Loopt ook te snel af.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Countdown heeft het niet lang volgehouden
Ik ook, zit om 5 uur voor de buisquote:Op maandag 11 maart 2024 12:14 schreef WillemsJ het volgende:
Vroeg de wekker zetten voor de volgende raceHeb er zin in!
Kom je wel wekkenquote:
Ik moet er wel zijnquote:Op maandag 11 maart 2024 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, zit om 5 uur voor de buis
Ik maak je wel wakkerquote:
Pffff, succes alvast!quote:Op maandag 11 maart 2024 12:28 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik moet er wel zijnMoet het verslag maken voor de trainingen
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik dit gesprek na het sluiten van dit topic doorverwijzen naar F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #8 ?
Ligt wrs bij/aan de host.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Countdown heeft het niet lang volgehouden
Ik ga echt niet om 5:00 al etenquote:Op maandag 11 maart 2024 13:17 schreef sorcees het volgende:
Lekker, samen met een paar fans bij een ontbijtje met eieren en spek de F1 kijken, traditie.
Oh wacht maar!quote:Op maandag 11 maart 2024 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je krijgt me m'n bed echt niet uit hoor
Vanuit bed kun je toch ook kijken?quote:
Ik kijk in de woonkamer. Als ik in bed TV kijk kijk met een slapende vriendin naast me, dan is het "KAMEHAMEHA" en mis ik de training.quote:
Dit ga ik even opnemen en kijken als ik wakker ben want 05:00 is voor mij nacht en geen ochtend, voor mij is 9:00 al vroeg opstaanquote:Op maandag 11 maart 2024 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, zit om 5 uur voor de buis
Schijnt?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:06 schreef tja77 het volgende:
De Ford PU schijnt ernstig te kort te schieten.
Er gaan geruchten rond ja, geen idee of het alleen maar geruchten zijn of dat de PU daadwerkelijk bagger is.quote:
Dat moet haast wel want zij bouwen hem niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:06 schreef tja77 het volgende:
Die geruchten gingen al even en werd gebruikt als mogelijke reden voor een overstap naar Mercedes van Verstappen.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten rond ja, geen idee of het alleen maar geruchten zijn of dat de PU daadwerkelijk bagger is.
dat is knap , razend knap zelfs. die motor bestaat namelijk alleen nog op papier. en ford zelf plakt er alleen een blue oval badge op.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:06 schreef tja77 het volgende:
Ze zullen inmiddels wel wat verder zijn dan papier maar moeilijk al te zeggen of het aan de verwachtingen voldoet.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat is knap , razend knap zelfs. die motor bestaat namelijk alleen nog op papier. en ford zelf plakt er alleen een blue oval badge op.
3 augustus 2022quote:Op maandag 11 maart 2024 15:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat is knap , razend knap zelfs. die motor bestaat namelijk alleen nog op papier. en ford zelf plakt er alleen een blue oval badge op.
Als je dan toch een wedstrijdje pedant wil doen.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:14 schreef Sabata het volgende:
edit, ah ok, ze zijn dus verder dan het papierhet is nog steeds geen Ford motor, maar een RbR motor, ford zal wel de badge leveren die erop geplakt wordt plus een beetje batterijw know how.
Vroeger was 'ie wel eerder, dan moest je er midden in de nacht je bed voor uit, net als Japan. Nu zijn ze in de vroege ochtend, maar gelukkig wel vroeger dan de afgelopen jaren en dus nog een klein beetje dat oude nachtkijkgevoelquote:Op maandag 11 maart 2024 16:19 schreef THEFXR het volgende:
Vroeger was om 6 uur de race gingen we eerst flink stappen en daarna snacken. Iedereen viel tijdens de race in slaap, haha
ALO in een minardi P6
Is hij er nog steeds mee bezig? Of is er al een uitspraak over die 2008-discussie?quote:
Ik vind het héérlijk! Lekker vroeg opstaan, of gewoon de hele nacht doorknallen en dan nog de hele dag voor je hebben <3quote:Op maandag 11 maart 2024 16:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vroeger was 'ie wel eerder, dan moest je er midden in de nacht je bed voor uit, net als Japan. Nu zijn ze in de vroege ochtend, maar gelukkig wel vroeger dan de afgelopen jaren en dus nog een klein beetje dat oude nachtkijkgevoel
Niet helemaal.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:41 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als je dan toch een wedstrijdje pedant wil doen.
De DFV kennen we ook als een Ford motor, terwijl die ontwikkeld en gebouwd is door Cosworth.
De contracten tussen RB en Ford zijn getekend, het is een Ford motor.
Ford staat in de naam. De DFV heette Ford-Cosworth.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal.
These will take to the grid under the name of Red Bull Ford Powertrains in both the Oracle Red Bull Racing Team and Scuderia Alpha Tauri.
10 jaar later, Massa must pay the lawyers and the court 1.2 millon dollars as the total cost of the lawsuit.quote:
Dat is dan ook de enige overeenkomst.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:12 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ford staat in de naam. De DFV heette Ford-Cosworth.
Je vriendin is Goku?quote:Op maandag 11 maart 2024 13:55 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik kijk in de woonkamer. Als ik in bed TV kijk kijk met een slapende vriendin naast me, dan is het "KAMEHAMEHA" en mis ik de training.
Dta lukt me niet meer. Of tenminste dan ben ikde 3 dagen erna gaar...quote:Op maandag 11 maart 2024 16:59 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik vind het héérlijk! Lekker vroeg opstaan, of gewoon de hele nacht doorknallen en dan nog de hele dag voor je hebben <3
Gelukkig, ik ben niet de enige. Vroeger was functioneren met weinig slaap mijn special power, maar those days are gone.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:03 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dta lukt me niet meer. Of tenminste dan ben ikde 3 dagen erna gaar...
of hij wordt gekrabd met een harde schelp.quote:
Gezien wie er aan werken en waar die vandaan komen is het meer een Mercedes-Honda motor.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:14 schreef Sabata het volgende:
edit, ah ok, ze zijn dus verder dan het papierhet is nog steeds geen Ford motor, maar een RbR motor, ford zal wel de badge leveren die erop geplakt wordt plus een beetje batterijw know how.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |