Loopt ook te snel af.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Countdown heeft het niet lang volgehouden
Ik ook, zit om 5 uur voor de buisquote:Op maandag 11 maart 2024 12:14 schreef WillemsJ het volgende:
Vroeg de wekker zetten voor de volgende raceHeb er zin in!
Kom je wel wekkenquote:
Ik moet er wel zijnquote:Op maandag 11 maart 2024 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, zit om 5 uur voor de buis
Ik maak je wel wakkerquote:
Pffff, succes alvast!quote:Op maandag 11 maart 2024 12:28 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik moet er wel zijnMoet het verslag maken voor de trainingen
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik dit gesprek na het sluiten van dit topic doorverwijzen naar F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #8 ?
Ligt wrs bij/aan de host.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Countdown heeft het niet lang volgehouden
Ik ga echt niet om 5:00 al etenquote:Op maandag 11 maart 2024 13:17 schreef sorcees het volgende:
Lekker, samen met een paar fans bij een ontbijtje met eieren en spek de F1 kijken, traditie.
Oh wacht maar!quote:Op maandag 11 maart 2024 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je krijgt me m'n bed echt niet uit hoor
Vanuit bed kun je toch ook kijken?quote:
Ik kijk in de woonkamer. Als ik in bed TV kijk kijk met een slapende vriendin naast me, dan is het "KAMEHAMEHA" en mis ik de training.quote:
Dit ga ik even opnemen en kijken als ik wakker ben want 05:00 is voor mij nacht en geen ochtend, voor mij is 9:00 al vroeg opstaanquote:Op maandag 11 maart 2024 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, zit om 5 uur voor de buis
Schijnt?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:06 schreef tja77 het volgende:
De Ford PU schijnt ernstig te kort te schieten.
Er gaan geruchten rond ja, geen idee of het alleen maar geruchten zijn of dat de PU daadwerkelijk bagger is.quote:
Dat moet haast wel want zij bouwen hem niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:06 schreef tja77 het volgende:
De Ford PU schijnt ernstig te kort te schieten.
Die geruchten gingen al even en werd gebruikt als mogelijke reden voor een overstap naar Mercedes van Verstappen.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten rond ja, geen idee of het alleen maar geruchten zijn of dat de PU daadwerkelijk bagger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |