Gister had het arme beestje nog 'n hersenschudding door die klap met de keukenrolquote:Op maandag 11 maart 2024 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die fladdert al een paar dagen rond daar. Volgens mij heeft de helft van de bewoners al een poging tot doodslag gedaan. Het was een taaie en nu rust hij in vrede
quote:Op maandag 11 maart 2024 14:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister had het arme beestje nog 'n hersenschudding door die klap met de keukenrol![]()
ach nu is die af van de hoofdpijn
kunnen gewoon een jasje aan. en je hoeft ze niet door metershoge sneeuw te laten lopen toch? En mijn katten gingen binnen op de kattenbak omdat ik dat zelf netter vond dan in de tuin, of in de tuin van de buren, maar ze mochten wel gewoon lekker buiten spelenquote:Op maandag 11 maart 2024 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over de hondjes van Glenn, ik begreep eruit dat het 3 Chihuahua's zijn en dat hij ze alleen in de winter binnen liet op die deken, zomers gaat hij er wel mee naar buiten. Niet dat ik het goedkeur, maar als je het vergelijkt met een kat op de kattenbak of een komijn in een hokje, die honden zijn niet veel groter en kunnen slecht tegen kou
En de winters in België zijn ook nogal heftig.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over de hondjes van Glenn, ik begreep eruit dat het 3 Chihuahua's zijn en dat hij ze alleen in de winter binnen liet op die deken, zomers gaat hij er wel mee naar buiten. Niet dat ik het goedkeur, maar als je het vergelijkt met een kat op de kattenbak of een konijn in een hokje, die honden zijn niet veel groter en kunnen slecht tegen kou
En elke keer als wij ze betrappen op ogen dicht kunnen we dat daar neer zetten?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor wie het gemist heeft: Paul heeft het filmpje met het slaapverbod van BB in een apart topic gezet
Zelfs in de wall mag het niet! Een schaand zeg ik je!quote:Op maandag 11 maart 2024 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lees pas nu dat ze nog een keer is verteld dat ze niet mogen slapen. Nergens.
Ook geen korte slaapjes van een paar minuten of ff in de zon.
Of in de hottub.![]()
Dat heb ik Ashley een keer zien doen. Die hing met haar arm op de rand en haar hoofd zakte steeds meer. Karen zag het moest lachen en wees Jimmy er op. Toen ging het beeld weg.
Echt gebeurd. Niet verzonnen.
quote:Op maandag 11 maart 2024 14:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor wie het gemist heeft: Paul heeft het filmpje met het slaapverbod van BB in een apart topic gezet
Als het op de streams is kan dat hier ookquote:Op maandag 11 maart 2024 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En elke keer als wij ze betrappen op ogen dicht kunnen we dat daar neer zetten?
Ze hebben toch niets te doenquote:
dus antwoord in de DGK? erg jammer dan weer gemiste kansquote:Op maandag 11 maart 2024 14:19 schreef Kissingbird het volgende:
BB het is fanweek , ik deel mijn macht met de fans
jullie grootste fans hebben een challenge gedaan voor jullie
jullie kunnen vragen kopen uit de wall , die kunnen de fans beantwoorden
dit kan interessante informatie zijn?
wat ik nog wil aangeven; hoe verder in het spel hoe zwaarder het kan worden
niet fysiek
maar mentaal
de bewoner die de vraag koopt krijgt als enige hierop antwoord
denk dus goed na op welke vraag je antwoord wil
We gaan het zien. 2 coins per vraagquote:
Forum Opties | |
---|---|