Niets, ze begon zelf. Wie kaatst.....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
Ik snap nog steeds niks van het hele gedoe. Wat was er zo erg aan de opmerking van Tom?
Viel idd wel mee, maar precies wat ik zij. Uitdelen kan ze heel goed, incasseren totaal niet..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
Ik snap nog steeds niks van het hele gedoe. Wat was er zo erg aan de opmerking van Tom?
Van mij mag ze, alleen door die zeurstem van derquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:44 schreef livelink het volgende:
Waar Ronahi hoogstwaarschijnlijk het huis mag verlaten.
Ik hoop het, maar ik vrees dat ze er tot het einde in blijftquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:52 schreef Gert het volgende:
Zou Ash een steek voelen? Ik bedoel, ze had uiteraard wel zien aankomen dat Alice niet exit zou gaan. Maar toch, nu Alice dus wederom de populairste is van de genomineerden.. het zou maar zo kunnen dat deze mooiere, slimmere en lievere concurrente de acid queen van haar troon gaat stoten.
Misschien mogen de kijkers er een keertje iemand uit stemmen. Dan is het denk ik wel exit Ashley.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik vrees dat ze er tot het einde in blijft
Vlak Jimmy niet uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:58 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik gok dat het Ashley tegen Tom wordt op het laatst.
Ze heeft ook veel fans helaasquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien mogen de kijkers er een keertje iemand uit stemmen. Dan is het denk ik wel exit Ashley.
Tja, ik zie nog steeds veel en veel liever Randy eruit gaan. Onbegrijpelijk dat hij iedere keer de dans ontspringt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien mogen de kijkers er een keertje iemand uit stemmen. Dan is het denk ik wel exit Ashley.
Maar zo niet, dan staat ze in de finale. Grote fanbase.
Ja zie toevoeging hierboven. Maar omdat ze veel fans heeft en nog meer niet-fans, hoop ik dus op een keertje weg mogen stemmen.quote:
Is dat niet haar man? Ze is getrouwd in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef PinkLow het volgende:
wie knuffelde ze als eerst net? heb ik gemist,, die man?
die zat toch bij die andere man bij de overige familieleden?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat niet haar man? Ze is getrouwd in ieder geval.
Ik hoop met je mee, wordt alleen een grote chaos in de cos dan als ze er uit gaat ben ik bangquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zie toevoeging hierboven. Maar omdat ze veel fans heeft en nog meer niet-fans, hoop ik dus op een keertje weg mogen stemmen.
Ik heb niet echt opgelet, dus ik durf het niet te zeggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
die zat toch bij die andere man bij de overige familieleden?
Nee haar man zat in het publiek die wilde niet op tv. Maar nu was hij dat tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
die zat toch bij die andere man bij de overige familieleden?
aha mooi en lief van hemquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee haar man zat in het publiek die wilde niet op tv. Maar nu was hij dat toch
Had ze vanmiddag op de stream al verteld dat hij ergens zou zitten omdat hij niet in beeld wilde en dat waarschijnlijk haar broers er zouden zitten. En ze had gelijk.quote:
Snap ik hoor. Randy vind ik ook een dr*pl*l.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik zie nog steeds veel en veel liever Randy eruit gaan. Onbegrijpelijk dat hij iedere keer de dans ontspringt.
Hij voegt voor mij echt helemaal niks toe in dat huis.
Nou, het janken was denk ik wel echt. Maar het werd vooral veroorzaakt omdat ze ineens niet meer de baas was. Ze ging vilein en zelfverzekerd de strijd aan met Tom en kreeg toen een onverwacht stevig koekje van eigen deeg. Oei, da's dan even flink schrikken voor de Queen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:11 schreef mangalie het volgende:
Een grote act die Ashley met haar gejank...
Heel goede analyse.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, het janken was denk ik wel echt. Maar het werd vooral veroorzaakt omdat ze ineens niet meer de baas was. Ze ging vilein en zelfverzekerd de strijd aan met Tom en kreeg toen een onverwacht stevig koekje van eigen deeg. Oei, da's dan even flink schrikken voor de Queen.
Je kon eigenlijk aan het begin van het "grappige gesprek" al zien dat het uit de hand zou lopen. Ik dacht in ieder geval "oh jee, als dat maar goed afloopt."quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, het janken was denk ik wel echt. Maar het werd vooral veroorzaakt omdat ze ineens niet meer de baas was. Ze ging vilein en zelfverzekerd de strijd aan met Tom en kreeg toen een onverwacht stevig koekje van eigen deeg. Oei, da's dan even flink schrikken voor de Queen.
Precies, zoals ze het zelf eerder ook zeiquote:Op zondag 10 maart 2024 09:41 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Je kon eigenlijk aan het begin van het "grappige gesprek" al zien dat het uit de hand zou lopen. Ik dacht in ieder geval "oh jee, als dat maar goed afloopt."
Maar wie kaatst kan de bal verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Haha, ja. Ashley kwam wel echt bitchy uit de hoek, gaat dan zielig huilen als Tom van zich af bijt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat besef me ze wel eens hebben. Ze begint echt over het paard getild te actren. Maar ja, er zijn dan ook lakeien die haar tillen. Kan niet wachten tot ze op haar snoet gaat.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:01 schreef Nehalennia het volgende:
Eigenlijk was Ashley er al uit in de eerste week. Het was enkel omdat Sonja een breakdown kreeg dat Ashley terugkwam. Ik vraag me wel eens af hoe deze editie van Big Brother verlopen zou zijn zonder Ashley.
Ik vond Tom z'n excuses heel mooi en je zag dat hij zelf aangedaan was. Maar van mij had ze ze niet gekegen. Hij was eerlijk in het gesprek met Jimmy, maar nu heeft ie als galante man toch water bij de wijn gedaan. Het was ook niet de bedoeling te kwetsen, en daarvan had hij spijt. Niet van de opmerking an sich zou ik denken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is dat het: geen gevaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik zie nog steeds veel en veel liever Randy eruit gaan. Onbegrijpelijk dat hij iedere keer de dans ontspringt.
Hij voegt voor mij echt helemaal niks toe in dat huis.
Absoluutquote:
nou echt wel ze waren lekker bezig met ze 4en hahaquote:
Ja ik ook, was leuk!quote:
Randy bedoel je?quote:Op maandag 11 maart 2024 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Danny alleen in het kamp van de vijand?
Dat mens kon het niet eens goed uitspreken. Allemaal casting en geen echte fans, allemaal zo geacteerd.quote:
Wel in de goede volgorde zetten hequote:
wiequote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
De garnaal hoort zo graag dat ze geweldig is.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:41 schreef Gert het volgende:
* zonder geluid en met ondertiteling verder
Die had zich volgens mij ook opgegeven dat ik Randy ooit eens hoorde vertellen..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:48 schreef livelink het volgende:
Het zusje van Randy was leuker geweest in het huis.
Dan heeft BB de verkeerde keuze gemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had zich volgens mij ook opgegeven dat ik Randy ooit eens hoorde vertellen..
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:58 schreef odie22 het volgende:
bart denkt, volhouden , anders is ze volgende week weer thuis
Ja, dat zou aardiger zijn geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:13 schreef superniger het volgende:
Glenn had dit ook privé aan Danny kunnen vertellen.
Hij heeft wel iets meer lef en analytisch vermogen dan ik aanvankelijk dacht.quote:
Yep.. want ze is ouder en moeder van 2 kinderen..quote:
🤣quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:27 schreef odie22 het volgende:
vertel het dan ook eerlijk vieze achterbakse kut, hoe het is gegaan![]()
nee hij doet er 3quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:32 schreef livelink het volgende:
Dat is een gemene stokende fan zeg. Dilano is een saaie deelnemer, maar hij steekt Jimmy geen dolk in de rug.
Volgens mijn telefoon Sigrid - Everybody knowsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:31 schreef Ireth het volgende:
Iemand die weet welk nummer dat net was?? Tijdens de klaagzang van Ashley binnen en Ty buiten??
Inderdaad.. triest dat het zo moet. Dat ze die Ashley maar eens naar huis sturen. Ik had goede hoop dat wij haar deze week mochten gaan nomineren maar nu heeft ze alsnog een vrijstelling te pakken. Het lijkt wel alsof BigBrother de boel zit te manipuleren.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:32 schreef livelink het volgende:
Dat is een gemene stokende fan zeg. Dilano is een saaie deelnemer, maar hij steekt Jimmy geen dolk in de rug.
Nou nou nou...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:27 schreef odie22 het volgende:
Nou ik had eigenlijk niet goed gezien wat precies het probleem was. Ging het over emmers?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:27 schreef odie22 het volgende:
Ash was aan het schoonmaken uit een pan, ty wou die pan, Ash wou geen emmer, ty pakte een emmer voor Ash, ty pakte de pan..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:39 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nou ik had eigenlijk niet goed gezien wat precies het probleem was. Ging het over emmers?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Volgens mijn telefoon Sigrid - Everybody knows
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:39 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nou ik had eigenlijk niet goed gezien wat precies het probleem was. Ging het over emmers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op stream heeft ze gezegd dat er nog wat aan vooraf ging. Dat is niet op stream geweest, ook niet in de uitzending. Betekent niet dat het niet waar is, maar neemt ook mijn twijfel over haar beweringen niet weg. Ze heeft nogal eens de neiging een eigen draai aan dingen te geven.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ashley gebruikte een pan ipv een emmer, en tyron vroeg oh hij die pan mocht, maar dat mocht niet van hare koninklijke schijtwijfquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:39 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.Hij was de hele dag al in een grafstemming omdat (denk ik, mijn aanname) ash de vrijstelling had en ze dus niet konden proberen haar op de bank te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op stream heeft ze gezegd dat er nog wat aan vooraf ging. Dat is niet op stream geweest, ook niet in de uitzending. Betekent niet dat het niet waar is, maar neemt ook mijn twijfel over haar beweringen niet weg. Ze heeft nogal eens de neiging een eigen draai aan dingen te geven.
Grafstemming = feit
Reden = mijn gedachte.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Oh dat is niet aardig, nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
ashley gebruikte een pan ipv een emmer, en tyron vroeg oh hij die pan mocht, maar dat mocht niet van hare koninklijke schijtwijf
En het had de emmer moeten zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:46 schreef odie22 het volgende:
maar ty is haar al weken zat, dit was even de druppel die de pan liet overlopen
Denk dat je er niet ver naast zit. Zelfs zonder die vrijstelling kon ie haar er niet opzetten als duo zonder Randy erin mee te nemen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij was de hele dag al in een grafstemming omdat (denk ik, mijn aanname) ash de vrijstelling had en ze dus niet konden proberen haar op de bank te zetten.
Grafstemming = feit
Reden = mijn gedachte.
Nou nou, wat werd ze aangepaktquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:52 schreef Paul het volgende:
Weer een Ashley show, gelukkig werd ze aangepakt
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou nou, wat werd ze aangepakt![]()
Ty's tegenwerpingen waren van een niveau van een leerling van de basisschool die de klas wordt uitgestuurd.
Heeft ie voor z'n scharrel gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:59 schreef Ireth het volgende:
Ik kan de gedachte niet onderdrukken dat Bart dit heeft gedaan met het idee "sowieso nog een weekje rust..."
Het zou mij niet verbazen als het backstage is opgedragen om het op deze manier te doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:13 schreef superniger het volgende:
Glenn had dit ook privé aan Danny kunnen vertellen.
Ik snap ook niet waarom Glenn dit direct er uitklapte aan iedereen. Danny zakte waarschijnlijk door de grond van schaamte toen hij ff werd exposed waar Ashley bij zat.quote:
Hoezo vreemd gemonteerd??quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:02 schreef freaky40 het volgende:
Leuke aflevering waarin Ashley onder de zure blik van Ty een vrijstelling kreeg, gewonnen door haar vriend en de zus van Randy die eigenlijk ook anti Ashley is maar gewoon het spel mee speelt, de hypocriet. Dan als slotstuk van deze aflevering een vreemd gemonteerde tirade van Ashley over Ty die overigens erg spot on was! Alleen bleven maar dezelfde quotes gebruikt worden van Ty, Ash en Tom. Had een beetje het idee dat dit was om het laatste deel van de aflevering een beetje op te vullen waardoor je nu een heel vertekend beeld krijgt van hoe het er werkelijk aan toe ging op de streams! Zo zet je dus mensen op een verkeerde manier op beeld.
Je snapt het niet gast.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:25 schreef Bazart het volgende:
[..]
Hoezo vreemd gemonteerd??
Mevrouw Tokkie begon meteen te schreeuwen, en hem ervan te beschuldigen dat hij schreeuwde en rustig moest doen.
Hij blijft rustig en zet haar op haar plaats. Daar kan mevrouw niet tegen omdat ze geen vat op hem kan krijgen
Kun je dan ook aangeven wat ik niet snapquote:
Die staat straks op Dumpert hahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:42 schreef superniger het volgende:
Boh, Alice in een nat strak broekje.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:42 schreef superniger het volgende:
Boh, Alice in een nat strak broekje.
“Insert Probleemwijkenquote” 😜quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zegt ze zelf ook
Ja, die snap ik ook niet. Vind het ook een beetje gemeen om dat zo te sturen. DIlano zegt toch elke keer dat hij Jimmy niet wil nomineren?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:35 schreef Paul het volgende:
waarom zou jimmy Dilano niet moeten vertrouwen (met dat valse piano spel hint)
Ik denk ook niet dat dit door 'fans' is ingesproken, vorig jaar bij zo'n zelfde soort week waren er ook dit soort berichten. Ik beticht ze er zelf van bij de Febo deze berichten geschreven te hebben. Ik hoor hetzelfde taal gebruik bij elke 'fan' die wat ingesproken heeft soms hele zinnen zijn hetzelfde.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
Ik krijg toch een beetje nare gevoelens bij die zogenaamde fans. Ik vind het best leuk om naar BB te kijken, maar dit soort fan-schap vind ik creepy.
Ik blijf deze invloeden van buitenaf sowieso een doodsteek vinden voor het concept. Laat die mensen het lekker met elkaar uitzoeken, ze komen er wel achter als ze eruit zijn hoe het is gelopen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dit door 'fans' is ingesproken, vorig jaar bij zo'n zelfde soort week waren er ook dit soort berichten. Ik beticht ze er zelf van bij de Febo deze berichten geschreven te hebben. Ik hoor hetzelfde taal gebruik bij elke 'fan' die wat ingesproken heeft soms hele zinnen zijn hetzelfde.
Yup, er is feitelijk nog niets gebeurd waardoor Jimmy aan Dilano zou moeten tiwjfelen, al is het wel zo dat Dilano denk ik niet zo ver zou gaan om Jimmy te saven ten koste van 'm zelf. Dus de loyaliteit van Jimmy richting Dilano lijkt iets sterker dan andersom. Aan de andere kant was de opoffering van Jimmy om Dilano van de bank te halen wel een gecalculeerde gok, omdat hij wist dat hij het sowieso wel van Sabeau zou winnen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:25 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja, die snap ik ook niet. Vind het ook een beetje gemeen om dat zo te sturen. DIlano zegt toch elke keer dat hij Jimmy niet wil nomineren?
Wisten jullie trouwens dat Tyron 25 jaar isquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:20 schreef Bazart het volgende:
Wat een achterlijke meestal is zij degene die iedereen onderbreekt en overschreeuwt
Nu het haar gebeurt is t hondsbrutaal
Geniaal
Het wordt nog erger want die vreselijke 'Back to reality' week zal ook wel weer komen dit seizoen, waar ze fake/nieuwsberichten van buitenaf krijgen en zelfs een ware krant. Die vind ik sowieso 10x erger. Laat lekker gaan, dat krijgen ze allemaal wel te horen als ze buiten zijn wat ze gemist hebben! Verkloot het format daar niet mee!quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf deze invloeden van buitenaf sowieso een doodsteek vinden voor het concept. Laat die mensen het lekker met elkaar uitzoeken, ze komen er wel achter als ze eruit zijn hoe het is gelopen.
26quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wisten jullie trouwens dat Tyron 25 jaar is
Door de Queen heen praten is ook not done.quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:32 schreef marky het volgende:
Opvallend deze uitzending dat Ashley er niet tegen kan als er door haar heen geluld wordt maar ze doet zelf niet anders.
Die "queen" moet eens ff heel snel terug naar de realiteit van de echte wereld.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Door de Queen heen praten is ook not done.
Als de Queen spreekt, hoort de rest te zwijgen.
En tegen de Queen spreek je alleen als Ze je wat gevraagd heeft
Even geduld nog. Over een maandje is het 13 april.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die "queen" moet eens ff heel snel terug naar de realiteit van de echte wereld.
Lucky you.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:48 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind Ashley wel leuk! Zorgt tenminste voor wat leven in de brouwerij
Maar dat vindt die ene X'er dus van wel!quote:
Ik vind Karen eerder een Duracell Konijntjequote:Op donderdag 14 maart 2024 21:10 schreef Gert het volgende:
Toen Glenn het huis binnenkwam, dacht ik al meteen: Durecell konijn.
Hij heeft niet zo veel mensenkennis. Tyron staat wel sterk denk ik.quote:
Het lijkt wel of ze de boel bewust aan het escaleren zijn... Natuurlijk is het leuk als de bewoners ook wel iets van een spel spelen, maar zo extreem als nu is gewoon niet leuk meer.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:19 schreef superniger het volgende:
Dit is echt veel te veel informatie van buitenaf.
#spelbederf
Ja, ik heb hier ook moeite mee. Er was niks aan de hand tussen Jimmy en Dilano. En nu zitten ze het helemaal kapot te maken. Ik begrijp dit ook niet en hou er ook niet van.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze de boel bewust aan het escaleren zijn... Natuurlijk is het leuk als de bewoners ook wel iets van een spel spelen, maar zo extreem als nu is gewoon niet leuk meer.
Zag er gewoon weer ordinair uit. Ze eet smerig.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:12 schreef superniger het volgende:
Lijkt net alsof Ashley zaad op haar mond heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door KinKiJan op 15-03-2024 10:31:48 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
Normaal als je met iemand in gesprek bent, kijk je die aan. Danny had voor mijn gevoel de grootste moeite de als een kameel kwark slobberende Ashley aan te kijken. Snap die paniek welDanny was al aan die andere tafel gaan zitten omdat Karen, Tom en Ashley buitengewoon onsmakelijk aan het eten waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet hier ook altijd de streams uit/op mute als ze eten, sommigen eten echt als zwijnen en dan helpen die microfoons onder de kin natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:36 schreef marky het volgende:
[..]
Danny was al aan die andere tafel gaan zitten omdat Karen, Tom en Ashley buitengewoon onsmakelijk aan het eten waren.
Dat dus! Opletten Dot!!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Nou eens even kijken of ik ga zien in de uitzending van vanavond wat ik graag wil zien/ weten
de puisten van karenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Nou eens even kijken of ik ga zien in de uitzending van vanavond wat ik graag wil zien/ weten
Tis wekend, dus ook een cognakkie ernaast.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een cappuccino met een ietwat suiker graag
Moet goed komen. Als niemand mij gaat bellen of appen tenminstequote:
kan niet heb geen nummer hahaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet goed komen. Als niemand mij gaat bellen of appen tenminste
kan nu wel even cossen dusquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet goed komen. Als niemand mij gaat bellen of appen tenminste
quote:
Ik word knetter van karen met haar gegiechel en gepluk aan haar harenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:37 schreef Ireth het volgende:
Tom en Karen waren hier echt leuk met elkaar!
Uitzetten??quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Eerste apje al weer binnen van mijn neef. Echt altijd als ik ga zitten og liggen op de bank rammelt dat ding.
er zit een uit knop op he of je kan hem op niet storen zetten hahaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Eerste apje al weer binnen van mijn neef. Echt altijd als ik ga zitten og liggen op de bank rammelt dat ding.
quote:
des te meer karen voor mijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik word knetter van karen met haar gegiechel en gepluk aan haar haren
Je mag haar helemaal hebben. Haal haar maar op.quote:
dat is ook de enige reden dat ik de tv uitzending kijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef spapaars het volgende:
Al die spellen die ze spelen, Jammer toch dat we dat niet meekrijgen op de livestreams.
Ja echt jammer. Lange sl en op tv maar heel klein stukje te zienquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef spapaars het volgende:
Al die spellen die ze spelen, Jammer toch dat we dat niet meekrijgen op de livestreams.
en dat is dus wat ze willen hahahquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is ook de enige reden dat ik de tv uitzending kijk
ja dat is wel jammer weer inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer. Lange sl en op tv maar heel klein stukje te zien
Ja en deze ronde voor de gesprekken in de dbk 😉quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is ook de enige reden dat ik de tv uitzending kijk
neuh die wil ik elke keer wel zien, dan zie je gelijk wie er weer eens liegt en hoe het "werkelijk" is gegaanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en deze ronde voor de gesprekken in de dbk 😉
En wie heeft gewonnen weten we gewoon daarna.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer. Lange sl en op tv maar heel klein stukje te zien
ja dat is al vanaf het begin, maar doel je op specifieks ?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:53 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik vind dat Danny echt heel raar doet.
Ja. Daarom snap ik ook niet waarom we niet mee mogen kijken of het moet zijn dat ze zo de tv kijkers lokkenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wie heeft gewonnen weten we gewoon daarna.
Zenuwachtig, druk, gehaast. nep.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat is al vanaf het begin, maar doel je op specifieks ?
Voor de reclame hoeft het niet nee, ik kijk zonder reclame en neem aan dat ik niet de enige ben..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Daarom snap ik ook niet waarom we niet mee mogen kijken of het moet zijn dat ze zo de tv kijkers lokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |