet wel tegen elkaar gezegd dat de.ander mocht kopenquote:Op maandag 11 maart 2024 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij zei Jimmy dat hij sws niet wilde kopen en dat Alice het zelf moest weten.
Je zegt net heel wat andersquote:Op maandag 11 maart 2024 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alice zei juist ik hoef niet en jimmy ook niet wel tegen elkaar gezegd dat de.ander mocht kopen
Ja maar bedoel hetzelfde allebei niet dus en allebei elkaar gunnen. Jimmy wilde met 5 personen eventueel kopen.Maar ik stop wel weer even met reageren want op ieder woord weer zout gelegdquote:
Was kortquote:
Dat is wel logischer. Daar gaat Dilano dan over nadenken.quote:
Tyron basht alleen mensen wiens naam met een A beginnen en eindigen op shley.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:00 schreef mazaru het volgende:
Tyron aan het bashen. Drie keer raden wie
Vooral lekker zo door gaan, dan gaat hij eindelijk eens wieberonnnn zaterdag...quote:Op maandag 11 maart 2024 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tyron basht alleen mensen wiens naam met een A beginnen en eindigen op shley.
En daar geeft hij in grote mate gelijk in. Ash is met een tweestrijd bezig. Ash wil Nederlanders kwijt Ty wil Ash kwijt en wie er wint boeit hem niet zo zeer. Heeft zich al neergekegd bij Tom.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:01 schreef mazaru het volgende:
Tyrone zegt dat ze hem toch weer erop zetten omdat ze bang zijn dat Ashley anders niet meer tegen ze praat
Is waar en in begin voor de grote grap die Danny maakte had hij graag dat Danny zou winnen.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:07 schreef marky het volgende:
[..]
En daar geeft hij in grote mate gelijk in. Ash is met een tweestrijd bezig. Ash wil Nederlanders kwijt Ty wil Ash kwijt en wie er wint boeit hem niet zo zeer. Heeft zich al neergekegd bij Tom.
Die er ook niet uit gaat, tactisch onbenul dat het is....quote:Op maandag 11 maart 2024 15:07 schreef marky het volgende:
[..]
En daar geeft hij in grote mate gelijk in. Ash is met een tweestrijd bezig. Ash wil Nederlanders kwijt Ty wil Ash kwijt en wie er wint boeit hem niet zo zeer. Heeft zich al neergekegd bij Tom.
nee danny zit aan de tafel van Ty en alice die van Ashley. iedereen dus lekker gemixtquote:Op maandag 11 maart 2024 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Team Generaal en Team Toxic gescheiden aan aparte tafels.
Danny zit naast ty om te slijmen.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:10 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee danny zit aan de tafel van Ty en alice die van Ashley. iedereen dus lekker gemixt
hij liet eerder vallen dat hij afstand gaat nemen van het gedoe, omdat hij niet gezien wil worden als aanhangsel van..na dat telefoontje van Dannyquote:Op maandag 11 maart 2024 15:10 schreef Snoozey het volgende:
alice vraagt meerdere keren waarom jim niet bij hun meer aan tafel komt zitten.
Zie ook Jimmy bij Ty en Danny zitten....quote:Op maandag 11 maart 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny zit naast ty om te slijmen.
Niets meer niets minder
Naast Dylanoquote:Op maandag 11 maart 2024 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie ook Jimmy bij Ty en Danny zitten....
Dat doet ze niet nu, straks onder dekentje in de coconquote:Op maandag 11 maart 2024 15:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
O, wat zal Ashley daarop zeggen....Wilde eigenlijk zeggen dan stond de camera te hoog.
Netjes tochquote:Op maandag 11 maart 2024 15:16 schreef kiki2024 het volgende:
iedereen eet nog, Ashley staat op, pakt haar bord en loopt naar de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |